- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1563 від 02.10.96
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА
N 1820
( ra0062017-01 ) від 31.08.2001 )
Про затвердження тимчасового порядку видачі
свідоцтв про право власності на об'єкти
нерухомого майна
На виконання розпорядження Київської міської державної
адміністрації від 03.08.96 N 1391 "Про оформлення права власності
на об'єкти нерухомого майна" та з метою реалізації повноважень
місцевих органів державної виконавчої влади, зазначених в Правилах
державної реєстрації об'єктів нерухомого майна, що знаходяться у
власності юридичних та фізичних осіб, затверджених наказом
Державного Комітету України по житлово-комунальному господарству
від 13.12.95 N 56
( z0031-96 ) та зареєстрованих Міністерством
юстиції України 19.01.96 N 31/1056:
1. Затвердити тимчасовий Порядок видачі свідоцтв про право
власності на об'єкти нерухомості (додаток).
2. Управлінню фінансів Київської міської державної
адміністрації фінансування створення та експлуатації єдиного
загальноміського інформаційно-комп'ютерного реєстру власників
об'єктів нерухомості здійснювати в межах договорів, які укладені
згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації
від 04.10.95 N 64 "Про формування банку даних "Нерухомість Києва".
3. Головному управлінню житлового господарства та майна міста
до 15.11.96 забезпечити розробку та передачу в структурні
підрозділи Київської міської державної адміністрації та районні у
м. Києві державні адміністрації, що здійснюватимуть видачу
свідоцтв про право власності на об'єкти нерухомого майна, єдиного
програмного забезпечення обліку власників та обробки інформаційних
масивів в єдиний загальноміський інформаційно-комп'ютерний реєстр
власників об'єктів нерухомості.
4. Просити Управління юстиції в місті Києві надавати
структурним підрозділам місцевих органів державної виконавчої
влади, які здійснюють оформлення права власності на об'єкти
нерухомого майна, інформацію стосовно накладення арешту на нього.
5. Вважати розпорядження Київської міської державної
адміністрації від 29.12.95 N 399 "Про деякі питання щодо порядку
координації роботи по реєстрації нерухомості міста" таким, що
втратило чинність.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на
заступника голови Київської міської державної адміністрації
Фоменка І.А.
Голова О.Омельченко
Додаток
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 02.10.96 р. N 1563
Тимчасовий порядок
видачі свідоцтв про право власності
на об'єкти нерухомого майна
Тимчасовий порядок видачі свідоцтв про право власності на
об'єкти нерухомого майна (далі Порядок) розроблений на виконання
розпорядження Київської міської державної адміністрації від
03.09.96 N 1391 з метою реалізації повноважень місцевих органів
державної виконавчої влади, зазначених в Правилах державної
реєстрації об'єктів нерухомого майна, що знаходяться у власності
юридичних та фізичних осіб, затверджених наказом Державного
Комітету України по житлово-комунальному господарству від 13.12.95
N 56
( z0031-96 ) та зареєстрованих Міністерством юстиції України
19.01.96 N 31/1056.
Загальні положення
1. Порядок визначає:
1.1. Порядок видачі свідоцтв про право власності на об'єкти
нерухомого майна, що знаходяться у власності юридичних та фізичних
осіб.
1.2. Порядок зберігання документів, на підставі яких
оформлювалось право власності на об'єкти нерухомого майна.
2. Об'єктами нерухомого майна, на які оформлюється право
власності з видачею свідоцтв, є:
2.1. Жилі будинки (домоволодіння), розташовані на земельній
ділянці під окремим номером по вулиці, площі, провулку.
2.2. Вбудовані в жилі будинки та прибудовані до жилих
будинків нежилі приміщення.
2.3. Частини будинків або окремо визначені приміщення жилих
та нежилих будинків.
2.4. Квартири багатоквартирних будинків.
2.5. Дачі, садові будинки, гаражі.
2.6. Нежилі будинки.
3. Оформлення свідоцтв про право власності на об'єкти
нерухомого майна здійснюється за рахунок коштів власників
нерухомого майна.
Функції структурних підрозділів місцевих
органів державної виконавчої влади
при видачі свідоцтв про право
власності на об'єкти нерухомого майна
4. Головне управління житлового господарства та майна міста:
4.1. Здійснює оформлення права власності та видає свідоцтва
про право власності:
- фізичним та юридичним особам на новозбудовані, перебудовані
або реконструйовані нежилі будинки та приміщення, будівлі
виробничого, господарського, соціально-побутового та іншого
призначення;
- фізичним та юридичним особам на вбудовані в жилі будинки
нежилі приміщення (як частини цього будинку);
- власникам спільних будівель, які на законних підставах
зробили перебудову, прибудову, внаслідок чого змінились належні їм
частки;
- інвесторам, які у встановленому законодавством України
порядку отримали у власність нежилі будинки або частини нежилих
будинків, що побудовані за їхні кошти;
- фізичним особам, які у випадках ліквідації підприємства,
об'єднання, організації отримали у власність в установленому
законодавством порядку нерухоме майно підприємства, об'єднання,
організації, що ліквідується;
- фізичним та юридичним особам на підставі документів,
встановлених законодавством, які підтверджують їх право власності
на об'єкти нерухомого майна.
4.2. Створює та веде єдиний загальноміський
інформаційно-комп'ютерний реєстр власників об'єктів нерухомого
майна.
4.3. Організовує присвоєння ідентифікаційного коду об'єктам
нерухомості, який є постійним незалежно від власника та ключовим
для взаємозв'язку з автоматизованими системами міста з метою
обміну інформацією щодо нерухомості.
5. Районні у м. Києві державні адміністрації:
5.1. Здійснюють оформлення права власності та видають
свідоцтва про право власності:
- фізичним та юридичним особам на новозбудовані, перебудовані
або реконструйовані жилі будинки та домоволодіння;
- членам дачних та гаражних кооперативів, товариств або
об'єднань, які повністю внесли пайові внески.
5.2. Щомісячно до 5-го числа наступного місяця передають
Головному управлінню житлового господарства та майна міста
інформацію на магнітних носіях за визначеними у додатку 5 цього
Порядку показниками щодо об'єктів, на які оформлено право
власності.
6. Головне управління житлового забезпечення міста Києва:
6.1. Здійснює оформлення права власності та видає свідоцтва
про право власності:
- фізичним особам на новозбудовані, перебудовані або
реконструйовані квартири багатоквартирних будинків, крім квартир в
державному житловому фонді, наймачі яких приватизували їх
відповідно до Закону України "Про приватизацію державного
житлового фонду"
( 2482-12 );
- членам житлових, житлово-будівельних кооперативів,
товариств чи об'єднань, які повністю внесли пайові внески;
- інвесторам, які у встановленому законодавством України
порядку отримали у власність квартири або частини жилих будинків,
що побудовані за їхні кошти;
- фізичним та юридичним особам на квартири на підставі
документів, встановлених законодавством України, які підтверджують
їхнє право на ці об'єкти нерухомого майна;
- членам дачних та гаражних кооперативів, товариств або
об'єднань, які повністю внесли пайові внески, у Ватутінському,
Дарницькому, Жовтневому, Залізничному, Ленінградському,
Радянському, Старокиївському, Шевченківському і Подільському
районах м. Києва;
- членам колективів індивідуальних забудовників
малоповерхового і котеджного будівництва;
- власникам окремих гаражів, розташованих у дворах житлової
забудови, які побудували їх згідно з чинним законодавством;
- фізичним та юридичним особам на вбудовані та прибудовані
нежилі приміщення у жилих будинках (як частини цих будинків),
реконструкція або будівництво яких профінансовано Головним
управлінням житлового забезпечення;
- фізичним та юридичним особам на одно-двоповерхові,
багатоповерхові і підземні гаражі (гаражі-автостоянки) та інші
капітальні споруди, які знаходяться на територіях гаражних
кооперативів;
- фізичним та юридичним особам на гуртожитки;
- фізичним та юридичним особам, що вийшли зі складу
засновників підприємств і за рішенням засновників (власників)
отримали у власність об'єкти нерухомого майна, передбачені
підпунктами 2.1., 2.3. - 2.5. пункту 2 цього порядку, передані їм
за актом прийому-передачі;
- юридичним особам на об'єкти нерухомого майна, передбачені
підпунктами 2.1., 2.3. - 2.5. пункту 2 цього порядку, що внесені
до їх статутного фонду іншими юридичними та фізичними особами
(засновниками тощо);
- фізичним та юридичним особам, які у разі ліквідації
підприємства, об'єднання, організації, отримали у власність в
установленому законодавством порядку об'єкти нерухомого майна,
передбачені підпунктами 2.1., 2.3. - 2.5. пункту 2 цього порядку;
- реабілітованим громадянам, яким повернуто у власність
належні їм об'єкти нерухомого майна, передбачені підпунктами 2.1.,
2.3. - 2.5. пункту 2 цього порядку, з представленням рішень
комісій з реабілітацій про повернення цього майна.
( Підпункт 6.1 пункту 6 в редакції Розпорядження КМДА N 278
( ra0278017-99 ) від 01.03.99 )
6.2. Щомісячно до 5-го числа наступного місяця передають
Головному управлінню житлового господарства та майна міста
інформацію на магнітних носіях за визначеними у додатку 5 цього
Порядку показниками щодо об'єктів, на які оформлено право
власності.
7. Управління земельних ресурсів:
- для оформлення свідоцтв про право власності на об'єкти
нерухомого майна підтверджує наявність існуючих документів про
надання земельних ділянок в користування або власність та їх
чинність;
- у разі відсутності документів надає довідку про стан
оформлення документів, які посвідчують право користування або
власності земельними ділянками, на яких розміщені об'єкти
нерухомого майна, або інформацію про реєстрацію земельної ділянки
по матеріалах інвентаризації меж землекористувань в м. Києві:
- присвоює ідентифікаційний код об'єкта нерухомого майна,
виходячи з коду земельної ділянки згідно з земельно-кадастровою
інформацією.
8. Київське міське бюро технічної інвентаризації:
- надає консультації замовникам про порядок оформлення права
власності на об'єкти нерухомості та перелік необхідних для цього
документів;
- видає документи, необхідні для оформлення свідоцтв про
право власності на об'єкти нерухомого майна (технічний паспорт та
поповерхові плани будинку, тощо);
- реєструє правовстановлюючі документи на об'єкти нерухомого
майна, розташовані на території м. Києва;
- щомісячно до 5-го числа наступного місяця передає Головному
управлінню житлового господарства та майна міста інформацію на
магнітних носіях за визначеними у додатку 6 цього порядку
показниками щодо об'єктів, на які зареєстровані правовстановлюючі
документи.
Перелік документів, які необхідні для
видачі свідоцтв про право власності на об'єкти
нерухомого майна
9. Заява на отримання свідоцтва про право власності на об'єкт
нерухомості подається до відповідного органу у двох примірниках за
зразком, згідно з додатком 7 цього Порядку.
10. До заяви додаються:
10.1. Фізичними особами:
- паспорт або інший документ, що посвідчує особу (посвідчення
особи офіцера, військовий квиток, свідоцтво про народження для
осіб, які не досягли 16 років тощо);
- при необхідності підтвердження повноважень представника
додатково надається відповідно оформлена довіреність.
10.2. Юридичними особами:
- свідоцтво про державну реєстрацію;
- довідка податкової інспекції про постановку на облік;
- при необхідності підтвердження повноважень представника
додатково надається відповідно оформлена довіреність.
10.3. Фізичними та юридичними особами на новозбудовані,
прибудовані, перебудовані або реконструйовані нежилі будинки та
приміщення, будівлі виробничого, господарського,
соціально-побутового та іншого призначення:
- правовстановлюючий документ, що підтверджує право власності
заявника на зазначений об'єкт;
- належно оформлені міським бюро технічної інвентаризації не
раніш, ніж 3 роки тому, технічний паспорт та поповерхові плани
будинку;
- документи, які підтверджують право власності або
користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт;
- документи, які підтверджують фінансування будівництва або
реконструкції об'єкту замовником;
- довідка Управління економіки Київської міської державної
адміністрації про виконання умов щодо передачі коштів у порядку
пайової участі на розвиток галузей соціальної інфраструктури
міста, передбачених актами місцевих органів державної виконавчої
влади;
- рішення органу державної виконавчої влади про надання
дозволу на будівництво або реконструкцію об'єкту;
- акт державної комісії про прийняття об'єкту в експлуатацію.
10.4. Фізичними та юридичними особами на вбудовані в жилі
будинки нежилі приміщення (як частини цього будинку):
- належно оформлені міським бюро технічної інвентаризації не
раніш, ніж 3 роки тому, технічний паспорт та поповерхові плани
будинку;
- документи, які підтверджують право власності або
користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт;
- документи, які підтверджують фінансування будівництва або
реконструкції об'єкту;
- довідка Управління економіки Київської міської державної
адміністрації про виконання умов щодо передачі коштів у порядку
пайової участі на розвиток галузей соціальної інфраструктури
міста, передбачених актами місцевих органів державної виконавчої
влади;
- акт державної комісії про прийняття об'єкту в експлуатацію.
10.5. Власниками спільних будівель, які на законних підставах
зробили перебудову, прибудову, внаслідок чого змінились належні їм
частки:
- правовстановлюючий документ;
- акт державної комісії про прийняття об'єкту в експлуатацію;
- належно оформлені міським бюро технічної інвентаризації не
раніш, ніж 3 роки тому, технічний паспорт та поповерхові плани
будинку;
- документи, які підтверджують право власності або
користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт;
- документи, які підтверджують участь у фінансуванні
реконструкції об'єкту;
- довідка Управління економіки Київської міської державної
адміністрації про виконання умов щодо передачі коштів у порядку
пайової участі на розвиток галузей соціальної інфраструктури
міста, передбачених актами місцевих органів державної виконавчої
влади;
- рішення органу державної виконавчої влади про надання
дозволу на перебудову (прибудову) об'єкту.
10.6. інвесторами, які у встановленому законодавством України
порядку отримали у власність нежилі будинки або частини нежилих
будинків, що побудовані за їхні кошти:
- належно оформлені міським бюро технічної інвентаризації не
раніш, ніж 3 роки тому, технічний паспорт та поповерхові плани
будинку;
- документи, які підтверджують право власності або
користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт;
- документи, які підтверджують участь у фінансуванні
будівництва або реконструкції об'єкту;
- довідка Управління економіки Київської міської державної
адміністрації про виконання умов щодо передачі коштів у порядку
пайової участі на розвиток галузей соціальної інфраструктури
міста, передбачених актами місцевих органів державної виконавчої
влади;
- рішення органу державної виконавчої влади про надання
дозволу на будівництво об'єкту;
- для іноземних інвесторів-юридичних осіб додатково установчі
документи, легалізовані установами МЗС України.
10.7. Фізичними особами, які у випадках ліквідації
підприємства, об'єднання, організації отримали у власність в
установленому законодавством порядку нерухоме майно підприємства,
об'єднання, організації, що ліквідується:
- належно оформлені міським бюро технічної інвентаризації не
раніш, ніж 3 роки тому, технічний паспорт та поповерхові плани
будинку;
- документ, який підтверджує належність нерухомого майна
юридичній особі, яка ліквідується;
- рішення про ліквідацію юридичної особи;
- ліквідаційний баланс, затверджений в установленому порядку;
- рішення ліквідаційної комісії про передачу нерухомого
майна;
- установчі документи юридичної особи, яка ліквідується.
10.8. Фізичними та юридичними особами на новозбудовані,
перебудовані або реконструйовані жилі будинки та домоволодіння:
- належно оформлені міським бюро технічної інвентаризації не
раніш, ніж 3 роки тому, технічний паспорт та поповерхові плани
будинку;
- документи, які підтверджують право власності або
користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт;
- рішення органу державної виконавчої влади про надання
дозволу на будівництво, реконструкцію або перебудову об'єкту;
- акт державної комісії про прийняття об'єкту в експлуатацію.
10.9. Членам гаражних і дачних кооперативів, колективів і
індивідуальних забудовників малоповерхового і котеджного
будівництва, які побудували гаражі, дачі та котеджі згідно з
чинним законодавством:
- рішення або розпорядження органу державної виконавчої влади
про відведення земельної ділянки;
- довідку про членство в гаражному, дачному кооперативі або
колективі індивідуальних забудовників малоповерхового і котеджного
будівництва.
Власникам окремих гаражів, розташованих у дворах житлової
забудови, які побудували їх згідно з чинним законодавством:
- рішення або розпорядження органу державної виконавчої влади
про відведення земельної ділянки та дозвіл на будівництво гаража.
( Підпункт 10.9 пункту 10 в редакції Розпорядження КМДА N 586
( ra0586017-97 ) від 07.05.97 )
10.10. Фізичними особами на новозбудовані, перебудовані або
реконструйовані квартири багатоквартирних будинків:
- копія Наказу начальника Головного управління житлового
забезпечення про продаж квартири;
- довідка про сплату коштів згідно з чинним законодавством.
10.11. Членами житлових, житлово-будівельних кооперативів,
які повністю внесли пайові внески:
- довідка ЖБК (ЖК) про проведення оплати повної вартості;
- копія ордеру.
10.12. Для суб'єктів інвестиційної діяльності, які у
встановленому законодавством України порядку отримали у власність
об'єкти нерухомості, передбачені в пункті 6 цього Порядку, що
побудовані за їхні кошти, в тому числі членам житлових товариств
чи об'єднань:
- договір, який підтверджує інвестиційну чи пайову участь у
будівництві об'єкта;
- документи, які підтверджують інвестиційний внесок для
будівництва або реконструкції об'єкта;
- акт прийому-передачі об'єкта нерухомості;
- акт комісії про прийняття об'єкта в експлуатацію;
- перелік суб'єктів інвестиційної діяльності (для суб'єктів
інвестиційної діяльності, які залучають інших суб'єктів);
- довідка про джерела фінансування (для юридичних осіб);
- довідка про сплату повної вартості об'єкта нерухомості.
( Підпункт 10.12 пункту 10 в редакції Розпорядження КМДА N 278
( ra0278017-99 ) від 01.03.99 )
10.13. Фізичними та юридичними особами, що вийшли зі складу
засновників підприємств і за рішенням засновників (власників)
отримали у власність об'єкти нерухомого майна, передбачені у
пункті 6 цього Порядку, передані їм за актом прийому-передачі:
- установчі документи юридичної особи;
- рішення загальних зборів засновників (власників)
підприємства про надання майна у власність;
- акт прийому-передачі об'єкта нерухомого майна із посиланням
на заяву фізичної особи чи клопотання юридичної особи із
зазначенням відсутності інших майнових претензій один до одного;
- нотаріально завірена заява про вихід зі складу засновників
підприємства (для фізичних осіб);
- документ, який підтверджував право власності на об'єкт
нерухомого майна юридичної особи, із складу якого вийшла юридична
чи фізична особа.
( Пункт 10 доповнено підпунктом 10.13 згідно з Розпорядженням КМДА
N 278
( ra0278017-99 ) від 01.03.99 )
10.14. Юридичними особами на об'єкти нерухомого майна,
передбачені пунктом 6 цього Порядку, що внесені до їх статутного
фонду іншими юридичними та фізичними особами (засновниками тощо):
- установчі документи юридичної особи;
- акт прийому-передачі об'єкта нерухомого майна;
- документ, який підтверджував право власності фізичних та
юридичних осіб на об'єкт нерухомого майна, що внесений до
статутного фонду юридичної особи;
- оформлений міським бюро технічної інвентаризації технічний
паспорт на об'єкт нерухомості.
( Пункт 10 доповнено підпунктом 10.14 згідно з Розпорядженням КМДА
N 278
( ra0278017-99 ) від 01.03.99 )
10.15. Фізичними та юридичними особами, які у разі ліквідації
підприємства, об'єднання, організації, отримали у власність
об'єкти нерухомого майна, передбачені пунктом 6 цього Порядку,
передані їм за актом прийому-передачі:
- установчі документи ліквідованого підприємства;
- рішення відповідного органу про ліквідацію юридичної особи;
- копія рішення органу виконавчої влади про скасування
державної реєстрації;
- акт прийому-передачі майна;
- документ, який підтверджував право власності ліквідованої
юридичної особи на об'єкт нерухомого майна.
( Пункт 10 доповнено підпунктом 10.15 згідно з Розпорядженням КМДА
N 278
( ra0278017-99 ) від 01.03.99 )
10.16. Реабілітованими громадянами, яким повернуто у
власність належні їм об'єкти нерухомого майна, передбачені пунктом
6 цього Порядку, на підставі рішень комісій з реабілітацій про
повернення цього майна:
- рішення комісії з реабілітації про повернення нерухомого
майна;
- оформлений міським бюро технічної інвентаризації технічний
паспорт на об'єкт нерухомості.
( Пункт 10 доповнено підпунктом 10.16 згідно з Розпорядженням КМДА
N 278
( ra0278017-99 ) від 01.03.99 )
Порядок підготовки та проходження документів
при оформленні свідоцтва про право власності
на об'єкти нерухомого майна
11. Юридичні та фізичні особи (надалі - Замовник) з питання
отримання свідоцтва про право власності на об'єкти нерухомого
майна звертаються в Київське міське бюро технічної інвентаризації
за матеріалами технічної інвентаризації відповідних об'єктів.
12. Всі необхідні документи для оформлення свідоцтва про
право власності на об'єкт нерухомості надаються в оригіналах,
нотаріально засвідчених копіях (у випадках, встановлених
законодавством), копіях, відповідність яких оригіналу перевіряє та
засвідчує служба по оформленню права власності нерухомого майна.
13. Заява та документи реєструються у Книзі прийому-видачі
документів, що ведеться за зразком згідно з додатком 8 до цього
Порядку. При цьому на заяві проставляється вхідний номер, дата
подачі заяви, підпис особи, яка прийняла заяву.
Другий екземпляр заяви повертається замовнику. Факт передачі
документів в службу оформлення права власності Замовник
підтверджує особистим підписом у Книзі прийому-видачі документів.
14. Служба оформлення права власності може відмовити у
прийомі заяви та документів на оформлення права власності від
Замовника в таких випадках:
- відсутність або невідповідне оформлення документів, які
посвідчують особу або повноваження її представника (наявність у
документах не оформлених в установленому порядку виправлень,
дописок (додрукувань), слідів виправлення тексту, заміни
фотографії тощо);
- надання неповного або невідповідно оформленого комплекту
документів;
- наявність інформації щодо накладення арешту на об'єкти.
15. Термін розгляду документів - не більш 30 днів.
15.1. Після розгляду наданих замовником документів
структурним підрозділом Київської міської державної адміністрації
видається наказ про видачу свідоцтва про право власності на об'єкт
нерухомості.
16. Свідоцтво про право власності оформлюється на об'єкти
нерухомого майна усіх форм власності.
Свідоцтва про право власності видаються за зразком згідно з
додатками 2, 3, 4 до цього Порядку.
17. Дублікат свідоцтва про право власності оформлюється на
підставі заяви власника об'єкту нерухомого майна та архівних
документів, що зберігаються в органах виконавчої влади, які видали
оригінал свідоцтва про право власності.
Дублікат свідоцтва видається з позначкою "Дублікат".
18. Повторне оформлення права власності на об'єкт нерухомого
майна (новому власнику) здійснюється з обов'язковим вилученням
органом, що здійснює оформлення права власності, оригіналу раніше
виданого свідоцтва.
При повторному оформленні права власності на частину об'єкта
нерухомого майна (новому власнику) орган, що здійснює таке
оформлення зобов'язаний внести відповідні зміни до банку даних
"Нерухомість Києва" та повідомити про це Київське міське бюро
технічної інвентаризації.
( Розділ доповнено пунктом 18 згідно з Розпорядженням КМДА N 1477
( ra1477017-99 ) від 09.09.99 )
Облік власників об'єктів нерухомого майна
19. Облік власників об'єктів нерухомого майна здійснюється на
паперових носіях та у вигляді єдиного загальноміського
комп'ютерного реєстру власників об'єктів нерухомості у складі
банку даних "Нерухомість Києва".
В разі наявності розбіжностей перевага надається інформації,
що зберігається на паперових носіях.
20. Книги прийому-видачі документів ведуться окремо по
юридичних та фізичних особах в межах видів об'єктів нерухомого
майна. Номери записів у кожній книзі ведуться з першого номеру.
21. Після закінчення книги прийому-видачі документів по тому
чи іншому виду об'єктів заводиться нова книга, записи у якій
продовжують нумерацію попередньої книги прийому-видачі документів.
22. Книга прийому-видачі документів повинна бути
пронумерована, прошнурована та скріплена печаткою органу, який
здійснює оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна.
23. Одночасно з записом у книзі прийому-видачі документів
інформація про власників об'єкту заноситься у Картку власників
об'єкту нерухомого майна (додаток 9).
Незалежно від кількості об'єктів за однією адресою картки
власників об'єктів зберігаються у папках за кожною адресою окремо.
24. Копії документів, на підставі яких видано свідоцтво про
право власності на об'єкти нерухомого майна, підшиваються в
окремих папках-справах. На кожній справі зазначається адреса
об'єкту нерухомого майна і кожній справі присвоюється номер, який
співпадає із номером запису в картці об'єкту нерухомого майна, на
який оформлюється право власності.
................Перейти до повного тексту