1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Регламент


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЮВАННЯ ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення НКРЗ
17.05.2005 N 1
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Національної комісії з питань регулювання зв'язку N 1050 від 10.06.2008 )
РЕГЛАМЕНТ
Національної комісії з питань регулювання зв'язку України
( Текст зі змінами, затвердженими Рішенням НКРЗ від 24.11.2005 N 132, отримано з НКРЗ )
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку N 775 від 07.06.2007 )
1. Загальні положення
1.1. Національна комісія з питань регулювання зв'язку України (далі - НКРЗ) є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, який підконтрольний Президенту України.
1.2. НКРЗ є органом регулювання у сфері телекомунікацій, сфері користування радіочастотним ресурсом України та у сфері надання послуг поштового зв'язку.
1.3. Регламент НКРЗ (далі - Регламент) розроблений відповідно до Законів України "Про телекомунікації", "Про радіочастотний ресурс України", "Про поштовий зв'язок" та відповідно до Положення про Національну комісію з питань регулювання зв'язку України, затвердженого Указом Президента України від 21.08.2004 N 943 (далі - Положення).
1.4. Регламент визначає:
а) порядок, терміни формування й оприлюднення порядку денного НКРЗ та її рішень;
б) порядок підготовки матеріалів до розгляду на засіданнях НКРЗ;
в) порядок проведення засідань та порядок розгляду питань на засіданнях НКРЗ;
г) інші питання внутрішньої діяльності НКРЗ.
1.5. НКРЗ у своїй діяльності керується Конституцією, законами України, актами Президента України й Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами та цим Регламентом.
2. Порядок денний засідань НКРЗ і терміни його оприлюднення
2.1. НКРЗ проводить засідання, як правило, один раз на тиждень з питань, передбачених п. 4.19 цього Регламенту. У разі необхідності НКРЗ проводить окремі засідання з питань обговорення та розгляду проектів нормативно-правових актів.
( Пункт 2.1 в редакції Рішення Національної комісії з питань регулювання зв'язку N 775 від 07.06.2007 )
2.2. Проект порядку денного засідань НКРЗ готується апаратом НКРЗ з урахуванням пропозицій Голови, членів НКРЗ та визначених законодавством термінів розгляду і прийняття рішень, віднесених до компетенції НКРЗ, та затверджується рішенням НКРЗ.
2.3. Члени НКРЗ мають право з власної ініціативи пропонувати для включення до порядку денного будь-яких питань, що належать до компетенції НКРЗ.
2.4. Порядок денний засідань НКРЗ повинен містити інформацію про дату, час та місце проведення засідань.
2.5. Порядок денний кожного засідання оприлюднюється не пізніше ніж за 5 днів до дня його проведення.
Порядок денний позачергового засідання, передбаченого пунктом 2.6 цього Регламенту, є постійним і оприлюдненню не підлягає.
( Пункт 2.5 доповнено абзацом згідно з Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку N 775 від 07.06.2007 ) ( Пункт 2.5 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку N 775 від 07.06.2007 )
2.6. У випадку необхідності термінового розгляду проектів нормативно-правових актів, що надійшли на розгляд та погодження НКРЗ від Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або центральних органів виконавчої влади, Голова скликає засідання невідкладно. Матеріали, необхідні для проведення зазначених засідань, надаються не пізніше ніж за один день до їх проведення.
( Регламент доповнено пунктом 2.6 згідно з Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку N 775 від 07.06.2007 )
3. Порядок підготовки матеріалів до розгляду на засідання НКРЗ
3.1. До розгляду на засідання НКРЗ готуються матеріали стосовно кожного з питань, уключених до порядку денного, та необхідний довідковий матеріал.
3.2. Голова та члени НКРЗ не пізніше ніж за два робочих дні до засідання отримують матеріали засідання з питань, які включені до порядку денного.
4. Порядок розгляду питань на засіданнях НКРЗ
4.1. Розгляд питань та прийняття рішень проводяться НКРЗ колегіально.
4.2. Рішення НКРЗ приймаються виключно на засіданнях, які проводяться у формі відкритих або закритих слухань.
4.3. Розгляд питань на засіданнях НКРЗ здійснюється з дотриманням законодавства щодо захисту державної таємниці та іншої інформації з обмеженим правом доступу.
4.4. У засіданні НКРЗ, що проводиться у формі закритих слухань (далі - закриті засідання), мають право брати участь особи, присутність яких при розгляді відповідного питання передбачена законодавством.
4.5. НКРЗ наприкінці закритого засідання приймає рішення щодо оприлюднення матеріалів цього засідання.
4.6. Суб'єкти ринку телекомунікацій можуть бути запрошені для участі в закритих засіданнях у таких випадках:
а) за пропозицією Голови або членів НКРЗ;
б) за вмотивованим письмовим зверненням суб'єкта (суб'єктів) ринку.
Мотивом для участі суб'єкта ринку в засіданні може бути розгляд питань щодо видачі суб'єкту ліцензії чи дозволу, щодо перевірки його діяльності, щодо розгляду питань пов'язаних з вирішенням спору, та питання, що безпосередньо стосуються діяльності суб'єкта ринку телекомунікацій.
4.7. Пропозиція члена НКРЗ виноситься на голосування і вважається прийнятою, якщо за неї проголосувала більшість від загального складу НКРЗ.
4.8. Рішення щодо участі суб'єкта ринку телекомунікацій за його зверненням приймається на початку засідання і вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість від загального складу НКРЗ. В разі якщо звернення суб'єкта ринку щодо участі в розгляді питання прийняте, зазначене питання переноситься на наступне засідання, про що суб'єкту повідомляється письмово. В разі, якщо звернення суб'єкта ринку не підтримується, питання розглядається згідно з порядком денним."
4.9. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України "Про телекомунікації" у разі розгляду питань, що мають важливе суспільне значення, засідання проводяться у формі відкритих слухань (далі - відкриті засідання), у яких мають право брати участь суб'єкти ринку телекомунікацій і громадські організації в установленому НКРЗ порядку.
4.10. Під час засідань НКРЗ ведеться протокол.
4.11. На відкритих засіданнях розглядаються такі питання:
а) розгляд та обговорення проектів законодавчих актів з питань, що належать до компетенції НКРЗ;
б) концепції розвитку телекомунікацій України;
в) інших концепцій щодо регулювання у сферах телекомунікацій, надання послуг поштового зв'язку та користування радіочастотним ресурсом України;
г) затвердження нормативно-правових актів та нормативних документів, дія яких поширюється на учасників ринку телекомунікацій, ринку послуг поштового зв'язку та користувачів радіочастотного ресурсу України;
ґ) інші питання, які за рішенням НКРЗ будуть визначені як такі, що мають важливе суспільне значення.
4.12. Засідання НКРЗ є легітимними, якщо на них присутні не менше п'яти членів НКРЗ.
4.13. Рішення НКРЗ уважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість від загального складу НКРЗ. У разі рівного розподілу голосів голос Голови НКРЗ є ухвальним.
4.14. Член НКРЗ, не згодний з прийнятим рішенням, може викласти свою окрему думку, яка долучається до протоколу засідання НКРЗ.
4.15. Рішення приймаються тільки тими членами НКРЗ, які брали участь у засіданні.
4.16. Усі члени НКРЗ мають рівні права під час розгляду питань та прийняття рішень на засіданні НКРЗ.
4.17. Головуючий на засіданні не має права обмежувати членів НКРЗ у можливості ставити запитання учасникам засідань, знімати поставлені членами НКРЗ запитання, коментувати висловлювання та запитання членів НКРЗ.
4.18. Члени НКРЗ під час засідань повинні утримуватися від коментарів, реплік та втручання у дії головуючого.
4.19. На засіданнях НКРЗ, відповідно до компетенції та вимог законодавства, розглядаються такі питання:
а) обговорення проектів законів та інших нормативно-правових актів;

................
Перейти до повного тексту