1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 326 від 07.03.2000 Зареєстровано в Київському
м. Київ міському управлінні юстиції
9 березня 2000 р. за N 21/213
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 1490 ( ra1490017-08 ) від 30.10.2008 )
Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів
та багажу і вартості проїзних квитків у міському
пасажирському транспорті
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА N 390 ( ra0390017-00 ) від 21.03.2000 N 879 ( ra0879017-00 ) від 09.06.2000 )
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 N 1548 ( 1548-96-п ) "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)":
1. Встановити тарифи на перевезення пасажирів та багажу і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху (додаються).
2. Тимчасовому конкурсному комітету при комітеті транспорту при визначенні переможця конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у м. Києві передбачити у типових договорах погодження розміру тарифу на перевезення пасажирів у залежності від довжини маршруту та привести раніше укладені договори у відповідність із зазначеними вимогами.
3. Київському міському територіально-виробничому об'єднанню автомобільного транспорту затвердити відповідно до чинного законодавства тарифи на перевезення пасажирів і багажу автомобільним транспортом у приміському сполученні із забезпеченням повного відшкодування населенням їх фактичної вартості.
4. Комітету транспорту Київської міської державної адміністрації із залученням фінансового управління, управління з питань цінової політики, державного комунального підприємства "Науково-дослідний інститут соціально-економічних проблем міста" (НДІСЕП), акціонерного товариства "Київпроект" та інших науково-дослідних і проектних організацій міста:
- провести обстеження навантаженості міських маршрутів та категорій населення, що ними користуються;
- розробити програму розвитку міського транспорту;
- з урахуванням чинних нормативних документів провести економічний аналіз планових та фактичних експлуатаційних витрат, витрат на проведення капітального ремонту та закупівлю нового рухомого складу комунальними транспортними підприємствами.
За результатами проведеної роботи до 1 липня 2000 року внести пропозиції міськдержадміністрації щодо вдосконалення структури управління транспортними підприємствами комунальної власності міста та раціональнішого використання рухомого складу.
5. Київському міському територіально-виробничому об'єднанню автомобільного транспорту, Київському метрополітену, державному комунальному підприємству "Київелектротранс" за розрахунками комітету транспорту профінансувати виконання цих робіт за рахунок передбаченого фінансування транспортних підприємств міста.
6. Управлінню з питань цінової політики за результатами проведених досліджень у разі необхідності надати відповідні пропозиції Київській міській державній адміністрації.
7. Зобов'язати Київське міське територіально-виробниче об'єднання автомобільного транспорту, Київський метрополітен, державне комунальне підприємство "Київелектротранс" провести відповідну роботу по зниженню собівартості послуг за рахунок виявлення непродуктивних витрат, ресурсоенергозбереження, перегляду норм споживання і нормативів витрат, що відшкодовуються через тарифи, інших заходів щодо здешевлення вартості послуг, та організувати широкодоступну реалізацію абонементних квитків у кіосках "Союздрук" і торговельній мережі міста.
8. Взяти до відома, що проїзд пільгових категорій населення здійснюється відповідно до чинного законодавства.
9. Комітету інформації звернутися до населення міста з відповідними роз'ясненнями про доцільність користування громадським транспортом у години "пік" громадянами, що користуються правом пільгового проїзду.
10. Запропонувати підприємствам, установам міста та благодійним організаціям проводити закупівлю для співробітників проїзних квитків або частково компенсувати їм вартість цих квитків.
11. Вважати такими, що втратили чинність, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 13.12.96 N 1944 ( ra1944017-96 ) "Про заходи по забезпеченню стабільної роботи міського транспорту" та 16.01.97 N 36 ( ra0036017-97 ) "Про затвердження цін та тарифів".
12. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова Київської міської
державної адміністрації О.Омельченко
Затверджено
розпорядженням Київської міської
державної адміністрації від
07.03.2000 N 326
Вартість
проїзних квитків на проїзд у міському пасажирському
транспорті: метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі,
фунікулері (який працює у звичайному режимі руху)
---------------------------------------------------------------------
N | Види проїзних | Вартість проїзного квитка, грн.
п/п| квитків |-----------------------------------------------
| |для громадян, для |для студентів|для учнів
| |службових поїздок пра-|вищих навча- |шкіл очної
| |цівників підприємств, |льних закла- |форми нав-
| |організацій та установ|дів I-IV рів-|чання
| |----------------------|нів акредита-|
| | на | на | на |ції та учнів |
| | 10 | 15 | місяць |професійно- |
| | днів | днів | |техічних нав-|
| | | | |чальних зак- |
| | | | |ладів очної |
| | | | |форми навчан-|
| | | | |ня |
---+-----------------+------+------+--------+-------------+----------
1. |На один вид тран-| | | | |
|спорту: | | | | |

................
Перейти до повного тексту