1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1560 від 02.10.96
Про затвердження тимчасового положення про управління
з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
Київської міської державної адміністрації
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА N 549 ( ra0549017-00 ) від 14.04.2000 N 588 ( ra0588017-00 ) від 19.04.2000 )
На виконання розпорядження Київської міської державної адміністрації від 11.09.96 N 1431 ( ra1431017-96 ) "Про створення управління з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Київської міської державної адміністрації":
Затвердити тимчасове положення про управління з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Київської міської державної адміністрації згідно з додатком.
Голова О.Омельченко
Додаток
до розпорядження Київської міської
державної адміністрації від
02.10.96 р. N 1560
( Тимчасове положення втратило чинність в частині повноважень, що стосується соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на підставі Розпорядждення КМДА N 549 ( ra0549017-00 ) від 14.04.2000 )
( Тимчасове положення втратило чинність в частині здійснення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій природно-техногенного походження на підставі Розпорядження КМДА N 588 ( ra0588017-00 ) від 19.04.2000 )
Тимчасове положення
про управління з надзвичайних ситуацій
та цивільного захисту населення Київської
міської державної адміністрації
1. Управління з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Київської міської державної адміністрації (далі за текстом - Управління) є місцевим органом державної виконавчої влади, що створюється головою Київської міської державної адміністрації і підпорядковується Київській міській державній адміністрації та Міністерству з надзвичайних ситуацій України.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Київської міської державної адміністрації, рішеннями Київської міської Ради народних депутатів, наказами Міністра з надзвичайних ситуацій України та цим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
- реалізація державної політики по здійсненню заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій природно-техногенного походження та зменшення їх шкоди, захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, раціонального використання коштів, спрямованих на ліквідацію їх наслідків;
- забезпечення виконання місцевими органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та розташованими на території м. Києва підприємствами, установами і організаціями (незалежно від їх підпорядкованості та форми власності) робіт, пов'язаних з подоланням та ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій регіонального і національного масштабів;
- розроблення проектів цільових програм, коротко- і довготермінових прогнозів, пов'язаних з ліквідацією катастроф техногенно-екологічного походження та соціальним захистом потерпілих від них;
- контроль за використанням матеріально-технічних і фінансових ресурсів, необхідних для будівництва та реконструкції потенційно-небезпечних об'єктів (джерел) забруднення навколишнього природного середовища.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань у звичайних умовах:
- координує діяльність органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та громадських об'єднань, розташованих на території м. Києва, підприємств, установ і організацій з питань, пов'язаних з ліквідацією наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і захистом населення від їх впливу;
- координує діяльність органів державної виконавчої влади з питань розроблення та реалізації програм забезпечення безпеки населення, вживає заходів щодо забезпечення контролю за реалізацією виконання вимог техногенно-екологічної безпеки у господарській діяльності, впровадження безпечних технологій, надійності та стійкості технічних і технологічних систем, транспортних засобів і промислових об'єктів;
- забезпечує роботу постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Київської державної адміністрації;
- взаємодіє зі штабом ЦО та надзвичайних ситуацій міста, державним управлінням екологічної безпеки в м. Києві для вирішення нагальних питань;
- погоджує питання про створення державних підприємств, що використовують складні та небезпечні технології (хімічні, радіаційні тощо) і про припинення їхньої діяльності;
- організує проведення експертизи найважливіших проектів, потенційно-небезпечних виробництв, розробку заходів щодо їх техногенно-екологічної безпеки, впливу на навколишнє середовище, життя та здоров'я людини;
- вживає заходів до розвитку міської системи спостережень і прогнозів стану навколишнього природного середовища, форм контролю за функціонуванням потенційно небезпечних об'єктів, а також впровадження комп'ютеризованих систем збирання, оброблення, нагромадження та оперативної оцінки інформації щодо обліку потенційно небезпечних виробництв, технологій, об'єктів, окремих споруд, усіх видів надзвичайних ситуацій, оперативного інформування керівництва міської державної адміністрації та оповіщення населення про виникнення надзвичайних ситуацій;
- оцінює масштаби можливих наслідків кожного ймовірного виду надзвичайних ситуацій з урахуванням особливостей виробництва і регіону, у якому вони знаходяться, обгрунтування розмірів і кількості засобів, необхідних для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та визначення заподіяної шкоди;
- сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку територій, що зазнали забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи та інших надзвичайних ситуацій;
- розробляє проекти планів з ліквідації наслідків аварій і захисту населення від їхнього впливу, організує їх впровадження та контроль за ходом виконання, а також дотримання вимог законодавства з цих питань;
- організує в установленому порядку фінансування витрат на проведення аварійно-рятувальних робіт та захисту населення від впливу наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і здійснює контроль за цільовим та ефективним використанням виділених коштів, у необхідних випадках вносить пропозиції щодо припинення фінансування;
- вносить пропозиції до Міністерства з надзвичайних ситуацій України з питань підготовки і підвищення кваліфікації спеціалістів у галузі радіометрії і радіології та впровадження в практику наукових досягнень з питань ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;
- вживає заходів до зниження рівня опромінення та забезпечення життєдіяльності населення на радіоактивно-забруднених територіях;
- організує роботу по переселенню громадян з територій, що зазнали радіоактивного забруднення, створенню для них необхідних соціально-побутових умов у нових місцях проживання та працевлаштування, організує збирання і оброблення відповідної інформації, створює регіональні банки даних та забезпечує ефективну їх взаємодію з Центральним банком даних Міністерства з надзвичайних ситуацій України;
- розробляє регіональну програму заходів по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та медико-соціального захисту населення;
- розглядає листи та пропозиції, що надходять від підприємств, установ і організацій та окремих громадян, щодо соціального захисту осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;
- готує пропозиції щодо формування і розміщення державного замовлення та спорудження житла з об'єктами соціальної сфери для громадян, евакуйованих або відселених з територій, що зазнали екологічного (радіоактивного) забруднення;
- координує та спрямовує діяльність будівельних та проектних організацій з питань будівництва складних інженерних споруд, які в надзвичайний період використовуються для захисту населення;
- організує санаторно-курортне лікування і оздоровлення населення, яке постраждало внаслідок екологічних катастроф, аналізує його ефективність і подає відповідні пропозиції;
- створює із залученням засобів масової інформації єдину систему радіоекологічного інформування населення міста з широким використанням даних про радіаційне забруднення, медичної статистики;

................
Перейти до повного тексту