1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія XXIV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 587/747 від 10.07.2003
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 260/921 ( ra0260023-07 ) від 15.03.2007 )
Про затвердження Умов організації та проведення конкурсу
на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах
загального користування в м. Києві
Відповідно до статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), Закону України "Про транспорт" ( 232/94-ВР ), Закону України "Про автомобільний транспорт" ( 2344-14 ), постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 N 139 ( 139-2003-п ) "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.97 N 176 ( 176-97-п ) "Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту", постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 N 143 ( 143-2003-п ) "Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті загального користування", з метою впорядкування перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Києві, забезпечення необхідного рівня та якості наданих послуг, Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Умови організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Києві (далі - Умови) і Типовий договір на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Києві (далі - Типовий договір) згідно з додатком.
2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації):
2.1. При проведенні конкурсів на право обслуговування автобусних маршрутів загального користування та укладанні договорів з перевізниками керуватись Умовами, затвердженими цим рішенням;
2.2. Затвердити за погодженням з постійною комісією Київради з питань транспорту та зв'язку персональний склад конкурсного комітету з проведення конкурсів щодо визначення перевізників пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Києві відповідно до цього рішення.
2.3. Розробити та затвердити бланки документів для подання претендентами на конкурс, форму акта про порушення перевізником умов укладеного договору на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, форми інших документів, необхідних для реалізації цього рішення.
3. Дія рішення поширюється на всі установи, підприємства і організації, які контролюють виконання законодавства у галузі автомобільного транспорту та суб'єктів підприємницької діяльності, які надають послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Києві.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань транспорту та зв'язку.
Київський міський голова О.Омельченко
До рішення Київради
від 10.07.2003 N 587/747
УМОВИ
організації та проведення конкурсу на перевезення
пасажирів на міських автобусних маршрутах загального
користування в м. Києві
Загальні положення
1. Ці умови розроблені відповідно до Законів України "Про транспорт" ( 232/94-ВР ), "Про автомобільний транспорт" ( 2344-14 ), постанов Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 N 139 ( 139-2003-п ) "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", від 18.02.97 N 176 ( 176-97-п ) "Про внесення змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту", від 29.01.2003 N 143 ( 143-2003-п ) "Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті загального користування", від 10.10.2001 N 1306 ( 1306-2001-п ) "Про Правила дорожнього руху", розпоряджень Київської міської державної адміністрації від 21.09.2001 N 1971 "Про затвердження Положення про Головне управління транспорту Київської міської державної адміністрації", від 26.02.97 N 213 ( ra0213017-97 ) "Про організацію у м. Києві перевезень пасажирів на конкурсній основі", доповнюють та конкретизують, відповідно до умов м. Києва, вимоги шодо проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських маршрутах загального користування м. Києва і є обов'язковими для виконання Головним управлінням транспорту Київської міської державної адміністрації (далі - Замовник), конкурсним комітетом, Комунальною госпрозрахунковою службою перевезень (далі - Служба перевезень), як робочим органом конкурсного комітету, претендентами на участь у конкурсі, а також перевізниками, з якими вже укладено договори на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у м. Києві.
2. Метою проведення конкурсу є створення безпечних та комфортних умов пасажирських перевезень на основі розвитку конкуренції, обмеження монополізму на ринку пасажирських транспортних послуг та вибір на конкурсних засадах юридичних або фізичних осіб, які будуть забезпечувати виконання необхідних обсягів та якість перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у м. Києві.
3. Об'єктом конкурсу є окремий автобусний маршрут (маршрути) загального користування з визначеними режимами руху (звичайний, експресний режими, режим маршрутного таксі).
4. У конкурсі на визначення пасажирського перевізника на автобусному маршруті загального користування можуть брати участь претенденти, які на законних підставах використовують у достатній кількості транспорті засоби відповідного класу та мають власну або використовують на законних підставах виробничо-технічну базу, яка відповідає встановленим технічним нормативам і вимогам.
Транспортні засоби, які претендент пропонує залучити до перевезень в м. Києві, повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці та екології, державним стандартам, мати відповідний сертифікат (як транспортні засоби загального користування), наданий Органом із сертифікації дорожніх транспортних засобів, акредитованим у системі УкрСЕПРО, або протокол випробувань лабораторії, акредитованої в системі УкрСЕПРО, в галузі акредитації якої є відповідні нормативні документи, про повну відповідність транспортного засобу державним стандартам (як транспортного засобу загального користування), бути зареєстрованими та мати державні номерні знаки транспортних засобів загального користування відповідно до чинного законодавства (на жовтому фоні), перебувати в належному технічному і санітарному стані, бути укомплектованими відповідно до вимог Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ), застраховані згідно з чинним законодавством та мати вік не більше восьми років.
Водії, які залучаються до перевезень пасажирів, повинні мати відповідно відкриту категорію (категорія "Д", 1-го та 2-го класу), відповідний безперервний стаж роботи не менше 1-го року (згідно з КД 238 УРСР 229-90), бути застраховані згідно з чинним законодавством
5. До участі у конкурсі не допускаються юридичні або фізичні особи, які:
5.1 визнані банкрутами, або щодо яких порушено справу про банкрутство чи ліквідацію як суб'єкта підприємницької діяльності (скасування державної реєстрації);
5.2 не мають власної (орендованої) виробничо-технічної бази або не уклали договору про здійснення контролю за технічним станом та проведенням технічного обслуговування рухомого складу з автопідприємствами різних форм власності, які мають усі нормативно визначені умови для цього;
5.3 не можуть забезпечити контроль за станом здоров'я водіїв перед виїздом на маршрут;
5.4 не мають умов для зберігання транспортних засобів на відповідно обладнаній стоянці під охороною;
5.5 подали для участі в конкурсі неправильно оформлені документи або такі, що містять недостовірну інформацію.
6. Перевізники різних форм власності, які працюють на міській маршрутній мережі, для забезпечення належної організації перевезень пасажирів та високої культури їх обслуговування повинні:
6.1 мати власні, орендовані або які використовуються на умовах договорів:
- зупинки, обладнані трафаретами встановленого зразка із зазначенням інтервалу руху у годинах доби або станційного розкладу руху;
- павільйони очікування пасажирів;
- обладнані відстійні майданчики для транспортних засобів;
6.2 утримувати вказані об'єкти в належному санітарному і технічному стані або своєчасно сплачувати кошти на їх утримання;
6.3 забезпечити роботу рухомого складу на маршрутах за визначеним розкладом руху з відповідною організацією диспетчерського управління з подальшим впровадженням та використанням системи автоматизованого диспетчерського управління міським наземним пасажирським транспортом;
6.4 екіпірувати транспортні засоби підприємств відповідними емблемами підприємств, а водіїв забезпечити форменим одягом.
7. Пільгові перевезення осіб, які відповідно до законодавства та рішень Київради користуються такими правами, здійснюються пасажирськими перевізниками усіх форм власності та підпорядкування. Пасажирському перевізнику забороняється відмовляти в пільговому перевезенні, крім випадків, передбачених законом. Безпідставна відмова від пільгового перевезення тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Види та обсяги пільгових перевезень встановлюються державним (комунальним) замовленням, в якому визначається порядок компенсації пасажирським перевізникам збитків від цих перевезень.
8. Перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування здійснюються з обов'язковою видачею пасажирам квитків встановленого зразка, з подальшим впровадженням електронних компостерів та системи сплати за проїзд за допомогою електронних карток.
9. Перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі здійснюється з обов'язковим наданням пасажирам місць для сидіння.
Підготовка конкурсу
10. Конкурс є відкритим для всіх претендентів. Рішення щодо проведення конкурсу приймає Замовник (Головне управління транспорту Київської міської державної адміністрації), виходячи з потреб міста в пасажирських перевезеннях.
11. Для підготовки та проведення конкурсу Замовник утворює конкурсний комітет, до складу якого включаються представники Замовника, органу місцевого самоврядування - Київської міської ради, робочого органу конкурсного комітету, управління ДАІ ГУ МВС України в м. Києві, Головного Київського міського управління у справах захисту прав споживачів, Київського міського територіального відділення Антимонопольного комітету України, Представництва Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва у м. Києві, інших органів виконавчої влади, а також організацій - споживачів послуг пасажирського автомобільного транспорту загального користування.
До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання - пасажирських перевізників, які є учасниками конкурсу або які діють на ринку перевезень пасажирів і можуть впливати на прийняття рішень комітету.
12. Персональний склад конкурсного комітету затверджує Замовник за погодженням з постійною комісією Київради з питань транспорту та зв'язку.
13. Робочий орган конкурсного комітету за дорученням Замовника не пізніше як за 20 днів до початку конкурсу (з урахуванням 5-ти денного терміну для ознайомлення членів конкурсного комітету з наданими претендентами на участь у конкурсі матеріалами та проведення перевірки достовірності представлених претендентом документів відповідно до п. 23 даних Умов) розміщує в засобах масової інформації оголошення про конкурс на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, в якому міститься необхідна для перевізників інформація про умови перевезень, а саме:
13.1 найменування замовника;
13.2 найменування та основні характеристики об'єктів конкурсу;
13.3 основні умови перевезення пасажирів: тарифи, тип транспортних засобів, вимоги щодо регулярності руху і часу роботи, охорони навколишнього середовища, пільгового перевезення пасажирів, розмір компенсації збитків від пільгового перевезення пасажирів та регульованих тарифів тощо;
13.4 розмір плати за участь у конкурсі;
13.5 термін подання та адреса, за якою подаються документи на конкурс;
13.6 місце і дата одержання бланків документів;
13.7 місце, дата і час проведення конкурсу;
13.8 телефон для довідок з питань проведення конкурсу.
Подання документів на конкурс
14. Претенденти на перевезення пасажирів можуть брати участь у конкурсі на один або декілька маршрутів.
15. Претенденти ознайомлюються з:
15.1 Законом України "Про автомобільний транспорт" ( 2344-14 ), Порядком проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 N 139 ( 139-2003-п ), Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.97 N 176 ( 176-97-п ), Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті загального користування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 N 143 ( 143-2003-п ), Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 N 1306 ( 1306-2001-п );
15.2 цими Умовами;
15.3 типовим Договором на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (додається), який укладається за результатами проведеного конкурсу між Замовником і претендентом, що став переможцем конкурсу;
15.4 умовами контролю за виконанням перевізниками укладених договорів із Замовником;
15.5 тарифами за надання послуг перевізникам різних форм власності з організації роботи пасажирського транспорту на маршрутах м. Києва.
16. Особа, яка потребує роз'яснень щодо надання необхідних документів для участі у конкурсі або умов проведення конкурсу, має право (вернутися до робочого органу конкурсного комітету, який зобов'язаний дати роз'яснення в письмовій формі, але не пізніше ніж за 5 днів до закінчення терміну подання документів (за умови своєчасного подання письмового запиту особою, яка потребує роз'яснень). Умови конкурсу можуть бути роз'яснені також шляхом проведення конференції, яку організовує Замовник (робочий орган конкурсного комітету).
17. Будь-яка інформація щодо умов конкурсу, яку надсилає Замовник або робочий орган конкурсного комітету будь-кому з претендентів, повинна бути одночасно доведена до всіх інших претендентів.
18. Для участі у конкурсі претендент подає такі документи:
18.1 заяву претендента із зазначенням автобусного маршруту загального користування, на якому має намір працювати претендент;
18.2 нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування:
18.3 конкурсні пропозиції щодо визначення транспортних засобів для роботи на автобусному маршруті загального користування (включаючи копії ліцензійних карток на кожний транспортний засіб), їх зберігання, обслуговування, проведення перед- та післярейсових техоглядів, залучення до перевезень пасажирів висококваліфікованих водіїв, організації проходження передрейсових медоглядів водіїв, вартості транспортних послуг, здешевлення поїздки для окремих категорій громадян, забезпечення перевезень певного обсягу пасажирів пільгових категорій за власний рахунок, фінансової та іншої участі в будівництві міської транспортної інфраструктури, страхування пасажирів тощо;
18.4 документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі. Розмір плати за участь у конкурсі встановлюється Замовником на підставі кошторису витрат і не може перевищувати 100 неоподаткованих мінімумів на дату подання заяви на участь за окремим об'єктом конкурсу. Плата за участь у конкурсі вноситься на розрахунковий рахунок робочого органу конкурсного комітету і використовується на покриття витрат на підготовку та проведення конкурсу;
18.5 у випадку, якщо претендент приймав фінансову та іншу участь у будівництві міської транспортної інфраструктури, підтверджуючі це документи (за бажанням претендента).
19. Усі документи претендент подає в конверті, на якому зазначає свою назву, адресу і найменування об'єкта конкурсу, з поміткою "Заява на участь у конкурсі", до робочого органу конкурсного комітету відповідальному за їх прийом.
20. Подання документів на конкурс припиняється після закінчення терміну визначеного в оголошенні про проведення конкурсу. Документи, які надійшли після встановленого терміну, не приймаються.
21. Після закінчення терміну прийняття документів конверти з документами на конкурс розкриває конкурсний комітет і секретар конкурсного комітету перевіряє та реєструє їх у спеціальному журналі. Документи, подані не в повному обсязі, не розглядаються і повертаються претендентам із зазначенням причин. Претендентам, яким відмовлено у розгляді документів, повертається плата за участь у конкурсі.
22. Претендент, який бере участь у кількох конкурсах, вносить плату за участь у кожному конкурсі. Претендент, у якого прийнято всі необхідні документи для участі у конкурсі, може відкликати заяву на участь у конкурсі до дня проведення конкурсу з поверненням плати. Після цього терміну внесена за участь у конкурсі плата використовується на покриття витрат, пов'язаних з підготовкою та проведенням конкурсу.
Якщо конкурс не відбувся (п.32 цих Умов) або переможець не був визначеним (п.39 цих Умов), претендентам повертається плата за участь у конкурсі, а витрати на підготовку конкурсу здійснюються на рахунок Замовника.
23. Робочий орган конкурсного комітету за дорученням Замовника організовує комісійну перевірку (із залученням співробітників ДАІ) достовірності представлених претендентом документів (наявність транспортних засобів, які відповідають вимогам п. 4 цих Умов, водіїв відповідної кваліфікації, умови зберігання транспортних засобів претендента, реальна наявність технічної бази для їх ремонту та обслуговування, умов для проведення перед- і післярейсових технічних оглядів транспортних засобів та медичних оглядів водіїв, наявність резерву транспортних засобів, наявність у підприємстві медичних довідок водіїв тощо) зі складанням акта встановленої форми. У випадку, якщо подана інформація недостовірна, претендент до участі в конкурсі не допускається.
Хід проведення конкурсу та визначення переможця
24. Після попереднього розгляду та реєстрації конкурсним комітетом документів, поданих претендентами для участі в конкурсі, на черговому засіданні члени конкурсного комітету оцінюють пропозиції претендентів, документи яких були зареєстровані, за наступними параметрами:
24.1 більш нові, комфортабельні та безпечні транспортні засоби підвищеної місткості, особливо нові моделі транспортних засобів з низькою підлогою;
24.2 обсяг перевезень пасажирів пільгових категорій, які претендент пропонує безкоштовно здійснювати за рахунок власної господарської діяльності, без бюджетної компенсації. Дія даного підпункту (як одна з переваг претендента) поширюється в першу чергу на претендентів, які пропонують забезпечити безкоштовне перевезення наступного мінімального переліку пільгових категорій пасажирів в обсязі не менше 10% від загальної кількості пасажирів.
1. Ветерани війни:
- учасники бойових дій, в т.ч. особи, які прирівняні до них; - інваліди війни та особи, які прирівняні до них;
- учасники війни, в т.ч. особи, які прирівняні до них;
- особа, яка супроводжує інваліда війни I групи (одна особа); - особи, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" ( 3551-12 );
- особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною.
2. Учасники ліквідації та потерпілі від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, I-ї категорії.
3. Інваліди I і II груп.
4. Діти-інваліди з дитинства до 16 років.
5. Діти дошкільного віку (без надання окремого місця для сидіння);
24.3 наявність резерву транспортних засобів відповідного класу (малої, середньої, великої та надвеликої місткості) для заміни рухомого складу на автобусних маршрутах загального користування у разі їх виходу із ладу;
24.4 досвід роботи з організації пасажирських перевезень;
24.5 умови для забезпечення зберігання транспортних засобів, контроль за станом здоров'я водіїв перед виїздом на лінію та умови для забезпечення технічного огляду та ремонту рухомого складу;
24.6 організація диспетчерського управління, облік руху та роботи транспортних засобів на лінії, використання в роботі елементів системи автоматизованого диспетчерського управління міським наземним пасажирським транспортом;
24.7 рівень запропонованих тарифів;
24.8 забезпечення безпеки дорожнього руху та безаварійної роботи;
24.9 забезпечення водіїв транспортних засобів та кондукторів форменим одягом, емблемами підприємства;
24.10 дотримання вимог трудового законодавства України, забезпечення належних умов праці;
24.11 дотримання вимог природоохоронного законодавства України;
24.12 робота транспортних засобів претендента на альтернативному паливі або оснащення автобусів технічними засобами для зменшення токсичних викидів в атмосферу (каталізаторами, нейтралізаторами);
24.13 участь претендента (якщо він є діючим перевізником на міській маршрутній мережі) у конкурсах на зразкове обслуговування пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування та зайняття призових місць на таких конкурсах;
24.14 участь претендента у розбудові міської транспортної інфраструктури (за бажанням);
24.15 страхування пасажирів;
24.16 конкурсні пропозиції інших претендентів.
25. На засідання конкурсного комітету запрошують усіх претендентів та у їх присутності оголошують конкурсні пропозиції. Претендентам надається право на їх обгрунтування.
26. Претенденти можуть пропонувати технічні, організаційні чи комерційні умови, що відрізняються від умов, визначених у документах на конкурс, які можуть бути прийняті конкурсним комітетом, якщо будуть визнані більш вигідними для Замовника. Ці умови подаються претендентами безпосередньо на засіданні конкурсного комітету.
27. При відсутності на засіданні конкурсного комітету представника претендента конкурсний комітет розглядає пропозиції, викладені в поданих претендентом документах.
28. Переможцем конкурсу визнається претендент, який за оцінкою конкурсного комітету зайняв перше місце і відповідає кваліфікаційним вимогам до пасажирських перевізників, може забезпечити належну якість перевезень пасажирів.
29. Рішення про результати конкурсу приймає конкурсний комітет на закритому засіданні відкритим голосуванням при умові присутності не менше половини його складу простою більшістю голосів. У випадку рівної кількості голосів голос голови конкурсного комітету є вирішальним.
30. Переможець конкурсу оголошується на відкритому засіданні конкурсного комітету із запрошенням на нього усіх претендентів.
31. Претендентам, які не стали переможцями конкурсу, плата за участь у конкурсі не повертається і використовується на покриття витрат, пов'язаних з підготовкою та проведенням конкурсу.
32. Якщо конкурс не відбувся через відсутність бажаючих узяти в ньому участь, Замовник може призначити пасажирського перевізника на термін до одного місяця і провести новий конкурс. Якщо в конкурсі взяв участь тільки один претендент, переможцем конкурсу може бути визнаний цей претендент.
33. На засіданні конкурсного комітету розглядаються в робочому порядку (без публікації в засобах масової інформації) заяви перевізників про перезакріплення маршрутів між підприємствами (підприємцями) у разі зміни форми власності та інших випадках відповідно до чинного законодавства. Питання часткової зміни схем руху маршрутів, порядку перевезень пасажирів, режиму роботи маршрутів, зміни типу транспортних засобів та їх кількості на маршруті за поданням перевізника або за ініціативою Замовника, в тому числі з причин технічного характеру (закриття руху транспорту у зв'язку з капітальним ремонтом проїзної частини вулиць, комунікацій, трамвайних колій, будівництвом будинків, підземних переходів тощо) вирішується Замовником, без винесення на засідання конкурсного комітету.
34. Хід проведення конкурсу та рішення конкурсного комітету оформлюється протоколом, який підписує голова і секретар конкурсного комітету. Копії протоколу в триденний термін надсилають Замовнику, управлінню ДАІ ГУ МВС України в м. Києві, в районні (за місцем реєстрації претендента) державні податкові інспекції та територіальному управлінню Держнаглядохоронпраці по м. Києву і Київській області. Виписки з протоколу в триденний термін надсилають переможцям конкурсів та іншим учасникам конкурсу (на вимогу).
Оформлення переможцем конкурсу необхідних документів
35. Переможець конкурсу у десятиденний термін після отримання результатів проведення конкурсу укладає із Замовником Договір на перевезення пасажирів за конкретним міським автобусним маршрутом (далі - Договір), в якому визначаються права, обов'язки та відповідальність сторін, тарифи на проїзд, питання організації роботи на маршрутах, контроль за дотриманням перевізником умов укладеного Договору, технічним станом рухомого складу та виробничо-технічної бази, організації диспетчерського управління і подальшим використанням системи автоматизованого диспетчерського управління міським наземним пасажирським транспортом, перелік порушень транспортного законодавства, при допущенні яких дію Договору з перевізником може бути припинено, запропоновані цим перевізником інші умови, якщо вони були прийняті Замовником як більш вигідними (зокрема, визначення об'єму перевезень пасажирів пільгових категорій, які здійснюються за рахунок господарської діяльності перевізника, без бюджетної компенсації, страхування пасажирів) тощо.
Перевізники не мають права працювати на маршрутах без укладання Договору на перевезення пасажирів і за порушення цього пункту несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
36. Перевізник протягом 15 календарних днів з дня укладення Договору:
36.1 розробляє розклад руху автобусів і схему маршруту;
36.2 складає паспорт маршруту (в трьох екземплярах) і погоджує його з Управлінням ДАІ ГУ МВС України в м. Києві та відповідними міськими службами;
36.3 подає паспорт маршруту Замовнику на затвердження.
37. Замовник присвоює маршруту номер, затверджує паспорт маршруту, повертає один екземпляр паспорта перевізнику. Другий екземпляр паспорта зберігається у Замовника, третій направляє Управлінню ДАІ ГУ МВС України в м. Києві.
38. Підставою для початку здійснення перевезень є наказ Замовника, який видається після виконання перевізником всіх вимог щодо організації перевезень пасажирів на маршрутах м. Києва у п'ятиденний термін. Разом з наказом перевізнику видають дозволи на перевезення пасажирів встановленого зразку відповідно до кількості транспортних засобів на маршруті.
39. При відмові переможця конкурсу від укладення Договору на перевезення пасажирів у зазначений термін (або його відмові від укладання Договору) такий договір може бути укладений з претендентом, який зайняв друге місце. У випадку відмови претендента, який зайняв друге місце, від укладення Договору, або якщо в конкурсі приймав участь один претендент, який відмовився від укладання Договору, конкурс вважається таким, що не відбувся, плата за участь у конкурсі не повертається.
40 Перевізник, з яким укладено Договір, не може передоручити виконання своїх договірних обов'язків іншій особі.
41. У разі припинення перевізником перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування з підстав, передбачених законодавством, Замовник призначає тимчасового перевізника на термін до одного місяця і проводить новий конкурс.
42. Якщо перевізник, з яким укладений Договір на перевезення пасажирів за конкретним міським автобусним маршрутом, запропонує зміну тарифів на проїзд, то Замовник розглядає їх обгрунтованість і приймає відповідне рішення.
Розгляд спорів та відповідальність за порушення
чинного законодавства
43. Спори, що виникають за результатами конкурсу, розв'язуються в установленому законом порядку.
44. Підставою для припинення дії укладеного Договору є систематичне порушення перевізником умов Договору та діючого законодавства, яке включає три підтверджених випадки невиконання або неналежного виконання договірних зобов'язань протягом одного року.
До порушень Перевізника, які в першу чергу дають підстави для припинення Договору на обслуговування маршруту (маршрутів) належать:
44.1 відхилення від затвердженої схеми руху;
44.2 не виконання затвердженого розкладу руху;

................
Перейти до повного тексту