1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 2183 від 31.12.97
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження Київського міського голови N 365 ( ra0365050-03 ) від 15.12.2003 )
Про Колегію Київської міської державної адміністрації
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 196 ( ra0196017-02 ) від 08.02.2002 )
З метою впровадження принципів колегіальності у роботі Київської міської державної адміністрації:
1. Утворити Колегію Київської міської державної адміністрації.
2. Затвердити положення про Колегію Київської міської державної адміністрації згідно з додатком 1.
3. Затвердити персональний склад Колегії Київської міської державної адміністрації згідно з додатком 2.
4. Заступникам голови Київської міської державної адміністрації з метою планомірної та якісної підготовки питань для розгляду на засіданні Колегії Київської міської державної адміністрації щоквартально, не пізніше як за 20 днів до кінця кварталу, вносити заступнику голови Київської міської державної адміністрації з організаційних питань письмові пропозиції щодо включення до переліку питань для розгляду на засіданнях Колегії Київської міської державної адміністрації у наступному кварталі.
Голова О.Омельченко
Додаток 1
до розпорядження Київської міської
державної адміністрації
від 31.12.97 р. N 2183
Положення
про Колегію Київської міської державної адміністрації
I. Загальні засади
1. Колегія Київської міської державної адміністрації (далі - Колегія) є її консультативно-дорадчим органом.
2. Колегію створено з метою підготовки та розгляду питань, віднесених до компетенції Київської міської державної адміністрації, а також для надання голові Київської міської державної адміністрації кваліфікованих консультацій щодо здійснення ним своїх повноважень.
3. Головним завданням Колегії є напрацювання рекомендацій голові Київської міської державної адміністрації з питань економічного і соціального розвитку міста, забезпечення виконання актів законодавчої та виконавчої влади, а також інших питань, що віднесені до повноважень голови та компетенції Київської міської державної адміністрації.
II. Склад колегії
4. Очолює Колегію голова Київської міської державної адміністрації. У разі його відсутності засідання Колегії проводить перший заступник або заступник голови Київської міської державної адміністрації, який виконує на даний час обов'язки голови Київської міської державної адміністрації.
5. До складу Колегії входять перший заступник і заступники голови Київської міської державної адміністрації, керівники відділів, управлінь та інших структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації, голови районних у м. Києві державних адміністрацій, керівники місцевих підприємств, установ і організацій, об'єднань громадян тощо.
Керівники підприємств, установ і організацій, які не входять до структури Київської міської державної адміністрації, включаються до складу Колегії за їх згодою.
6. Кількісний та персональний склад Колегії, розподіл обов'язків між її членами визначається і затверджується розпорядженням Київської міської державної адміністрації.
7. Зміни у персональному складі Колегії (виведення, включення до складу нових членів) проводяться розпорядженням Київської міської державної адміністрації в залежності від обставин, які вимагають таких змін.
Організація роботи Колегії будується на засадах законності, гласності, врахування думки громадськості. Колегія у своїй діяльності керується Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавчої та виконавчої влади.
III. Організація роботи
8. Основною формою роботи Колегії є її засідання, які проводяться, як правило, один раз на місяць у третю п'ятницю або скликаються головою Київської міської державної адміністрації у разі потреби.
9. За рішенням голови Київської міської державної адміністрації для участі в розробці відповідних рекомендацій та проведення експертизи, запропонованих членами Колегії проектів розпоряджень Київської міської державної адміністрації, на засідання Колегії можуть бути запрошені фахівці, які не входять до її складу.
10. Засідання Колегії можуть проходити в повному або частковому складі. Необхідність проведення засідань Колегії у повному або частковому складі визначається головою Київської міської державної адміністрації у кожному окремому випадку.
11. Рішення Колегії приймаються відкритим голосуванням її членів.
Рішення Колегії мають рекомендаційний характер і враховуються в процесі підготовки розпоряджень Київської міської державної адміністрації.
12. Перелік питань, які виносяться на розгляд Колегії, затверджується головою Київської міської державної адміністрації за поданням заступника голови з організаційних питань.
13. З питань, що розглядаються на засіданнях Колегії, готуються проекти розпоряджень Київської міської державної адміністрації або протоколи доручень.
14. Перелік питань, які виносяться на розгляд Колегії, готується відповідними управліннями, відділами, службами та іншими структурними підрозділами Київської міської державної адміністрації, районними у м. Києві державними адміністраціями.
15. Персональну відповідальність за якість і своєчасність підготовки необхідних матеріалів для розгляду на Колегії, в тому числі і за своєчасність надходження до юридичного і організаційного відділів, несуть керівники управлінь, відділів, служб та інших структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації, а також районних у м. Києві державних адміністрацій, за поданням яких ці матеріали були внесені до порядку денного роботи Колегії.
16. Матеріали, що вносяться на розгляд Колегії, повинні бути підготовлені і подані до організаційного відділу секретаріату міської державної адміністрації не пізніше як за сім днів до засідання Колегії.
Заступником голови Київської міської державної адміністрації, відповідального за підготовку матеріалів, візуються проекти протокольних доручень, а також довідковий та аналітичний матеріал з питання, що обговорюється, та список осіб, яких пропонується запросити на засідання Колегії.
17. Організаційно-технічне забезпечення засідань Колегії здійснює організаційний відділ секретаріату Київської міської державної адміністрації із залученням інших працівників секретаріату.
18. Повідомлення членів Колегії та запрошених про час і місце засідання, а також забезпечення їх відповідними матеріалами здійснюється організаційним відділом секретаріату Київської міської державної адміністрації не пізніше як за один день до засідання Колегії.
19. Працівники секретаріату Київської міської державної адміністрації, відповідальні за підготовку матеріалів для розгляду на Колегії, беруть участь у її засіданні.
20. На засіданні Колегії час для доповіді, співдоповідей і виступів під час обговорення питань порядку денного визначається головуючим. Члени Колегії та особи, що запрошені на засідання з окремих питань, можуть брати участь в їхньому обговоренні, вносити пропозиції, зауваження, давати довідки з питань, що розглядаються.
Пропозиції та зауваження, висловлені членами Колегії та запрошеними особами під час обговорення питань, подаються в ході засідання Колегії заступнику голови з організаційних питань у письмовій формі для їхнього розгляду при доопрацюванні проектів розпоряджень або протокольних доручень, що готуються за результатами засідання Колегії.
Особи, запрошені на засідання Колегії, беруть участь у засіданні тільки під час розгляду тих питань, стосовно яких їх було запрошено.
21. За підсумками засідання Колегії складається протокол.
22. У протоколі засідання Колегії зазначаються: порядковий номер протоколу і дата засідання; прізвище, ім'я, по батькові та посади присутніх на засіданні членів Колегії і запрошених; порядок денний засідання; прізвище, ім'я, по батькові членів Колегії, які виступали з пропозиціями щодо винесених на обговорення питань; виклад ухвалених членами Колегії рекомендацій та пропозицій голові Київської міської державної адміністрації.
Протокол засідання Колегії підписує головуючий.
Протоколи засідань розсилаються членам Колегії та доводяться до відома виконавців.
23. Проекти розпоряджень з питань, розглянутих на Колегії, доопрацьовуються відповідними підрозділами міської державної адміністрації протягом 3 робочих днів після засідання, якщо не визначено інший термін.
24. Контроль за виконанням доручень, даних на засіданнях Колегії, здійснює служба контролю міської державної адміністрації, яка регулярно готує інформацію голові Київської міської державної адміністрації про стан виконання вказаних доручень.
25. Офіційну інформацію засобам масової інформації про порядок денний і повідомлення про проведення засідань Колегії подає прес-служба Київської міської державної адміністрації.
26. Присутність працівників засобів масової інформації та проведення кіно-, відео-, фотозйомок і звукозапису в залі засідань Колегії погоджуються із заступником голови Київської міської державної адміністрації з організаційних питань.

................
Перейти до повного тексту