1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VI сесія VI скликання
РІШЕННЯ
16.12.2010 № 356/5168
Про затвердження Положення про Управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Відповідно до частини четвертої статті 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 10 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", статті 8 Закону України "Про поховання та похоронну справу" Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про Управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) , погоджене виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) (розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20.10.2010 № 855 "Про затвердження Положення про Управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)"), згідно з додатком.
2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення Київської міської ради від 30.09.2004 № 476/1886 "Про затвердження Положення про Головне управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань торгівлі, підприємництва, громадського харчування та послуг.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення
Київської міської ради
16.12.2010 № 356/5168
ПОЛОЖЕННЯ
про Управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1. Управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), далі за текстом - Управління, є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підзвітним та підконтрольним Київській міській раді та підпорядкованим Київському міському голові.
2. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням та бланки з власними реквізитами. Місцезнаходження управління: м. Київ, бульв. Шевченка, 3.
3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також цим Положенням.
4. Основними завданнями Управління є:
4.1. Забезпечення організації поховань померлих громадян у місті Києві.
4.2. Сприяння вирішенню, відповідно до закону, питання про відведення земельних ділянок для організації місць поховань.
4.3. Забезпечення будівництва, утримання в належному стані та охорони місць поховань.
4.4. Надання пропозицій щодо створення ритуальних служб.
4.5. Здійснення контролю за дотриманням законодавства стосовно захисту прав споживачів у частині надання суб'єктами господарювання ритуальних послуг та реалізацією ними предметів ритуальної належності..
4.6. Здійснення інших повноважень, передбачених законодавством.
5. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
5.1. Готує пропозиції щодо удосконалення структури.управління сферою ритуальних послуг міста, розташування, спеціалізації та розвитку підприємств, організацій і об'єктів ритуального обслуговування незалежно від форм власності.
5.2. Вживає заходи щодо забезпечення контролю за дотриманням законодавства стосовно захисту прав споживачів у частині надання суб'єктами господарювання ритуальних послуг та реалізацією ними предметів ритуальної належності.
5.3. Координує роботу щодо встановлення тарифів на оплату ритуальних послуг та предметів ритуальної належності в межах, визначених законодавством.
5.4. Здійснює моніторинг та проводить аналіз цін і тарифів на ритуальні послуги та предмети ритуальної належності відповідно до законодавства.
5.5. Вносить пропозиції із забезпечення планування та впорядкування території кладовищ, крематорію та колумбаріїв згідно з генеральними планами забудови відповідних населених пунктів та іншої містобудівної документації з дотриманням обов'язкових містобудівних, екологічних та санітарно-гігієнічних вимог.
5.6. Готує матеріали та пропозиції органу місцевого самоврядування та його виконавчому органу з інших питань у галузі поховання тощо.
5.7. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян та юридичних осіб і готує на них проекти відповідей.
5.8. Здійснює внутрішній фінансовий контроль за фінансово-господарською діяльністю підпорядкованих Управлінню комунальних підприємств.
5.9. Вносить пропозиції щодо відведення земельних ділянок для організації кладовищ, крематоріїв і колумбаріїв.
5.10. Здійснює координацію заходів щодо будівництва, утримання в належному стані та охорони кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв.
5.11. Вносить пропозиції щодо створення ритуальних служб.
5.12. Сприяє розвиткові підприємництва і конкуренції, демонополізації виробництва та послуг у сфері ритуального обслуговування населення.
5.13. Координує роботу по наданню за рахунок коштів місцевих бюджетів ритуальних послуг у зв'язку з похованням самотніх громадян, ветеранів війни та праці, а також інших категорій малозабезпечених громадян; по наданню допомоги на поховання померлих громадян в інших випадках, передбачених законодавством.
5.14. Вносить пропозиції щодо створення спеціалізованих комунальних підприємств для організації (утворення), будівництва, утримання в належному стані та охорони місць поховань.
5.15. Вносить пропозиції щодо створення госпрозрахункової інформаційної служби та визначення порядку діяльності таких служб.
5.16. Бере участь в межах компетенції у контролі за виконанням волевиявлення громадян.
5.17. Координує роботу щодо перепоховання останків померлих.
5.18. Вживає заходи щодо забезпечення контролю за дотриманням умов праці протягом усього терміну ведення робіт під час перепоховання останків.
5.19. Координує відведення у місцях поховання секторів для почесних поховань, поховання померлих (загиблих) військовослужбовців (сектори військових поховань), а також секторів для поховання померлих за національною чи релігійною ознакою.
5.20. Сприяє проведенню почесних поховань.
5.21. Вносить пропозиції щодо відведення земельних ділянок поза територією місць поховань для почесних поховань, на яких створює меморіальні бульвари, сквери, парки і кургани Слави.
5.22. Вносить пропозиції щодо розвитку та поліпшення стану благоустрою кладовищ, крематорію та колумбаріїв на відповідній території.
5.23. Сприяє виявленню місць невідомих поховань.
5.24. Вносить пропозиції щодо надання місцям невідомих поховань статусу кладовища з подальшим упорядкуванням його території згідно із законом.
5.25. Координує роботу із утримання кладовищ, військових кладовищ, військових ділянок на кладовищах, військових братських та одиночних могил, земельних ділянок для почесних поховань, братських могил, а також могил померлих одиноких громадян, померлих осіб без певного місця проживання, померлих, від поховання яких відмовилися рідні, місць поховань знайдених невпізнаних трупів.
5.26. Здійснює моніторинг та проводить аналіз функціонування та охорони кладовищ, крематорію та колумбаріїв, а також здійснення пов'язаних з цим витрат.
5.27. Координує роботу комунальних підприємств та служб у сфері ритуальних послуг.

................
Перейти до повного тексту