- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1110 від 29.07.97
Про реорганізацію Київського міського спеціалізованого
протитуберкульозного медичного об'єднання
З метою раціонального використання матеріально-технічних,
медичних, кадрових ресурсів в соціально-економічних та епідемічних
умовах, що склалися в місті, для запобігання поширенню
туберкульозу серед населення:
1. Реорганізувати Київське міське спеціалізоване
протитуберкульозне медичне об'єднання, створене на основі Рішення
виконавчого комітету Київської міської Ради народних депутатів
"Про переведення установ охорони здоров'я виконкому міськради на
новий господарчий механізм" від 13.02.90 N 145, шляхом поділу та
створити:
- Київський міський центральний протитуберкульозний диспансер
на базі міського протитуберкульозного диспансеру N 4 (вул.
Васильківська, 35), міського протитуберкульозного диспансеру N 2
(вул. Львівська, 3), міського протитуберкульозного диспансеру N 3
(пров. Бєлінського, 3), міського протитуберкульозного диспансеру
N 5 (вул. Перспективна, 6), міського флюорографічного центру (вул.
Саксаганського, 100);
- Київську міську туберкульозну лікарню N 1 з диспансерним
відділенням на базі протитуберкульозного диспансеру N 1
(Харківське шосе, 121/3);
- Київську міську туберкульозну лікарню N 2 на базі міської
туберкульозної лікарні N 19 (перший квартал курортного лісництва);
- Протитуберкульозний диспансер N 1 на базі міського
протитуберкульозного диспансеру N 6 (вул. Автозаводська, 68).
2. Головному управлінню охорони здоров'я:
2.1. До 01.09.97 подати на затвердження проекти положень про
Київський міський центральний протитуберкульозний диспансер.
Київську міську туберкульозну лікарню N 1 з диспансерним
відділенням, Київську міську туберкульозну лікарню N 2,
протитуберкульозний диспансер N 1.
2.2. Призначити в установленому чинним законодавством порядку
керівників створених медичних закладів.
3. Фінансування Київського міського центрального
протитуберкульозного диспансеру, Київської міської туберкульозної
лікарні N 1 з диспансерним відділенням, Київської міської
туберкульозної лікарні N 2, протитуберкульозного диспансеру N 1
здійснювати в межах загальних асигнувань по галузі охорони
здоров'я на кожен рік, в тому числі на 1997 рік, визначених
кошторисом відповідно до затвердженого бюджету міста.
4. Фінансування Київського міського центрального
протитуберкульозного диспансера, Київської міської туберкульозної
лікарні N 1 з диспансерним відділенням, протитуберкульозного
диспансеру N 1 здійснювати через централізовану бухгалтерію
Київського міського центрального протитуберкульозного диспансеру.
5. Головному управлінню житлового господарства та майна міста
в установленому чинним законодавством порядку вирішити питання
щодо закріплення майна реорганізованого Київського міського
медичного об'єднання за Київською міською туберкульозною лікарнею
N 1 з диспансерним відділенням, Київською міською туберкульозною
лікарнею N 2, Київським міським центральним протитуберкульозним
диспансером і протитуберкульозним диспансером N 1 на праві
оперативного управління.
6. Внести зміни та доповнення до Цільової програми
медико-соціальних протитуберкульозних заходів Київської міської
державної адміністрації на 1994 - 2005 роки, затвердженої
розпорядженням Представника Президента у м. Києві від 29.06.94
N 565, виклавши її в новій редакції згідно з додатком 1.
7. Внести зміни до додатка 2 до розпорядження Представника
Президента України у м. Києві від 29.06.94 N 565, виклавши його в
редакції згідно з додатком 2.
8. Фінансовому управлінню провести в 1997 році фінансування
додаткових витрат поточного року на виконання Цільової програми
медико-соціальних протитуберкульозних заходів Київської міської
державної адміністрації на 1994 - 2005 роки в сумі 300,0 тис. грн.
згідно з додатком 3.
9. Головам районних у м. Києві державних адміністрацій,
Головному управлінню охорони здоров'я, Головному управлінню МВС
України у м. Києві, керівникам підприємств, організацій, установ
незалежно від їхніх форм власності і підпорядкування забезпечити
неухильне виконання Цільової програми медико-соціальних
протитуберкульозних заходів Київської міської державної
адміністрації на 1994-2005 роки.
10. Слова "Міське спеціалізоване протитуберкульозне медичне
об'єднання" у додатку 1 до Рішення виконавчого комітету Київської
міської Ради народних депутатів "Про переведення установ охорони
здоров'я виконкому міськради на новий господарський механізм" від
13.02.90 N 145 виключити.
11. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на
заступника голови міської державної адміністрації Бідного В.Г.
Голова О.Омельченко
Додаток 1
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 29.07.97 р. N 1110
Цільова програма
медико-соціальних протитуберкульозних
заходів Київської міської державної
адміністрації на 1994-2005 роки
(нова редакція)
Вступ
Глибока економічна та соціальна криза, що охопила протягом
останнього часу Україну, продовжує сприяти загостренню епідемічної
ситуації з туберкульозу. В порівнянні з 1990 роком в 1996 році
рівень захворюваності на туберкульоз в країні зріс - на 60%,
смертність від нього - на 99%, деструктивних форм туберкульозу -
на 69%. Збільшується і кількість випадків туберкульозного
менінго-енцефаліту серед дітей.
Така ж негативна динаміка спостерігається у м. Києві. В
порівнянні з 1992 роком, в 1996 році зросла кількість первинно
захворілих на туберкульоз на 23%, захворілих дітей - на 93%,
бацилярних і деструктивних форм відповідно - на 28 і 17%,
смертність - на 69%.
Туберкульоз загрожує стати соціальним лихом великого
масштабу.
Незважаючи на значне поліпшення показників профілактичних
оглядів з зростанням їх майже вдвічі, туберкульоз виявляється в
70% по зверненню з розповсюдженими, заразливими, кавернозними
формами.
Серед вперше захворілих в м. Києві близько половини
виявляються з соціально-дезадаптованих груп населення, які роками
не проходять флюорографічне обстеження. Несвоєчасне виявлення та
недовиявлення призводить до високої інфікованості та
захворюваності дітей.
В умовах загрози спалаху епідемії туберкульозу залишається
надто незадовільною матеріально-технічна база протитуберкульозних
закладів м. Києва, більшість з яких потребує капітального ремонту
та реконструкції. У столиці України протягом 30 років не збудовано
жодного протитуберкульозного закладу, а рівень забезпеченості
сучасною лікувально-діагностичною апаратурою становить 7-10% від
світового. Протитуберкульозні заклади вкрай недостатньо
забезпечені рентгенівською та флюографічною плівками,
медикаментами, реактивами та одноразовими шприцами. Об'єднання
лише на 50% укомплектовано лікарськими кадрами, серед яких більше
половини - особи пенсійного віку. Фінансування протитуберкульозних
закладів у 1995-1996 рр. забезпечувалося тільки на 30% від
найнеобхідніших потреб.
Вкрай незадовільно вирішуються питання відселення бацилярних
хворих з гуртожитків, комунальних і густо населених квартир.
Ці і багато інших чинників спричинили недовиявлення рік у рік
близько половини хворих, сприяли запізнілій діагностиці, зниженню
ефективності лікування, зростанню смертності від туберкульозу.
Набуття туберкульозом рис соціального характеру пов'язано
передусім з незадовільним економічним становищем країни,
неухильним зниженням рівня життя киян, несприятливими екологічними
обставинами.
В умовах, які склалися, необхідно прийняти комплекс
організаційних, профілактичних, соціальних, фінансових,
законодавчих та інших заходів, забезпечити міжвідомчу їх
координацію і широке залучення громадськості до проблеми
туберкульозу в м. Києві.
Виконання зазначених заходів можливе у межах відповідної
регіональної медико-соціальної програми та повноцінного цільового
фінансування її з коштів державного бюджету.
Метою Цільової програми є зниження показників інфікованості
та захворюваності на туберкульоз, підвищення ефективності
лікування хворих, зниження розмірів соціально-економічних збитків,
спричинених цим захворюванням.
Виходячи з викладеного, з метою запобігання поширенню
туберкульозної інфекції, поліпшення ранньої діагностики,
профілактики, лікування, диспансеризації та медико-соціальної
реабілітації хворих, а також зниження рівнів захворюваності,
хворобливості, смертності від туберкульозу, програма передбачає
цільове фінансове забезпечення і рішення таких завдань:
1. Організаційне забезпечення протитуберкульозних заходів;
2. Матеріально-технічне забезпечення;
3. Підготовка кадрів;
4. Цільове фінансування;
5. Профілактичні заходи для зменшення захворювання на
туберкульоз;
6. Рання та своєчасна діагностика туберкульозу;
7. Підвищення ефективності лікування хворих на туберкульоз;
8. Вдосконалення диспансеризації контингентів
протитуберкульозних закладів;
9. Соціальний захист хворих на туберкульоз, медичних
працівників, всього населення м. Києва.
1. Організація системи протитуберкульозних заходів
----------------------------------------------------------------------
| NN | Заходи | Термін | Виконавці |
| | | виконання| |
|-----+-----------------------------------+----------+---------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|-----+-----------------------------------+----------+---------------|
| 1.1.|Координації діяльності служб та ві-| Постійно | Головне |
| |домств Головним управлінням охорони| | управління |
| |здоров'я шляхом створення на базі| | охорони здо- |
| |Київського міського центрального| | ров'я (ГУОЗ), |
| |протитуберкульозного диспансеру | | Київський |
| |організаційно-методичного центру по| | міський |
| |профілактиці, виявленню та | | центральний |
| |лікуванню туберкульозу | | протитуберку- |
| | | | льозний |
| | | | диспансер |
| | | | (КМЦПД) |
| | | | |
| 1.2.|Покладання адміністративної відпо- | Постійно | ГУОЗ |
| |відальності на керівників лікува- | | |
| |льно-профілактичних установ (ЛПУ) | | |
| |за несвоєчасне виявлення | | |
| |туберкульозу | | |
| | | | |
| 1.3.|Проведення контролю та звітності | Постійно | ГУОЗ, КМЦПД |
| |ЛПУ щодо здійснення протитуберку- | | |
| |льозних заходів і роботи з | | |
| |групами ризику | | |
| | | | |
| 1.4.|Розробка і впровадження найважли- | 1997- | ГУОЗ, КМЦПД, |
| |віших стандартів якості ранньої | 1998 |Київська міська|
| |та своєчасної діагностики, профі- | |туберкульозна |
| |лактики, лікування та диспансери- | |лікарня N 2 |
| |зації хворих на позалегеневий | | (КМТЛ N 2) |
| |туберкульоз | | |
| | | | |
| 1.5.|Організація на базі Київського | До 1998 | ГУОЗ, КМЦПД |
| |міського центрального протитубе- | | |
| |ркульозного диспансеру амбулато- | | |
| |рно-поліклінічного та лікувально- | | |
| |діагностичного центрів | | |
| | | | |
| 1.6.|Підготовка та подання до Мініс- | | |
| |терства охорони здоров'я України | | |
| |(МОЗ), Міністерства соціального | | |
| |забезпечення України (МОЗ) відпо- | | |
| |відних узгоджених пропозицій щодо | | |
| |вирішення питання організації: | | |
| |- республіканського реабілітацій- | 2000- | ГУОЗ, КМТЛ |
| |ного центру для хворих на тубер- | 2005 | N 2 |
| |кульоз і з метатуберкульозними | | |
| |захворюваннями на базі Київської | | |
| |міської туберкульозної лікарні N 2 | | |
| |з подвійним фінансуванням їх | | |
| |забезпечення (МОЗ та МОЗ України); | | |
| |- виробничих майстерень на госп- | 2000- | ГУОЗ, КМТЛ |
| |розрахункових засадах для віднов- | 2005 | N 2 |
| |лювального лікування та переквалі- | | |
| |фікації хворих; | | |
| | | | |
| 1.7.|Відкриття відділення визначення | 1997- | ГУОЗ, КМЦПД |
| |активності та диференційної діаг- | 1998 | |
| |ностики туберкульозу (на 60 ліжок) | | |
| |і відділення для лікування хворих | | |
| |з деструктивними формами тубер- | | |
| |кульозу (на 60 ліжок) на базі | | |
| |Київського міського центрального | | |
| |протитуберкульозного диспансеру | | |
| | | | |
| 1.8.|Організація в протитуберкульозних | 1997- | ГУОЗ, КМТЛ |
| |стаціонарах базових відділень для | 1998 | N 2, КМТЛ |
| |лікування хворих з вперше виявле- | | N 1, ПТД N 1 |
| |ним туберкульозом та з його | | |
| |рецидивами | | |
| | | | |
| 1.9.|Реорганізація дитячої туберкульоз- | 1997- | ГУОЗ, КМТЛ |
| |ної лікарні N 13 в Київську міську | 1998 | N 3 |
| |туберкульозну лікарню N 3 (КМТЛ N | | |
| |3) з виведенням акушерсько- | | |
| |інфекційного відділення | | |
| | | | |
|1.10.|Розробка системи виявлення, профі- | 1997- | Головне |
| |лактики та лікування туберкульозу | 1998 | управління МВС|
| |серед мігрантів, біженців та осіб | | в м. Києві |
| |без постійного місця проживання та | | (ГУВ МВС), |
| |роботи | | ГУОЗ, КМЦПД |
| | | | |
|1.11.|Розробка заходів щодо залучення до | 1997- | Головне |
| |обов'язкового лікування хворих на | 1998 | управління МВС|
| |туберкульоз, які зловмисно ухиля- | | в м. Києві |
| |ються від прийому ліків і є епіде- | | (ГУВС МВС), |
| |мічно-небезпечними для оточуючих | | ГУОЗ, КМЦПД |
| | | | |
|1.12.|Впровадження автоматизованої | До 1998 | ГУОЗ, КМЦПД |
| |системи управління (АСУ) в роботу | | |
| |КМЦПД | | |
| | | | |
|1.13.|Перерозподілити ліжковий фонд шля- | До 1998 | ГУОЗ, КМЦПД, |
| |хом скорочення 70 ліжок в Київсь- | | КМТЛ N 2 |
| |кій міській туберкульозній лікарні | | |
| |N 2 з відновленням їх для відді- | | |
| |лення визначення активності і ди- | | |
| |ференційної діагностики туберкуль- | | |
| |озу в Київському центральному | | |
| |протитуберкульозному диспансері | | |
| | | | |
|1.14.|Підготувати та внести на розгляд | До 1998 |Київська |
| |Київської міської державної адмі- | |міська державна|
| |ністрації пропозиції щодо механіз- | |адміністрація, |
| |му обов'язкового залучення до про- | |ГУОЗ |
| |філактичних флюорографічних огля- | | |
| |дів соціально-дезадаптованих груп | | |
| |населення та тих, хто ухиляється | | |
| |від профоглядів | | |
| | | | |
|1.15.|Вивчити можливості надання стаціо- | 1997- |ГУОЗ, КМТЛ N 2,|
| |нарної фтизіоортопедичної допомоги | 1998 | КМТЛ N 3 |
| |дітям на базі відділення тубер- | | |
| |кульозу кісток і суглобів Київсь- | | |
| |кої міської туберкульозної лікарні | | |
| |N 2 із скороченням фтизіоортопедич-| | |
| |ного відділення в Київській | | |
| |міській туберкульозній лікарні N 3 | | |
| | | | |
|1.16.|Завершити капітальний ремонт Ки- | 1997- | Відділ капі- |
| |ївської міської туберкульозної | 1998 | тального бу- |
| |лікарні N 2, Київської туберкульоз-| | дівництва ГУОЗ|
| |ної лікарні N 1 з міжрайонними | | (ВКБ ГУОЗ) |
| |диспансерними відділеннями та | | |
| |Київського міського центрального | | |
| |протитуберкульозного диспансеру | | |
| | | | |
|1.17.|Визначити пріоритетні напрямки ді- | Щорічно |Київська міська|
| |яльності протитуберкульозної служ- | |держадмі- |
| |би з подальшим прийняттям розпо- | |ністрація, |
| |рядження щодо їхнього | |ГУОЗ, КМЦТД |
| |фінансування | | |
----------------------------------------------------------------------
2. Матеріально-технічне забезпечення
----------------------------------------------------------------------
| NN | Заходи | Термін | Виконавці |
| | |виконання | |
|----+------------------------------------+----------+---------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|----+------------------------------------+----------+---------------|
|2.1.| Реконструкція Київського міського | 1997- | ГУОЗ, ВКБ |
| | центрального протитуберкульозного | 1998 | ГУОЗ, КМЦПД |
| | диспансеру з відновленням цілодо- | | |
| | бового стаціонару на 120 ліжок | | |
| | | | |
|2.2.| Завершення капітального ремонту | 1997- | ГУОЗ, ВКБ |
| | Київської міської туберкульозної | 1998 | ГУОЗ |
| | лікарні N 1 з диспансерними | | |
| | відділеннями | | |
| | | | |
|2.3.| Будівництво харчоблоку протитубер- | До 2000 | ГУОЗ, |
| | кульозного диспансеру N 1 (ПТД N 1)| | ВКБ ГУОЗ |
| | | | |
|2.4.| Будівництво лікувального корпусу | До 2005 | ГУОЗ, ВКБ |
| | на 300 ліжок при Київському місь- | | ГУОЗ, КМЦПД |
| | кому центральному протитуберкуль- | | |
| | озному диспансері з хірургічним | | |
| | відділенням для лікування хворих | | |
| | на туберкульоз | | |
| | | | |
|2.5.| Продовження маршруту автобуса N 30 | 1997 |Київське міське|
| | до Київської міської туберкульоз- | | територіально-|
| | ної лікарні N 2 | | виробниче |
| | | | об'єднання |
| | | | автомобільного|
| | | | транспорту |
| | | | |
|2.6.| Капітальний ремонт Київської місь- | До 2003 | ГУОЗ, ВКБ ГУОЗ|
| | кої туберкульозної лікарні N 3 | | |
| | | | |
|2.7.| Виділення коштів на забезпечення | Постійно | Відділ матері-|
| | протитуберкульозних закладів необ- | | ально-техніч- |
| | хідною сучасною лікувально-діаг- | | ного забезпе- |
| | ностичною апаратурою (згідно з | | чення (ВМТЗ)) |
| | додатком 3) | | |
| | | | |
|2.8.| Придбання двох пересувних флюорог- | 1998- | ГУОЗ, Відділ |
| | рафів з малим променевим | 2000 | матеріально- |
| | навантаженням | | технічного |
| | | | забезпечення |
| | | | (ВМТЗ) |
| | | | |
|2.9.| Придбання широкоформатного | 1998- | ВМТЗ ГУОЗ |
| | (110x110 мм) флюорографа | 1999 | |
----------------------------------------------------------------------
3. Забезпечення кадрами
------------------------------------------------------------------------
| NN | Заходи | Термін | Виконавці |
| | |виконання| |
|------+-------------------------------------+---------+---------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|------+-------------------------------------+---------+---------------|
| 3.1.|Підготувати та внести на розгляд | Щорічно | ГУОЗ, КМЦПД |
| |Київської міської державної адмі- | | |
| |ністрації пропозиції щодо щорічно- | | |
| |го поповнення Київських протиту- | | |
| |беркульозних медичних установ 20 | | |
| |лікарями-фтизіатрами з числа ви- | | |
| |пускників вищих навчальних медич- | | |
| |них закладів ГУОЗ та відновлення | | |
| |колишніх, скорочених за штатним | | |
| |розкладом фахівців | | |
| | | | |
| 3.2.|Розглянути та вирішити питання | 1997 |Київська міська|
| |щодо створення необхідних умов для | |держадмі- |
| |працевлаштування у Київських проти- | |ністрація, |
| |туберкульозних медичних установах лі-| |Головне управ- |
| |карів-фтизіатрів з числа випускни- | |ління житлового|
| |ків вищих навчальних медичних зак- | |забезпечення |
| |ладів з правом прописки в м. Києві | |(ГУЖБ), КМЦПД, |
| |у будинках з квартирами готельного | |ГУОЗ |
| |типу | | |
| | | | |
| 3.3.|Звернення до МОЗ України щодо: | Щорічно | |
|3.3.1.|забезпечення післядипломної підго- | | |
| |товки лікарів терапевтів і педіат- | | ГУОЗ |
| |рів з питань фтизіатрії на циклах | | |
| |тематичного удосконалення та | | |
| |передатестаційних курсах; | | |
|3.3.2.|організації в інститутах удоскона- | Щорічно | |
| |лення лікарів циклів підготовки | | |
| |дільничних лікарів-терапевтів та | | ГУОЗ |
| |педіатрів з питань туберкульозу; | | |
|3.3.3.|організації на кафедрах туберкуль- | 1998 | ГУОЗ |
| |озу та профільних кафедрах інсти- | | |
| |тутів удосконалення лікарів циклів | | |
| |тематичного удосконалення з питань | | |
| |позалегеневого туберкульозу. | | |
------------------------------------------------------------------------
4. Профілактика туберкульозу
4.1. Щеплення та ревакцинація БЦЖ
------------------------------------------------------------------------
| NN | Заходи | Термін | Виконавці |
| | |виконання| |
|------+-------------------------------------+---------+---------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|------+-------------------------------------+---------+---------------|
|4.1.1.|Охоплення щепленням БЦЖ не менше |Постійно |Лікувально- |
| |95% всіх новонароджених | |профілактичні |
| | | |установи |
| | | |(ЛПУ), районні |
| | | |територіальні |
| | | |медичні |
| | | |об'єднання |
| | | |(МТМО) |
| | | |"Санепідслужба"|
| | | |КМЦПД |
| | | | |
|4.1.2.|Забезпечення "туберкулінонегатив- | У |ЛПУ, МТМО |
| |них" дітей (не менше 95%) ревакци- |визначені|"Санепідслужба"|
| |нацією БЦЖ у віці 7 - 14 років |терміни | КМЦПУ, |
| | | |керівники |
| | | |організацій, |
| | | |установ і |
| | | |підприємств |
| | | | |
|4.1.3.|Забезпечення ЛПУ необхідною кіль- | Щорічно | ГУОЗ, МТМО |
| |кістю вакцини БЦЖ і одноразовими | |"Санепідслужба"|
| |шприцами для проведення щеплень | | |
------------------------------------------------------------------------
Очікуваний результат: зниження показників інфікованості та
захворюваності дітей.
Завдання може бути виконано за умови взаємодії та координації
зусиль лікувально-профілактичних закладів районів міста, МТМО
"Санепідслужба", протитуберкульозної служби, установ освіти,
спрямованих на:
- охоплення вакцинацією новонароджених і ревакцинацією
негативно реагуючих на туберкулін осіб до 14-річного віку - до
95-98%;
- формування імунітету з розвитком післявакцинного рубчика -
у 90% і більше;
- зменшення показника інфікованості дітей віком до 14 років -
на 20-25%;
- зниження показника інфікованості дітей - до 0,5% на рік;
- зменшення показника захворюваності дітей і підлітків - на
25-30%.
Умови для виконання завдання:
- забезпечення лікувально-профілактичних закладів коштами для
придбання в достатній кількості вакцини БЦЖ і одноразових
однограмових шприців;
- підготовка медичних бригад для проведення вакцинації,
відповідне матеріальне заохочення їх;
- висока імуногенність вакцини БЦЖ і дотримання техніки її
введення;
- обов'язкова участь установ освіти в організації та
проведенні імунопрофілактики в учбових закладах.
Стандарт якості щеплення та ревакцинації вакциною БЦЖ
1. Охоплення щепленням вакциною БЦЖ в пологових будинках - не
менше 95% усіх новонароджених.
2. Охоплення щепленням вакциною БЦЖ протягом перших 6 місяців
життя - не менше 50% від неприщеплених через протипоказання.
3. Охоплення ревакцинацією БЦЖ туберкулінонегативних осіб у
віці 7 і 14 років.
4. Наявність поствакцинальних рубчиків - не менше як у 95%
прищеплених.
5. Облік післявакцинальних знаків через 1; 3; 12 місяців - у
99% прищеплених.
6. Наявність будь-яких ускладнень після щеплення і
ревакцинації - не більше як у 0,01% осіб.
7. Питома вага осіб, інфікованих у віці до 14 років, - не
більше 14%.
4.2. Хіміопрофілактика та протирецидивне лікування
------------------------------------------------------------------------
| NN | Заходи | Термін | Виконавці |
| | |виконання| |
|------+-------------------------------------+---------+---------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|------+-------------------------------------+---------+---------------|
|4.2.1.| Забезпечення протитуберкульозних |Постійно | ГУОЗ, Проти- |
| |закладів препаратами для органі- | | туберкульозні |
| |зації хіміопрофілактики та проти- | | установи |
| |рецидивного лікування континген- | | |
| |тів, передбачених наказом МОЗ | | |
| |України від 14.02.96 N 26 "Про | | |
| |удосконалення протитуберкульозної | | |
| |служби" | | |
------------------------------------------------------------------------
Очікуваний результат: зниження захворюваності та реактивації
туберкульозу у всіх групах населення з високим ризиком
захворювання.
Завдання може бути виконане за умови здійснення заходів, що
дадуть змогу:
- сформувати у повному обсязі групи ризику дітей, підлітків і
дорослих, яким показана хіміопрофілактика;
- охопити повноцінними контрольними профілактичними курсами
лікування не менше 90-95% осіб з груп ризику;
- забезпечити фінансування на придбання у достатній кількості
лікувальних засобів;
- впровадити нові технології для проведення хіміопрофілактики
- застосування препаратів з пролонгованою дією та
комбінованих;
- сприяти участі керівників підприємств, організацій,
установ, медичної громадськості, профспілок, Товариства Червоного
Хреста в залученні та забезпеченні хіміопрофілактики за місцем
навчання або роботи.
4.3. Санітарна профілактика
---------------------------------------------------------------------
| NN | Заходи | Термін | Виконавці |
| | |виконання| |
|------+---------------------------------+---------+----------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|------+---------------------------------+---------+----------------|
|4.3.1.|Своєчасне проведення поточної і |Постійно |МТМО "Санепід- |
| |заключної дезинфекції у вогнищах | |служба", Київ- |
| |туберкульозної інфекції | |ська міська |
| | | |дезінфекційна |
| | | |станція (КМДС), |
| | | |Протитуберку- |
| | | |льозні заклади |
| | | | |
|4.3.2.|Підготовка та подання пропозицій | До 2000 | ГУОЗ, МТМО |
| |МОЗ України, КНДІФП щодо вивчен- | |"Санепідслужба" |
| |ня і вирішення питання використа-| |КМДС, КМЦПД |
| |ння ультрафіолетового опромінюва-| | |
| |ння, припливно-витяжної вентиля- | | |
| |ції, аспірації пилососами у вог- | | |
| |нищах туберкульозної інфекції | | |
| | | | |
|4.3.3.|Широка пропаганда знань і сані- |Постійно | МТМО |
| |тарної культури серед населення | |"Санепідслужба",|
| |за допомогою засобів масової | |Київське міське |
| |інформації, науково-популярної | |об'єднання (КМО)|
| |літератури | |"Центр здоров'я"|
| | | |Протитуберкульо-|
| | | |зні установи, |
| | | |ЛПУ |
| | | | |
|4.3.4.|Надання Київському міському |Постійно |КМО "Центр здо- |
| |об'єднанню (КМО) "ЦЕНТР | |ров'я", КМЦПД |
| |ЗДОРОВ'Я" оперативної інфор- | | |
| |мації щодо туберкульозної | | |
| |інфекції та здорового спо- | | |
| |собу життя | | |
| | | | |
|4.3.5.|Включення до програми голов- | 1997- |За згодою |
| |ної редакції радіомовлення | 2005 |головної редак- |
| |на Київ щомісячної рубрики | |ції радіомовле- |
| |під умовною назвою "Кияни | |ння на Київ |
| |проти туберкульозу" про | | |
| |стан та заходи для боротьби | | |
| |з туберкульозом | | |
| | | | |
|4.3.6.|Звернення до Республікансь- | 1997- | ГУОЗ, КМО |
| |кого комітету держтелерадіо | 2005 |"Центр |
| |з пропозицією провести по | |здоров'я" |
................Перейти до повного тексту