1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія V скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 455/1116 від 26.04.2007
Про затвердження міської Програми вдосконалення
організації дорожнього руху та його безпеки
на період 2007-2009 років у м. Києві
Відповідно до пункту 22 частини першої ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), пункту 2 статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), Розпорядження Президента України від 21.09.2002 N 322/2002-рп ( 322/2002-рп ) "Про додаткові заходи щодо забезпечення безпеки дорожнього руху", з метою запобігання дорожньому травматизму, зміцнення дисципліни на дорогах, вулицях міста, посилення безпеки дорожнього руху, поліпшення стану доріг і вулиць Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити міську Програму вдосконалення організації дорожнього руху та його безпеки на період 2007-2009 років згідно з додатком.
2. Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінню економіки та розвитку міста виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) враховувати обсяги фінансування, передбачені програмою заходів, спрямованих на вдосконалення організації дорожнього руху та його безпеки, при коригуванні бюджету м. Києва на 2007 рік ( ra-531023-06 ) та складанні проектів бюджетів на 2008-2009 роки.
3. Виконавчому органу Київради (Київській міській державній адміністрації) подавати Київській міській раді звіт про хід і виконання Програми вдосконалення організації дорожнього руху та його безпеки на період 2007-2009 років.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку і постійну комісію Київради з питань транспорту та зв'язку.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення Київради
від 26.04.2007 N 455/1116
МІСЬКА ПРОГРАМА
вдосконалення організації дорожнього руху
та його безпеки на період 2007-2009 років
у м. Києві
Програма вдосконалення організації дорожнього руху та його безпеки на період 2007-2009 років у м. Києві (Далі - Програма) розроблена видповідно до вимог Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ), розпорядження Президента України від 21.09.02 N 322/2002-рп ( 322/2002-рп ) "Про додаткові заходи щодо забезпечення безпеки дорожнього руху" та від 19.12.05 N 1289/2005-рп ( 1289/2005-рп ) " про невідкладні заходи щодо забезпечення безпеки дорожнього руху".
1. Загальні положення
Програма розвитку дорожнього руху та його безпеки являє собою цільову програму Київської міської ради та Київської міської державної адміністрації, що містить сукупність пов'язаних за ресурсами, виконавцями і термінами реалізації заходів, направлених на досягнення намічених цілей вдосконалення дорожнього руху та його безпеки у м. Києві. Аналіз сучасного стану організації дорожнього руху та його безпеки проведено з метою визначення системи заходів, направлених на суттєве поліпшення організації та безпеки дорожнього руху.
Складність забезпечення організації дорожнього руху та його безпеки відповідно до Законів України, реального стану та до європейських стандартів обумовлюється, насамперед, недостатньою координованістю роботи відомчих служб, які відповідають за стан безпеки дорожнього руху, а також чіткого розмежування прав та обов'язків органів державного управління і територіальних органів виконавчої влади.
Так, статтею 6 Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ) до компетенції міської виконавчої влади у сфері дорожнього руху віднесено організацію дорожнього руху на території міста згідно з відповідними генеральними планами, проектами детального планування та забудови населених пунктів. У той же час стаття 27 цього Закону вказує на те, що організація дорожнього руху здійснюється спеціалізованими службами, положення про які затверджуються відповідними державними органами з безпеки дорожнього руху. Станом на початок 2007 року жодному з комунальних підприємств міста таке положення не затверджено.
Серед невирішених питань залишається відставання з впровадження інформаційних та інтелектуальних технологій і новітніх технічних засобів вдосконалення організації дорожнього руху, головне обмеження тут - недостатнє саме бюджетне фінансування із-за спрямування дорожнього фонду лише на будівництво.
Враховуючи ситуацію, що склалася у сфері організації дорожнього руху та його безпеки, враховуючи вимоги статті 5 Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ), Програма передбачає впровадження інженерно-технічних та організаційних заходів, спрямованих на забезпечення збереження життя і майна громадян, поліпшення умов руху.
Основною метою Програми є вдосконалення стану організації дорожнього руху та його безпеки на автомобільних дорогах і вулицях м. Києва, поглиблення інтеграції в транспортну мережу європейського співтовариства шляхом вжиття комплексу взаємопов'язаних заходів.
2. Паспорт Програми
------------------------------------------------------------------
|Найменування |Програма вдосконалення |
| |організації дорожнього руху та |
| |його безпеки на період до |
| |2007-2009 років у м. Києві |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Координатор Програми |Головне управління транспорту, |
| |зв'язку та інформатизації |
| |виконавчого органу Київської |
| |міської ради (Київської міської|
| |державної адміністрації) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Виконавці Програми |КП "Київдорсервіс", Комунальна |
| |корпорація "Київавтодор", УДАІ |
| |ГУ МВС України в м. Києві |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Мета Програми |Вдосконалення стану організації|
| |дорожнього руху та його безпеки|
| |на автомобільних дорогах і |
| |вулицях м. Києва, поглиблення |
| |інтеграції в транспортну мережу|
| |європейського співтовариства |
| |шляхом вжиття комплексу |
| |взаємопов'язаних заходів |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Завдання Програми |1. Аналіз стану системи |
| |організації та управління |
| |безпекою дорожнього руху. |
| |2. Покращення ситуації у місті |
| |щодо організації дорожнього |
| |руху та його безпеки, а також |
| |стану технічних засобів |
| |регулювання дорожнього руху |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Терміни реалізації |2007-2009 роки |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Обсяги і джерела фінансування |Програмні заходи реалізуються |
|Програми |при обов'язковій підтримці |
| |міських органів влади за |
| |рахунок видатків міського |
| |бюджету, кредитів і позик, |
| |власних коштів підприємств і |
| |організацій, інших джерел, не |
| |заборонених чинним |
| |законодавством |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Система організації контролю за |Загальний контроль за |
|виконанням Програми |виконанням основних положень |
| |Програми та реалізацією плану |
| |заходів здійснює Київська |
| |міська державна адміністрація |
| |та координатор Програми. |
| |Виконавці заходів Програми |
| |несуть відповідальність за їх |
| |якісне і своєчасне виконання, |
| |раціональне використання |
| |коштів матеріальних ресурсів, |
| |що виділяються на реалізацію |
| |Програми |
------------------------------------------------------------------
3. Механізм реалізації Програми
Програма розрахована на період 2007-2009 років і має бути
реалізована шляхом проведення заходів і робіт, передбачених
основними напрямами.
Реалізація заходів Програми здійснюється такими виконавцями: - Київська міська державна адміністрація
- Головне управління транспорту, зв'язку та інформатизації
- КП "Київдорсервіс"
- КК "Київавтодор"
- УДАІ ГУ МВС України в м. Києві
- АТ "Київпроект"
- інші юридичні особи, які залучаються координатором для реалізації програмних заходів
Координатор Програми при необхідності може клопотати в установленому порядку про надання підприємствам і організаціям, що беруть участь в реалізації заходів Програми, пільгових позик, кредитів тощо.
4. Форми і періодичність контролю
за виконанням Програми
Відповідальність за виконання заходів, передбачених Програмою в межах фінансування, покладається на виконавців робіт.
Контроль за виконанням Програми здійснює Київська міська державна адміністрація, Головне управління транспорту, зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в межах своєї компетенції.
5. Аналіз стану організації дорожнього руху
та його безпеки
Кількість транспорту, пропускна спроможність
та стан аварійності на дорогах
В умовах прискорених темпів автомобілізації в Україні, високої інтенсивності дорожнього руху особливо гостро постає проблема забезпечення безпеки дорожнього руху, вирішення якої спрямовано передусім на збереження життя та здоров'я людини.
Щорічне зростання кількості транспортних засобів, зареєстрованих на території міста, за останні роки перевищило 60 тис. автомобілів. У той же час загальна кількість автомобілів, зареєстрованих у м. Києві, становила понад 740 тис.
За останні 10 років кількість транспортних засобів, зареєстрованих в столиці України, зросла на 84% або на 337 тисяч одиниць. Фахівцями прогнозується подальший ріст кількості транспортних засобів у м. Києві у період до 2010 року понад 900 тис. автомобілів.
Динаміка зростання кількості автотранспорту у м. Києві
(raa455023-07 )
Диспропорція між стрімким збільшенням автомобільного парку і розвитком вулично-дорожньої мережі, високий рівень зношеності автотранспортних засобів, залучення до транспортного процесу великої кількості водіїв без належного досвіду роботи призводять до складної ситуації із забезпеченням безпеки дорожнього руху.
Сучасний стан аварійності у м. Києві за 2006 рік становить 3288 дорожньо-транспортних пригод (далі - ДТП), в яких 333 громадянина загинуло, а 3941 - отримали травми.
Порівняльна характеристика кількості
дорожньо-транспортних пригод по роках
(raa455023-07 )
Порівняльна характеристика кількості загиблих
по роках
(raa455023-07 )
Найбільш розповсюдженими видами автопригод у м. Києві
залишаються наїзди на пішоходів та зіткнення транспортних засобів.
За 2006 рік у місті зареєстровано 1659 наїздів на пішоходів, що
становить 50,5% від загальної кількості ДТП.
Основною причиною дорожньо-транспортних пригод з вини пішоходів є перехід ними проїжджої частини вулиць у непередбаченому для цього місці. З цієї причини у 2006 році загинуло 106 осіб (88,3% від загальної кількості загиблих з вини пішоходів) та отримали травми 812 (88,4%) пішоходів. Крім того, зареєстровано 1142 зіткнення транспортних засобів (питома вага таких ДТП становить 34,7%), в яких загинуло 89 осіб та отримали травми 1748 осіб.
Основними причинами скоєння ДТП з вини водіїв є:
- порушення правил маневрування;
- перевищення встановленої швидкості руху;
- порушення правил проїзду перехресть;
- порушення правил проїзду пішохідних переходів;
- порушення правил обгону, виїзд на смугу зустрічного руху.
Як свідчить аналіз, найнебезпечнішими днями тижня з точки зору безпеки дорожнього руху у місті є субота та неділя. У ці дні сталося 30,3% від усіх дорожньо-транспортних пригод.
Згідно з розподілом пригод за часом доби найбільш небезпечним залишається проміжок часу з 18 до 22 години. У цей період було скоєно 920 дорожньо-транспортних пригод або 28,0% від їх загальної кількості.
За результатами проведеного аналізу ДТП у м. Києві поставлено на облік 762 місця (ділянки) концентрації дорожньо-транспортних пригод, в яких протягом року скоєно 3 і більше ДТП, включаючи ДТП з матеріальними збитками.
За 2006 рік зареєстровано 167 місць, де було скоєно 3 і більше дорожньо-транспортних пригод з потерпілими. В таких місцях зареєстровано 647 дорожньо-транспортних пригод, в яких 63 особи загинуло та 787 осіб отримали травми.
Найбільш аварійно небезпечні перехрестя
та ділянки вулиць наведені в таблиці:
------------------------------------------------------------------
|Найменування вулиці|Найменування другої|Пригод|Загинуло|Поранено|
| | вулиці, номер | | | |
| | будинку тощо | | | |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Драйзера |Бальзака | 16 | 2 | 21 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Теліги |Щусєва | 10 | 0 | 15 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Хрещатик |Інститутська | 10 | 0 | 16 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Науки просп. |Столичне шосе | 10 | 0 | 16 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Велика Кільцева |Жулянський | 9 | 2 | 18 |
|дорога |шляхопровід | | | |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Бальзака |Сабурова | 9 | 1 | 11 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Цвєтаєвої |Бальзака | 7 | 0 | 10 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Братиславська |Лісовий просп. | 6 | 1 | 13 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Братиславська |Шолом-Алейхема | 6 | 0 | 7 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Грекова академіка |Щусєва | 6 | 1 | 6 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Кіквідзе |Саперно-Слобідська | 6 | 2 | 8 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Комінтерну |Саксаганського | 6 | 0 | 9 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Драйзера |Закревського | 6 | 0 | 6 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Маяковського |Закревського | 6 | 0 | 6 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Дніпровська |7 | 6 | 0 | 6 |
|набережна | | | | |
------------------------------------------------------------------
Найбільш аварійно небезпечними автомагістралями у м. Києві за підсумками 2006 року залишаються проспект Перемоги (127 ДТП, в тому числі 93 - з вини водіїв), Велика Кільцева дорога (103 ДТП, в тому числі 62 - з вини водіїв), просп. Броварський (75 ДТП, в тому числі 55 - з вини водіїв), Харківське шосе (69 ДТП, в тому числі 38 - з вини водіїв), вул. Братиславська (59 ДТП, в тому числі 42 - з вини водіїв), вул. Бальзака (54 ДТП, в тому числі 42 - з вини водіїв) і т. д.
Перелік аварійно небезпечних магістралей
за підсумками аналізу за 2006 рік:
--------------------------------------------------------------------------------------------
| | Пригод | Загинуло | Поранено | З вини пішоходів | З вини водіїв |
| |----------+----------+----------+--------------------+--------------------|
| |2006| % до|2006| % до|2006| % до|пригод|загин.|поран.|пригод|загин.|поран.|
| | | АП | | АП | | АП | | | | | | |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Перемоги просп.|127 |113.4| 15 |125.0|177 |135.1| 30 | 3 | 28 | 93 | 12 | 145 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Велика Кільцева|103 |91.2 | 18 |105.9|122 |98.4 | 37 | 12 | 29 | 62 | 6 | 88 |
|дорога | | | | | | | | | | | | |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Броварський | 75 |92.6 | 8 |100.0|114 |106.5| 20 | 4 | 16 | 55 | 4 | 98 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Харківське шосе| 69 |127.8| 9 |112.5| 82 |122.4| 31 | 5 | 27 | 38 | 4 | 55 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Братиславська | 59 |128.3| 8 |114.3| 79 |146.3| 16 | 4 | 14 | 42 | 4 | 64 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Бальзака | 54 |114.9| 2 |50.0 | 66 |122.2| 10 | 0 | 10 | 42 | 2 | 54 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Ватутіна просп.| 51 |82.3 | 10 |100.0| 90 |102.3| 8 | 2 | 7 | 43 | 8 | 83 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Маяковського | 50 |111.1| 2 |200.0| 53 |103.9| 29 | 1 | 29 | 19 | 1 | 21 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Теліги | 49 |119.5| 7 |100.0| 56 |121.7| 13 | 4 | 9 | 35 | 3 | 46 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Вишгородська | 43 |143.3| 5 |166.7| 50 |138.9| 14 | 1 | 13 | 28 | 4 | 36 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Щербакова | 43 |134.4| 3 |150.0| 45 |125.0| 9 | 1 | 9 | 33 | 2 | 35 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Московський | 41 |157.7| 2 |50.0 | 58 |170.6| 7 | 1 | 6 | 31 | 0 | 50 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Заболотного | 38 |84.4 | 8 |160.0| 39 |70.9 | 7 | 1 | 6 | 29 | 7 | 31 |
|академіка | | | | | | | | | | | | |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Червонозоряний | 36 |100.0| 8 |200.0| 43 |82.7 | 14 | 5 | 9 | 22 | 3 | 34 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Закревського | 35 |94.6 | 1 |50.0 | 38 |88.4 | 16 | 1 | 15 | 18 | 0 | 22 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Богатирська | 33 |84.6 | 9 |112.5| 37 |71.2 | 8 | 3 | 6 | 24 | 5 | 31 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Глушкова просп.| 31 |258.3| 3 | 0.0 | 38 |237.5| 11 | 0 | 12 | 18 | 2 | 25 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Драйзера | 31 |129.2| 2 |66.7 | 36 |124.1| 13 | 2 | 11 | 17 | 0 | 24 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Столичне шосе | 30 |83.3 | 6 |54.5 | 30 |62.5 | 9 | 2 | 7 | 20 | 3 | 23 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|40-річчя Жовтня| 29 |60.4 | 5 |125.0| 35 |74.5 | 13 | 3 | 11 | 15 | 1 | 24 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Героїв | 29 |72.5 | 0 | 0.0 | 39 |81.3 | 14 | 0 | 15 | 14 | 0 | 22 |
|Сталінграда | | | | | | | | | | | | |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Стеценка | 29 |103.6| 5 |250.0| 31 |75.6 | 14 | 1 | 15 | 15 | 4 | 16 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Палладіна | 28 |68.3 | 6 |85.7 | 34 |69.4 | 12 | 1 | 11 | 16 | 5 | 23 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Перова бульв. | 28 |103.7| 1 |100.0| 30 |103.4| 14 | 1 | 13 | 12 | 0 | 15 |
|---------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Артема | 27 |117.4| 2 | 0.0 | 28 |116.7| 8 | 2 | 6 | 16 | 0 | 19 |
--------------------------------------------------------------------------------------------
Аналіз дорожньо-транспортних пригод на вулично-дорожній мережі м. Києва свідчить про стрімке зростання в період 1998-2006 років кількості дорожньо-транспортних пригод з матеріальними збитками на 43089 (або + 557%) та кількості ДТП з потерпілими (+ 479 або + 17%).
-------------------------------------------------------------------
| N |Рік | Кількість | Кількість |Кількість ДТП| Кількість |
| п/п| | місць | ДТП з | з |зареєстрованого|
| | |концентрації|потерпілими|матеріальними|автотранспорту |
| | | ДТП | | збитками | |
|----+-----+------------+-----------+-------------+---------------|
| 1 |1998 | 576 | 2809 | 7740 | 472229 |
|----+-----+------------+-----------+-------------+---------------|
| 2 |1999 | 561 | 2585 | 7942 | 494195 |
|----+-----+------------+-----------+-------------+---------------|
| 3 |2000 | 576 | 2659 | 8274 | 522591 |
|----+-----+------------+-----------+-------------+---------------|
| 4 |2001 | 535 | 2845 | 10001 | 541777 |
|----+-----+------------+-----------+-------------+---------------|
| 5 |2002 | 559 | 2461 | 16252 | 550135 |
|----+-----+------------+-----------+-------------+---------------|
| 6 |2003 | 577 | 2927 | 21205 | 566754 |
|----+-----+------------+-----------+-------------+---------------|
| 7 |2004 | 605 | 3181 | 27843 | 614770 |
|----+-----+------------+-----------+-------------+---------------|
| 8 |2005 | 621 | 3357 | 39949 | 679603 |
|----+-----+------------+-----------+-------------+---------------|
| 9 |2006 | 762 | 3288 | 50829 | 740011 |
-------------------------------------------------------------------
Все більше на ситуацію впливає дефіцит пропускної спроможності магістральної вулично-дорожньої мережі. Стрімке збільшення кількості автомобілів призвело до різкого збільшення транспортних потоків на вулично-шляховій мережі міста. Обстеженнями інтенсивності руху автотранспорту виявлені найбільш завантажені ділянки мережі, до яких, насамперед, слід віднести всі мостові переходи через річку Дніпро, які щодня перетинають понад 400 тис. приведених автомобілів, що практично у 1,5 раза перевищує пропускну спроможність на цих ділянках доріг.
Значною мірою на пропускну спроможність вулиць міста впливає й транзитний транспорт. Відсутність повної кільцевої дороги значно ускладнює організацію дорожнього руху цих потоків, які формуються на основних в'їздах до міста (Чернігівський, Харківський, Дніпропетровський, Одеський, Житомирський, Овруцький та Ковельський напрямки).
Так, обстеження, проведені у 2006 році, вказують, що щоденно з вищезгаданих напрямків вулицями міста рухається 24276 вантажного транспорту та 10404 пасажирського (автобуси, мікроавтобуси). При цьому у місті для забезпечення перевезень пасажирів планується тільки 3500 автобусів та мікроавтобусів.
Динаміка руху транспортних засобів, які перетнули
міську межу з 6.00 год. 07.08.2006 р.
до 6.00 год. 08.08.2006 р.
(raa455023-07 )
Значно ускладнена ситуація в центральній частині міста, яка обмежена наступними вулицями і площами:
- площа Перемоги - Повітрофлотський шляхопровід - вул. Чорновола - вул. Глибочицька - вул. Верхній (Нижній) Вал - вул. Набережно-Хрещатицька - Набережне шосе - бульв. Дружби Народів - площа Либідська - вул. Горького - вул. Любченка (вул. Ковпака) - вул. Боженка - вул. Жилянська - площа Перемоги.
Великий вплив на пропускну спроможність в цій частині здійснює вантажний транспорт, який значно ускладнює рух транспорту в цілому, а також автомобілі, які здійснюють стоянку на проїзній частині. Так, обстеження, проведені у 2006 році, вказують, що в центральну частину щоденно в'їжджає 8406 вантажних автомобілів.
Динаміка руху вантажного транспорту, який рухався
у центральну частину міста вулицями, які визначені
її межами, з 7.00 год. 15.08.2006 р.
до 7.00 год. 16.08.2006 р.
(raa455023-07 )
Фактично "пік" руху вантажних автомобілів співпадає з рухом міського пасажирського транспорту в години "пік".
Поліпшення безпеки руху міського
пасажирського транспорту
У м. Київ щоденно заїжджає понад 10 тис. автобусів та мікроавтобусів, які здійснюють перевезення мешканців приміської та міжміської зон. Закон України "Про автомобільний транспорт" передбачає, що у разі наявності автостанцій пасажирські транспортні засоби повинні рухатись саме до них. Сьогодні діють шість автостанцій, одна з яких комунальна - "Видубичі", та Центральний автовокзал. Всі разом вони здатні прийняти щодоби близько 3000 одиниць рухомого складу. Тобто виникає потреба в подальшому будівництві автостанцій, введення в дію яких також частково виключить рух автобусів та мікроавтобусів по місту і вплине на покращення стану пропускної спроможності міських вулиць. Нагальними для будівництва є Бориспільський та Броварський напрямки.
Щодо поліпшення стану безпеки дорожнього руху на маршрутах міського пасажирського транспорту є:
- проведення в спеціалізованих учбових закладах занять з підвищення кваліфікації водіїв, що прибули у м. Київ для роботи на пасажирському транспорті з інших регіонів, в тому числі з питань: керування автомобілем в умовах великої інтенсивності руху; контраварійної підготовки; психофізіологічної підготовки тощо;
- встановлення жорсткого контролю за виконанням учасниками дорожнього руху правил зупинки та стоянки та автодорогах міста згідно з встановленими Правилами дорожнього руху України;
- винесення кінцевих зупинок приміських та міжміських маршрутів виключно до найближчих за шляхом слідування маршруту автостанцій;
- влаштування 6-7 нових автостанцій та зупиночних комплексів і місць відстою та відпочинку для водіїв;
- вдосконалення організації дорожнього руху та його безпеки з метою підвищення рівня взаємодії усіх видів міського пасажирського транспорту з залізницею. Необхідно здійснювати будівництво пересадочних вузлів в районі станцій метрополітену та залізничних станцій і платформ. Для цього необхідно надавати сприяння в розробці інвестиційних проектів транспортних пересадочних вузлів;
- забезпечення вільних зон для під'їзду рятувальної та аварійно-відновлювальної техніки до станцій метрополітену. Необхідно продовжувати здійснювати заходи, передбачені розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 16.10.2006 N 1513 ( ra1513017-06 ) "Про забезпечення вільних зон для під'їзду автомобілів швидкої допомоги, пожежної, рятувальної, аварійно-відновлювальної техніки до станцій метрополітену, будівель та жилих будинків м. Києва".
Технічні засоби регулювання дорожнього руху
Протягом останніх років у місті склалася досить складна ситуація з експлуатацією технічних засобів регулювання дорожнього руху.
Занепокоєння викликає низький технічний стан світлофорного господарства. Велика кількість регульованих перехресть обладнана світлофорною апаратурою, яка внаслідок зносу комплектуючих деталей, численних ремонтів не забезпечує роботу світлофорів у заданих режимах. Так, на сьогодні у місті нараховується 568 світлофорних об'єктів. 170 з них потребують проведення ремонтних робіт і лише 120 виведено на центральний пункт керування.
Крім того, існує нагальна потреба у впровадженні на 32 перехрестях і пішохідних переходах, де часто виникають заторові та аварійні ситуації, сучасного світлофорного регулювання. Для забезпечення безпеки дорожнього руху на аварійно небезпечних перехрестях та ділянках вулично-дорожньої мережі міста необхідно побудувати впродовж 2007 року світлофорні об'єкти в наступних місцях:
------------------------------------------------------------------
| N | Назва перехрестя або пішохідного переходу | Район |
| п/п | | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 1. |вул. Старонаводницька - вул. Січневого |Печерський |
| |повстання (в комплексі з площею ВВв) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 2 |вул. Генерала Жмаченка, 8 (в комплексі з |Дніпровський |
| |буд. N 4) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 3. |вул. Щорса - вул. Предславинська |Печерський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 4. |вул. Солом'янська, 17 (в комплексі з |Солом'янський |
| |об'єктом вул. Солом'янська - вул. Андрія | |
| |Головка) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 5. |вул. Голосіївська - вул. Добрий шлях - |Голосіївський |
| |вул. Забіли | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 6. |Столичне шосе - просп. Науки (впровадження |Голосіївський |
| |керованих дорожніх знаків) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 7. |вул. Дегтярівська, 50 |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 8. |вул. Глибочицька - Глибочицький проїзд |Подільський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 9. |вул. Тичини - вул. Бучми |Дарницький |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 10. |вул. Довнар-Запольського - вул. Білоруська |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 11. |просп. Маяковського (в районі будинків |Деснянський |
| |38/10 - 40) | |
------------------------------------------------------------------
Упродовж 2008 року необхідно впровадити світлофорне регулювання ще на 22 перехрестях та ділянках вулично-дорожньої мережі:
------------------------------------------------------------------
| N | Назва перехрестя або пішохідного переходу | Район |
| п/п | | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 12. |Русанівська набережна - бульв. Русанівський|Дніпровський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 13. |Велика Кільцева дорога - поворот |Святошинський |
| |на с. Білогородку | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 14. |вул. Нижній (Верхній) Вал - |Подільський |
| |вул. Почайнинська (включено в проект | |
| |будівництва транспортної розв'язки | |
| |вул. Набережно-Хрещатицька - | |
| |Набережно-Рибальська) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 15. |вул. Бориспільська, 24 |Дарницький |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 16. |вул. Воровського, 3 |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 17. |вул. Б.Хмельницького - вул. Леонтовича |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 18. |вул. Гоголівська - вул. Павлівська |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 19. |просп. Палладіна - поворот |Святошинський |
| |на с. Коцюбинське | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 20. |вул. Волоська - вул. Спаська (включено в |Подільський |
| |проект будівництва транспортної розв'язки | |
| |вул. Набережно-Хрещатицька - | |
| |Набережно-Рибальська) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 21. |вул. Харківське шосе, 170 |Дарницький |
| |(в комплексі з об'єктом Харківське шосе - | |
| |вул. Кронштадтська) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 22. |просп. Оболонський - вул. Тимошенка |Оболонський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 23. |вул. Ревуцького, 22 "Трансагентство" |Дарницький |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 24. |пров. Чеховський - вул. Обсерваторна |Шевченківський|
| |(вул. Воровського) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 25. |вул. Кіквідзе - Військовий проїзд |Печерський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 26. |вул. Жмеринська - вул. Р.Роллана |Святошинський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 27. |вул. Щербакова - вул. Вільгельма Піка |Шевченківський|
| |(в комплексі з об'єктом вул. Щербакова - | |
| |вул. Салютна) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 28. |вул. Б.Хмельницького - вул. І.Франка |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 29. |вул. Б.Хмельницького - вул. Терещенківська |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 30. |вул. Туполєва - вул. Салютна |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 31. |вул. Ревуцького - вул. Декабристів |Дарницький |
| |(відновити роботу) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 32. |просп. Броварський - вул. Луначарського |Дніпровський |
| |(розроблений проект світлофорного об'єкта | |
| |при будівництві торгового комплексу, але не| |
| |побудований) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 33. |вул. Лебедєва-Кумача - вул. Ніжинська |Солом'янський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 34. |Русанівська набережна - кінотеатр "Краків" |Дніпровський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 35. |просп. Маяковського - вул. Драйзера |Деснянський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 36. |просп. Маяковського - вул. Сабурова |Деснянський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 37. |вул. Бальзака - вул. Драйзера (заміна на |Деснянський |
| |світлодіодні) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 38. |вул. Бальзака - вул. Сабурова (заміна на |Деснянський |
| |світлодіодні) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 39. |вул. Бальзака - вул. Цвєтаєвої (заміна на |Деснянський |
| |світлодіодні) | |
------------------------------------------------------------------
Значна кількість встановлених дорожніх знаків у м. Києві та покажчиків напрямків руху не відповідають діючим нормам за світлоповертаючими параметрами. Так, на сьогодні з 38139 дорожніх знаків та покажчиків напрямку руху потребують заміни 13626.
Маршрутне орієнтування
На виконання спільного наказу МВС, Укравтодору та Держкомунгоспу України від 16.01.2003 N 4/5/9 ( v_5_9320-03 ) "Про затвердження Інструкції про порядок розроблення схем маршрутного орієнтування на автомобільних дорогах загального користування та в населених пунктах, через які проходять маршрути руху транзитного транспорту" розроблена нова схема маршрутного орієнтування по м. Києву транзитного автотранспорту, яка тільки на об'їзних маршрутах передбачає встановлення 364 інформаційних покажчиків.
На даний час відповідно до дислокації у місті установлено 113 покажчиків руху, передбачених вищезазначеною програмою. Впродовж 2007 року необхідно передбачити впровадження всіх 364 покажчиків руху, передбачених затвердженою схемою.
Пристрої примусового зниження швидкості руху
транспортних засобів на вулицях і дорогах м. Києва

................
Перейти до повного тексту