- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА
N 2259 від 13.12.2013 )
Про затвердження проекту I черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина - Осокорки від вулиці Милославської до станції метрополітену "Лівобережна" з електродепо "Троєщина" у Деснянському та Дніпровському районах м. Києва
1. Затвердити проект I черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина - Осокорки від вулиці Милославської до станції метрополітену "Лівобережна" з електродепо "Троєщина" у Деснянському та Дніпровському районах м. Києва, рекомендований до затвердження державним підприємством "Спеціалізована державна експертна організація - центральна служба Української державної будівельної експертизи" (Київська міська філія "Київдержбудекспертиза") (позитивний висновок комплексної державної експертизи від 3 вересня 2008 р.) з такими техніко-економічними показниками:
№ п/п |
Показники |
Од. виміру |
Кількість |
Всього |
у тому числі по чергах будівництва: |
I черга будівництва: дільниця від ст. "Милославська" до ст. "Просп. Ватутіна" з I чергою електродепо "Троєщина" |
II черга будівництва: II черга електродепо "Троєщина" |
III черга будівництва: дільниця від ст. "Просп. Ватутіна" до ст. "Лівобережна" |
Лінія |
Депо |
Депо |
Лінія |
1 |
Будівельнадовжина у двоколійному вимірі |
км |
12,02 |
7,35 |
- |
- |
4,67 |
2 |
Експлуатаційнадовжина |
км |
9,09 |
4,96 |
- |
- |
4,13 |
3 |
Кількістьстанцій |
станція |
8 |
6 |
- |
- |
2 |
4 |
Кількістьвагонів у поїзді |
вагон |
6 |
6 |
- |
- |
6 |
5 |
Пропускнаспроможність лінії |
пар поїздів на годину |
40 |
40 |
- |
- |
40 |
6 |
Провізнаспроможність лінії |
тис. пас. на годину |
42 |
42 |
- |
- |
42 |
7 |
Площаділянки |
га |
18,66 |
- |
18,66 |
- |
- |
8 |
Площазабудови |
м2 |
63990,00 |
- |
32661,00 |
31329,00 |
- |
9 |
Поверховість |
пов. |
- |
- |
1-11 |
1-11 |
- |
10 |
Будівельнийоб'єм |
м3 |
677528,00 |
- |
334011,00 |
343517,00 |
- |
11 |
Загальнаплоща |
м2 |
101936,00 |
- |
56852,00 |
45084,00 |
- |
12 |
Щоденнийвідстой і технічне обслуговування |
вагонівна добу |
224 |
- |
144 |
80 |
- |
13 |
Поточнийремонт ПР-3 |
вагонівна рік |
300 |
- |
- |
300 |
- |
14 |
Поточнийремонт ПР-2 |
вагонівна рік |
128 |
- |
128 |
- |
- |
15 |
Поточнийремонт ПР-1 |
вагонівна рік |
491 |
- |
491 |
- |
- |
16 |
Технічнеобслуговування ТО-3 |
вагонівна рік |
5225 |
- |
3344 |
- |
- |
17 |
Технічнеобслуговування ТО-2 |
вагонівна рік |
5971 |
- |
3821 |
2150 |
- |
18 |
Технічнеобслуговування ТО-1 |
вагонівна рік |
97577 |
- |
62449 |
35128 |
- |
19 |
Кількістьробочих місць |
місць |
2189 |
710 |
524 |
695 |
260 |
20 |
Тривалістьбудівництва |
міс. |
113 |
48 |
55 |
44 |
21 |
Кошториснавартість за зведенням витрат у цінах 2008 р. (з урахуванням ПДВ) |
тис. грн. |
5846211,985 |
3365085,985 |
874430,498 |
1606695,502 |
у тому числі: |
|
|
|
|
|
- БМР (без ПДВ) |
тис. грн. |
3543387,471 |
2013133,736 |
429864,591 |
1100389,144 |
- кошти на покриття ризику (з ПДВ) |
тис. грн. |
191488,685 |
109012,165 |
41172,845 |
41303,675 |
- кошти на покриття інфляційних процесів (з ПДВ) |
тис. грн. |
758061,455 |
414161,921 |
75021,025 |
268878,509 |
................Перейти до повного тексту