- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
Міністерству освіти і науки
Автономної Республіки Крим,
управлінню освіти і науки
обласних, Київської
та Севастопольської міських
державних адміністрацій
Інституту післядипломної
педагогічної освіти
( Із змінами, внесеними згідно з Листом Міністерства
освіти і науки
N 1/9-295 від 30.04.2010 )
У квітні - травні 2010 року у всіх навчальних закладах України і Росії має пройти єдиний урок Пам'яті, присвячений 65-й річниці з дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні, за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни (дату проведення буде повідомлено додатково).
( У додаток до Листа повідомляємо, що єдиний урок Пам'яті,
присвячений 65-й річниці з дня Перемоги у Великій Вітчизняній
війні, за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни має відбутись
7 травня 2010 року згідно з Листом Міністерства освіти і науки
N 1/9-295 від 30.04.2010 )
Міністерство освіти і науки України надсилає методичні рекомендації щодо проведення уроку Пам'яті для практичного використання.
Перший заступник Міністра | Б.М.Жебровський |
Додаток
до листа МОН
16.04.2010 N 1/9-271
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо проведення уроку Пам'яті, присвяченого 65-й річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні
Метою проведення уроку Пам'яті, присвяченого 65-й річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні, є на конкретних прикладах показати учням масовий героїзм людей на фронтах та в тилу, розкрити історичне значення Перемоги над нацистською Німеччиною.
При виборі місця, форм, методів проведення уроку слід враховувати вікові особливості школярів, традиції навчального закладу тощо.
Урок може бути проведений для окремого класу, паралелі чи всієї школи.
Бажано провести урок у залі музею, кімнаті чи куточку бойової слави, біля меморіалу, пам'ятника, споруджених на честь героїв Великої Вітчизняної війни.
Досвід свідчить, що цікаво та емоційно такі уроки проходять за участю ветеранів війни, учасників пошукових загонів, котрі вивчають невідомі сторінки історії Великої Вітчизняної війни.
Уроки для учнів початкової та основної школи варто проводити на основі матеріалів, подій з історії рідного краю.
Бажано, щоб розповіді вчителя, учнів були доповнені свідченнями очевидців тих подій чи родинними спогадами.
................Перейти до повного тексту