1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
XI сесія IV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 387/2848 від 17.11.2005
Про розгляд протесту заступника прокурора м. Києва
на пункт 6 Положення про Київський міський фонд
охорони навколишнього природного середовища,
затвердженого рішенням Київської міської ради
від 27.02.03 N 320/480
Київська міська рада розглянула вимоги, викладені в протесті заступника прокурора м. Києва від 06.10.05 N 07/1/1-236, і вважає неможливим їх задоволення з наступних підстав.
Рішення Київської міської ради від 27.02.03 N 320/480 ( ra0320023-03 ) "Про нову редакцію Положення про Київський міський фонд охорони навколишнього природного середовища, затвердженого рішенням Київради від 24.09.98 N 10/111", прийняте в порядку, встановленому чинним законодавством України.
Відповідно до частини 3 статті 22 Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ) головні розпорядники бюджетних коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет.
Пунктом 3 частини 1 статті 22 Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ) встановлено, що головними розпорядниками бюджетних коштів за бюджетними призначеннями, передбаченими іншими місцевими бюджетами, можуть бути виключно керівники місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів рад та їх секретаріатів, керівники головних управлінь, управлінь, відділів та інших самостійних структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів рад.
Пунктами 1, 2 частини 4 статті 22 Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ) передбачено, що головний розпорядник бюджетних коштів розробляє план своєї діяльності відповідно до завдань та функцій, визначених нормативно-правовими актами, виходячи з необхідності досягнення конкретних результатів за рахунок бюджетних коштів; розробляє на підставі плану діяльності проект кошторису та бюджетні запити і подає їх місцевому фінансовому органу.
Також, пунктом 2 статті 85 Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ) встановлено, що забороняється здійснювати видатки на фінансування бюджетних установ одночасно з різних бюджетів.
Відповідно до пункту 25 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ) до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад належить утворення цільових (у тому числі валютних) коштів, затвердження положень про ці кошти, затвердження звітів про використання зазначених коштів.
Частиною 2 статті 64 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ) передбачено, що сільські, селищні, міські, районні в містах (у разі їх створення) ради та їх виконавчі органи самостійно розпоряджаються коштами відповідних місцевих бюджетів, визначають напрями їх використання.
Частиною 3 статті 47 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" ( 1264-12 ) встановлено, що розподіл зборів, які надходять до місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища, здійснюється відповідними обласними, міськими (міст загальнодержавного значення) радами за поданням органів спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів.

................
Перейти до повного тексту