1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
Р І Ш Е Н Н Я
N 230/390 від 26.12.2002
Про затвердження Концепції розвитку
туризму в м. Києві до 2010 року
Відповідно до статті 143 Конституції України ( 254к/96-ВР ), пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), пункту 2 статті 4 Закону України "Про туризм" ( 324/95-ВР ) та з метою розвитку галузі туризму Київська міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Концепцію розвитку туризму в м. Києві до 2010 року згідно з додатком.
2. Виконавчому органу Київради (Київській міській державній адміністрації) на основі зазначеної Концепції розробити та внести на розгляд Київської міської ради у травні 2003 року Програму розвитку туризму в м. Києві до 2010 року.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань гуманітарної політики.
Київський міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київської
міської ради
від 26.12.2002 N 230/390
КОНЦЕПЦІЯ
РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В М. КИЄВІ ДО 2010 РОКУ
I. МЕТА Й ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ КОНЦЕПЦІЇ
Головною стратегічного метою заходів, передбачених Концепцією є формування у Києві конкурентноспроможної туристичної галузі, однієї з провідних в економіці та соціальній сфері міста.
Розробка Концепції виходить з моделі сталого туризму. Сталий туризм передбачає наступні пріоритети:
- підвищення якості життя місцевого населення, добробуту киян. У Концепції особлива увага звертається на розвиток соціально орієнтованих форм і видів туризму;
- забезпечення комфортних умов перебування туристів у Києві; - зростання доходу від туризму, вдосконалення системи оподаткування. Міський бюджет має формуватися також і за рахунок надходжень від туристичної діяльності;
- залучення інвестицій та створення нових робочих місць;
- розширення туристичного простору в Києві та за його межами; - збереження довкілля, що безпосередньо впливає як на місцеве населення, так і на туристів;
- реалізацію соціальної ролі туризму (відпочинок, оздоровлення, пізнання, розвиток соціальних контактів, зв'язків між людьми);
- зростання національної гідності як результат гостинності та звертання до історико-культурної спадщини.
Основними завданнями Концепції є:
1. Визначення основних напрямів діяльності Київської міської ради та її виконавчого органу щодо управління туристичними ресурсами та туристичною індустрією.
2. Формування нормативно-правової бази туристичної галузі.
3. Розвиток підприємництва у сфері туризму і, передусім, малого та середнього.
4. Стимулювання розвитку матеріальної бази туристичної галузі шляхом" залучення вітчизняних та іноземних інвестицій для реконструкції діючих і будівництва нових туристичних об'єктів і засобів розміщення.
5. Розвиток міської інфраструктури туризму, здатної конкурувати на міжнародному та внутрішньому туристичних ринках, що, в свою чергу, вплине на розвиток соціальної структури столиці України.
6. Створення на території Києва туристичних зон і маршрутів.
7. Розробка та застосування прогресивних методів і стандартів туристичного обслуговування.
8. Відродження в Києві соціального туризму.
9. Перетворення столиці на сучасний міжнародний центр ділової активності, активізації бізнес-туристів із-за кордону та інших регіонів України, оскільки вони є найплатоспроможнішою категорією туристів, а діловий туризм якнайліпше підходить для умов сучасного міста.
10. Здійснення активної рекламно-інформаційної діяльності, спрямованої на формування іміджу Києва як потужного центру туризму в Східній Європі та просування його на вітчизняний і міжнародний туристичний ринки.
II. СИСТЕМА КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАХОДІВ
1. Формування сприятливого туристичного іміджу Києва
1.1. Створення двох іміджевих стратегій Києва як туристичного міста:
- стратегії для зовнішнього ринку (міста, відкритого для іноземних туристів, безпечного, з розвиненою інфраструктурою, мальовничого та багатого унікальними історико-культурними пам'ятками);
- стратегії для внутрішнього українського ринку (міста, доступного для бажаних гостей з усіх куточків України, що являє інтерес для різних соціальних груп туристів).
1.2. Консолідація рекламно-інформаційної діяльності різних учасників турринку в руках незалежної від впливу окремих туристичних підприємств міської структури - Туристичного рекламно-інформаційного центру. Мета - надання інформаційно-довідкових, туристичних і ділових послуг гостям міста, а також для здійснення рекламної та маркетингової діяльності.
1.3. Участь у міжнародних виставках, ярмарках, біржах і салонах, що має супроводжуватись рекламними та промоушн-кампаніями.
1.4. Організація міжнародних конференцій з туристичної проблематики. Проведення в Києві конгресів міжнародних туристичних організацій і об'єднань.
1.5. Співпраця з іноземними журналістами, спеціально запрошеними до Києва.
1.6. Співпраця з іноземними турпредставництвами.
1.7. Щорічний випуск зведеного календаря туристичних подій.
1.8. Організація міжнародних рекламних і PR-компаній.
1.9. Участь в реалізації проектів, що мають значний громадський резонанс, для створення безплатної реклами місту Києву.
1.10. Проведення активної пропагандистської кампанії в Києві, що роз'яснює кроки міської влади щодо розвитку столиці як туристичного центру, виховання киян у дусі гостинності та доброзичливого ставлення до вітчизняних та іноземних туристів.
2. Розвиток інфраструктури туризму
Для задоволення потреб туристів пропонується політика "малих кроків", спрямована на формування мережі малих приватних готелів та інших типів розміщення туристів, а також поступовий розвиток, на основі регенерації історичної забудови, інфраструктури обслуговування, розрахованої як на туристів, так і постійне населення міста.
Розвиток туристичної інфраструктури має "працювати" на головну ідею збереження, історичного середовища міста, його своєрідності, реновації, його історичної забудови.
2.1. Формування єдиної системи туристичних зон Києва та пов'язаних з ними повноцінних туристичних маршрутів, орієнтованих на різні категорії туристів, що забезпечують повний комплекс послуг для туристів у межах 15-хвилинної пішохідно-транспортної доступності. Під туристичною зоною розуміється територія, де розвиток туристичної інфраструктури є пріоритетним по відношенню до інших галузей діяльності. Туристична зона - територія, що включає атрактивні об'єкти показу, що притягують туристів, та об'єкти туристичного сервісу.
2.2. Координація розвитку туристичної інфраструктури з іншими галузями міського господарства: модернізація автошляхів, будівництво автостоянок, у т. ч. для екскурсійного транспорту, розвиток міського громадського транспорту, розвиток комунального господарства та об'єктів зв'язку, розширення паркової зони, створення музеїв, культурно-видовищних закладів та центрів дозвілля, охорона здоров'я, екологія та ін.
2.3. Формування мережі радіальних туристичних маршрутів з Києва до інших регіонів і міст, що становлять інтерес для вітчизняних та іноземних туристів.
2.4. Будівництво невеликих мотелів в околицях Києва.
2.5. Розвиток транспортних послуг у туризмі. Придбання автотранспортних засобів (автобусів, мікроавтобусів, легкових автомобілів) для обслуговування туристів.

................
Перейти до повного тексту