- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
III сесія VI скликання
РІШЕННЯ
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради
N 11/6227 від 13.09.2011 )
Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 27.01.2005 № 11/2587 "Про Правила забудови м. Києва" у зв'язку із внесенням змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву
1. Внести зміни до
Правил забудови міста Києва , затверджених рішенням Київської міської ради від 27.01.2005 № 11/2587 (із змінами і доповненнями), а саме:
1.1. Розділ 3 та підпункт 4.4 пункту 4 викласти в редакції згідно з додатком 1 до цього рішення.
1.2. У підпункт 1.2 пункту 1 визначення термінів "архітектурно-планувальне завдання" та "дозвіл на будівництво" виключити.
1.3. У підпункт 1.2 пункту 1 визначення терміну "містобудівне обґрунтування" викласти в такій редакції: "містобудівне обґрунтування - вид містобудівної документації, в якому відповідно до державних будівельних та інших норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації визначаються містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки (об'єкта будівництва), обов'язкові для врахування при відведенні земельної ділянки та/або проектуванні цього об'єкта".
1.4. Підпункт 1.2 пункту 1 доповнити визначенням терміну: "містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки - документ, що містить комплекс містобудівних і архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення; інші вимоги до об'єктів містобудування, встановлені законодавством та затвердженою містобудівною документацією, є складовою вихідних даних".
1.5. У тексті слова "архітектурно-планувальне завдання", "АПЗ", "дозвіл на проектування та будівництво" замінити словами "містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки" у відповідних відмінках.
1.6. Підпункт 2.3.8 пункту 2.3 викласти у такій редакції:
"2.3.8. При проектуванні нових багатоквартирних та реконструкції існуючих житлових будинків передбачається влаштування замково-переговорних пристроїв на вхідних дверях будинків, спеціальних приміщень для консьєржів, розміщення аварійних технічних служб, дільничних інспекторів міліції, створення у складі новобудов аварійних пожежних постів з обслуговуванням територій радіусом 1 - 1,5 км для першочергового реагування у разі виникнення пожеж з забезпеченням цілодобового чергування пожежного автомобіля та чотирьох змін пожежних бригад.
Під час проектування і будівництва, реконструкції житлових будинків передбачати не менше одного машиномісця на кожні 80 кв. м загальної площі об'єкта, але не менше одного машиномісця на кожну квартиру.
При проектування доступного та соціального житла допускається забезпечувати житлові будинки автостоянками з місцями тимчасового і постійного зберігання автотранспорту у кількості не меншій за визначену державними будівельними нормами України".
2. Внести зміни до
Правил забудови м. Києва , затверджених рішенням Київської міської ради від 27.01.2005 № 11/2587 (із змінами і доповненнями), а саме: додаток 5 до Правил забудови м. Києва викласти в редакції згідно з додатком 2 до цього рішення.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури.
Київський міський голова |
Л.Черновецький |
Додаток 1
до рішення
Київської міської ради
від 28.05.2009 № 536/1592
1. Розділ 3
Правил забудови м. Києва , затверджених рішенням Київської міської ради від 27.01.2005 № 11/2587 (із змінами і доповненнями), викласти у такій редакції:
"3. Забудова територій
3.1. Забудова територій полягає в розміщенні та здійсненні будівництва нових об'єктів, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, впорядкування існуючих об'єктів містобудування, розширення та технічного переоснащення підприємств (далі - будівництво).
Розміщення об'єктів містобудування на території м. Києва здійснює виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) шляхом надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки згідно із затвердженою містобудівною документацією та цими Правилами забудови.
Суб'єкти містобудування зобов'язані дотримуватися містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки при проектуванні і здійсненні будівництва об'єкта містобудування.
Будівництво об'єктів містобудування здійснюється згідно з вимогами законодавства та відповідно до затвердженої проектної документації.
При будівництві об'єктів знесення (у разі потреби) існуючих будинків і споруд, зелених насаджень, а також відшкодування збитків власникам (користувачам) будинків і споруд, земельних ділянок здійснюється у встановленому законом порядку.
Будівництво об'єктів містобудування здійснюється з урахуванням законних інтересів інших власників або користувачів суміжних земельних ділянок, будинків і споруд.
3.2. Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником (користувачем) за умови використання земельної ділянки за її цільовим призначенням та відповідно до містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.
3.3. Замовник, який має наміри забудови, які не відповідають містобудівним умовам і обмеженням, встановленим для земельної ділянки, що перебуває у його власності або користуванні, може звернутися до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з додатковими пропозиціями та обґрунтуваннями цих намірів.
Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки є підставою для отримання інших вихідних даних для проектування об'єкта (об'єктів) забудови земельної ділянки та здійснення проектування.
3.4. В окремих випадках, пов'язаних з терміновим вирішенням нагальних містобудівних завдань, охороною історичного середовища, необхідністю детального опрацювання можливості здійснення будівництва, реконструкції, надбудови (прибудови) до будинків та споруд власниками та користувачами об'єктів нерухомості з одночасним оформленням права на землю може надаватись лист-дозвіл виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Власник (користувач) нерухомого майна, який має намір здійснити будівництво, реконструкцію об'єкта або знесення об'єкта та будівництво на його місці нової будівлі за встановленим затвердженою містобудівною документацією функціональним призначенням території, звертається до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для отримання листа-дозволу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання проектно-вишукувальних робіт з реконструкції (будівництва) об'єкта та одночасно подає клопотання до Київради щодо оформлення права власності чи користування земельною ділянкою в установленому порядку.
Лист-дозвіл виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання проектно-вишукувальних робіт готується Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на підставі висновків Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), Головного управління охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київської міської санітарно-епідеміологічної станції, комунальної організації "Центр містобудування та архітектури".
Лист-дозвіл виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання проектно-вишукувальних робіт надається замовнику за принципом організаційної єдності в термін до двох місяців з дня реєстрації звернення.
Для отримання листа-дозволу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання проектно-вишукувальних робіт замовник подає до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) правовстановлюючі документи щодо майнових відносин, а також відомості про:
- назву об'єкта;
- бажані (орієнтовні) основні техніко-економічні показники реконструкції відповідно до державних будівельних норм: загальна площа і кількість квартир; продукція і потужність (для об'єктів виробничого призначення); місця (для закладів освіти, культури, охорони здоров'я, громадського харчування та ін.); торговельна площа; загальна площа (для офісів, багатофункціональних комплексів та ін.); чисельність працюючих;
- державну реєстрацію;
- свідоцтво про право власності на об'єкт нерухомого майна;
- передпроектні пропозиції, містобудівне обґрунтування, якщо такі виконувались за бажанням інвестора;
- ксерокопію клопотання до Київради про оформлення права власності (користування) на земельну ділянку із вхідним номером реєстрації загального відділу Київради.
У разі реконструкції об'єкта в його назві відображається функціональне призначення до і після реконструкції, а також характерні ознаки реконструкції.
Без рішення Київради про затвердження проекту відведення земельної ділянки у власність або надання в оренду із земель державної (комунальної) власності для реконструкції (будівництва) об'єкта містобудування, отримання акта, що посвідчує право на землю, замовник не має права затверджувати проект, виконувати будівельні роботи, крім випадків, пов'язаних з виникненням аварійної ситуації, виконанням робіт щодо будівництва (реконструкції, ремонту) інженерно-транспортної інфраструктури міста, інших робіт, що здійснюються комунальними підприємствами міста Києва у випадках, передбачених розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".
2. Підпункт 4.4 пункту 4
Правил забудови м. Києва , затверджених рішенням Київської міської ради від 27.01.2005 № 11/2587 (із змінами і доповненнями), викласти у такій редакції:
"4.4. Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки
4.4.1. Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки - документ, що містить комплекс містобудівних і архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів містобудування, встановлені законодавством та затвердженою містобудівною документацією.
Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки на час розроблення графічної частини Правил забудови м. Києва (планів зонування) встановлюються на підставі затвердженої містобудівної документації або містобудівних обґрунтувань щодо розміщення об'єктів, які затверджуються в установленому порядку.
4.4.2. В містобудівних умовах і обмеженнях забудови земельної ділянки визначається також перелік необхідних технічних умов, інших вихідних даних на проектування і будівництво об'єкта, які має отримати замовник, встановлюється стадійність проектування.
У разі проектування висотних житлових та громадських будинків та інших складних споруд, зазначених в підпункті 4.3.5 цих Правил, зазначається також перелік індивідуальних технічних умов (ІТУ).
До містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки не можуть включатися вимоги щодо архітектурних та інженерних рішень об'єкта архітектури, його внутрішнього оздоблення, інші умови і вимоги, якщо вони не встановлені законодавством, містобудівною документацією, не зумовлені необхідністю збереження існуючої забудови, довкілля і охорони пам'яток історії та культури.
Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки та технічні умови надаються:
- власнику/користувачу цієї ділянки;
- особі, щодо якої прийнято рішення про передачу (надання) земельної ділянки із земель державної чи комунальної власності в порядку, визначеному земельним законодавством;
- уповноваженій ними особі (підприємству, установі, організації);
- особі, якій надано лист-дозвіл виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання проектно-вишукувальних робіт (далі - замовник).
4.4.3. Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки є чинними до завершення будівництва цього об'єкта, але не менше двох і не більше п'яти років.
Термін дії визначається не менше двох років і вважається пролонгованим на термін до завершення будівництва, якщо воно розпочато протягом цих двох років і здійснюється у нормативний термін.
У випадку якщо проектна документація не затверджена в установленому порядку протягом терміну дії містобудівних умов та обмежень, замовник (забудовник) зобов'язаний продовжити термін їх дії у встановленому порядку.
Термін дії містобудівних умов та обмежень продовжується на один рік і після завершення цього терміну знову підлягає продовженню з урахуванням можливих змін державних норм, а також містобудівної ситуації.
4.4.4. Для отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки замовник звертається до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) із заявою (клопотанням) щодо надання висновку про відповідність намірів забудови земельної ділянки Правилам забудови міста Києва, містобудівній документації.
У заяві (клопотанні) зазначаються призначення будівлі, споруди та орієнтовні характеристики забудови. До заяви (клопотання) додаються:
- засвідчена нотаріально копія свідоцтва про державну реєстрацію - для замовника - суб'єкта підприємницької діяльності, копія документа, що посвідчує фізичну особу - для замовника-громадянина, а також засвідчена нотаріально копія довіреності - для уповноваженої особи;
................Перейти до повного тексту