1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
05.03.2008 N 1/9-128
Міністру освіти і науки
Автономної Республіки Крим,
начальникам управлінь освіти
і науки обласних, Київської
та Севастопольської міських
державних адміністрацій
На виконання заходів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 28.12.2006 року N 864 "Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України", та на численні запити з місць від працівників психологічних служб системи освіти Міністерство рекомендує:
1. Статистичний звіт соціального педагога, соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами навчальних закладів готувати відповідно до встановленого зразка (додаток 1).
2. Звітність соціального педагога, соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами навчальних закладів здійснюється за нормативами часу на основні види роботи (додаток 2).
3. Планування діяльності практичного психолога, соціального педагога, соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами навчальних закладів здійснювати за річним планом роботи (обов'язково), місячним (за потребою), щоденним обліком роботи (обов'язково).
Заступник Міністра П.Б.Полянський
Додаток 1
до листа Міністерства освіти
і науки України
05.03.2008 N 1/9-128
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор ___________________
(назва навчального
закладу)
_________ __________________
(підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові)
СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
про роботу соціального педагога
__________________________________________
(назва навчального закладу)
________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
за ______ чверть 200_ - 200_ навчального року
N
п/п
Функції та основні види
робіт
Кількість
осіб
Кількість
класів
(груп)
Витрачений
час
1. Діагностичні
Індивідуальна діагностика:
а) учнів (дітей) всього:
у т.ч. - дошкільного віку;
початкових класів;
середніх класів;
старших класів;
учнів ПТНЗ;
студентів ВНЗ;
б) педпрацівників;
в) батьків/опікунів
Групова діагностика,
соціально-педагогічні
дослідження серед:
а) класів (груп) всього:
у т.ч. - дошкільного віку;
початкових класів;
середніх класів;
старших класів;
учнів ПТНЗ;
студентів ВНЗ;
б) педпрацівників;
в) батьків/опікунів
2. Консультативні
Проведено індивідуальних
консультацій
(консультаційних бесід):
а) учнів (дітей) всього:
початкових класів;
середніх класів;
старших класів;
б) учнів ПТНЗ;
в) студентів ВНЗ;
г) педпрацівників;
д) батьків/опікунів.
Проведено групових
консультацій:
а) учнів (дітей) всього:
початкових класів;
середніх класів;
старших класів;
б) учнів ПТНЗ;
в) студентів ВНЗ;
г) педпрацівників;
д) батьків/опікунів
3. Захисні
Зв'язки з громадськістю,
відвідування (кількість
дітей/заходів):
учнів (дітей), студентів у
гуртожитку, сімей вдома;
батьків за місцем роботи;
органів виконавчої влади
та громадського
самоврядування;
участь в судових
засіданнях щодо розгляду
справ стосовно
неповнолітніх
4. Соціально-перетворювальні
та профілактичні
Розвивальна групова робота
з учнями (дітьми),
студентами (всього):
у т.ч. - дошкільного віку;
початкових класів;
середніх класів;
старших класів;
учнів ПТНЗ;
студентів ВНЗ
Проведення ділових ігор,
інтерактивних занять,
тренінгів, інтерактивних
занять для:
а) педпрацівників;
б) батьків/опікунів
Просвіта, виступи перед:
а) учнями (дітьми),
студентами;
б) педпрацівниками;
в) батьками/опікунами;
г) іншими представниками
громади
Навчальна діяльність
(кількість класів, груп):
курси за вибором;
факультативні заняття;
гурткова робота
5. Організаційні
Обстеження
житлово-побутових умов
дітей-сиріт, багатодітних
сімей, сімей, які
перебувають в кризовій
ситуації та ін. категорій
(та/або за запитом)
(кількість дітей/заходів)
Складання акта обстеження
житлово-побутових умов
(іншого документа)
Оформлення документації на
оздоровлення дітей
Оформлення інших
документів (зазначити)
Інші види робіт
(зазначити)
Примітка. Дані про проведену групову роботу повинні бути відображені у кількості осіб та кількості груп відповідно.
Статистичний звіт про роботу соціального педагога навчального закладу освіти за семестр подається в районний (міський) центр практичної психології і соціальної роботи або методисту.
Додаток 2
до листа Міністерства освіти
і науки України
05.03.2008 N 1/9-128
НОРМАТИВИ
часу на основні виду роботи соціального педагога, соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами
N
п/п
Найменування видів робіт Одиниця
виміру
обсягу
роботи
Нормативи
часу (год.)
1 Організаційно-методична робота
Складання плану роботи: План
на місяць - " - 2,5
на рік - " - 6,0
Складання звіту про виконану роботу: Звіт
за місяць (чверть) - " - 4,0
за півріччя (рік) - " - 8,0
Підготовка до проведення тренінгів,
інтерактивних занять, ділових ігор
тощо з учнями (дітьми), батьками,
педпрацівниками
Один захід 7,0
Підготовка до педагогічних
консиліумів
Один захід 5,0
Підготовка до виступів на
батьківських зборах, педагогічних
нарадах, семінарах для педагогів
Один захід 3,0
Підготовка до проведення виховних
годин з учнями (дітьми), навчальних
занять (курси за вибором,
факультативи, гуртки)
Один захід 3,0
Робота в бібліотеці, самопідготовка Місяць 8,0
Консультації в навчально-методичних
та наукових центрах (закладах)
Один захід 5,0
Участь в навчально-методичних
семінарах (нарадах) соціальних
педагогів
Місяць 8,0
Складання та корекція банку даних
(списків учнів/студентів, сімей
різних соціальних категорій тощо)
Один
список
Фактично
Робота з документами: опрацювання
нормативно-правових актів, написання
листів, позовів та ін.
Один
документ
Фактично
Проведення/участь у благодійних
акціях
Один захід Фактично
2 Соціально-педагогічні дослідження
(обстеження)
Індивідуальна діагностика
(обстеження, обробка результатів,
оформлення висновків і рекомендацій)
Один учень
(дитина,
педпраців-
ник,
батько)
3,0
Групова діагностика (обстеження,
обробка результатів, оформлення
висновків, рекомендацій):
спостереження,
анкетування;
соціометричне дослідження;
референтометрія;
експертне опитування
Один клас
(група
дітей),
група
педпраців-
ників,
батьків
6,0
3 Консультативна робота
Індивідуальне консультування
(консультативна бесіда):
Одна
бесіда
а) учнів (дітей) у т.ч.: - " - 1,0
початкових класів; - " - 1,5
середніх класів; - " - 1,5
старших класів; - " - 1,5
б) учнів ПТНЗ; - " - 1,5
в) студентів ВНЗ; - " - 1,5
б) педпрацівників; - " - 2,0
в) батьків/опікунів
Проведено групових консультацій: Одна група
а) учнів (дітей) всього:
початкових класів; - " - 1,0
середніх класів; - " - 1,0
старших класів; - " - 1,0
б) учнів ПТНЗ; - " - 1,5
в) студентів ВНЗ; - " - 1,5
г) педпрацівників; - " - 1,5
д) батьків/опікунів - " - 2,0
4 Профілактична та розвивальна робота
Соціально-реабілітаційна та
розвивальна робота з
учнями/студентами (дітьми) у т.ч.:
Один учень
(дитина)
Один клас
(група)
а) індивідуальна; 12,0
б) групова 18,0
Проведення ділових ігор, тренінгів
для учнів, студентів,
педпрацівників, батьків/опікунів
Одна група 20,0
Психологічна просвіта:
Виступи перед учнями/студентами
(дітьми), педпрацівниками,
батьками/опікунами в установах та
організаціях тощо
Один
виступ
Фактично
використаний
час
Навчальна діяльність:
Викладання навчального матеріалу за
програмами курсів за вибором,
факультативів, гуртків
Одне
заняття
1,0
Зв'язки з громадськістю:
Відвідування учнів (дітей) вдома,
бесіди з батьками
Один захід 2,0
Відвідування батьків за місцем
роботи
Один захід 3,0
Участь у судових засіданнях щодо
розгляду справ стосовно
неповнолітніх
Один захід Фактично
Вирішення питань з місцевими
органами виконавчої влади та
громадського самоврядування
Один захід 2,5
5 Соціальне інспектування
Обстеження житлово-побутових умов
дітей-сиріт, багатодітних сімей,
сімей, які перебувають в кризовій
ситуації та ін. категорій (та/або за
запитом)
Одне
обстеження
3,0
Складання акту обстеження
житлово-побутових умов (іншого
документа)
Один
документ
1,0
Оформлення документації на
оздоровлення дітей
Один
документ
1,0
Оформлення інших документів Один
документ
Фактично

................
Перейти до повного тексту