1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія V скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 41/41 від 13.07.2006
Про затвердження Програми розвитку служби
швидкої та невідкладної медичної допомоги,
медицини катастроф, швидкої психіатричної
допомоги та медичного автотранспорту
міста Києва на 2006-2010 роки
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), Основ законодавства України про охорону здоров'я ( 2801-12 ), з метою забезпечення надання своєчасної та якісної швидкої медичної допомоги населенню міста Києва Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Програму розвитку служби швидкої та невідкладної медичної допомоги, медицини катастроф, швидкої психіатричної допомоги та медичного автотранспорту міста Києва на 2006-2010 роки згідно з додатком.
2. Виконавчому органу Київради (Київській міській державній адміністрації):
2.1. Визнати Головне управління охорони здоров'я та медичного забезпечення виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) відповідальним за виконання міської Програми розвитку служби швидкої та невідкладної медичної допомоги, медицини катастроф, швидкої психіатричної допомоги та медичного автотранспорту міста Києва на 2006-2010 роки.
2.2. Структурним підрозділам виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити реалізацію Програми розвитку служби швидкої та невідкладної медичної допомоги, медицини катастроф, швидкої психіатричної допомоги та медичного автотранспорту міста Києва на 2006-2010 роки в межах асигнувань, які щороку передбачатимуться в бюджеті міста Києва за відповідними напрямками.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань охорони здоров'я та соціального захисту.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення Київради
від 13.07.2006 N 41/41
ПРОГРАМА
розвитку служби швидкої та невідкладної медичної
допомоги, медицини катастроф, швидкої психіатричної
допомоги та медичного автотранспорту міста Києва
на 2006-2010 роки
Скорочення, що використовуються в тексті Програми:
КМДА - Київська міська державна адміністрація
ГУОЗ та МЗ - Головне управління охорони здоров'я та
медичного забезпечення
ГУО і Н - Головне управління освіти і науки
ГУ СЗН - Головне управління соціального захисту
населення
ГУ МВС в м. Києві - Головне управління МВС України в м. Києві
КМСШМД та МК - Київська міська станція швидкої медичної
допомоги та медицини катастроф
ПНМД - Пункти невідкладної медичної допомоги
ЛПЗ - Лікувально-профілактичний заклад
УНПЦЕМДМК - Український науково-практичний центр
екстреної медичної допомоги та медицини
катастроф
КМССШПД - Київська міська спеціалізована станція
швидкої психіатричної допомоги
РДА - Районна в місті Києві державна
адміністрація
УОЗ РДА - Управління охорони здоров'я районної в
місті Києві державної адміністрації
ПМСД - Первинна медико-санітарна допомога
КМПНД - Київський міській психоневрологічний
диспансер
КМПНЛ - Київська міська (клінічна)
психоневрологічна лікарня
ДО "Київмедавтотранс" - Державна організація санітарного
автомобільного транспорту
НДІ - Науково-дослідний інститут
НМУ - Національний медичний університет
Загальні положення
Розробка Програми зумовлена труднощами служби швидкої та невідкладної медичної допомоги, а саме: недосконалістю нормативно-правової бази діяльності служби, відсутністю в окремих новозбудованих житлових масивах міста підрозділів швидкої та невідкладної медичної допомоги, що спричиняє затримку приїзду бригад швидкої медичної допомоги на місце виклику, невідповідністю будівельним та санітарно-гігієнічним нормам більшості діючих підстанцій швидкої медичної допомоги (пристосовані приміщення, розміщення на перших поверхах житлових будинків, відсутність критих стоянок для автомобілів та інш.). Існуючий парк спеціального санітарного автотранспорту (590 одиниць) не відповідає вимогам Європейського стандарту до медичних транспортних засобів, з них 425 одиниць (72%) підлягає списанню. Проблема якості надання швидкої та невідкладної медичної допомоги через недостатнє забезпечення ресурсами. Служба швидкої та невідкладної медичної допомоги є високотехнологічною та високозатратною і потребує значних фінансових витрат з бюджету міста. Невідповідність фінансового забезпечення закладів швидкої та невідкладної медичної допомоги обсягам та якості виконаних робіт. Недостатнє кадрове забезпечення служби швидкої та невідкладної медичної допомоги (лікарями, фельдшерами, диспетчерами, інженерно-технічним, іншим персоналом) через низький рівень заробітної плати в порівнянні з рівнем її в промисловості. Також існує невідповідність сучасним вимогам науково-методичного забезпечення швидкої та невідкладної медичної допомоги. Працівники цих служб не забезпечені форменим одягом та взуттям.
Вважаючи служби швидкої медичної допомоги та медицини катастроф, невідкладної медичної допомоги, швидкої психіатричної допомоги пріоритетним напрямком надання медичної допомоги, їх необхідно фінансувати в 100% обсязі за рахунок бюджетних асигнувань, оскільки на сьогодні вони фінансуються лише на 40% від фактичної потреби.
Мета Програми
Програма направлена на підвищення ефективності системи швидкої та невідкладної медичної допомоги, раціональне використання кадрових, матеріально-технічних і фінансових ресурсів, відповідно до державних гарантій надання своєчасної, доступної, якісної, безоплатної швидкої та невідкладної медичної допомоги, поліпшення організації і вдосконалення системи управління службою.
Основні завдання Програми
- забезпечення безоплатного рівня надання швидкої та невідкладної медичної допомоги шляхом 100-відсоткового покриття витрат за рахунок міського бюджету;
- підвищення доступності, своєчасності, ефективності та якості надання швидкої та невідкладної медичної допомоги на всіх етапах;
- розробка пропозицій щодо удосконалення системи управління та організації діяльності служби швидкої та невідкладної медичної допомоги;
- зниження рівня показників летальності, смертності та інвалідизації киян на етапах надання швидкої та невідкладної медичної допомоги;
- удосконалення мережі закладів служби швидкої та невідкладної медичної допомоги;
- раціональне та ефективне використання кадрових та матеріальних ресурсів служби швидкої та невідкладної медичної допомоги;
- впровадження єдиних технологій та клінічних протоколів надання швидкої та невідкладної медичної допомоги і системи управління якістю;
- формування сучасних фінансово-господарських механізмів в цілях підвищення ефективності використання ресурсів служби швидкої та невідкладної медичної допомоги;
- удосконалення взаємонаступності в діяльності лікувально-профілактичних закладів на догоспітальному і госпітальному етапах надання швидкої та невідкладної медичної допомоги;
- впровадження програм професійної підготовки і перепідготовки кадрів, що відповідають сучасним вимогам;
- забезпечення міжвідомчої взаємодії при ліквідації медичних наслідків надзвичайних ситуацій між лікувально-профілактичними закладами різних форм власності та державними і комунальними аварійно-рятувальними службами;
- розвиток та удосконалення автоматизованої системи управління служби швидкої та невідкладної медичної допомоги.
Фінансове забезпечення
Реалізація заходів, передбачених Програмою, здійснюватиметься в межах асигнувань, які щороку передбачатимуться в бюджетах міста за відповідними напрямками та за залучені кошти.
Контроль за реалізацією заходів, передбачених програмою, здійснюватимуть виконавчий орган Київради (Київська міська державна адміністрація) та Головне управління охорони здоров'я та медичного забезпечення виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
Прогнозовані результати Програми
Виконання Програми дасть змогу покращити доступність, своєчасність, якість та ефективність швидкої та невідкладної медичної допомоги мешканцям столиці, знизити летальність, смертність від нещасних випадків, раптових захворювань, інвалідизацію населення міста, покращити якість життя, безпеку життєдіяльності населення, забезпечення ефективної роботи колективів служби швидкої та невідкладної медичної допомоги, створення умов для високопрофесійної роботи, соціальної захищеності працівників.
Заходи по виконанню Програми розвитку служби
швидкої та невідкладної медичної допомоги, медицини
катастроф, швидкої психіатричної допомоги
та медичного автотранспорту міста Києва
на 2006-2010 роки
----------------------------------------------------------------------------------
|N п/п| Заходи |Відповідальні|Виконавці| Термін | Джерела |
| | | | |виконання|фінансування|
|-----+--------------------------------------------------------------------------|
| 1. |Загальноорганізаційні заходи |
|-----+--------------------------------------------------------------------------|
|1.1. |Удосконалювати систему | МОЗ та АН | ГУОЗ та | 2006 - | |
| |послідовності, етапності та| України | МЗ | 2007 | |
| |взаємодії в наданні | КМДА | НМУ, | | |
| |екстреної медичної допомоги| | НДІ, | | |
| |службами швидкої медичної | |УОЗ РДА, | | |
| |допомоги та медицини | |КМСШМД та| | |
| |катастроф, невідкладної | | МК | | |
| |медичної допомоги, швидкої | | | | |
| |психіатричної допомоги з | | | | |
| |амбулаторно-поліклінічними | | | | |
| |закладами, міськими | | | | |
| |клінічними лікарнями, | | | | |
| |науково-дослідними | | | | |
| |інститутами МОЗ та АМН | | | | |
| |України | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|1.2. |Передбачити збільшення | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |необхідної кількості бригад| | МЗ | 2010 | бюджет |
| |швидкої, невідкладної та | |УОЗ РДА, | | |
| |психіатричної медичної | |КМСШМД та| | |
| |допомоги у відповідності до| | МК | | |
| |затверджених нормативів | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|1.3. |Удосконалювати | МОЗ та АН | ГУОЗ та | 2006 - | |
| |співробітництво служб | України | МЗ | 2007 | |
| |екстреної медичної допомоги| КМДА | НМУ, | | |
| |з науково-дослідними | | НДІ, | | |
| |інститутами МОЗ та АМН | |УНПЦЕМДМК| | |
| |України, Українським | |КМСШМД та| | |
| |науково-практичним центром | | МК | | |
| |екстреної медичної допомоги| | | | |
| |та медицини катастроф | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|1.4. |Забезпечити умови для | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |проведення навчання | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |медичних та немедичних | |КМСШМД та| | |
| |працівників за програмами | | МК | | |
| |надання екстреної медичної | | | | |
| |допомоги при надзвичайних | | | | |
| |ситуаціях відповідно до | | | | |
| |ліцензійних вимог | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|1.5. |Забезпечити діяльність | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |лікувально-профілактичних | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |закладів ГУОЗ та МЗ в | | | | |
| |Державній | | | | |
| |інформаційно-аналітичній | | | | |
| |системі з питань | | | | |
| |надзвичайних ситуацій | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|1.6. |Кадрове забезпечення служб | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |швидкої медичної допомоги | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |та медицини катастроф, | |КМСШМД та| | |
| |невідкладної медичної | | МК | | |
| |допомоги, спеціалізованої | | | | |
| |швидкої психіатричної | | | | |
| |допомоги та медичного | | | | |
| |автотранспорту | | | | |
|-----+--------------------------------------------------------------------------|
| 2. |Зміцнення матеріально-технічної бази служб швидкої медичної допомоги та |
| |медицини катастроф, невідкладної медичної допомоги, спеціалізованої |
| |швидкої психіатричної допомоги та медичного автотранспорту |
|-----+--------------------------------------------------------------------------|
|2.1. |Забезпечення стабільного | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |фінансування для придбання | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |медикаментів згідно з | |КМСШМД та| | |
| |затвердженими формулярами | | МК | | |
| |виробів медичного | | | | |
| |призначення з урахуванням | | | | |
| |змін на фармацевтичному | | | | |
| |ринку України та сучасних | | | | |
| |вимог | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|

................
Перейти до повного тексту