1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VIII сесія IV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 853/2263 від 23.12.2004
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 14/14 ( ra_014023-06 ) від 14.06.2006 )
Про внесення змін та доповнень до рішення
Київської міської ради від 28 листопада 2002 року
N 102/262 "Про затвердження Регламенту Київської
міської ради в новій редакції"
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" ( 93-15 ) Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Внести до Регламенту Київської міської ради, затвердженого рішенням Київради від 28.11.2002 N 102/262 ( ra_102023-02 ) "Про затвердження Регламенту Київської міської ради в новій редакції" (із змінами і доповненнями, внесеними рішенням Київради від 18.03.2004 N 73/1283 ( ra0073023-04 ), такі зміни та доповнення:
1.1. У тексті Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) слова "організаційний відділ секретаріату Київради" замінити словами "відділ організаційної роботи секретаріату Київради"; слова "відділ правового забезпечення секретаріату Київради" замінити словами "управління правового забезпечення секретаріату Київради"; слова "виконавчий орган Київради" замінити словами "виконавчий орган Київради (Київська міська державна адміністрація)"; слова "Головне управління економіки та розвитку міста Київської міської державної адміністрації" замінити словами "Головне управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)"; слова "Головне фінансове управління Київської міської державної адміністрації" замінити словами "Головне фінансове управління виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)"; слова "районна у м. Києві державна адміністрація" замінити словами "виконавчий орган районної у м. Києві ради (районна у м. Києві державна адміністрація)".
1.2. Пункт 2.2 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"2.2. Гласність у роботі Київради забезпечується шляхом відкритості пленарних засідань Київради, засідань президії, постійних комісій, а також шляхом розповсюдження інформації про діяльність Київради, її органів та посадових осіб, інформації про прийняті ними нормативні та інші акти через засоби масової інформації.
Відкритість пленарних засідань Київради забезпечується шляхом їх трансляції в спеціально відведені приміщення у будинку Київради, шляхом надання акредитованим при Київраді представникам засобів масової інформації можливості бути присутніми під час пленарних засідань Київради, вести фотозйомку, аудіо- та відеозапис пленарних засідань.
За рішенням Київради її пленарні засідання, а також засідання її органів можуть транслюватись по телебаченню, радіо, а у виняткових випадках через гучномовці за межі будинку Київради.
За рішенням Київради її пленарні засідання можуть проводитись у закритому режимі".
1.3. Пункт 2.3 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"2.3. Усі рішення Київради розміщуються на офіційному WEB-порталі Київської міської влади протягом 30 днів з моменту їх прийняття.
Офіційне оприлюднення рішень Київради та висвітлення її діяльності через засоби масової інформації покладається на секретаріат Київради".
1.4. Пункт 2.4 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"2.4. Акредитація представників засобів масової інформації при Київраді, організація висвітлення діяльності Київради, її органів та посадових осіб покладається на секретаріат Київради.
Порядок акредитації представників засобів масової інформації при Київраді, а також порядок висвітлення діяльності Київради, її органів та посадових осіб затверджуються рішенням Київради.
Акредитованим при Київраді представникам засобів масової інформації надається сприяння у виконанні ними професійної діяльності, забезпечується можливість ознайомитися з необхідними інформаційними матеріалами та бути присутніми під час пленарних засідань Київради та засідань її органів.
У разі, порушення акредитованим при Київраді представником засобу масової інформації законодавства в інформаційній сфері, порядку висвітлення діяльності Київради, її органів та посадових осіб його може бути позбавлено акредитації в установленому порядку.
Дозвіл на перебування в сесійній залі під час пленарного засідання Київради особам, які не є депутатами Київради, працівниками секретаріату Київради або акредитованими у встановленому порядку при Київраді представниками засобів масової інформації, надається заступником секретаря Київради".
1.5. Пункт 3.2 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"3.2. Контроль за дотриманням Регламенту покладається на Київського міського голову, заступника міського голови - секретаря Київради.
Під час пленарного засідання Київради контроль за дотриманням Регламенту покладається на головуючого на пленарному засіданні".
1.6. Пункт 6.3 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"6.3. Всі депутатські запити, оголошені на пленарному засіданні Київради, реєструються та зберігаються у відділі забезпечення діяльності постійних комісій Київради та інформаційно-аналітичної роботи секретаріату Київради з позначкою про дату оголошення та результати їх голосування".
1.7. Пункт 16.3 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"16.3. У випадку невиконання депутатом Київради своїх обов'язків щодо роботи в постійній комісії Київради, визначених Положенням про постійну комісію Київради, та відсутності його більш ніж на половині із проведених комісією протягом року засідань голова відповідної комісії Київради, депутати відповідної комісії Київради вносять на розгляд комісії питання про можливість подальшого перебування депутата Київради у її складі. У випадку прийняття комісією Київради рішення про неможливість перебування депутата у складі комісії голова комісії подає відповідний проект рішення на розгляд Київради".
1.8. Пункт 17.3 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"17.3. Положення про Головні управління, управління, відділи та інші структурні підрозділи виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) затверджуються Київрадою за поданням виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)".
1.9. Пункт 19.6 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"19.6. У разі, якщо Київський міський голова або заступник міського голови - секретар Київради у двотижневий термін не скликають сесії на вимогу однієї третини депутатів від загального складу Київської міської ради, сесія може бути скликана депутатами Київської міської ради, які становлять не менше як одну третину складу Київради, або постійною комісією Київради".
1.10. Пункт 19.8 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"19.8. Засідання постійної комісії Київради скликається її головою, а у разі неможливості виконувати ним свої повноваження - його заступником або секретарем постійної комісії Київради. Голова комісії персонально відповідає за запрошення на засідання постійної комісії Київради всіх її членів.
Постійна комісія Київради також може бути скликана за пропозицією (вимогою) 1/3 частини членів постійної комісії".
1.11. Пункт 20.1 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"20.1. Суб'єктами подання проектів рішень виступають Київський міський голова, заступник міського голови - секретар Київради, постійні комісії Київради, депутати Київради та виконавчий орган Київради (Київська міська державна адміністрація), загальні збори громадян в порядку, визначеному законодавством та Статутом територіальної громади м. Києва".
1.12. Пункт 20.3 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"20.3. Проект рішення має містити:
- назву документа;
- преамбулу з посиланням на відповідні законодавчі та нормативні акти із зазначенням номерів статей, частин, пунктів та підпунктів;
- додатки (якщо вони є);
- назву суб'єкта подання, його підпис.
Якщо суб'єктом подання є виконавчий орган Київради (Київська міська державна адміністрація), то проект рішення Київради підписує Київський міський голова, який очолює виконавчий орган Київради (Київську міську державну адміністрацію), або його заступники відповідно до розподілу функціональних обов'язків;
- супровідну записку з обґрунтуванням необхідності прийняття рішення;
- у випадку внесення проекту рішення Київради, що передбачає матеріальні чи інші витрати міського бюджету, мають додаватись фінансово-економічне обґрунтування та пропозиції щодо джерел покриття цих витрат;
- службову адресу та контактні телефони розробників проекту рішення та осіб, відповідальних за його супроводження.
До матеріалів проекту рішення Київради, яким вносяться зміни та доповнення до чинного рішення Київради, додається в обов'язковому порядку копія чинного рішення Київради.
При підготовці проекту регуляторного акта у сфері господарської діяльності його розробник готує аналіз регуляторного впливу до оприлюднення проекту регуляторного акта з метою одержання зауважень і пропозицій, а при одержанні їх після опублікування проекту вирішує питання про їх урахування, виходячи при цьому з вимог статей 8, 9 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 ).
Проект рішення нормативно-правового характеру Київради має містити пункт про оприлюднення та про термін набрання ним чинності".
1.13. Пункт 20.5 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"20.5. За наявності письмових зауважень до проектів рішень Київради (юридичних служб, постійних комісій Київради, президії Київради тощо) тексти таких зауважень обов'язково додаються до матеріалів проектів рішень, які подаються на президію та на сесію Київради.
Надаються також за наявності альтернативні проекти рішень Київради з відповідного питання або мотивований проект рішення про відмову".
1.14. Пункт 20.8 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"20.8. За результатами розгляду проекту рішення постійна комісія Київради у разі його підтримання направляє завізований проект рішення до управління правового забезпечення секретаріату Київради, а у разі відхилення комісією - повертає його суб'єкту подання, долучивши до проекту рішення витяг із протоколу засідання постійної комісії із відповідним висновком комісії щодо проекту рішення. Відхилення проекту рішення профільною постійною комісією не є перешкодою для передачі цього проекту суб'єктом подання на розгляд управління правового забезпечення секретаріату Київради з витягом із протоколу засідання постійної комісії Київради, що містить відповідний висновок постійної комісії, та для подальшого винесення на розгляд Київради".
1.15. Пункт 20.10 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"20.10. Протягом п'яти робочих днів з дня надходження проекту рішення Київради до управління правового забезпечення секретаріату Київради:
- візує проект рішення без зауважень і передає його суб'єкту подання;
- у разі невідповідності вимогам законодавства візує проект рішення із зауваженнями і передає його суб'єкту подання".
1.16. Пункт 20.11 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"20.11. Опрацьований відповідно до вимог Регламенту Київради проект рішення, завізований головою постійної комісії Київради та начальником управління правового забезпечення секретаріату Київради, не пізніше ніж за 13 днів до пленарного засідання Київради передається постійною комісією до організаційного відділу для візування заступником міського голови - секретарем Київради та для формування порядку денного пленарного засідання Київради, його розгляду на президії Київради. Не пізніше ніж у дводенний термін після проведення засідання президії Київради проекти рішень та матеріали для розгляду на пленарному засіданні Київради передаються депутатам Київради.
Контрольний примірник проекту порядку денного пленарного засідання Київради та відповідні проекти рішень Київради, завірені підписом заступника міського голови - секретаря Київради (або уповноваженою ним особою) та печаткою секретаріату Київради, направляються у депутатські групи і фракції".
1.17. Пункт 20.12 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"20.12. Прискорений розгляд проекту рішення Київради допускається за дорученням Київського міського голови, заступника міського голови - секретаря Київради або за письмовим обґрунтуванням автора(-ів) проекту рішення Київради, підтриманим Київським міським головою, заступником міського голови - секретарем Київради.
Київський міський голова, заступник міського голови - секретар Київради у разі їхньої згоди із зазначеним обґрунтуванням дають відповідні доручення секретаріату Київради та профільній постійній комісії Київради, зазначаючи термін їх виконання.
Проект рішення Київради має бути поданий та оформлений відповідно до Регламенту Київради".
1.18. Пункти 20.15, 20.16, 20.17, 20.18, 20.19, 20.20 статті 20 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) вилучити.
1.19. Пункт 21.3 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"21.3. Президія Київради може рекомендувати доопрацювати певний проект рішення Київради або направити його на економічну, юридичну чи іншу експертизу у визначену президією установу, організацію, про що повідомляється на пленарному засіданні Київради заступником міського голови - секретарем Київради або доповідачем".
1.20. Пункт 21.4 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"21.4. До моменту включення проекту рішення Київради до порядку денного пленарного засідання Київради проект рішення може бути відкликаний ініціатором. Проект рішення Київради, включений до порядку денного рішенням Київради, може бути відкликаний лише за ініціативою суб'єкта подання та за згодою Київради".
1.21. Пункт 21.8 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"21.8. Проект рішення Київради, наданий депутатам через постійні комісії Київради пізніше ніж через один день після засідання президії Київради, не може бути внесений до порядку денного чергового пленарного засідання Київради".
1.22. Пункт 22.3 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"22.3. У випадках, передбачених пунктом 19.6 статті 19 цього Регламенту, пленарне засідання Київради відкриває за дорученням групи депутатів Київради один з депутатів Київради, який входить до її складу; веде пленарне засідання, за рішенням Київради, один із депутатів Київради".
1.23. Пункт 22.4 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"22.4. Депутат Київради зобов'язаний зареєструватись і бути присутнім на пленарних засіданнях Київради. Про те, що депутат Київради не може взяти участь у пленарному засіданні Київради або може спізнитись на його відкриття, він повинен повідомити Київського міського голову або його заступника - секретаря Київради через секретаріат Київради до початку пленарного засідання Київради, вказавши причини. Про намір достроково залишити пленарне засідання депутат Київради зобов'язаний письмово поінформувати головуючого на пленарному засіданні Київради".
1.24. Пункт 22.5 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"22.5. За пропозицією головуючого або депутата Київради, підтриманою не менш як однією третиною депутатів Київради, під час засідання може проводитися поіменна реєстрація за процедурою поіменного голосування".
1.25. Пункт 22.8 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"22.8. При виникненні у будь-якого депутата Київради сумнівів щодо дотримання вимог Регламенту при прийнятті конкретного рішення він може поставити перед головуючим питання про поіменну реєстрацію депутатів, присутніх на пленарному засіданні Київради.
Якщо цю пропозицію підтримує не менше 30 депутатів Київради, головуючий встановлює наявність особистої присутності депутатів на пленарному засіданні Київради".
1.26. Пункт 22.9 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"22.9. Рішення Київради, при прийнятті якого не дотримано вимог особистого голосування депутатів Київради, вважається нечинним з моменту встановлення факту зарахування голосу відсутнього на пленарному засіданні депутата(-ів) Київради при голосуванні за це рішення Київради. По цьому рішенню проводиться переголосування".
1.27. Пункт 23.1 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"23.1. Пленарне засідання Київради починається з повідомлення головуючого на засіданні Київради (за інформацією системи "РАДА" або лічильної комісії) про кількість присутніх депутатів Київради. Головуючий на засіданні Київради має право вимагати від депутатів пояснення причин їхнього запізнення або відсутності на попередніх пленарних засіданнях Київради.
Оголошення депутатських запитів, заяв, оголошень та відповідей на депутатські запити проводить Київський міський голова або заступник міського голови - секретар Київради".
1.28. Пункт 23.3 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"23.3. У виняткових випадках у разі невідкладності за пропозицією депутата Київради або головуючого на пленарному засіданні Київради порядок денний пленарного засідання Київради може бути розширений проектом(-ами) рішення Київради. Невідкладність прийняття проекту рішення Київради має бути письмово обґрунтована суб'єктом подання.
Така пропозиція для її прийняття має набрати більше половини голосів від загального складу депутатів Київради (46 голосів).
Всі проекти рішень Київради, що надійшли додатково на розгляд Київради, у випадку їх невідкладності ставляться на голосування в порядку надходження".
1.29. Пункт 23.5 Регламенту Київради ( ra_102023-02 ) викласти в такій редакції:
"23.5. Після затвердження порядку денного пленарного засідання Київради до 30 хвилин відводиться для оголошення депутатських запитів, заяв, оголошень, відповідей на депутатські запити (за наявності вимоги депутата - автора запиту, яка до початку пленарного засідання має бути подана в письмовій формі секретаріату Київради), прийняття рішень Київради щодо депутатських запитів".

................
Перейти до повного тексту