1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 2248 від 10.12.2004
Про погодження ТЕО будівництва
першої черги лівобережної лінії метрополітену
Троєщина-Осокорки від вул. Милославської до
станції метрополітену "Лівобережна" (варіант
з вилковим розгалуженням у районі станції
метрополітену "Лівобережна")
Відповідно до Генерального плану розвитку міста Києва на період до 2020 року, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 N 370/1804 ( ra0370023-02 ) і Програми розвитку транспортного комплексу міста Києва на період до 2010 року, затвердженої розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 29.03.2002 N 644 ( ra0644017-02 ), та з метою покращення транспортного обслуговування мешканців лівобережних районів міста Києва, забезпечення ефективної роботи і подальшого розвитку транспортної інфраструктури, що знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста Києва:
1. Погодити ТЕО будівництва першої черги лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославської до станції метрополітену "Лівобережна" (варіант з вилковим розгалуженням у районі станції метрополітену "Лівобережна"), рекомендований Київською міською службою Української інвестиційної експертизи "Київдержекспертиза" (позитивний висновок комплексної державної експертизи від 13.07.2004) та погоджений Містобудівною Радою при головному архітекторові міста Києва (протокол від 17.12.2003 N 1204-а-03), з такими техніко-економічними показниками:
------------------------------------------------------------------
| Показники | Одиниця виміру |Кількість |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Будівельна довжина дільниці у | км | 10,40 |
|двоколійному вимірі | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Експлуатаційна довжина дільниці | км | 10,00 |
|лінії | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Кількість станцій | шт. | 7 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Розрахунковий пасажирообмін станцій | млн. пас./рік | 91,00 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Кількість електродепо | шт. | 1 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Пропускна спроможність дільниці |пар/поїздів/год.| 40 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Провізна спроможність дільниці | тис. пас./год. | 34,00 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Кількість робочих місць на дільниці | чол. | 728 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Розрахункова тривалість будівництва | років | 4 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Розрахункова вартість будівництва в | тис. грн. |719197,190|
|цінах 2003 року (з урахуванням ПДВ, | | |
|без коштів на покриття витрат, | | |
|пов'язаних з інфляційними процесами)| | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|в тому числі: | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|- БМР (без ПДВ) | тис. грн. |435151,708|
|------------------------------------+----------------+----------|
|- кошти на покриття ризику (з ПДВ) | тис. грн. |48025,051 |

................
Перейти до повного тексту