1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 419 від 26.03.2008
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 120 ( ra0120017-13 ) від 31.01.2013 )
Про затвердження проекту "Реставрація з пристосуванням
під розміщення Державного спеціалізованого мистецького
навчального закладу "Київська дитяча школа мистецтв
N 2 ім. М. І. Вериківського" об'єкта по вул. Воровського, 2
з прибудовою до нього концертної зали"
у Шевченківському районі
Відповідно до статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), пункту 3 Порядку затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх комплексної державної експертизи постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2007 N 1269 ( 1269-2007-п ) "Про порядок затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх державної експертизи":
1. Затвердити проект "Реставрація з пристосуванням під розміщення Державного спеціалізованого мистецького навчального закладу "Київська дитяча школа мистецтв N 2 ім. М.І. Вериківського" об'єкта по вул. Воровського, 2 з прибудовою до нього концертної зали" у Шевченківському районі, рекомендований до затвердження спеціалізованою державною організацією "Київська міська служба Української інвестиційної експертизи (служба "Київдержекспертиза")" (позитивний висновок комплексної державної експертизи від 23.10.2007 N 5753) та погоджений Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища (лист-погодження від 24.12.2007 N 15-15282), з такими основними техніко-економічними показниками:
---------------------------------------------------------------------
| Показники | Одиниці | Кількість |
| | виміру | |
|-------------------------------------------------------------------|
|Площа ділянки | га | 0,2451 |
|-------------------------------------------------------------------|
|Площа забудови | м2 | 1671,80 |
|-------------------------------------------------------------------|

................
Перейти до повного тексту