1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VIII сесія VI скликання
РІШЕННЯ
15.12.2011 N 848/7084
Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 17.02.2011 N 9/5396
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про вищу освіту", Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 N 208 "Про питання удосконалення системи охорони здоров'я", рішення Київської міської ради від 29.10.2009 N 520/2589 "Про Порядок розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм у місті Києві", рішень Київської міської ради від 30.12.2010 N 567/5379 "Про бюджет міста Києва на 2011 рік" та від 17.02.2011 N 9/5396 "Про затвердження Міської цільової програми підготовки лікарських кадрів для закладів охорони здоров'я міста Києва на 2011 - 2017 роки" Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни в додаток до рішення Київської міської ради від 17.02.2011 N 9/5396 "Про затвердження Міської цільової програми підготовки лікарських кадрів для закладів охорони здоров'я міста Києва на 2011 - 2017 роки", виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Це рішення Київради офіційно оприлюднити в газеті Київської міської ради "Хрещатик".
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань гуманітарної політики та постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський голова Л. Черновецький
Додаток
до рішення Київської міської ради
15.12.2011 N 848/7084
Міська цільова програма підготовки лікарських кадрів для закладів охорони здоров'я міста Києва на 2011 - 2017 роки
У всьому світі первинна медико-санітарна допомога є важливим інструментом впливу на поліпшення стану здоров'я населення, профілактики захворювань, підвищення якості надання медичної допомоги, забезпечення населення доступною та якісною медичною допомогою у відповідності до стратегії та принципів європейської політики "Здоров'я для всіх". На первинну ланку охорони здоров'я припадає понад 80 % первинних звернень пацієнтів, які починають і закінчують лікування безпосередньо за місцем проживання.
Зважаючи на викладене, проблема комплектації кадрів, особливо лікарських кадрів у місті Києві, відноситься до основних проблем первинної ланки медико-санітарної допомоги галузі охорони здоров'я.
Питання кадрового забезпечення первинної ланки надання медико-санітарної допомоги населенню є ключовим у системі охорони здоров'я.
ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ'ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА
У місті Києві склалась критична ситуація щодо забезпечення лікарськими кадрами закладів охорони здоров'я, що засновані на комунальній власності територіальної громади м. Києва.
Відповідно до інформації Головного управління охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) налічується 15898 лікарських посад (57 посад на 10 тис. населення). Зайнято 14651 лікарська посада. Вакантні посади лікарів у цілому по місту Києву становлять 1247 одиниць. Із загального числа працюючих лікарів осіб пенсійного віку - 2832, що становить 23 % працюючих.
Гостро стоїть проблема кадрового забезпечення первинної медико-санітарної допомоги та фтизіатричної служби.
Потреба в лікарських кадрах первинної медико-санітарної допомоги дорослої мережі становить 357 осіб (дільничні терапевти, лікарі загальної практики-сімейної медицини), педіатричної мережі - 165 осіб (дільничні педіатри).
Відповідно до Міської цільової програми підготовки лікарських кадрів для закладів охорони здоров'я міста Києва на 2011 - 2017 роки планується направити для проходження навчання 139 студентів, що дасть можливість скоротити дефіцит лікарів первинної медико-санітарної допомоги на 26,8 %.
Зважаючи на викладене, проблема комплектації кадрів, особливо лікарських кадрів у місті Києві, відноситься до основних проблем первинної ланки медико-санітарної допомоги галузі охорони здоров'я.
Питання кадрового забезпечення первинної ланки надання медико-санітарної допомоги населенню є ключовим у системі охорони здоров'я.
ОБҐРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ
Відповідно до Міської цільової програми підготовки лікарських кадрів для закладів охорони здоров'я міста Києва на 2011 - 2017 роки планується направити для проходження навчання 139 студентів, що дасть можливість скоротити дефіцит лікарів первинної медико-санітарної допомоги на 26,8 %.
Реалізація програми буде здійснюватись за рахунок коштів міського бюджету, в межах асигнувань, які щороку передбачаються у бюджеті міста Києва по галузі "Охорона, здоров'я" за відповідними напрямками, з урахуванням офіційно визначеного рівня інфляції за попередній календарний рік, а також інших коштів, не заборонених законодавством України.
Ресурсне забезпечення Міської цільової програми підготовки лікарських кадрів для закладів охорони здоров'я міста Києва на 2011 - 2017 роки додається (додаток 1 до програми).
МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Метою програми є створення умов для забезпечення закладів охорони здоров'я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва, кваліфікованими лікарськими медичними кадрами, в першу чергу закладів первинної медико-санітарної допомоги. Цільове навчання молоді в Національному медичному університеті ім. О. О. Богомольця призведе до зменшення соціальної напруги, пов'язаної з кадровим дефіцитом, та покращить доступність кваліфікованої лікарської допомоги населенню міста Києва, якість медичної допомоги громадянам, що в свою чергу призведе до зменшення кількості ускладнень, а відповідно інвалідності та смертності населення, скорочення витрат від тимчасової та постійної непрацездатності.
Основні завдання програми - забезпечення закладів охорони здоров'я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва, висококваліфікованими лікарськими кадрами у відповідності до потреби, що призведе в подальшому до:
- створення умов для зниження рівня загальної захворюваності населення;
- зменшення загальної летальності;
- створення умов для збереження працездатності та поліпшення умов лікування хворих, збільшення тривалості їх життя;
- зниження видатків на надання медичної допомоги населенню міста Києва.
Реалізація програми надасть можливість створення умов для безперешкодного доступу до вищої медичної освіти молоді, молоді із малозабезпечених та неповних сімей, забезпечить фаховими медичними працівниками з вищою освітою заклади охорони здоров'я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва, та сприятиме цільовому направленню випускників Національного медичного університету ім. О. О. Богомольця до закладів охорони здоров'я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва.
Етапи реалізації програми:
Перший етап - заплановані кошти в розмірі 514,5 тис. грн.:
- оплата за навчання студентів, починаючи з першого курсу по шостий курс, за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія";
- оплата за навчання студентів, починаючи з другого курсу по шостий курс, за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія";
- оплата за навчання студентів, починаючи з третього курсу по шостий курс, за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія";
- оплата за навчання студентів, починаючи з четвертого курсу по шостий курс, за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія";
- оплата за навчання студентів, починаючи з п'ятого курсу по шостий курс, за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія".
Другий етап - заплановані кошти в розмірі 1143,9 тис. грн.:
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (перший - шостий курс);
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (другий - шостий курс);
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (третій - шостий курс);
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (четвертий - шостий курс) плюс новий набір студентів на навчання (четвертий - шостий курс);
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (п'ятий - шостий курс).
Третій етап - заплановані кошти в розмірі 1360,6 тис. грн.:
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (перший - шостий курс);
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (другий - шостий курс);
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (третій - шостий курс);
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (четвертий - шостий курс) плюс новий набір студентів на навчання (четвертий - шостий курс);
- завершене навчання студентів, які навчались з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (п'ятий - шостий курс).
Четвертий етап - заплановані кошти в розмірі 1492,0 тис. грн.:
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (перший - шостий курс);
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (другий - шостий курс);
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчались з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (третій - шостий курс);
- завершене навчання студентів, які навчались з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (четвертий - шостий курс);
- оплата за новий набір студентів на навчання (четвертий - шостий курс).
П'ятий етап - заплановані кошти в розмірі 1344,6 тис. грн.:
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (перший - шостий курс);
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (другий - шостий курс);
- завершене навчання студентів, які навчались з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (третій - шостий курс);
- завершене навчання студентів, які навчались з 2012 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (четвертий - шостий курс).
Шостий етап - заплановані кошти в розмірі 977,1 тис. грн.:
- оплата за продовжене навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (перший - шостий курс);
- завершене навчання студентів, які навчались з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (другий - шостий курс);
- завершене навчання студентів, які навчались з 2013 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (четвертий - шостий курс).
Сьомий етап - заплановані кошти в розмірі 393,2 тис. грн.:
- завершення навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (перший - шостий курс);
- завершене навчання студентів, які навчались з 2014 року за спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (четвертий - шостий курс).
Напрями діяльності та заходи Міської цільової програми підготовки лікарських кадрів для закладів охорони здоров'я міста Києва на 2011 - 2017 роки додаються (додаток 2).
ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Реалізація програми буде здійснюватись за рахунок коштів міського бюджету, в межах асигнувань, які щороку передбачаються у бюджеті міста Києва по галузі "Охорона здоров'я" за відповідними напрямками, з урахуванням офіційно визначеного рівня інфляції за попередній календарний рік, а також інших коштів, не заборонених законодавством України.
Фінансово-економічні розрахунки та пропозиції щодо джерел покриття витрат, необхідних для виконання заходів програми, додаються (додаток 3).
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Це рішення підготовлено з метою забезпечення закладів охорони здоров'я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва, лікарськими кадрами.
Прогноз соціальних наслідків затвердження програми - покращення забезпечення закладів охорони здоров'я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва, кваліфікованими лікарськими кадрами, що забезпечить поліпшення доступності кваліфікованої медичної допомоги населенню міста Києва.
Показники витрат та якості Міської цільової програми підготовки лікарських кадрів для закладів охорони здоров'я міста Києва на 2011 - 2017 роки додаються (додаток 4).
КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Координацію програми здійснює Головне управління охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яке буде забезпечувати раз на півроку надання Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та постійній комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку інформації про хід виконання Міської цільової програми підготовки лікарських кадрів для закладів охорони здоров'я міста Києва на 2011 - 2017 роки за I півріччя та рік до 25 вересня та 25 березня відповідно.
Контроль за ходом виконання Міської цільової програми підготовки лікарських кадрів для закладів охорони здоров'я міста Києва на 2011 - 2017 роки покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань гуманітарної політики.
Заступник міського голови -
секретар Київради
Г. Герега
Додаток
ПАСПОРТ
Міської цільової програми підготовки лікарських кадрів для закладів охорони здоров'я міста Києва на 2011 - 2017 роки
1. Ініціатор розроблення програми Головне управління охорони здоров'я виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації)
2. Розробник програми Головне управління охорони здоров'я виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації)
3. Замовник (відповідальний виконавець) програми Головне управління охорони здоров'я виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації)
4. Учасники (співвиконавці) програми Головне управління охорони здоров'я виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Національний медичний університет ім. О. О. Богомольця
5. Термін реалізації програми 2011 - 2017 роки
5.1. Етапи виконання програми (для довгострокових програм) Перший етап 2011 рік
- навчання студентів, починаючи з першого курсу по шостий курс, за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія";
навчання студентів, починаючи з другого курсу по шостий курс, за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія";
навчання студентів, починаючи з третього курсу по шостий курс, за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія";
навчання студентів, починаючи з четвертого курсу по шостий курс, за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія";
навчання студентів, починаючи з п'ятого курсу по шостий курс, за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія".
Другий етап 2012 рік
- продовження навчання студентів, які навчаються з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (перший - шостий
курс);
продовження навчання студентів, які навчаються з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (другий - шостий
курс);
продовження навчання студентів, які навчаються з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (третій - шостий
курс);
продовження навчання студентів, які навчаються з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (четвертий -
шостий курс) плюс новий набір студентів на навчання (четвертий -
шостий курс);
продовження навчання студентів, які навчались з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (п'ятий - шостий
курс).
Третій етап 2013 рік
- продовження навчання студентів, які навчаються з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (перший - шостий
курс);
продовження навчання студентів, які навчаються з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (другий - шостий
курс);
продовження навчання студентів, які навчаються з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (третій - шостий
курс);
продовження навчання студентів, які навчаються з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (четвертий -
шостий курс) плюс новий набір студентів на навчання (четвертий -
шостий курс);
завершення навчання студентів, які навчались з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (п'ятий - шостий
курс).
Четвертий етап 2014 рік -
продовження навчання студентів, які навчаються з 2011 року за спеціальностями
"лікувальна справа" та "педіатрія" (перший - шостий курс);
продовження навчання студентів, які навчаються з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (другий - шостий
курс);
продовження навчання студентів, які навчаються з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (третій - шостий
курс);
завершення навчання студентів, які навчались з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (четвертий -
шостий курс) плюс новий набір студентів на навчання (четвертий -
шостий курс).
П'ятий етап 2015 рік
- продовження навчання студентів, які навчаються з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (перший - шостий
курс);
продовження навчання студентів, які навчаються з 201 1 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (другий - шостий
курс);
завершення навчання студентів, які навчались з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (третій - шостий
курс) та які навчались з 2012 року за спеціальностями "лікувальна
справа" та "педіатрія" (четвертий - шостий курс).
Шостий етап 2016 рік
- продовження навчання студентів, які навчаються з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (перший - шостий
курс);
завершення навчання студентів, які навчались з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (другий - шостий
курс) та які навчались з 2013 року за спеціальностями "лікувальна
справа" та "педіатрія" (четвертий - шостий курс).
Сьомий етап 2017 рік
- завершення навчання студентів, які навчались з 2011 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (перший - шостий
курс);
завершення навчання студентів, які навчались з 2014 року за
спеціальностями "лікувальна справа" та "педіатрія" (четвертий -
шостий курс).
6. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні
програми
Бюджет міста Києва
7. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації
програми, всього, у тому числі:
Перший етап
- заплановані кошти в розмірі 514,5
тис. грн. Другий етап
- заплановані кошти в розмірі 1143,9
тис. грн. Третій етап
- заплановані кошти в розмірі 1360,6
тис. грн. Четвертий етап
- заплановані кошти в розмірі
1492,0 тис. грн. П'ятий етап
- заплановані кошти в розмірі 1344,6
тис. грн. Шостий етап
- заплановані кошти в розмірі 977,1
тис. грн. Сьомий етап
- заплановані кошти в розмірі 393,2
тис. грн.
7.1. Коштів бюджету м. Києва 7225,9 тис. грн.
Заступник міського голови -
секретар Київради
Г. Герега
Додаток 1
до програми
15.12.2011 N 848/7084
Ресурсне забезпечення Міської цільової програми підготовки лікарських кадрів для закладів охорони здоров'я міста Києва на 2011 - 2017 роки
тис. грн.
1 етап
2011 рік
2 етап
2012 рік
3 етап
2013 рік
4 етап
2014 рік
5 етап
2015 рік
6 етап
2016 рік
7 етап
2017 рік
Обсяг ресурсів, усього, у т. ч.: 514,5 1143,9 1360,6 1492,0 1344,6 977,1 393,2 7225,9
Бюджет м. Києва 514,5 1143,9 1360,6 1492,0 1344,6 977,1 393,2 7225,9
Кошти інших
Заступник міського голови -
секретар Київради
Г. Герега
Додаток 2
до програми
15.12.2011 N 848/7084
Напрями діяльності та заходи Міської цільової програми підготовки лікарських кадрів для закладів охорони здоров'я міста Києва на 2011 - 2017 роки

................
Перейти до повного тексту