1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ГОЛОВНА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 10-114/10-673 від 15.02.95
м.Київ
Державній податковій інспекції
по Автономній Республіці Крим,
областях, містах Києву і
Севастополю
( Лист втратив чинність на підставі Листа Державної податкової адміністрації N 10-114/10-2574 від 07.06.95 )
Про витрати на утримання апарату управління
В зв'язку з чисельними запитами державних податкових інспекцій, об'єднань, підприємств щодо порядку віднесення витрат на утримання апарату управління в 1994 р. Головна державна податкова інспекція України роз'яснює.
Відповідно до пункту 9 Основних положень про склад витрат виробництва (обігу) і формування фінансових результатів на підприємствах і організаціях, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.93 N 764 та листа Мінфіну України від 01.12.94 N 18-39130 затрати пов'язані з управлінням виробництвом по утриманню працівників апарату управління підприємства та його структурних підрозділів, матеріально-технічне (приміщення, опалення, канцелярсько-меблеві витрати тощо) та транспортне (утримання службових легкових автомобілів, компенсація за використання особистих легкових автомобілів для службових поїздок) забезпечення їх діяльності включаються до собівартості продукції (робіт, послуг).
Що стосується витрат по утриманню органів управління об'єднань, концернів, корпорацій, асоціацій, трестів тощо, то вони не включаються до собівартості продукції (робіт, послуг), а здійснюються за рахунок прибутку, який залишається у розпорядженні підприємства.
Перший заступник начальника О.І.Шитря
Перейти до повного тексту