1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1038 від 27.05.2002
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 1119 ( ra1119017-03 ) від 24.06.2003 )
Про затвердження Положення про Головне управління
комунальної власності м. Києва
Київської міської державної адміністрації
На виконання рішення Київради від 25.04.2002 N 14/14 ( ra0014023-02 ) "Про деякі питання комунальної власності м. Києва" та відповідно до розпорядження Київського міського голови від 26.04.2002 N 15-МГ "Про Головне управління комунальної власності міста Києва Київської міської державної адміністрації":
1. Затвердити положення про Головне управління комунальної власності м. Києва Київської міської державної адміністрації, що додається.
2. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження Київської міської державної адміністрації від 21.11.2000 N 2079 "Про затвердження положення про Головне управління з питань майна Київської міської державної адміністрації".
Голова О.Омельченко
Затверджено
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 27.05.2002 N 1038
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління комунальної власності м. Києва
Київської міської державної адміністрації
1. Головне управління комунальної власності м. Києва Київської міської державної адміністрації (далі - Головне управління) є структурним підрозділом виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
2. Головне управління є правонаступником Головного управління з питань майна Київської міської державної адміністрації та Регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву в частині приватизації об'єктів права комунальної власності територіальної громади м. Києва.
3. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови, розпорядженнями Київської міської державної адміністрації, а також цим Положенням.
4. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням, штампи, бланки та інші реквізити.
5. Основними завданнями Головного управління є:
1) реалізація державної та регіональної політики у сфері управління майном;
2) здійснення в межах своїх повноважень функцій щодо управління майном комунальної власності територіальної громади м. Києва та державним майном, що передане до сфери управління Київської міської державної адміністрації;
3) організація та проведення приватизації майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва згідно з програмою приватизації, затвердженою Київрадою. Фінансування витрат, пов'язаних з приватизацією майна, здійснюється за рахунок бюджетних коштів;
4) здійснення повноважень власника щодо майна, яке приватизується та відчужується згідно з прийнятими Київрадою рішеннями;
5) здійснення повноважень орендодавця цілісних майнових комплексів підприємств (їхніх структурних підрозділів) комунальної власності територіальної громади м.Києва;
6) захист в межах своєї компетенції майнових прав територіальної громади міста Києва та Київської міської державної адміністрації.
6. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) створює та підтримує в контрольному стані банк даних нерухомого майна на території м.Києва незалежно від форм власності; підприємств, установ, організацій комунальної власності територіальної громади м.Києва та державних підприємств, що перебувають у сфері управління Київської міської державної адміністрації, обробляє статистичну звітність щодо них;
2) вносить пропозиції щодо передачі до комунальної власності територіальної громади м.Києва цілісних майнових комплексів підприємств, установ, організацій, їхніх структурних підрозділів, нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень, у т. ч. об'єктів незавершеного будівництва), окремого індивідуально визначеного майна, акцій (часток, паїв), житлового фонду та інших об'єктів соціальної інфраструктури;
3) вносить пропозиції щодо відчуження об'єктів права комунальної власності територіальної громади м.Києва іншим власникам;
4) вносить пропозиції щодо створення комісій з прийому-передачі об'єктів, бере в них участь, оформляє матеріали прийому-передачі об'єктів;
5) бере участь у погодженні питань створення, реорганізації та ліквідації підприємств (об'єднань), організацій, установ, заснованих на комунальній власності територіальної громади міста Києва, погоджує проекти їх статутів (положень) та призначення керівників;
6) бере участь у погодженні питань розміщення у місті Києві нових підприємств та інших об'єктів незалежно від форми власності;
7) закріплює майно за підприємствами, установами та організаціями комунальної власності територіальної громади м. Києва на праві повного господарського відання (оперативного управління);
8) здійснює облік майна підприємств, установ, організацій комунальної власності територіальної громади м. Києва (у т. ч. переданих в управління іншим органам), формує його відповідно до галузевих ознак, здійснює контроль за використанням та збереженням об'єктів права комунальної власності в м. Києві;
9) отримує бухгалтерську та фінансову звітність від підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади м. Києва, головних управлінь, управлінь та інших структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації, державних підприємств, що передані до сфери управління Київської міської державної адміністрації, здійснює аналіз звітності, руху основних засобів, використання майна по кожному підприємству, установі, організації, формує зведені показники по місту і результати вносить на розгляд балансових комісій;
10) отримує зведену піврічну і річну звітність від структурних підрозділів районних у м. Києві державних адміністрацій, що здійснюють управління майном, формує зведені показники по місту та аналізує їх, при потребі вносить пропозиції щодо підвищення ефективності використання об'єктів права комунальної власності;
11) затверджує річні фінансові плани підприємств, установ, організацій комунальної власності територіальної громади м.Києва, державних підприємств, що передані до сфери управління Київської міської державної адміністрації та господарських товариств, державний пакет акцій яких становить не менше ніж 50 відсотків плюс одна акція статутного фонду і повноваження на здійснення функцій управління якими передані Київській міській державній адміністрації, здійснює контроль за їх виконанням;
12) отримує фінансову звітність від господарських товариств, акції (частки, паї) яких належать територіальній громаді м.Києва, та господарських товариств, державний пакет акцій яких становить не менше ніж 50 відсотків плюс одна акція статутного фонду і повноваження на здійснення функцій управління якими передані Київській міській державній адміністрації;
13) надає методичну допомогу підприємствам, установам та організаціям комунальної власності територіальної громади м.Києва, районним у м. Києві державним адміністраціям з питань порядку здійснення обліку і руху майна;
14) на виконання відповідних рішень Київської міської ради виступає орендодавцем цілісних майнових комплексів підприємств, організацій комунальної власності територіальної громади м.Києва (їхніх структурних підрозділів);
15) готує пропозиції щодо надання дозволу на передачу в оренду нежилих будинків, приміщень, споруд комунальної власності територіальної громади м.Києва, погоджує проекти договорів оренди;
16) готує в установленому порядку матеріали на розгляд міської комісії по розгляду питань щодо використання нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень) комунальної власності територіальної громади м. Києва;
17) готує проекти нормативних актів Київради з питань управління та приватизації об'єктів права комунальної власності територіальної громади м.Києва, вносить пропозиції щодо їх вдосконалення;
18) розробляє необхідні документи і організовує проведення конкурсів (аукціонів) на право оренди нерухомого майна (нежилих будинків, приміщень, споруд);
19) готує пропозиції щодо розміщення центральних органів, які створюються Верховною Радою України, Президентом України та Кабінетом Міністрів України, а також дипломатичних представництв, консульств іноземних держав та представництв міжнародних організацій в Україні у адміністративних будинках і нежилих приміщеннях, що перебувають у державній власності;
20) здійснює в установленому порядку облік та контроль за використанням нежилого фонду міністерствами та іншими центральними органами державної виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями, заснованими на державній власності, які розташовані на території м.Києва;
21) бере участь у вирішенні питань оренди нежилих приміщень, що належать підприємствам, установам і організаціям, які засновані на державній власності та знаходяться на території м.Києва, в установленому порядку;

................
Перейти до повного тексту