1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 2297 від 21.12.2000
Про затвердження міської комплексної програми
"Репродуктивне здоров'я населення м. Києва на
2001-2005 рр." та складу Координаційної ради
З метою поліпшення репродуктивного здоров'я населення міста, підвищення народжуваності, зменшення малюкової та материнської смертності та на виконання Указу Президента України від 08.08.2000 N 963/2000 ( 963/2000 ) "Про додаткові заходи щодо поліпшення медичної допомоги населенню України":
1. Затвердити міську комплексну Програму "Репродуктивне здоров'я населення м. Києва на 2001-2005 рр." згідно з додатком 1.
2. Затвердити склад Координаційної ради з реалізації Програми "Репродуктивне здоров'я населення м. Києва на 2001-2005 рр." згідно з додатком 2.
3. Головному управлінню охорони здоров'я Київської міської державної адміністрації (Р.Макомела) при формуванні бюджету передбачити щорічні видатки на реалізацію Програми "Репродуктивне здоров'я населення м. Києва на 2001-2005 рр.", починаючи з 2001 року, в межах коштів, передбачених по галузі "Охорона здоров'я".
4. Районним у м. Києві державним адміністраціям, керівникам управлінь, відділів, інших служб Київської міської державної адміністрації розробити та затвердити план заходів щодо реалізації Програми "Репродуктивне здоров'я населення м. Києва на 2001-2005 рр.".
5. Головному управлінню охорони здоров'я Київської міської державної адміністрації (Р.Макомела) забезпечити контроль за виконанням Програми "Репродуктивне здоров'я населення м. Києва на 2001-2005 рр."
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Бідного В.Г.
Голова О.Омельченко
Додаток 1
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 21.12.2000 N 2297
Міська комплексна програма "Репродуктивне здоров'я
населення м. Києва на 2001 - 2005 рр."
1. Вступ
Репродуктивне здоров'я - стан повного фізичного, психічного та соціального добробуту, а не лише відсутність захворювань в усьому, що стосується репродуктивної системи, її функцій та процесів в ній.
Питання репродуктивного здоров'я є інтегрованим індикатором загально-соціального благополуччя суспільства, а такі показники здоров'я населення, як малюкова, материнська смертність віддзеркалюють політичні, правові, медико-соціальні аспекти всієї державної системи.
Аналіз кількісних та якісних характеристик м. Києва за останні 10 років свідчить про те, що столиця, як Україна в цілому, перебуває в стані демографічної кризи, яка характеризується депопуляцією, постарінням населення та зменшенням середньої тривалості життя. Народжуваність в місті, досягнувши в 1998 році найнижчого рівня (7,0 на 1 тис. населення), в 1999 році залишилася на тому ж рівні. У порівнянні з 1990 роком (12,0%) вона скоротилася на 41,7%. Рівень народжуваності вже не забезпечує просте відтворення населення. Нині на 1 жінку фертильного віку в середньому припадає 1,75 дитини, в той час як для відтворення населення необхідно 2,2 дитини. Загальна смертність населення склала в 1999 р. - 10,0 (в 1990 р. - 12,0).
Згідно з програмою Європейського регіонального бюро ВООЗ "Задачі по досягненню здоров'я для всіх" до 2000 року показник середньої тривалості життя в країнах Європи повинен становити не менше 75 років. В 1991-19992 роках у м. Києві цей показник становив 70,5 років. В 1997-1998 роках він стає 70,1 років. Таким чином, кияни в середньому не доживають до зазначеного ВООЗ віку 4,9 роки.
Природний рух населення в м. Києві склав від'ємне значення і становить 2,9.
Репродуктивне здоров'я зумовлено політичними, правовими, соціально-економічними та медичними факторами.
Комплекс заходів, здійснених протягом останніх років по місту на виконання програм "Здоров'я киян", "Діти України", "Турбота" та Указу Президента України від 08.08.2000 N 963/2000 ( 963/2000 ) "Про додаткові заходи щодо поліпшення медичної допомоги населенню України" дали можливість призупинити різкий спад народжуваності, стабілізувати показник загальної, малюкової та материнської смертності. Разом з тим, залишаються актуальними проблеми:
- планування сім'ї;
- статевого виховання;
- росту захворювань, що передаються статевим шляхом;
- захворюваності на СНІД;
- збільшення неплідних шлюбів (коли кожна 5 пара неплідна, а кожна 6 жінка має відхилення в репродуктивному розвитку);
- погіршення сімейних структур - зменшення кількості повноцінних шлюбів та зростання розлучень;
- зростання онкозахворюваності серед жінок фертильного віку; - проведення абортів, їх ускладнення та удосконалення рекомендацій по попередженню небажаної вагітності після абортів та пологів;
- інформаційне забезпечення населення з проблем репродуктивного здоров'я населення.
У сфері праці, побуту жінка продовжує залишатися недостатньо соціально захищеною. Контроль за дотриманням правил та охорони її праці, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних норм потребують переосмислення.
Вищевикладене та інші аспекти стану здоров'я населення міста спонукали Київську міську державну адміністрацію створити міську комплексну програму "Репродуктивне здоров'я населення м. Києва 2001-2005".
Мета програми - відтворення політичної, правової, соціально-економічної та освітньо-інформаційної бази, спрямованої на поліпшення репродуктивного здоров'я населення міста.
Основні завдання Програми.
1. Забезпечення політичної, соціальної, економічної бази для впровадження заходів, спрямованих на поліпшення демографічної ситуації в місті.
2. Забезпечення контролю за виконанням законодавства про охорону праці жінок та підлітків.
3. Забезпечення правового та соціального захисту сім'ї.
4. Виконання законодавчих та міських директив з питань охорони праці жінок та підлітків (профспілки, міська СЕС).
5. Подальший розвиток системи виховання підлітків та молоді щодо формування відповідального ставлення до репродуктивного здоров'я.
6. Забезпечення правового та соціального захисту сім'ї.
7. Системне навчання та підвищення кваліфікації медичних, педагогічних кадрів, соціальних працівників згідно з сучасними науково обгрунтованими підходами до проблем репродуктивного здоров'я.
8. Удосконалення та поліпшення якості медичної допомоги з питань охорони репродуктивного здоров'я населення.
9. Проведення наукових досліджень, спрямованих на вивчення сучасного стану репродуктивного здоров'я, визначення основних факторів ризику його порушень, розробку науково обгрунтованих заходів профілактики.
10. Залучення засобів масової інформації, розробка і видання інформаційних матеріалів для пропаганди здорового способу життя, планування сім'ї, відповідального батьківства.
11. Залучення громадських організацій до роботи з проблем збереження репродуктивного здоров'я.
12. Розвиток міжнародного співробітництва з метою одержання технічної, методичної, інформаційної та фінансової допомоги.
Виконання завдань програми забезпечить політичний, правовий, соціально-економічний захист впроваджень та запобігання ушкоджень і збитків щодо збереження та відтворення генетично-здорової популяції, як головного компоненту у формуванні демографічного, економічного та культурного потенціалів населення міста.
Вирішення цих завдань дозволить:
- знизити материнську смертність;
- знизити перинатальну смертність та смертність дітей віком до 1 року;
- зменшити кількість небажаних вагітностей та число абортів; - знизити рівень небажаного безпліддя;
- зменшити захворюваність на хвороби, що передаються статевим шляхом, рівень та темпи поширення ВІЛ-інфекції;
- знизити рівень онкологічної захворюваності.
2. Очікувальні результати:
В процесі виконання міської комплексної програми будуть інтегровані дії управлінь та відомств, державних, громадських та волонтерських організацій, направлених на поліпшення формування здорового способу життя, поліпшення показників стану здоров'я населення міста та демографічної ситуації в цілому.
--------------------------------------------------------------------
|Показ- |Вихі- |Очі- |Показ- |Вихід-|Очіку-| Показник|Вихі-|Очіку-|
| ник |дний |кува- | ник | ний |ваний | програми|дний |ваний |
| стану | рі- | ний |способу|рівень|рівень|та послуг| рі- |рівень|
|здоро- |вень | рі- | життя |(1999 |(2004 | |вень |(2004 |
| в'я |(1999 |вень | | р.) | р.) | |(1999| р.) |
| | р.) |(2004 | | | | | р.) | |
| | | р.) | | | | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Мате- |27,5 |Не |- час- |76,1% | 100% |- кіль- | | |
|рин- |на |вище |тка ва-| | |кість | | |
|ська |100000|25 на |гітних,| | |адм.-тер.| | |
|смерт- |живо- |10000-|охопле-| | |одиниць, | | |
|ність |народ-|живо- |них | | |де | | |
| |жених |народ-|диспан-| | |створені | | |
| | |жених |серним | | |виїзні | | |
| | | |нагля- | | |бригади | | |
| | | |дом у | | |для на- | | |
| | | |1-му | | |дання не-| | |
| | | |тримес-| | |відклад- | | |
| | | |трі | | |ної меди-| | |
| | | |- час- |77,6% | 80% |чної до- | | |
| | | |тка ва-| | |помоги в | | |
| | | |гітних,| | |районах | | |
| | | |що | | |- кіль- | 1 | 2 |
| | | |пройшли| | |кість | | |
| | | |первин-| | |пологових| | |
| | | |ний | | |будинків,| | |
| | | |огляд | | |на базі | | |
| | | |тера- | | |яких | | |
| | | |певтом | | |створені | | |
| | | |- час- |0,4 на|0,3 на|відділен-| | |
| | | |тота |1000 |1000 |ня екс- | | |
| | | |пологів|жінок |жінок |трагені | | |
| | | |у жінок|відпо-|відпо-|тальної | | |
| | | |15-17 |відно-|відно-|патології| | |
| | | |років |го |го | | | |
| | | |- час- |віку |віку | | | |
| | | |тота |0,3% |0,25 | | | |
| | | |пологів|від |від | | | |
| | | |поза |усіх |усіх | | | |
| | | |полого-|поло- |поло- | | | |
| | | |вим |гів |гів | | | |
| | | |стаці- | | | | | |
| | | |онаром | | | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Перина-|11,1 |Не |- час- |76,4% |Не |- рівень | 33% | 100% |
|тальна |на |вище |тка ва-| |менше |забезпе- | | |
|смерт- |1000 |10,5 |гітних,| |85% |чення | | |
|ність |ново- |на |охопле-| | |УЗД-апа- | | |
| |наро- |1000 |них | | |ратами | | |
| |джених|ново- |диспан-| | |закладів | | |
| | |народ-|серним | | |прена- | | |
| | |жених |нагля- | | |тального | | |
| | | |дом у | | |догляду | | |
| | | |1-му | | | | | |
| | | |тримес-| | | | | |
| | | |трі | | | | | |
| | | |- рі- |3,4% | 70% | | | |
| | | |вень |(двох-| | | | |
| | | |обсте- |разо- | | | | |
| | | |ження |во) | | | | |
| | | |вагіт- | | | | | |
| | | |них на | | | | | |
| | | |ВІЛ-ін-| | | | | |
| | | |фекцію | | | | | |
| | | |- рі- |91,1% |не | | | |
| | | |вень | |нижче | | | |
| | | |обсте- | |90% | | | |
| | | |ження | | | | | |
| | | |УЗ-дос-| | | | | |
| | | |ліджень| | | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Смерт- |12,7 |Не |- час- |32,4% |не |- кіль- | 0 | 2 |
|ність |(без |вище |тка не-| |нижче |кість ла-| | |
|дітей |іного-|11 на |мовлят | |40% |бораторій| | |
|до 1 |родніх|1000 |на | | |з діагно-| | |
|року |- 8,9)|ново- |грудно-| | |ностики | | |
|життя |на |наро- |му | | |TORCH-ін-| | |
|(малю- |1000 |джених|вигоду-| | |фекцій | | |
|кова |ново- | |ванні | | | | | |
|смерт- |народ-| |до 6 | | |- частка | | |
|ність) |жених | |місяців| | |ліжок | | |
| | | | | | |сумісного| 73% | 90% |
| | | | | | |перебу- | | |
| | | | | | |вання | | |
| | | | | | |матері і | | |
| | | | | | |дитини в | | |
| | | | | | |акушерсь-| | |
| | | | | | |кому ста-| | |
| | | | | | |ціонарі | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Кіль- |29,1 |Не |- поши-|10,2% | 30% |- кіль- | 12 | 14 |
|кість |на |вище |реність| | |кість | | |
|небажа-|1000 |25 на |суча- | | |кабінетів| | |
|них |жінок |1000 |сних | | |плануван-| | |
|вагіт- |репро-|жінок |методів| | |ня сім'ї | | |
|ностей |дукти-|репро-|контра-| | | | | |
|на 1000|ивного|дукти-|цепції | | |- кіль- | 13 | 14 |
|жінок |віку |вного | | | |кість | | |
|репро- | |віку |- ВМК | 5,8% | 10% |кабінетів| | |
|дуктив-| | | | | |дитячої | | |
|ного | | |- ОК | 4,2% |до 12%|та підлі-| | |
|віку | | | | | |ткової | | |
| | | | | | |гінеколо-| | |
| | | | | | |гії | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Число |35,0 |30 на |- час- |0,07 |не |- кіль- | 14 | 20 |
|абортів|на - |1000 |стка |на |більше|кість | | |
|на 1000|1000 |жінок |абортів|1000 |0,01 |сімейних | | |
|жінок |жінок |репро-|у |дівчат|на |лікарів | | |
|репро- |репро-|дукти-|дівчат |відп. |1000 |та спеці-| | |
|дуктив-|дукти-|вного |до 14 |віку |дівчат|алістів | | |
|ного |вного |віку |років |2,0 на|від |ПМСД та | | |
|віку |віку | | |1000 | |спеціа- | | |
| | | | | | |лістів | | |
| | | |- час- |жінок |пов. |ПМСД, | | |
| | | |тка |від |віку |підготов-| | |
| | | |абортів|пов. |не |лених з | | |
| | | |у жін. |віку |більше|питань ПС| | |
| | | |15-17 | |2,0 на|та РЗ | | |
| | | |р. | |1000 | | | |
| | | | | |жінок | | | |
| | | | | |відпо-| | | |
| | | | | |го | | | |
| | | | | |віку | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Рівень |42 на |30 на |- час- | 18% | 25% | | | |
|небажа-|1000 |1000 |стка | | | | | |
|ного |жінок |жінок |насе- | | | | | |
|без- |репро-|репро-|лення, | | | | | |
|пліддя |дукти-|дукти-|що ви- | | | | | |
| |вного |вного |кори- | | | | | |
| |віку |віку |стовує | | | | | |
| | | |контра-| | | | | |
| | | |цептиви| | | | | |
| | | |(жінки | | | | | |
| | | |у | | | | | |
| | | |шлюбі) | | | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Захворю| | |- кіль-| 6 |Не |- % |3,4% |До 70%|
|ваність| | |кість | |більше|вагітних,|(дво | |
|на ІПСШ| | |випад- | |6 |обстеже- |хра- | |
| | | |ків | | |них на |зово)| |
| | | |вродже-| | |ВІЛ-ін- | | |
| | | |ного | | |фекцію | | |
| | | |сифілі-| | | | | |
| | | |су | | | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|- ВІЛ |4,92 | |- час- | 9,6% | 15% | | | |
|(темпи |на | |тка | | | | | |
|зрос- |100000| |насе- | | | | | |
|тання) |насе- | |лення, | | | | | |
| |лення | |яка на | | | | | |
| | | |даний | | | | | |
|- сифі-|85,4 | |час ко-| | | | | |
|ліс |на | |ристу- | | | | | |
| |100000| |ється | | | | | |
| |насе- | |презер-| | | | | |
| |лення | |ватива-| | | | | |
| | | |ми | | | | | |
|- гоно-|38,3 | |(жінки | | | | | |
|рея |на | |у | | | | | |
| |100000| |шлюбі) | | | | | |
| |насе- | | | | | | | |
| |лення | | | | | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Онколо-| | |- час- | 56% |не | | | |
|гічна | | |тка | |нижче | | | |
|захво- | | |жінок, | |90% | | | |
|рюва- | | |які | | | | | |
|ність | | |обсте- | | | | | |
| | | |жені на| | | | | |
|- рак |15,4 |Не |патоло-| | | | | |
|шийки |на |вище |гію | | | | | |
|матки |100000|12,0 |молоч- | | | | | |
| |насе- |на |ної | | | | | |
| |лення |100000|залози | | | | | |
|- рак |8,0% |нас. | | | | | | |
|шийки | | |- час- |95,2% |не | | | |
|матки | | |тка | |нижче | | | |
|III-IV | | |жінок, | |95% | | | |
|ст. | | |які | | | | | |
| | | |пройшли| | | | | |
|- рак |72,4 |не |обсте- | | | | | |
|молоч- |на |вище |ження | | | | | |
|ної |100000|60% |із за- | | | | | |
|залози |насе- | |стосу- | | | | | |
| |лення | |ванням | | | | | |
| | | |цитоло-| | | | | |
|- рак |7,7 |не |гічного| | | | | |
|моло- |на |вище |дослід-| | | | | |
|чної |100000|7,0% |ження | | | | | |
|залози |насе- | | | | | | | |
|III-IV |лення | |- час- | 40% | 100% | | | |
|ст. | | |тка | | | | | |
| | | |жінок, | | | | | |
| | | |які | | | | | |
| | | |мають | | | | | |
| | | |навички| | | | | |
| | | |самооб-| | | | | |
| | | |стежен-| | | | | |
| | | |ня мо- | | | | | |
| | | |лочної | | | | | |
| | | |залози | | | | | |
--------------------------------------------------------------------
3. План впровадження:
I. Політичні та соціально-економічні напрями.
------------------------------------------------------------------
| N | Заходи |Відповідальні |Виконавці| Термін |
|п/п | | | | вико- |
| | | | | нання |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----------------------------------------------------------------|
|Цей компонент програми має на меті забезпечити політичну, |
|соціальну, економічну базу для впровадження заходів, спрямованих|
|на покращання демографічної ситуації в країні. Він включає |
|аналіз, оцінку та напрямки подальшого розвитку політичного, |
|соціального та економічного оточення: |
|----------------------------------------------------------------|
|1.1.|Посилити контроль за |КМДА, відділ |Районні | 2001- |
| |виконанням вимог чинного |по роботі з |державні | 2005 |
| |законодавства про охорону|жінками та |адміні- | |
| |праці жінок |малозахищеними|страції | |
| | |верствами | | |
| | |населення | | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.2.|Забезпечити виконання |ГУОЗ, |Відділ по| 2001- |
| |заходів з підвищення |Управління |роботі з | 2005 |
| |правової обізнаності |юстиції, |жінками | |
| |жінок, власників та |районні |та мало- | |
| |керівників підприємств з |державні |захищени-| |
| |питань охорони тагігієни |держадміні- |ми верс- | |
| |праці жінок |страції, |твами на-| |
| | |інформаційний |селення, | |
| | |комітет |районні | |
| | | |державні | |
| | | |адміні- | |
| | | |страції | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.3.|Посилити контроль за |ГУОЗ, |Управлін-| 2001- |
| |дотриманням встановлених |Управління в |ня в | 2005 |
| |законодавством вимог до |справах |справах | |
| |виробництва, правил обігу|захисту прав |захисту | |
| |алкогольних напоїв та |споживачів, |прав спо-| |
| |тютюнових виробів, їх |Головне |живачів, | |
| |якістю та правилами |управління |міська | |
| |торгівлі ними. |внутрішніх |СЕС | |
| | |справ | | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.4.|Забезпечити контроль за |ГУОЗ, районні |Районні | 2001- |
| |виконанням, вимог Закону |державні |державні | 2005 |
| |України "Про рекламу" у |адміністрації,|адміні- | |
| |частині поширення |інформаційний |страції | |
| |соціальної рекламної |комітет | | |
| |інформації та обмеження | | | |
| |реклами алкоголю та | | | |
| |тютюну. | | | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.5.|Розробити та подати на |Управління |Районні | 2001- |
| |розгляд Київської міської|економіки, |державні | 2002 |
| |державної адміністрації |Головне |адміні- | |
| |пропозиції щодо |фінансове |страції | |
| |можливості забезпечення |управління, | | |
| |фінансування соціальної |інформаційний | | |
| |рекламної інформації з |комітет, ГУОЗ | | |
| |проблем охорони здоров'я | | | |
| |за рахунок цільового | | | |
| |спрямування на ці потреби| | | |
| |частки прибутку | | | |
| |виробників алкогольних | | | |
| |напоїв та тютюнових | | | |
| |виробів. | | | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.6.|Забезпечити постійний |КМДА, ГУОЗ, |Районні | 2001- |
| |контроль за виконанням |Управління |державні | 2005 |
| |вимог законодавства щодо |освіти, |адміні- | |
| |проведення обов'язкових |Головне |страції, | |
| |медичних оглядів дітей, |фінансове |директори| |
| |підлітків та молоді, які |управління |ТМО, | |
| |навчаються в закладах | |головні | |
| |освіти | |спеціа- | |
| | | |лісти | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.7.|Передбачити фінансування |КМДА, Головне |Районні | 2001- |
| |асигнувань для оплати |фінансове |державні | 2005 |
| |санаторних путівок в |управління, |адміні- | |
| |санаторій "Жовтень" для |Київська |страції, | |
| |всіх вагітних групи |міська рада |галузеві | |
| |високого ризику. |профспілок |профспіл-| |
| | | |ки | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.8.|Рекомендувати центральним|КМДА, |Районні | 2001- |
| |та місцевим |Інформаційний |державні | 2005 |
| |телерадіостудіям |комітет, ГУОЗ |адміні- | |
| |збільшити частку часу на | |страції | |
| |соціальну рекламну | | | |
| |інформацію з питань, що | | | |
| |стосуються | | | |
| |репродуктивного здоров'я.| | | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.9.|Включити до гарантованого|КМДА |ГУОЗ | 2001 |
| |безоплатного обсягу | | | |
| |медичної допомоги пологи.| | | |
------------------------------------------------------------------
II. Медична допомога
Соціально-економічна криза призвела до колапсу системи охорони здоров'я, зруйнувала економічні передумови, необхідні для її розвитку.
Особливе занепокоєння викликає стан репродуктивного здоров'я, яке є невід'ємною складовою здоров'я нації і має стратегічне значення для забезпечення сталого розвитку суспільства.
Здоров'я жінок і дітей - основна запорука для розвитку цього потенціалу, а також для забезпечення сприятливих демографічних і економічних перспектив.
Це досягається підвищенням доступності та поліпшенням якості медичної допомоги шляхом розробки сучасних стандартів практики з урахуванням міжнародного досвіду, підготовки кваліфікованих медичних спеціалістів, впровадженням сучасних лікувально-діагностичних технологій, достатнім рівнем забезпечення лікувальних закладів, а також динамічною оцінкою, необхідними корективами з урахуванням соціальних, політичних і економічних умов та усуненням перешкод.
------------------------------------------------------------------
|2.1. |Забезпечити роботу в |ГУОЗ, |Головні | 2001 |
| |базових жіночих |районні |спеціалі- | |
| |консультаціях кабінетів |державні |сти, | |
| |планування сім'ї. |адміністра- |директори | |
| | |ції |ТМО | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.2. |Створити міський |КМДА, ГУОЗ |Головне | 2001 |
| |інфекційний пологовий | |фінансове | |
| |будинок на базі | |управлін- | |
| |пологового будинку N 4 | |ня, СЕС | |
| |для лікування акушерських| | | |
| |та гінекологічних хворих.| | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.3. |Доукомплектувати дитячі |ГУОЗ, |Директори | 2001- |
| |поліклініки ТМО |Головне |ТМО, | 2002 |
| |Старокиївського, |фінансове |керівники | |
| |Ленінградського та |управління, |дитячих | |
| |Радянського районів |районні |поліклінік| |
| |дитячими гінекологами |державні | | |
| |згідно з нормативами МОЗ,|адміністра- | | |
| |забезпечити кабінети |ції | | |
| |необхідним обладнанням та| | | |
| |інструментарієм. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.4. |Створити лабораторії по |ГУОЗ, |ГУОЗ, | 2001- |
| |діагностиці TORCH та |Головне |міська СЕС| 2003 |
| |вірусних інфекцій, |фінансове | | |
| |захворювань, що |управління | | |
| |передаються статевим | | | |
| |шляхом і оснастити їх | | | |
| |сучасним обладнанням з | | | |
| |метою безкоштовного | | | |
| |забезпечення обстеження | | | |
| |вагітних, новонароджених | | | |
| |та безплідних пар на базі| | | |
| |Київського центру | | | |
| |репродуктивного здоров'я.| | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.5. |Завершити створення на |ГУОЗ, |Головний | 2001 |
| |базі МДКЛ N 1 |Головне |лікар | |
| |спеціалізованої виїзної |фінансове |міської | |
| |бригади для надання |управління |дитячої | |
| |термінової | |клінічної | |
| |консультативно-діагностич| |лікарні N | |
| |ної лікувальної допомоги | |1 | |
| |дітям раннього віку. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.6. |Завершити створення при |ГУОЗ |Головний | 2001 |
| |МДКЛ N 1 відділення | |лікар МДКЛ| |
| |другого етапу | |N 1 | |
| |виходжування недоношених | | | |
| |новонароджених та | | | |
| |відділення реанімації | | | |
| |новонароджених. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.7. |Завершити створення на |ГУОЗ |Головний | 2001- |
| |базі міського пологового | |лікар | 2002 |
| |будинку N 7 | |пологового| |
| |навчально-методичного | |будинку N | |
| |центруз первинної | |7 | |
| |реанімації | | | |
| |новонароджених, головні | | | |
| |спеціалісти. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.8. |Передбачити видатки на |КМДА, ГУОЗ, |Районні | 2001- |
| |забезпечення безкоштовним|Головне |державні | 2005 |
| |харчуванням та лікуванням|фінансове |адміні- | |
| |дітей від матерів |управління |страції, | |
| |ВІЛ-інфікованих та хворих| |директори | |
| |на СНІД. | |ТМО | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.9. |Відкрити міський |КМДА, ГУОЗ, |ГУОЗ, | 2001- |
| |неонатологічний центр на |Головне |головний | 2003 |
| |50 ліжок з відділенням |фінансове |лікар МДКЛ| |
| |реанімації в МДКЛ N 2. |управління |N 2 | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.10.|Забезпечити роботу |ГУОЗ |Головні | 2001 |
| |баклабораторій у | |лікарі | |
| |пологових будинках міста | |пологових | |
| |та укомплектувати їх | |будинків, | |
| |підготовленими фахівцями.| |міська СЕС| |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.11.|Забезпечити щеплення |КМДА, ГУОЗ, |Міська | |
| |проти гепатиту В |Головне |СЕС, | |
| |медичного персоналу групи|фінансове |директори | |
| |ризику, дітей, народжених|управління |ТМО, | |
| |від матерів-носіїв Hbgag | |головні | |
| |і народжених від матерів,| |лікарі | |
| |які хворіли гепатитом В в| |міських | |
| |III триместрі вагітності,| |ЛПЗ | |
| |дівчат - проти краснухи. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.12.|Створити в базових |КМДА, |ГУОЗ, | 2001 |
| |жіночих консультаціях |Головне |районні | 2002 |
| |кабінети пренатальної |фінансове |державні | |
| |діагностики та |управління, |адміні- | |
| |організувати кабінети |ГУОЗ, |страції, | |
| |перинатології, |районні |директори | |
| |підготувавки |державні |ТМО, | |
| |фахівців-перинатологів. |адміністра- |головні | |
| | |ції |спеціалі- | |
| | | |сти | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.13.|Дооснастити всі |ГУОЗ, |ГУОЗ, | 2001- |
| |родопомічні заклади |Головне |головні | 2005 |
| |обладнанням та апаратурою|фінансове |лікарі | |
| |для моніторингового |управління |пологових | |
| |спостереження за станом | |будинків | |
| |матері та плоду шляхом | |та МКЛ N 1| |
| |державного замовлення на | | | |
| |закупівлю фетальних | | | |
| |моніторів, дихальних | | | |
| |апаратів та медичного | | | |
| |обладнання для | | | |
| |новонароджених. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.14.|Забезпечити запас |КМДА, ГУОЗ, |ГУОЗ, | 2001- |
| |медикаментів, крові, її |Головне |головні | 2005 |
| |компонентів та |фінансове |лікарі | |
| |аутогемоплазмодонорство в|управління |пологових | |
| |акушерських стаціонарах | |будинків | |
| |для надання невідкладної | |та МКЛ N 1| |
| |допомога вагітним, | | | |
| |роділлям, породіллям та | | | |
| |новонародженим. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.15.|Провести оцінку |ГУОЗ, |ГУОЗ, | 2001- |
| |матеріально-технічного |Головне |районні | 2005 |
| |стану жіночих |фінансове |державні | |
| |консультацій, |управління, |адміні- | |
| |родопомічних та дитячих |районні |страції, | |
| |закладів і дооснастити їх|державні |директори | |
| |сучасним обладнанням, |адміністра- |ТМО, | |
| |включаючи УЗ-апарати. |ції |головні | |
| | | |лікарі | |
| | | |дитячих | |
| | | |ЛПЗ та МКЛ| |
| | | |N 1 | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.16.|Забезпечити одноразовими |КМДА, ГУОЗ, |ГУОЗ, | 2001- |
| |стерильними пакетами для |Головне |головні | 2005 |
| |пологів всі родопомічні |фінансове |лікарі | |
| |заклади. |управління |пологових | |
| | | |будинків | |
| | | |та МКЛ N 1| |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.17.|Забезпечити службу |ГУОЗ, |ГУОЗ, | 2001- |
| |дитячої та підліткової |районні |головні | 2005 |
| |гінекології спеціальним |державні |спеціалі- | |
| |гінекологічним |адміністра- |сти | |
| |інструментарієм. |ції | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.18.|Забезпечити можливість |КМДА, ГУОЗ, |Міська | 2001- |
| |обстеження усіх вагітних |Головне |СЕС, | 2005 |
| |на ОТСШ та ВІЛ-інфекцію, |фінансове |головні | |
| |а членів їх сімей на |управління, |спеціалі- | |
| |туберкульоз. |районні |сти | |
| | |державні | | |
| | |адміністра- | | |
| | |ції | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.19.|Забезпечити міське |КМДА, ГУОЗ, |ГУОЗ, | 2001- |
| |замовлення на закупівлю |Управління |головні | 2005 |
| |вітчизняного сурфактанту |економіки, |спеціалі- | |
| |у кількості, достатній |Головне |сти, голо-| |
| |для задоволення потреб |фінансове |вні лікарі| |
| |родопомічних та дитячих |управління |пологових | |
| |закладів міста | |будинків | |
| | | |та МКЛ N 1| |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.20.|Забезпечити виконання |КМДА, ГУОЗ, |Директори | 2001- |
| |постанови Кабінету |районні |ТМО, | 2005 |
| |Міністрів від 17 серпня |державні |Управління| |
| |1998 р. N1303 щодо |адміністра- |у справах | |
| |безкоштовного |ції, Головне|захисту | |
| |забезпечення |фінансове |населення | |
| |контрацептивами жінок |управління |від | |
| |груп ризику ускладнення | |наслідків | |
| |вагітності та пологів і | |аварії на | |
| |жінок, постраждалих від | |ЧАЕС | |
| |наслідків Чорнобильської | | | |
| |АЕС та молодих людей | | | |
| |віком до 18 років. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.21.|Розпочати роботу по |ГУОЗ, |Головні | 2001 |
| |акредитації |районні |лікарі | |
| |пологодопоміжних та |державні |пологових | |
| |дитячих ЛПЗ як "Лікарень |адміністра- |будинків | |
| |доброзичливого ставлення |ції |та МКЛ N | |
| |до дитини". | |1, головні| |
| | | |спеціалі- | |
| | | |сти | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.22.|Впровадити міжнародний |ГУОЗ, |ГУОЗ, | 2001- |
| |стандарт ведення |районні |міська | 2002 |
| |вагітності, пологів та |державні |СЕС, | |
| |профілактики |адміністра- |головні | |
| |перинатального |ції |спеціалі- | |
| |інфікування у | |сти | |
| |вагітних-носіїв | | | |
| |бактеріальних та вірусних| | | |
| |інфекцій. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.23.|Систематично (не менше |ГУОЗ |ГУОЗ, | 2001- |
| |2-х разів на рік) | |головні | 2005 |
| |проводити семінарські | |спеціалі- | |
| |Заняття (із здачею | |сти | |
| |заліку) для лікарів та | | | |
| |середнього медичного | | | |
| |персоналу міської станції| | | |
| |швидкої медичної допомоги| | | |
| |по веденню та прийняттю | | | |
| |пологів і наданню | | | |
| |невідкладної медичної | | | |
| |допомоги роділлям та | | | |
| |породіллям у разі | | | |
| |ускладнень пологів. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.24.|Забезпечити виконання |ГУОЗ |Головні | 2001 |
| |Національної програми | |лікарі | |
| |грудного вигодовування. | |пологових | |
| | | |будинків | |
| | | |та МКЛ N | |
| | | |1, головні| |
| | | |спеціалі- | |
| | | |сти | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.31.|Доповнити звітну |ГУОЗ, |Київський | 2001 |
| |статистичну документацію |Управління |міський | |
| |показниками: |статистики |науковий | |
| |- раннього прикладання до| |інформаці-| |
| |грудей; | |йно-аналі-| |
| | | |тичний | |
| |- відсотку та грудного | |центрмеди-| |
| |вигодування в | |чної | |
| |родопомічних закладах; | |статистики| |
| | | | | |
| |- відсотку грудного | | | |
| |вигодовування до 3-х | | | |
| |місяців; | | | |
| | | | | |
| |- відсотку грудного | | | |
| |вигодовування до 6-ти | | | |
| |місяців. | | | |
| | | | | |
| |Оцінку діяльності служби | | | |
| |планування сім'ї | | | |
| |доповнити показниками: | | | |
| |- відсоток застосування | | | |
| |контрацептивів по видах: | | | |
| | | | | |
| |- гормональні | | | |
| |контрацептиви; | | | |
| | | | | |
| |- ВМС | | | |
| | | | | |
| |- рівень безпліддя; | | | |
| | | | | |
| |- ефективність лікування | | | |
| |всіх видів неплідності; | | | |
| | | | | |
| |- використання | | | |
| |репродуктивних | | | |
| |технологій. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.32.|Оснастити всі жіночі |Головне |Районні | |
| |консультації ЛПУ міста |фінансове |держадмі- | |
| |сучасними апаратами УЗД |управління, |ністрації,| |
| |та кольпоскопами. |ГУОЗ |директори | |
| | | |ТМО | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.33.|Забезпечити оглядові |ГУОЗ, |Районні | |
| |кабінети поліклінік та |районні |держадмі- | |
| |жіночі консультації |держадмі- |ністрації,| |
| |одноразовими |ністрації |директори | |
| |інструментами для | |ТМО | |
| |якісного забору | | | |
| |цитологічних мазків. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.34.|Забезпечити жіночі |ГУОЗ, |Директори | |
| |консультації наглядною |районні |ТМО, | |
| |сучасною поліграфічною |держадмі- |головні | |
| |продукцією, санбюлетнями |ністрації |лікарі | |
| |на актуальні теми, | |ЛПЗ, | |
| |буклетами. | |міський | |
| | | |"Центр | |
| | | |здоров'я" | |
|----------------------------------------------------------------|
| III. Підготовка кадрів Цей компонент включає комплекс заходів, |
|спрямованих на підвищення кваліфікації спеціалістів, які надають|
|допомогу населенню з питань збереження репродуктивного здоров'я,|
| планування сім'ї та відповідального батьківства. |
|----------------------------------------------------------------|
|2.25.|Впроваджувати з |ГУОЗ, |Головні | 2001- |
| |урахуванням міжнародного |районні |спеціалі- | 2005 |
| |та національного досвіду |державні |сти, | |
| |стандарти профілактики |адміністра- |директори | |
| |передачі ВІЛ-інфекції від|ції |ТМО, | |
| |вагітної до | |головні | |
| |новонародженого та | |лікарі ЛПЗ| |
| |впровадити їх у практику | | | |
| |роботи. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.26.|Забезпечити дотримання |ГУОЗ, |Міська | 2001- |
| |сучасних стандартів |Головне |СЕС, | 2005 |
| |профілактики інфекцій, що|фінансове |головні | |
| |передаються через кров, у|управління |лікарі | |
| |родопомічних закладах | |пологових | |
| |міста. | |будинків, | |
| | | |головні | |
| | | |спеціалі- | |
| | | |сти | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.27.|Забезпечити всіх вагітних|ГУОЗ, |Директори | 2001 |
| |жінок безкоштовно |Головне |ТМО | |
| |сучасними полівітамінами |фінансове | | |
| |з обов'язковим вмістом |управління, | | |
| |вітаміну А, фолієвої |районні | | |
| |кислоти, заліза. |державні | | |
| | |адміністра- | | |
| | |ції | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.28.|Забезпечити виконання |ГУОЗ |Директори | 2001- |
| |стандартів посиндромного | |ТМО, | 2005 |
| |лікування інфекцій, які | |головні | |
| |передаються статевим | |лікарі | |
| |шляхом. | |ЛПЗ, | |
| | | |головні | |
| | | |спеціалі- | |
| | | |сти | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.29.|Ввести до обсягу послуг |ГУОЗ |Головні | 2001 |
| |центру планування сім'ї | |спеціалі- | |
| |центрів жіночого | |сти | |
| |здоров'я, консультацію | | | |
| |спеціаліста-дерматовенеро| | | |
| |лога. | | | |

................
Перейти до повного тексту