- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 419 від 26.03.2008
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА
N 120
( ra0120017-13 ) від 31.01.2013 )
Про затвердження проекту "Реставрація з пристосуванням
під розміщення Державного спеціалізованого мистецького
навчального закладу "Київська дитяча школа мистецтв
N 2 ім. М. І. Вериківського" об'єкта по вул. Воровського, 2
з прибудовою до нього концертної зали"
у Шевченківському районі
Відповідно до статті 22 Закону України "Про столицю України -
місто-герой Київ"
( 401-14 ), пункту 3 Порядку затвердження
інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх
комплексної державної експертизи постанови Кабінету Міністрів
України від 31.10.2007 N 1269
( 1269-2007-п ) "Про порядок
затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та
проведення їх державної експертизи":
1. Затвердити проект "Реставрація з пристосуванням під
розміщення Державного спеціалізованого мистецького навчального
закладу "Київська дитяча школа мистецтв N 2
ім. М.І. Вериківського" об'єкта по вул. Воровського, 2 з
прибудовою до нього концертної зали" у Шевченківському районі,
рекомендований до затвердження спеціалізованою державною
організацією "Київська міська служба Української інвестиційної
експертизи (служба "Київдержекспертиза")" (позитивний висновок
комплексної державної експертизи від 23.10.2007 N 5753) та
погоджений Головним управлінням містобудування, архітектури та
дизайну міського середовища (лист-погодження від 24.12.2007
N 15-15282), з такими основними техніко-економічними показниками:
---------------------------------------------------------------------
| Показники | Одиниці | Кількість |
| | виміру | |
|-------------------------------------------------------------------|
|Площа ділянки | га | 0,2451 |
|-------------------------------------------------------------------|
|Площа забудови | м2 | 1671,80 |
|-------------------------------------------------------------------|
................Перейти до повного тексту