1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія VIII скликання
РІШЕННЯ
01.06.2017 року N 426/2648
Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 03 березня 2016 року N 116/116 "Про затвердження міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки"
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 11 лютого 2016 року N 44/2016 "Про шефську допомогу військовим частинам Збройних Сил України, Національної гвардії України та Державної прикордонної служби України", з метою організації роботи зі здійснення шефства над військовими частинами Збройних Сил України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України, які дислокуються на території міста Києва, та забезпечення подальшого соціального захисту окремих категорій малозахищених верств населення міста Києва Київська міська рада
вирішила:
1. Затвердити зміни до міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки", затвердженої рішенням Київської міської ради від 03 березня 2016 року N 116/116 , згідно з додатком 1 до цього рішення.
2. Затвердити Порядок надання шефської допомоги військовим частинам, які дислокуються на території міста Києва, згідно з додатком 2 до цього рішення.
3. Офіційно оприлюднити це рішення у газеті Київської міської ради "Хрещатик".
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту.
Київський міський голова В. Кличко
Додаток 1
до рішення Київської міської ради
01.06.2017 N 426/2648
Зміни
до міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки", затвердженої рішенням Київської міської ради від 03 березня 2016 року N 116/116
1. Позицію 9 розділу 1 "Паспорт міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки" викласти у такій редакції:
9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього: 4046877,8 тис. грн
9.1. коштів бюджету міста Києва 4045720,7 тис. грн
9.2. коштів інших джерел (фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття) 1157,1 тис. грн
2. У розділі 4 "Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строків виконання Програми" таблицю викласти у такій редакції:
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми Роки Усього витрат на виконання Програми
2016 2017 2018
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: 1158749,0 1476981,0 1411147,8 4046877,8
Бюджет м. Києва 1158354,9 1476609,7 1410756,1 4045720,7
Кошти інших джерел 394,1 371,3 391,7 1157,1
3. Розділ 5 "Координація та контроль за ходом виконання Програми" викласти в такій редакції:
"Координацію виконання Програми здійснює заступник голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків, який координує дії виконавців Програми, визначає порядок взаємного інформування і звітування (із зазначенням конкретних строків) та організовує інформування громадськості про хід її виконання. Вищезазначені функції, покладені на заступника голови Київської міської державної адміністрації, виконуються ним з обов'язковим залученням постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту.
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її завдань і заходів співвиконавцями, зазначеними у цій Програмі, серед яких: структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації та інші.
Безпосередній контроль за виконанням завдань і заходів Програми здійснює замовник (відповідальний виконавець), а за цільовим та ефективним використанням коштів - головний розпорядник, який несе відповідальність за їх цільове та ефективне використання.
Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечує регулярний моніторинг виконання Програми та підготовку звітної і аналітичної інформації.
Безпосередній контроль за виконанням завдань і заходів Програми та за цільовим і ефективним використанням коштів здійснює постійна комісія Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту із залученням громадськості (у тому числі уповноважених представників Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).
Визначаються такі етапи здійснення контролю:
- щорічно, до затвердження бюджету наступного року, але не пізніше 01 грудня поточного року, Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) погоджує із постійною комісією Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту попередній розрахунок коштів, необхідних на реалізацію заходів, передбачених Програмою на наступний рік;
- Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щоквартально до 01 числа другого місяця, що настає за звітним періодом, подає постійній комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту, постійній комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) звіт про виконання Програми та оприлюднює його на єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва.
За ініціативою Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), замовника, постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту або головного розпорядника коштів Програми, розгляд проміжного звіту про хід виконання Програми, ефективність реалізації її завдань і заходів та досягнення проміжних цілей може розглядатися на пленарному засіданні Київської міської ради та на засіданнях постійних комісій Київської міської ради.
Після закінчення встановленого строку виконання Програми відповідальний виконавець складає остаточний звіт про результати її виконання та подає його на розгляд постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту, а також на пленарне засідання Київської міської ради разом із пояснювальною запискою про кінцеві результати виконання Програми не пізніше ніж у двомісячний строк після закінчення встановленого строку на її виконання.
Річний звіт про виконання Програми може бути перевірений шляхом проведення незалежного зовнішнього аудиту, що проводиться за ініціативою постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту або на підставі рішення Київської міської ради.
Остаточний звіт про виконання Програми перевіряється шляхом проведення незалежного зовнішнього аудиту і розглядається на пленарному засіданні Київської міської ради".
4. У розділі 6 "Напрями діяльності, перелік завдань і заходів та результативні показники по міській цільовій програмі "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки:
4.1. У позиції 1:
Пункти 5, 7 викласти у такій редакції:
N п/п Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) Перелік заходів Програми Строк виконання заходу Виконавці Джерела фінансування Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн, у тому числі: Очікуваний результат
2016 рік 2017 рік 2018 рік Показники 2016 рік 2017 рік 2018 рік
1. Адресна матеріальна допомога* 5. Надавати одноразову адресну матеріальну допомогу
малозабезпеченим верствам населення міста Києва та киянам, які
опинилися в складних життєвих обставинах
2016 - 2018 Департамент соціальної політики,
районні в місті Києві державні адміністрації
Бюджет м. Києва 16914,8 29299,6 21205,1 Показник витрат,
тис. грн
16914,8 29299,6 21205,1
Показник продукту
Кількість одержувачів, тис. осіб 12,6 21,0 16,7
Показник ефективності
Середній розмір допомоги, грн 1342,4 1395,2 1269,8
Показник якості
Динаміка середнього розміру допомоги, % 100,0 103,9 94,6
7. Сприяти забезпеченню: інвалідів (в тому числі по зору та
слуху), осіб похилого віку та жінок, які зазнали мастектомію,
протезами (в тому числі молочних залоз, для занять фізкультурою та
плаванням), засобами пересування, реабілітації та складного
протезування, в тому числі першочергово протезування киян,
інвалідність яких пов'язана з участю в антитерористичній операції;
малозабезпечених громадян, осіб похилого віку, інвалідів,
дітей-інвалідів засобами особистої гігієни (памперси, урологічні
прокладки, пелюшки), шапочками для купання лежачих хворих;
студентів-інвалідів по зору комп'ютерами (комп'ютерними
тифлокомплексами)
2016 - 2018 Департамент соціальної політики Бюджет м. Києва 50677,9 47282,0 40809,5 Показник витрат,
тис. грн
50677,9 47282,0 40809,5
Показники продукту
1. Засоби гігієни, тис. одиниць 80,7 70,56 71,0
2. Засоби складного протезування, од. 411,0 282,0 282,0
3. Засоби реабілітації та пересування, од. 4282,2 3707,0 1101,0
Показник ефективності
1. Середній розмір вартості засобів гігієни, грн 290,7 347,7 364,5
2. Середній розмір вартості засобів складного протезування,
грн
23213,0 43184,2 4555,9
3. Середній розмір вартості засобів реабілітації та пересування,
грн
3363,2 2852,1 1890,2
Показник якості
Динаміка середньої вартості засобів гігієни, складного
протезування, реабілітації та пересування, %
100,0 93,3 80,5
Доповнити пунктом 15 такого змісту:
15. Надавати кошти на стаціонарне лікування киянам - учасникам
антитерористичної операції
2016 - 2018 Департамент соціальної політики Бюджет м. Києва - 2200,0 - Показник витрат,
тис. грн
- 2200,0 -
Показник продукту
Кількість одержувачів, осіб - 8 -
Показник ефективності
Середній розмір, тис. грн - 275,0 -
Показник якості
Динаміка середнього розміру допомоги, % - 100,0 -

................
Перейти до повного тексту