1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 2100 від 24.12.97 м. Київ
Про цільову програму розвитку
та вдосконалення швидкої і
невідкладної медичної допомоги
на 1997 - 2000 роки
Відповідно до основ законодавства України про охорону
здоров'я та з метою забезпечення населення м. Києва своєчасною та
якісною швидкою і невідкладною медичною допомогою, приведення її
організаційно-функціональної структури у відповідність до сучасних
наукових рекомендацій:
1. Схвалити проект цільової програми заходів для розвитку та вдосконалення швидкої і невідкладної медичної допомоги на 1997 - 2000 роки (згідно з додатком) та подати його на затвердження Київській міській Раді народних депутатів.
2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови міської державної адміністрації Бідного В.Г.
Голова О.Омельченко
Додаток
до розпорядження Київської міської
державної адміністрації
від 24.12.97 р. N 2100
Цільова програма
заходів для розвитку та вдосконалення швидкої і невідкладної
медичної допомоги на 1997 - 2000 роки
Вступ
Несприятливі економічно-соціальні умови та незадовільний, в цілому, загальний стан охорони здоров'я населення міста Києва негативно впливають на стан швидкої і невідкладної медичної допомоги.
Рівень забезпеченості киян швидкою медичною допомогою становить 0,51 виїзної бригади на 10 тис. мешканців, що значно нижче середнього показника по Україні (0,74) та встановленого нормативу (0,70).
Погіршується своєчасність та якість подання швидкої допомоги. За 1996 р. показник своєчасності склав 69 %, що гірше середнього показника по Україні (78,5 %). Разом з тим, у 2,3 % всіх виїздів бригад хворі потребували планового лікування, а не термінової допомоги.
Служба швидкої і невідкладної медичної допомоги не забезпечена необхідною кількістю санітарного автотранспорту, апаратурою, технікою та лікарськими кадрами. Не розвивається та занепадає матеріально-технічна база станції швидкої медичної допомоги м. Києва. Майже 10 років будується підстанція швидкої допомоги у Ватутінському районі (вул. Електротехнічна, 10) та автобаза санітарного автотранспорту в Мінському районі (вул. Кабельна, 10). Вісім підстанцій потребують капітального ремонту, а чотири - нового будівництва.
Вважаючи швидку і невідкладну медичну допомогу пріоритетним напрямком надання медичної допомоги, її необхідно фінансувати в 100 % обсязі за рахунок бюджетних асигнувань.
В умовах, які склалися, необхідно прийняти комплекс організаційних, фінансових, законодавчих, соціальних та інших заходів щодо забезпечення населення м. Києва своєчасною та якісною екстреною медичною допомогою на догоспітальному етапі.
Виконання зазначених заходів можливе у межах відповідної цільової програми та повноцінного цільового її фінансування з коштів міського бюджету.
Метою цільової програми є забезпечення на догоспітальному етапі населення міста екстреною медичною допомогою за рахунок бюджетних коштів на рівні сучасних вимог і медичних досягнень, зниження травматизму та невідкладних станів.
Для цього програма передбачає цільове фінансове забезпечення і вирішення таких завдань:
1. Удосконалення керуючої системи службами швидкої і невідкладної медичної допомоги;
2. Удосконалення, розвиток та оптимізація служб швидкої і невідкладної медичної допомоги;
3. Розвиток та поліпшення матеріально-технічної бази станції швидкої медичної допомоги м. Києва, забезпечення потреб служб швидкої і невідкладної медичної допомоги необхідним санітарним автотранспортом, медичною апаратурою, технікою, обладнанням та медикаментами;
4. Підбір та професійну підготовку медичних кадрів до роботи в службах швидкої і невідкладної медичної допомоги;
5. Розвиток і удосконалення первинної медико-санітарної допомоги та послідовності в роботі зі службами швидкої і невідкладної медичної допомоги;
6. Профілактику травм, нещасних випадків і виникнення невідкладних станів;
7. Підготовку пропозицій щодо створення нормативно-правової бази служб швидкої і невідкладної медичної допомоги та соціального захисту її працівників.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Заходи |Виконавці |Термін виконання (роки)|
|п/п | |------------+-----------------------|
| | | |1997 |1998 |1999 |2000 |
|----+------------------------------------------------------+------------+-----+-----+-----+-----|
| | I. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБАМИ | | | | | |
| | ШВИДКОЇ І НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ | | | | | |
| | | | | | | |
|1 |Розроблення та затвердження концепції системи орга-|Головне | + | | | |
| |нізації екстреної медичної допомоги населенню м. Киє-|управління | | | | |
| |ва на догоспітальному етапі в умовах реструктуризації|охорони | | | | |
| |системи охорони здоров'я. |здоров'я | | | | |
| | |Київської | | | | |
| | |міської | | | | |
| | |державної | | | | |
| | |адмі- | | | | |
| | |ністрації | | | | |
| | |(ГУОЗ) | | | | |
| | |Станція | | | | |
| | |швидкої | | | | |
| | |медичної | | | | |
| | |допомоги | | | | |
| | |м. Києва | | | | |
| | |(СШМД) | | | | |
| | | | | | | |
|2. |Розроблення та затвердження нового Положення про|ГУОЗ, | + | | | |
| |швидку і невідкладну медичну допомогу з урахуванням|СШМД | | | | |
| |концепції організації екстреної медичної допомоги| | | | | |
| |населенню м. Києва. | | | | | |
| | | | | | | |
|3. |Визначення місця і ролі швидкої медичної допомоги в|ГУОЗ, | + | + | | |
| |службі екстреної медичної допомоги (Медицини |СШМД | | | | |
| |катастроф) при виникненні надзвичайних ситуацій. | | | | | |
| | | | | | | |
|4. |Визначення ролі швидкої і невідкладної медичної допо-|ГУОЗ, | + | + | | |
| |моги в системі первинної медико-санітарної допомоги|СШМД | | | | |
| |та її місця при переході на страхову медицину. | | | | | |
| | | | | | | |
|5. |Організація взаємодії служб швидкої і невідкладної |ГУОЗ, | + | + | | |
| |медичної допомоги з альтернативними (відомчими та |СШМД | | | | |
| |приватними) службами невідкладної медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|6. |Створення нормативно-правової бази служб швидкої і|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |невідкладної медичної допомоги. |СШМД | | | | |
| | | | | | | |
|6.1.|Підготовка та подання до МОЗ України проекту наказу|ГУОЗ, | + | | | |
| |про організацію невідкладної медичної допомоги. |СШМД | | | | |
| | | | | | | |
|6.2.|Підготовка та подання до МОЗ України проекту 2-ї |ГУОЗ, | + | | | |
| |частини наказу про організацію швидкої медичної |СШМД | | | | |
| |допомоги з додатками: | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Положення про оперативний зв'язок та | | | | | |
| | енергоживлення станції швидкої медичної допомоги"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Положення про подання швидкої медичної | | | | | |
| | допомоги психічно хворим"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Інструкція про дії бригади швидкої медичної | | | | | |
| | допомоги при виявленні трупів людей"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Інструкція про дії бригади швидкої медичної | | | | | |
| | допомоги у вогнищі карантинних інфекцій"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Інструкція про дії бригади швидкої медичної допомо-| | | | | |
| | ги у випадках кримінального травмування потерпілих";| | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Положення про етику та деонтологію виїзного | | | | | |
| | персоналу швидкої медичної допомоги"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Положення про порядок і етапність подання екстреної| | | | | |
| | медичної допомоги при дорожньо-транспортних | | | | | |
| | пригодах"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Штатні нормативи швидкої медичної допомоги"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Правила виклику швидкої медичної допомоги"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Положення про санітарний автотранспорт швидкої | | | | | |
| | медичної допомоги"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Правила ведення радіотелефонних переговорів у | | | | | |
| | службі швидкої медичної допомоги" тощо. | | | | | |
| | | | | | | |
|6.3.|Розроблення та подання до МОЗ України проекту |ГУОЗ, | + | | | |
| |первинної облікової та звітної медичної документації |СШМД | | | | |
| |невідкладної медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|7. |Розроблення та впровадження в роботу станції швидкої|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |медичної допомоги м. Києва автоматизованої системи|СШМД | | | | |
| |управління (АСУ) "Швидка допомога" з підсистемами: | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Автоматизована інформаційно-диспетчерська система"| | | | | |
| | (АІДС); | | | | | |
| |- "Медстат"; | | | | | |
| |- "Довідка"; | | | | | |
| |- "Кадри"; | | | | | |
| |- "Підстанція"; | | | | | |
| |- "Аптека"; | | | | | |
| |- "Планування та прогнозування". | | | | | |
|----+------------------------------------------------------+------------+-----+-----+-----+-----|
| | II. УДОСКОНАЛЕННЯ, РОЗВИТОК ТА ОПТИМІЗАЦІЯ СЛУЖБ | | * * * |
| | ШВИДКОЇ І НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ | | * * * *
|----+------------------------------------------------------+------------+-----+-----+-----+-----|
|1. |Вивчення фактичної потреби населення міста у швидкій|ГУОЗ, | + | + | | |
| |і невідкладній медичній допомозі та організація не-|СШМД | | | | |
| |обхідної кількості виїзних бригад відповідного профілю| | | | | |
| | | | | | | |
|2. |Організація співробітництва з Національною медичною|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |академією України в проведенні наукових досліджень|СШМД | | | | |
| |проблем організації швидкої і невідкладної медичної| | | | | |
| |допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|3. |Організація постійного аналізу стану своєчасності та|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |якості швидкої і невідкладної медичної допомоги та|СШМД | | | | |
| |прийняття відповідних рішень. | | | | | |
| | | | | | | |
|4. |Проведення постійного аналізу кожного випадку |ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |летальності на догоспітальному етапі та додобової |СШМД | | | | |
| |летальності в лікарнях хворих і потерпілих, які були | | | | | |
| |доставлені бригадами швидкої медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|5. |Розроблення та затвердження стандартів якості (діагно-|ГУОЗ, | + | | | |
| |стично-лікувальної технології) швидкої і невідкладної|СШМД | | | | |
| |медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|6. |Відпрацювання системи послідовності, етапності та|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |взаємодії швидкої і невідкладної медичної допомоги з|СШМД | | | | |
| |первинною медико-санітарною та стаціонарною допомогою.| | | | | |
| | | | | | | |
|7. |Реорганізація системи екстреної госпіталізації хворих|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |і потерпілих. Створення в м. Києві 5-ти багатопрофіль-|СШМД | | | | |
| |них центрів (2 на Лівобережжі та 3 на Правобережжі) | | | | | |
| |для ургентної госпіталізації хворих і потерпілих з | | | | | |
| |будь-якою патологією. | | | | | |
| | | | | | | |
|8. |Підготовка та подання в Київську міську державну |ГУОЗ, | + | + | | |
| |адміністрацію пропозицій щодо проведення заходів по |СШМД | | | | |
| |профілактиці травматизму та нещасних випадків. | | | | | |
| | | | | | | |
|9. |Удосконалення організації кардіологічного дистанційно-|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |консультативного центру станції швидкої медичної |СШМД | | | | |
| |допомоги м. Києва, включення у сферу його роботи | | | | | |
| |пунктів (відділень) невідкладної медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|10. |Забезпечення швидкої і невідкладної медичної допомоги|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |необхідними сучасними медикаментами, виробами |СШМД | | | | |
| |медичного призначення та апаратурою. | | | | | |
| | | | | | | |
|11. |Оптимізація спеціалізованої швидкої медичної допомоги|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |у відповідності з потребою. |СШМД | | | | |
| | | | | | | |
|12. |Проведення заходів щодо профільності роботи швидкої і|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |невідкладної медичної допомоги. |СШМД | | | | |
| | | | | | | |
|13. |Розвиток і вдосконалення фельдшерської швидкої |ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |медичної допомоги. |СШМД | | | | |
| | | | | | | |
|14. |Організація взаємодії роботи пунктів (відділень) |ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |невідкладної медичної допомоги з дільничними |СШМД | | | | |
| |(сімейними) лікарями. | | | | | |
| | | | | | | |
|15. |Підготовка та внесення пропозицій до Кабінету Міні-|Київська | + | + | + | + |
| |стрів України щодо затвердження національного стан-|міська | | | | |
| |дарту кольорографічного розфарбування санітарних авто-|державна | | | | |
| |мобілів швидкої медичної допомоги та підвищеної відпо-|адміністра- | | | | |
| |відальності водіїв неспеціалізованих транспортних|ція (КМДА), | | | | |
| |засобів за перешкодження проїзду бригад швидкої |ГУОЗ, | | | | |
| |медичної допомоги. |Державна | | | | |
| | |організація | | | | |
| | |медичного | | | | |
| | |автотран- | | | | |
| | |спорту | | | | |
| | |м. Києва | | | | |
| | |"Київмедав- | | | | |
| | |тотранс" | | | | |
| | |(КМАТ). | | | | |
|----+-------------------------------------------------------------------+-----+-----+-----+-----|
| |III. РОЗВИТОК ТА МОДЕРНІЗАЦІЯ МАТЕРІАЛЬНО - ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ | | | | |
| | ШВИДКОЇ І НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ | | | | |
|----+-------------------------------------------------------------------+-----+-----+-----+-----|
|1. |Завершення будівництва автобази по вул. Богатирській у|КМДА, | + | | | |
| |Мінському районі та підстанції швидкої медичної |ГУОЗ | | | | |
| |допомоги по вул. Електротехнічній, 10 у Ватутінському | | | | | |
| |районі. | | | | | |
| | | | | | | |
|2. |Капітальне будівництво підстанцій швидкої медичної |ГУОЗ, | | | | |
| |допомоги: |СШМД | | | | |
| |N 3 в Московському р-ні; | | | | + | |
| |N 4 в Радянському районі; | | | | | + |
| |N 7 в Шевченківському районі; | | | + | | |
| |N 14 в Жовтневому районі; | | | | + | |
| |N 17 в Харківському районі. | | | | | + |
| | | | | | | |
|3. |Вирішення в установленому порядку питань щодо виді-|ГУОЗ, | | + | + | + |
| |лення земельних ділянок в Жовтневому, Московському,|СШМД | | | | |
| |Радянському та Харківському районах для будівництва| | | | | |
| |підстанцій швидкої медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|4. |Проведення капітального ремонту підстанцій швидкої |ГУОЗ, | | | | |
| |медичної допомоги: |СШМД | | | | |
| |N 5 по вул. Московській, 40-в у Печерському р-ні; | | | + | | |
| |N 9 по вул. Славгородській, 54 у Дарницькому р-ні; |ГУОЗ, | | + | | |
| |N 12 по вул. Колективізації, 3 у Залізничному р-ні; |СШМД | | + | | |

................
Перейти до повного тексту