1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VIII сесія IV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 478/1878 від 30.09.2004
Про створення Головного управління з питань захисту прав споживачів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 N 721/1382 від 24.05.2007 № 264/5076 від 02.12.2010 N 68/5455 від 31.03.2011 N 198/7535 від 15.03.2012 )
Відповідно до підпункту 3 пункту "б" частини 1 статті 30 та статті 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 10-1 Закону України "Про захист прав споживачів", з метою збереження існуючої системи захисту інтересів та прав споживачів міста Києва Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Створити Головне управління з питань захисту прав споживачів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
2. Затвердити Положення про Головне управління з питань захисту прав споживачів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) згідно з додатком.
3. Виконавчому органу Київради (Київській міській державній адміністрації):
3.1. Здійснити організаційно-правові заходи, пов'язані зі створенням Головного управління з питань захисту прав споживачів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);
3.2. В установленому порядку вирішити питання фінансового забезпечення та закріплення майна за Головним управлінням з питань захисту прав споживачів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
( Пункт 4 втратив чинність на підставі Рішення Київміськради N 198/7535 від 15.03.2012 )
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань ринкових відносин.
Київський міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київради
від 30.09.2004 N 478/1878
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління з питань захисту прав споживачів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1. Головне управління з питань захисту прав споживачів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне управління) є структурним підрозділом виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), підзвітним та підконтрольним Київській міській раді та підпорядкованим Київському міському голові.
Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
Місцезнаходження (юридична адреса) Головного управління з питань захисту прав споживачів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації): 04071, м. Київ, вул. Верхній Вал, 42-а.
( Абзац третій пункту 1 Положення в редакції Рішення Київміськради N 68/5455 від 31.03.2011 )
2. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови, розпорядженнями виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) та цим Положенням.
3. Основними завданнями Головного управління є:
- забезпечення реалізації завдань у сфері захисту прав споживачів з питань, віднесених законодавством до компетенції виконавчих органів районних у місті Києві рад;
( Абзац 1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 )
- здійснення у межах своєї компетенції контролю за дотриманням законодавства про захист прав споживачів суб'єктами господарської діяльності, підприємствами (об'єднаннями), установами, організаціями незалежно від форм власності, фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності та іноземними юридичними особами, що здійснюють господарську діяльність на території м. Києва;
( Абзац 3 пункту 3 виключено на підставі Рішення Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 )
- здійснення в межах своєї компетенції контролю за дотриманням законодавства у сфері регулювання обігу і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, алкогольними напоями у сфері роздрібної торгівлі;
( Абзац 4 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 ) ( Абзац 5 пункту 3 виключено на підставі Рішення Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 ) ( Абзац 6 пункту 3 виключено на підставі Рішення Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 )
- виконання міських програм щодо захисту прав споживачів м. Києва;
- розгляд звернень споживачів, консультування їх з питань захисту прав споживачів;
- аналіз договорів, що укладаються продавцями (виконавцями, виробниками) із споживачами, з метою виявлення умов, які обмежують права споживачів;
- виявлення товарів (робіт, послуг) неналежної якості, фальсифікованих, небезпечних для життя, здоров'я, майна споживача чи/та навколишнього природного середовища;
- виявлення фактів продажу товарів (виконання робіт, надання послуг), які не супроводжуються доступною, достовірною, необхідною інформацією та відповідними супровідними документами або з простроченими термінами придатності, зупинення продажу товарів (виконання робіт, надання послуг) до пред'явлення інформації, супровідних документів або припинення продажу товарів (виконання робіт, надання послуг);
- подання, в установленому законом порядку, до органу, який видав дозвіл на здійснення відповідного виду діяльності, для вирішення питання про зупинення дії цього дозволу чи про дострокове його анулювання у разі систематичного порушення прав споживачів та правил здійснення торговельної діяльності або правил надання послуг;
- подання до суду позовів про захист прав споживачів;
( Абзац 14 пункту 3 виключено на підставі Рішення Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 ) ( Абзац 15 пункту 3 виключено на підставі Рішення Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 ) ( Абзац 16 пункту 3 виключено на підставі Рішення Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 )
4. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань:
- забезпечує реалізацію завдань у сфері захисту прав споживачів з питань, що віднесені законодавством до компетенції виконавчих органів районних у місті Києві рад;
( Абзац 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 )
- здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства про захист прав споживачів суб'єктами господарської діяльності, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності та іноземними юридичними особами, що проводять підприємницьку діяльність на території м. Києва шляхом проведення відповідних перевірок;
( Абзац 2 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 ) ( Абзац 3 пункту 4 виключено на підставі Рішення Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 ) ( Абзац 4 пункту 4 виключено на підставі Рішення Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 ) ( Абзац 5 пункту 4 виключено на підставі Рішення Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 )
- здійснює виконання міських програм щодо захисту прав споживачів м. Києва;
- розглядає звернення споживачів, консультує їх з питань захисту прав споживачів;
- аналізує договори, що укладаються продавцями (виконавцями, виробниками) із споживачами, з метою виявлення умов, які обмежують права споживачів;
( Абзац 9 пункту 4 виключено на підставі Рішення Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 )
- виявляє факти продажу товарів (виконання робіт, надання послуг) неналежної якості, фальсифіковані, небезпечні для життя, здоров'я, майна споживача чи/та навколишнього природного середовища шляхом проведення перевірок, відбору зразків для лабораторних досліджень, про що терміново повідомляє відповідні територіальні органи у справах захисту прав споживачів, інші органи, що здійснюють контроль і нагляд за якістю та безпекою (виконання робіт, надання послуг);
( Абзац 10 пункту 4 в редакції Рішення Київміськради N 563/3024 від 08.12.2005 )
- виявляє факти продажу товарів (виконання робіт, надання послуг), які не супроводжуються доступною, достовірною, необхідною інформацією та відповідними супровідними документами або з простроченими термінами придатності, зупиняє продаж товарів (виконання робіт, надання послуг) до пред'явлення інформації, супровідних документів або припиняє продаж товарів (виконання робіт, надання послуг);

................
Перейти до повного тексту