1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 451/638 від 11.12.2006
Про затвердження персонального складу
робочої групи по перевірці відповідності рівня
тарифів на житлово-комунальні послуги розміру
економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво
Відповідно до пунктів 10, 12 статті 7, статті 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" ( 1875-15 ), пункту 2 статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ) та з метою виконання рішення Київської міської ради від 07.12.2006 N 240/297 ( ra-240023-06 ):
1. Затвердити персональний склад робочої групи по перевірці відповідності рівня тарифів на житлово-комунальні послуги розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.
2. Взяти до відома, що перше засідання робочої групи пройде 13.12.2006.
3. Робочій групі здійснити перевірку відповідності рівня тарифів на житлово-комунальні послуги розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво та інформацію за наслідками роботи оприлюднити під час пленарного засідання Київської міської ради.
4. Виконуючому обов'язки заступника голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Голова Л.Черновецький
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київського
міського голови
від 11.12.2006 N 451/638
СКЛАД
робочої групи по перевірці відповідності рівня
тарифів на житлово-комунальні послуги розміру
економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво
Голубченко Анатолій - перший заступник голови
Костянтинович Київської міської державної
адміністрації, голова комісії
Падалка Віктор Михайлович - заступник голови - начальник
Головного фінансового
управління виконавчого органу
Київради (Київської міської
державної адміністрації),
заступник голови комісії
Яструбинський Василь Іванович - начальник Головного
управління з питань цінової
політики виконавчого органу
Київради (Київської міської
державної адміністрації)

................
Перейти до повного тексту