- Правова система ipLex360
- Законодавство
МІНІСТЕРСТВО АВТОМОБІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ СРСР
ЗАТВЕРДЖЕНО
Міністерством автомобільної
промисловості СРСР
(протокол
21.03.1987 N 3)
УЗГОДЖЕНО
Лист Держбуду СРСР
11.02.1987 N АЧ-642-6/5
Введено в дію
з 1 квітня 1987 року
ЗБІРНИК
цін на проектні роботи для будівництва
Розділ 18
Автомобільна та підшипникова промисловість
(із змінами та доповненнями)
ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ЦІН
1. У даному розділі Збірника наведено ціни на розроблення проектно-кошторисної документації на будівництво заводів, окремих виробництв і будівель автомобільної та підшипникової промисловості.
2. При застосуванні цін цього розділу необхідно користуватися Загальними вказівками щодо застосування Збірника цін на проектні роботи для будівництва.
3. Цінами, крім робіт, обумовлених у Загальних вказівках, враховано вартість проектування таких об'єктів і робіт:
передзаводського майданчику;
рекультивації земельної ділянки;
суміжних розділів по АСУП і АСУТП;
робіт з блокування устаткування із системою автоматичного пожежогасіння і пожежної сигналізації.
4. Цінами, крім робіт, обумовлених у Загальних вказівках, не враховано вартість проектування таких об'єктів і робіт:
виробництва литва, поковок, ресор, коліс, двигунів з допоміжними, складськими та адміністративно-побутовими корпусами для них;
науково-дослідних лабораторій;
конструкторських бюро галузевого призначення з експериментальними та випробувальними станціями при них;
дослідних баз і полігонів;
трансформаторних підстанцій 35 кВ і вище;
котельних, вуглекислотних, холодильних, ацетиленових, кисневих і газогенераторних станцій, печей, сушарок;
заводських АТС;
обчислювальних центрів;
житлово-цивільного будівництва;
зі збирання та обробки показників трудомісткості виробів-представників;
водозабірних споруд та артезіанських колодязів незалежно від місця їх розташування;
дренажу майданчика за наявності ґрунтових вод;
робота з вузлового методу будівництва та комплектно-блокового монтажу устаткування.
5. Вартість розроблення проектно-кошторисної документації передбачає випуск двох моделей автомобілів; при випуску моделей понад дві до вартості розроблення проекту і робочого проекту застосовується коефіцієнт 1,05 на кожну додаткову модель, до вартості розроблення робочої документації - 1,02.
6. У випадках розроблення технологічних процесів (на стадії "проект", "робочий проект") до вартості розроблення технологічної частини за узгодженням із замовником застосовується коефіцієнт від 1,1 до 1,5.
7. Вартість робіт зі збирання та обробки показників по трудомісткості визначається додатково до ціни у відсотках від вартості розроблення технологічної частини проекту:
за наявності 1-го виробу-представника - у розмірі 20%;
- " - до 5-и виробів-представників - у розмірі 50%;
- " - до 10-и виробів-представників - у розмірі 70%;
- " - понад 10 виробів-представників - у розмірі 90%.
8. При проектуванні заводів, зазначених у табл. 18-1, з випуском автомобілів інших типів, що відрізняються від передбачених по трудомісткості виготовлення більш ніж на 10%, задана річна програма приводиться до характеристики по вантажопідйомності, вазі та інших показниках.
9. Вартість робіт з вибору майданчика для будівництва визначається за табл. 18-3.
10. Вартість виконання робіт із застосуванням вузлового методу будівництва та комплектно-блокового монтажу устаткування визначається за цінами розділу із застосуванням за узгодженням із замовником коефіцієнтів: для проекту - до 0,5 від вартості архітектурно-будівельної частини та організації будівництва; для робочої документації - до 0,2 від вартості архітектурно-будівельної частини.
ЦІНИ НА РОЗРОБЛЕННЯ ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Таблиця 18-1. Заводи
N п/п |
Найменування об'єкта проектування |
Основний показник об'єкта |
Постійні величини вартості розроблення робочої документації, тис.крб. |
Відношення до вартості розроблення робочої документації |
а |
в |
проекту К 1 |
робочого проекту К 2 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
Завод з виробництва вантажних автомобілів вантажопідйомністю до 4-х тонн з річним випуском тис.шт. від 30 до 70 |
1 тис.шт. |
770,2 |
5,80 |
0,22 |
1,10 |
2 |
Завод з виробництва вантажних автомобілів вантажопідйомністю 4 - 16 т з річним випуском тис.шт. від 40 до 80 |
1 тис.шт. |
1683,0 |
19,60 |
0,20 |
1,10 |
3 |
Завод з виробництва легкових автомобілів з річним випуском тис.шт. від 150 до 300 |
1 тис.шт. |
653,4 |
7,60 |
0,20 |
1,10 |
4 |
Завод з виробництва автобусів особливо малого класу з річним випуском тис.шт. від 15 до 25 |
1 тис.шт. |
382,1 |
22,2 |
0,20 |
1,10 |
5 |
Завод з виробництва автобусів малого, середнього і великого класу з річним випуском тис.шт. від 18 до 25 |
1 тис.шт. |
816,2 |
15,3 |
0,20 |
1,10 |
6 |
Завод з виробництва автосамоскидів і автомобілів зі спеціальними кузовами з річним випуском тис.шт. від 20 до 40 |
1 тис.шт. |
524,7 |
14,4 |
0,22 |
1,10 |
7 |
Завод з виробництва причепів і напівпричепів з річним випуском тис.шт. від 50 до 100 |
1 тис.шт. |
1018,7 |
8,8 |
0,20 |
1,10 |
8 |
Завод з виробництва дизельних двигунів потужністю 150 - 500 к.с. з річним випуском тис.шт. від 25 до 75 |
1 тис.шт. |
540,5 |
8,0 |
0,20 |
1,10 |
9 |
Те саме, від 75 до 100 |
те саме |
698,9 |
5,9 |
0,20 |
1,10 |
10 |
Завод з виробництва бензинових двигунів потужністю 30 - 120 к.с. з річним випуском тис.шт. від 75 до 100 |
1 тис.шт. |
607,9 |
3,5 |
0,20 |
1,10 |
11 |
Те ж, понад 100 до 200 |
те саме |
717,8 |
2,4 |
0,20 |
1,10 |
12 |
Завод з виробництва автомобільних агрегатів з річним випуском млн.крб. від 25 до 75 |
1 млн.крб. |
318,8 |
5,1 |
0,24 |
1,11 |
13 |
Те саме, від 75 до 215 |
те саме |
471,2 |
3,0 |
0,20 |
1,10 |
14 |
Завод з виробництва паливної апаратури з річним випуском тис. комплектів від 75 до 150 |
1 тис. компл. |
426,0 |
2,3 |
0,24 |
1,11 |
15 |
Те саме, від 150 до 300 |
Те саме |
485,5 |
1,9 |
0,22 |
1,10 |
16 |
Завод з виробництва велосипедів з річним випуском тис. штук від 500 до 1000 |
1 тис.шт. |
255,4 |
0,25 |
0,20 |
1,10 |
17 |
Завод з виробництва важких мотоциклів з коляскою з річним випуском тис. штук від 75 до 100 |
1 тис.шт. |
430,5 |
1,5 |
0,22 |
1,10 |
18 |
Те саме, від 100 до 130 |
1 тис.шт. |
463,0 |
1,2 |
0,22 |
1,10 |
19 |
Завод з виробництва освітлювальної та світлосигнальної арматур і авто- приладів з річним випуском млн.крб. від 50 до 100 |
1 млн.крб. |
266,6 |
2,2 |
0,23 |
1,11 |
20 |
Завод з ремонту дизельних двигунів з річною кількістю ремонтів тис.шт. від 10 до 20 |
1 тис.шт. |
308,9 |
4,6 |
0,20 |
1,10 |
21 |
Завод з ремонту бензинових двигунів з річною кількістю ремонтів тис.шт. від 50 до 100 |
1 тис.шт. |
293,1 |
1,8 |
0,17 |
1,09 |
22 |
Комплекс з виробництва приладових підшипників з річним випуском млн.крб. від 30 до 115 |
1 млн.крб. |
398,0 |
5.0 |
0,23 |
1,11 |
23 |
Комплекс з виробництва кулькових підшипників з річним випуском млн.крб. від 50 до 115 |
1 млн.крб. |
365,3 |
4,3 |
0,24 |
1,11 |
24 |
Комплекс з виробництва залізничних підшипників з річним випуском млн.крб. від 35 до 75 |
1 млн.крб. |
437,6 |
6,2 |
0,20 |
1,10 |
25 |
Зональний автоцентр з обслуговування автомобілів з причепами і напівпричепами вантажопідйомністю до 15 т з кількістю обслуговування від 10 до 30 тис. автомобілів на рік |
1 тис. автомобілів |
52,0 |
0,7 |
0,3 |
1,15 |
Примітки:
1. Вартість проектування заводів визначено стосовно до марок автомобілів:
вантажопідйомність до 4-х т - КиАЗ;
- " - від 4 до 16-й т - МАЗ 5336;
легкових автомобілів - ЗАЗ 968М;
автобусів особливо малого класу - РАФ-2203;
великого класу - ЛАЗ;
автосамоскидів на базі - КаМАЗ-5511;
причепів і напівпричепів на базі - КаМАЗ-55102.
2. Відносна вартість розроблення проектно-кошторисної документації у відсотках від ціни на розроблення робочої документації, проекту і робочого проекту для будівництва заводів наводиться відповідно в додатках 1 - 3.
Таблиця 18-2. Об'єкти, проектовані поза комплексом заводу
N п/п |
Найменування об'єкта проектування |
Основний показник |
Постійні величини вартості розроблення робочої документації, тис.крб. |
Відношення до вартості розроблення робочої документації |
а |
в |
проекту К 1 |
робочого проекту К 2 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
Корпуси (цехи) механоскладальних виробництв у складі до 8 виробничих підрозділів (цехів, дільниць) із застосуванням автоматичних ліній, верстатів ЧПУ, ОЦ, спецверстатів до 50% від загальної кількості верстатів площею від 10 до 40 тис.кв.м |
1 тис.кв.м |
220,2 |
2,5 |
0,23 |
1,11 |
2 |
Те саме, понад 40 до 100 тис.кв.м |
Те саме |
236,2 |
2,1 |
0,20 |
1,10 |
3 |
Те саме, понад 100 тис.кв.м |
- " - |
276,2 |
1,7 |
0,19 |
1,10 |
4 |
Головні (складальні) корпуси в складі до 8 виробничих підрозділів (цехів, дільниць) площею від 25 до 50 тис.кв.м |
1 тис.кв.м |
303,5 |
1,9 |
0,21 |
1,10 |
5 |
Те саме, площею понад 50 до 100 тис.кв.м |
1 тис.кв.м |
328,5 |
1,4 |
0,20 |
1,10 |
6 |
Те саме, площею понад 100 до 200 тис.кв.м |
Те саме |
338,5 |
1,3 |
0,19 |
1,10 |
7 |
Пресові, пресово- кузовні корпуси (цехи) у складі до 6 виробничих підрозділів (цехів, дільниць) з річним випуском від 50 до 90 тис.т |
1 тис.т |
174,8 |
3,2 |
0,20 |
1,10 |
8 |
Корпуси допоміжних цехів у складі до 6 виробничих підрозділів (цехів, дільниць) площею від 35 до 80 тис.кв.м |
1 тис.кв.м |
189,5 |
2,5 |
0,20 |
1,10 |
9 |
Випробувальна станція для серійного випробування двигунів потужністю від 20 до 75 тис.шт. двигунів на рік |
1 тис. випробувань |
83,8 |
1,2 |
0,27 |
1,14 |
10 |
Корпуси (цехи) з виробництва великогабаритних підшипників у складі до 8 виробничих підрозділів (цехів, дільниць) з річним випуском млн.крб. від 15 до 30 |
1 млн.крб. |
255,1 |
3,6 |
0,21 |
1,10 |
11 |
Корпуси (цехи) з виробництва прецизійних підшипників у складі до 8 виробничих підрозділів (цехів, дільниць) з річним випуском млн.крб. від 15 до 30 |
1 млн.крб. |
146,7 |
5,1 |
0,21 |
1,10 |
12 |
Корпуси (цехи) ковальсько- пресові підшипникових заводів у складі до 8 виробничих підрозділів (цехів, дільниць) з річним випуском тис.т від 40 до 85 |
1 тис.т |
185,0 |
1,90 |
0,20 |
1,10 |
Примітки:
1. При застосуванні автоматичних ліній, верстатів з ЧПУ, ОЦ, спецверстатів у кількості більше 50% від загальної кількості верстатів до вартості проектування застосовується коефіцієнт на стадії "проект" і "робочий проект" - 1,1; на стадії "робоча документація" - 1,04.
2. При складі цехів з більшою кількістю виробничих підрозділів (цехів, дільниць) на кожний додатковий підрозділ до вартості проектування на стадії "проект" і "робочий проект" застосовується коефіцієнт - 1,05; на стадії "робоча документація" коефіцієнт 1,02.
3. При проектуванні в складі корпусів, цехів і дільниць з виробництва товарів народного споживання до вартості проектування на стадії "проект" і "робочий проект" застосовується коефіцієнт 1,1; на стадії "робоча документація" коефіцієнт 1,05.
4. Відносна вартість розроблення проектно-кошторисної документації від ціни на розроблення робочої документації, проекту і робочого проекту для об'єктів, проектованих поза комплексом, наводиться в додатках 4 - 6.
Таблиця 18-3. Вибір майданчика для будівництва
N п/п |
Найменування об'єкта проектування |
Основний показник проекту |
Постійні величини вартості вибору майданчика для будівництва, тис.крб. |
а |
в |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Заводи автомобільної та підшипникової промисловості з площею території |
|
|
|
1 |
до 30 |
га |
2,6 |
0,22 |
2 |
понад 30 |
те саме |
3,7 |
0,20 |
Додаток 1
Відносна вартість розроблення проектно-кошторисної документації у відсотках від ціни на розроблення робочої документації для будівництва заводів
N п/п |
Найменування заводів |
генплан і транспорт |
технологічна частина |
будівельна частина |
спец- установки |
кошторисна документація |
очисні споруди |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Вантажних автомобілів вантажопідйомністю до 4 т |
1,5 |
29,3 |
43,9 |
11,3 |
8,4 |
5,6 |
2 |
Те саме, 4 - 16 т |
1,5 |
29,2 |
43,9 |
11,5 |
8,3 |
5,6 |
3 |
Легкових автомобілів |
1,5 |
29,1 |
44,0 |
11,5 |
8,3 |
5,6 |
4 |
Автобусів особливо малого класу |
1,5 |
28,4 |
45,0 |
11,0 |
8,4 |
5,7 |
5 |
Те саме, малого, середнього та великого класу |
1,5 |
28,6 |
45,2 |
10,4 |
8,3 |
6,0 |
6 |
Автосамоскидів і автомобілів зі спецкузовами |
1,5 |
28,8 |
44,5 |
11,0 |
8,2 |
5,8 |
7 |
Причепів і напівпричепів |
1,5 |
29,2 |
44,1 |
11,0 |
8,2 |
5,3 |
8 |
Дизельних двигунів |
1,7 |
29,8 |
45,2 |
9,9 |
8,1 |
5,3 |
9 |
Бензинових двигунів |
1,7 |
29,8 |
45,3 |
9,9 |
8,1 |
5,2 |
10 |
Автомобільних агрегатів |
1,7 |
26,3 |
46,6 |
9,8 |
8,0 |
7,6 |
11 |
Паливної апаратури |
1,7 |
27,7 |
46,7 |
9,8 |
8,0 |
6,1 |
12 |
Освітлювальної та світлосигнальної апаратури |
1,9 |
27,4 |
44,4 |
7,2 |
8,6 |
10,5 |
13 |
Виробництво велосипедів |
1,9 |
29,9 |
43,9 |
5,4 |
9,1 |
9,8 |
14 |
Мотоциклів з коляскою |
1,9 |
29,9 |
45,7 |
6,2 |
9,0 |
8,3 |
15 |
Ремонт дизельних двигунів |
1,6 |
29,0 |
42,4 |
9,4 |
8,3 |
9,3 |
16 |
Ремонт бензинових двигунів |
1,6 |
29,0 |
43,1 |
9,4 |
8,2 |
8,7 |
17 |
Приладових підшипників |
1,6 |
26,2 |
48,0 |
10,5 |
8,0 |
5,7 |
18 |
Кулькових підшипників |
1,6 |
26,5 |
48,0 |
10,2 |
8,0 |
5,7 |
19 |
Залізничних підшипників |
1,8 |
27,7 |
47,0 |
10,6 |
8,0 |
4,9 |
20 |
Автоцентр з обслуговування автомобілів |
2,0 |
16,2 |
50,0 |
5,0 |
11,0 |
15,8 |
Примітки:
гр. 3 - 7 Розроблення проектно-кошторисної
документації з використанням ЕОМ
гр. 3 - 6 Враховано складання специфікацій
устаткування, відомостей обсягів будівельних
і монтажних робіт
гр. 7 Враховано складання відомостей потреби
в матеріалах
гр. 4 Механізація транспорту - 55%;
технологічна частина - 25%; промпроводки - 7%;
автоматизація і керування
електроприводами - 10%;
зв'язок і сигналізація - 3%;
гр. 5 Архітектурно-будівельна частина - 50,0%;
електропостачання, електроустаткування,
електроосвітлення - 20%;
сантехнічна частина - 22%; проместетика,
інтер'єри - 3%; автоматизація і керування
електроприводами - 5%
гр. 6 Очищення повітря, пиловидалення - 65%;
звукоізоляція, зниження шумів - 20%;
електропостачання, електроустаткування,
електроосвітлення - 5%; автоматизація
і керування електроприводами - 10%;
гр. 7 Об'єктні кошториси - 10%;
локальні кошториси - 90%
гр. 8 Технологічна частина - 37%;
архітектурно-будівельна частина - 28%;
електропостачання, електроустаткування,
електроосвітлення - 8%; автоматизація
і керування електроприводами - 14%;
генплан - 3%; промпроводки - 3%;
кошторисна документація - 7%.
Додаток 2
Відносна вартість розроблення проектно-кошторисної документації у відсотках від ціни на розроблення проекту для будівництва заводів
N п/п |
Найменування заводів |
Загальна поясню- вальна записка |
Генплан і транспорт |
Техно- логічні рішення |
НОТ і управління підприєм- ством |
Будівельні рішення |
Організація будівництва |
Охорона навколишнього середовища |
Очисні споруди |
Кошто- рисна докумен- тація |
Паспорт проекту |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
Вантажних автомобілів, вантажопідйомністю до 4 т |
5,0 |
2,1 |
40,4 |
3,5 |
24,2 |
2,1 |
6,8 |
8,8 |
6,6 |
0,5 |
2 |
Те саме, 4 - 16 т |
5,0 |
2.2 |
40,8 |
3,5 |
24,1 |
2,1 |
7,0 |
8,2 |
6,6 |
0,5 |
3 |
Легкових автомобілів |
5,0 |
2,2 |
40,8 |
3,4 |
24,0 |
2,1 |
7,2 |
8,6 |
6,2 |
0,5 |
4 |
Автобусів особливо малого класу |
5,0 |
2,3 |
40,6 |
3,5 |
24,2 |
2,1 |
7,0 |
9,0 |
6,2 |
0,5 |
5 |
Те саме, малого, середнього та великого класу |
5,0 |
2,2 |
41,0 |
3,3 |
24,0 |
2,1 |
7,0 |
9,0 |
6,8 |
0,5 |
6 |
Автосамоскидів і автомобілів зі спецкузовами |
5,0 |
2,0 |
40,6 |
3,5 |
24,4 |
2,0 |
6,6 |
8,8 |
6,6 |
0,5 |
7 |
Причепів і напівпричепів |
5,0 |
2,1 |
40,6 |
3,3 |
24,0 |
2,1 |
7,2 |
9,0 |
6,2 |
0,5 |
8 |
Дизельних двигунів |
5,6 |
1,7 |
41,0 |
3,5 |
20,9 |
1,7 |
7,6 |
11,3 |
6,2 |
0,5 |
9 |
Бензинових двигунів |
5,6 |
1,7 |
41,0 |
3,5 |
20,4 |
1,7 |
7,9 |
11,5 |
6,2 |
0,5 |
10 |
Автомобільних агрегатів |
5,3 |
2,0 |
41,0 |
3,5 |
23,6 |
2,0 |
7,1 |
9,0 |
6,0 |
0,5 |
11 |
Паливної апаратури |
5,4 |
2,0 |
41,3 |
3,7 |
24,1 |
1,8 |
7,5 |
7,3 |
6,4 |
0,5 |
12 |
Освітлювальної та світлосигнальної апаратури |
5,4 |
1,8 |
41,5 |
3,6 |
20,9 |
1,8 |
7,7 |
10,4 |
6,4 |
0,5 |
13 |
Виробництво велосипедів |
5,3 |
2,0 |
41,7 |
3,7 |
20,9 |
2,0 |
7,2 |
10,6 |
6,2 |
0,5 |
14 |
Те саме, мотоциклів з коляскою |
5,3 |
1,8 |
41,7 |
3,6 |
21,0 |
2,0 |
7,6 |
10,3 |
6,2 |
0,5 |
15 |
Ремонт дизельних двигунів |
5,2 |
1,7 |
41,0 |
3,5 |
22,8 |
1,7 |
6,6 |
10,4 |
6,4 |
0,5 |
16 |
Ремонт бензинових двигунів |
5,2 |
1,7 |
41,0 |
3,5 |
22,8 |
1,7 |
6,7 |
10,4 |
6,4 |
0,5 |
17 |
Приладових підшипників |
5,4 |
3,1 |
41,0 |
3,5 |
23,7 |
2,0 |
8,5 |
5,3 |
7,0 |
0,5 |
18 |
Кулькових підшипників |
5,4 |
2,2 |
41,0 |
3,5 |
24,7 |
2,0 |
9,3 |
4,4 |
7,0 |
0,5 |
19 |
Залізничних підшипників |
5,4 |
3,0 |
41,0 |
3,5 |
20,6 |
2,0 |
9,6 |
7,4 |
7,4 |
0,5 |
20 |
Автоцентр з обслуговування автомобілів |
6,0 |
6,0 |
х 30,0 |
5,0 |
33,0 |
4,0 |
- |
8,0 |
7,5 |
0,5 |
................Перейти до повного тексту