- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
15.10.2008 № 1427
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА
№ 1652 від 14.09.2011 )
Про затвердження Порядку визначення розміру плати за розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва
1. Затвердити Порядок визначення розміру плати за розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва, що додається.
2. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Басса Д. Я.
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 15 жовтня 2008 р. N 1427
Порядок
визначення розміру плати за розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва
Порядок призначений для обчислення плати за використання площ під розміщення реклами на транспорті та носить обов'язковий характер для підприємств комунальної власності і рекомендаційний характер для всіх інших підприємств.
1. Щомісячна базова плата встановленого рекламного засобу на майні КП "Київський метрополітен":
Таблиця 1
|
Вид рекламоносія |
Одиниця виміру |
Базова плата, грн. |
1.1. |
Щитова конструкція |
за 1 кв. м |
26,0 |
1.2. |
Лайтбокси (світлова касета, плафон) на ескалаторних тунелях |
за 1 кв. м |
32,0 |
1.3. |
Лайтбокси (світлова касета, плафон) в касових залах, на станціях |
за 1 кв. м |
32,0 |
1.4. |
Рекламні площі під наклейки (стікери, постери тощо) на дверях вестибюлів |
за 1 кв. м |
26,0 |
1.5. |
Рекламні площі під наклейки (стікери, постери тощо) на станціях (стінах, підлозі тощо) та інші |
за 1 кв. м |
26,0 |
1.6. |
Брендування станції (нестандартна рекламно-іміджева продукція на стінах, підлозі тощо) |
за 1 кв. м |
53,0 |
1.7. |
Прапори |
за одиницю |
15,0 |
|
|
|
|
2. Щомісячна базова плата за використання рекламної площі всередині рухомого складу КП "Київський метрополітен":
Таблиця 2
|
Назва рекламомісця |
Одиниця виміру |
Базова плата, грн. |
2.1. |
Двері вагонів |
за 1 кв. м |
16,0 |
2.2. |
Крайній простінок |
за 1 кв. м |
16,0 |
2.3. |
Верхня панель (технологічний периметр) |
за 1 кв. м |
16,0 |
2.4. |
Центральний простінок |
за 1 кв. м |
16,0 |
2.5. |
Торець |
за 1 кв. м |
16,0 |
2.6. |
Скіс |
за 1 кв. м |
16,0 |
2.7. |
Поручні |
за одиницю |
1,0 |
3. Щомісячна базова плата за використання рекламної площі всередині рухомого складу КП "Київпастранс":
Таблиця 3
|
Вид рекламоносія |
Одиниця виміру |
Базова плата, грн. |
3.1. |
Конструкції та наліпки в салонах |
за 1 кв. м |
28,0 |
4. Щомісячна базова плата за використання рекламної площі зовні одного вагону рухомого складу:
Таблиця 4
|
Вид рекламоносія |
Базова плата, грн. |
4.1. |
Транспортні засоби (тролейбус, трамвай, автобус) з терміном експлуатації менше 5 років |
1000,0* |
4.2. |
Тролейбус |
700,0* |
4.3. |
Трамвай |
500,0* |
4.4. |
Автобус |
500,0* |
4.5. |
Фунікулер |
500,0* |
4.6. |
Мікроавтобус |
300,0 |
4.7. |
Вагон метрополітену |
1650,0 |
____________
* Базова плата змінюється залежно від довжини наземних транспортних засобів шляхом множення на коригуючий коефіцієнт:
- за одиницю рухомого складу довжиною більше 17,0 м застосовується коефіцієнт 1,4;
- за подвійну (суміщену) одиницю рухомого складу, що надається як єдиний рекламоносій, застосовується коефіцієнт 0,7.
Базова плата змінюється залежно від маршрутів рухомого складу КП "Київпастранс" шляхом множення на коефіцієнт диференціації (таблиця 8).
5. Щомісячна базова плата за встановлений рекламний засіб на майні Комунальної корпорації "Київавтодор" та КП "Київпастранс":
Таблиця 5
|
Вид рекламоносія |
Одиниця виміру |
Базова плата, грн. |
5.1. |
Спеціальна рекламна конструкція на поперечинах між опорами освітлення та контактної мережі |
за 1 кв. м |
63,0 |
____________
* - враховано плату за технічне обслуговування опори контактної мережі.
Базова плата змінюється залежно від зони розміщення засобу реклами шляхом множення на коефіцієнт диференціації (таблиця 9).
6. Щомісячна базова плата за розміщення реклами на електронних носіях інформації на майні КП "Київський метрополітен" та КП "Київпастранс":
Таблиця 6
|
Вид рекламоносія |
Одиниця виміру |
Базова плата, грн. |
6.1. |
Електронний інформаційний носій, розміщений на станціях та тунелях метрополітену |
за 1 кв. м |
110,0 |
6.2. |
Електронний інформаційний носій, розміщений всередині рухомого складу метрополітену |
за одиницю |
3,75 |
6.3. |
Проекційна установка на станціях метрополітену |
за 1 кв. м |
110,0 |
6.4. |
Цифрові фоторамки на станціях метрополітену |
за одиницю |
37,0 |
6.5. |
Рекламний дисплей в тунелі метрополітену |
за одиницю |
30000,0 |
6.6. |
Інформаційне табло (рядок, що біжить) всередині рухомого складу наземного транспорту |
за одиницю |
31,0 |
................Перейти до повного тексту