1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
11.07.2012 N 1199
Про затвердження Порядку ведення претензійної та позовної роботи у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2008 N 1040 "Про затвердження Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації", рекомендацій Міністерства юстиції України від 15 січня 1996 року N 2 "Про порядок ведення претензійної та позовної роботи на підприємстві, в установі, організації", з метою належної організації та ведення претензійної та позовної роботи у виконавчому органі Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація):
1. Затвердити Порядок ведення претензійної та позовної роботи у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), що додається.
2. Доручити першому заступнику та заступникам голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків підписувати претензії, позовні заяви та процесуальні документи до судів загальної юрисдикції.
3. Покласти персональну відповідальність за забезпечення представництва інтересів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в судах загальної юрисдикції України на керівників структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4. Покласти відповідальність на керівників структурних підрозділів організаційного забезпечення діяльності першого заступника голови, заступників голови Київської міської державної адміністрації за своєчасне та якісне опрацювання процесуальних документів, які надходять до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
5. Зобов'язати керівників структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не допускати фактів зволікань при розгляді претензій, безпідставних відмов у задоволенні обґрунтованих вимог заявників претензій, та здійснювати заходи щодо усунення причин та умов, які породжують обґрунтовані претензії.
Керівникам структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) посилити співпрацю з контрагентами з метою досудового врегулювання можливих спорів та мінімізації випадків їх звернень до суду з позовами до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
6. Взяти до відома, що пред'явлення та розгляд претензій у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурних підрозділах здійснюється у порядку, визначеному Господарським процесуальним кодексом України.
7. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
від 02.03.2007 N 199 "Про заходи щодо забезпечення виконання судових рішень та ухвал";
від 10.08.2007 N 1017 "Про затвердження Порядку роботи з позовними заявами, рішеннями суду у справах, стороною у яких є виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)".
8. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Виконуючий обов'язки голови О. Мазурчак
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
11.07.2012 N 1199
Порядок
ведення претензійної та позовної роботи у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)
1. Загальні положення
1.1. Порядок ведення претензійної та позовної роботи у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) (далі - Порядок) визначає механізм досудового врегулювання спорів, роботи з позовними заявами, рішеннями суду у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).
1.2. Претензійна та позовна робота від імені виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ведеться структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
1.3. Ведення претензійної та позовної роботи у структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) покладається на юридичний підрозділ (спеціаліста - юрисконсульта) відповідного структурного підрозділу (далі - юридична служба структурного підрозділу).
У разі необхідності до участі у судових справах можуть залучатися й інші кваліфіковані працівники структурного підрозділу за письмовим дорученням керівника.
1.4. Представництво інтересів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється за довіреністю.
1.5. Претензійна та позовна робота повинна сприяти:
забезпеченню виконання договірних зобов'язань у всіх сферах діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
економії та раціональному використанню матеріальних, трудових, фінансових та інших видів ресурсів;
зниженню непродуктивних витрат та усуненню причин і умов, що їх спричиняють;
забезпеченню захисту і відновленню порушених майнових прав та інтересів, що охороняються законом;
ефективному використанню законодавства для поліпшення економічних показників господарської діяльності та запобіганню його порушенням.
1.6. До претензійної та позовної роботи належить:
підготовка, одержання та складання документів, необхідних для пред'явлення і розгляду претензій та позовів;
пред'явлення і розгляд претензій та підготовка позовів;
підготовка відповідей, відзивів, заперечень, заяв і скарг про перегляд судових рішень в апеляційному та касаційному порядку, з підстав неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах, а також у зв'язку з нововиявленими обставинами;
захист інтересів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та його структурних підрозділів під час розгляду справ у судах;
здійснення організаційно-технічних заходів (реєстрація, облік, зберігання та відправлення претензійних та позовних матеріалів);
забезпечення контролю за претензійним та позовним провадженням;
розгляд, аналіз, узагальнення результатів претензійної та позовної роботи;
підготовка висновків, пропозицій щодо поліпшення претензійної та позовної роботи;
здійснення інших, передбачених законодавством організаційно-правових заходів.
2. Реєстрація претензійних і позовних матеріалів у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)
2.1. Претензійні та позовні матеріали, в т. ч. процесуальні документи (ухвали, повістки, накази, постанови тощо), одержані виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) поштою або наручно (від уповноваженої особи), реєструються в управлінні документального забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - підрозділ з реєстрації) як вхідна кореспонденція у день одержання або в перший робочий день, у разі надходження їх у неробочий час, і в той же день передаються з проектом резолюції на розгляд голови Київської міської державної адміністрації або відповідного заступника голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
2.2. Працівник підрозділу з реєстрації, який приймає кореспонденцію, що надійшла, повинен до претензійних та позовних матеріалів додати конверт (за яким можна встановити адресу відправника, час відправлення документа тощо), що може бути єдиним доказом своєчасної або несвоєчасної їх відправки та отримання.
2.3. При реєстрації претензій чи позовних заяв перевіряється наявність усіх додатків, зазначених у супровідному листі. При відсутності або невідповідності зазначених додатків працівниками підрозділу з реєстрації складається про це відповідний акт.
2.4. Підрозділ з реєстрації після реєстрації претензії чи позовної заяви і резолюції голови Київської міської державної адміністрації або його заступника в той же день передає ці документи у відповідний структурний підрозділ виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - структурний підрозділ), які здійснюють їх первинну правову оцінку та формують справу.
2.5. Після первинної правової оцінки претензійних чи позовних матеріалів, що надійшли з резолюцією голови чи заступника голови Київської міської державної адміністрації, у разі встановлення, що порушені питання не відносяться або виходять за межі його компетенції структурний підрозділ протягом одного робочого дня повертає їх із супровідним листом на ім'я посадової особи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за дорученням якої такі документи надійшли.

................
Перейти до повного тексту