1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
№ 506 від 09.04.2008
( Розпорядження втратило чинність згідно з Розпорядженням КМДА № 1424 від 23.12.2009 )
Про розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва
Відповідно до статей 1,8,18,20, розділу III Закону України "Про рекламу", статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 38 Закону України "Про автомобільні дороги" та з метою удосконалення галузевої системи управління у сфері реклами на транспорті комунальної власності міста Києва та акумулювання коштів для потреб міського транспорту і утримання об'єктів, розташованих на землях дорожнього господарства комунальної власності м. Києва:
1. Затвердити:
1.1. Порядок розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва, що додається.
1.2. Зразок бланку Заяви на розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва, що додається.
1.3. Зразок бланку Погодження на розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва, що додається.
2. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) створити Комісію з питань розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва та затвердити її склад.
3. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.12.2005 № 2430 "Про розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва", зареєстроване в Київському міському управлінні юстиції 23.01.2006 за № 4/709.
4. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Басса Д.Я.
Голова Л. Черновецький
Затверджено
розпорядженням виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 09.04.2008 № 506
Порядок розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблений відповідно до Закону України "Про рекламу", Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про транспорт", Закону України "Про автомобільні дороги", Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та інших нормативно-правових актів.
1.2. Порядок розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва (далі – Порядок) регулює відносини, що виникають між Головним управлінням транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як уповноваженого власником органом, Рекламодавцями або Розповсюджувачами реклами та комунальними підприємствами транспорту (Балансоутримувачами) у зв'язку з розміщенням реклами на транспорті комунальної власності м. Києва та визначає Порядок надання Погодження на розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва.
1.3. Дія цього Порядку поширюється на розміщення реклами на території підприємств транспорту, Київського метрополітену, зовнішній та внутрішній поверхнях інженерного облаштування, штучних споруд, будівель, транспортних засобів, що знаходяться на балансі підприємств транспорту та дорожнього господарства комунальної власності м.Києва.
1.4. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
Балансоутримувач – комунальні підприємства транспорту (юридичні особи), на балансі яких знаходяться транспортні засоби, споруди, будівлі, устаткування транспорту, що є комунальною власністю міста Києва.
Комісія з питань розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва (далі – Комісія) – постійно діючий колегіальний орган, створений Головним управлінням транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який готує висновки щодо можливості надання Погодженння на розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва та виконує інші повноваження, передбачені цим Порядком.
Погодження на розміщення реклами на транспорті (далі – Погодження) – документ дозвільного характеру, який засвідчує згоду Головного управління транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) як уповноваженого власником органу на розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва
Погодження оформлюється Балансоутримувачем в частині, що засвідчує відповідність розміщення реклами та/або спеціальної конструкції вимогам безпеки, технічним умовам підприємства транспорту, правилам дорожнього руху, цьому Порядку та Головним управлінням транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в частині істотних умов (що стосується використання майна) договору на розміщення реклами; Комісією в частині підготовки висновків щодо можливості надання Погодження та вимог цього Порядку.
Реклама на транспорті – реклама, що розміщується на території підприємств транспорту загального користування, метрополітену, зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд підприємств транспорту загального користування і метрополітену;
Рекламні засоби – засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача;
Рекламодавець – особа, яка є замовником реклами для її виробництва та/або розповсюдження;
Розповсюджувач реклами (далі – Розповсюджувач) – особа, яка здійснює розповсюдження реклами.
Спеціальні конструкції – тимчасові конструкції (світлові та несвітлові, наземні та неназемні, плоскі та об'ємні стенди, лайтбокси, стікери, постери, щити, панно, транспаранти, конструкції на поперечках контактної мережі тролейбусів, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, електронні інформаційні носії, проекційні установки, екрани, цифрові фото-рамки, панелі, тумби), які монтуються на майні або встановлюються на території підприємств транспорту з метою подальшого використання для розміщення реклами;
1.5. Терміни, що не визначені в цьому Порядку, вживаються у значенні, визначеному законодавством України.
1.6. Розміщення соціальної реклами здійснюється відповідно до цього Порядку з урахуванням вимог статті 12 Закону України "Про рекламу".
2. Порядок утворення, організація роботи та повноваження Комісії
2.1. Комісія є постійно діючим колегіальним органом, що створюється Головним управлінням транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з метою підготовки висновків щодо можливості надання Погодження на розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва.
2.2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, державними нормами та стандартами, міжнародними договорами ратифікованими Верховною Радою України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), наказами Головного управління транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та цим Порядком.
2.3. Кількісний та персональний склад Комісії затверджується наказом Головного управління транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Головою Комісії є перший заступник голови Київської міської державної адміністрації. Заступники Голови Комісії – начальник Головного управління транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та начальник Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2.4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
- розглядає оформлений та узгоджений з Балансоутримувачем та іншими відповідними установами та організаціями проект Погодження;
- готує висновки щодо можливості надання Погодженння на розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва;
- вирішує інші питання відповідно до цього Порядку.
2.5. Рекламодавцю або Розповсюджувачу може бути відмовлено у підготовці висновків щодо можливості надання Погодження у випадках:
- якщо розміщення такої реклами суперечить вимогам законодавства України;
- якщо заявлений рекламний засіб наданий іншому Рекламодавцю або Розповсюджувачу;
- технічної неможливості встановлення рекламного засобу та/або розміщення реклами на транспорті;
- заборгованості Рекламодавця або Розповсюджувача місцевому бюджету із податку з реклами, а також Балансоутримувачу за раніше встановлений рекламний засіб та/або розміщену рекламу на транспорті;
- виявлених грубих порушень та недобросовісної конкуренції при розміщенні реклами на транспорті на момент розгляду відповідних матеріалів на Комісії.
2.6. Відмова надається протягом трьох робочих днів після засідання Комісії.
2.7. Відмову у наданні Погодження може бути оскаржено Рекламодавцем або Розповсюджувачем відповідно до законодавства України.
2.8. Організаційною формою роботи Комісії є засідання.
2.9. Засідання Комісії є правомочними за умови участі в ньому не менше половини від загального складу членів Комісії. Головує на засіданнях Комісії Голова Комісії, а за його відсутності заступник Голови.
Засідання Комісії проводяться по мірі надходження заяв, але не рідше одного разу на місяць.

................
Перейти до повного тексту