1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 292 від 15.02.2002
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 974 ( ra0974017-11 ) від 14.06.2011 )
Про впорядкування міської маршрутної мережі
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА N 1399 ( ra0054017-02 ) від 15.07.2002 N 41 ( ra0011017-03 ) від 20.01.2003 N 1709 ( ra_052017-05 ) від 12.09.2005 )
З метою підвищення ефективності роботи міського наземного транспорту, якості надання соціально значущих послуг, впорядкування існуючої транспортної мережі міста, поліпшення стану перевезень на маршрутах загального користування та відповідно до вимог Закону України "Про автомобільний транспорт" ( 2344-14 ), Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), постанови Кабінету Міністрів України від 02.11.96 N 1346 ( 1346-96-п ), Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.97 N 176 ( 176-97-п ), розпоряджень Київської міської державної адміністрації від 21.09.2001 N 1971 та від 24.10.2001 N 2276:
1. Взяти до уваги, що відповідно до підпункту 3.4 пункту 3 Положення про Головне управління транспорту Київської міської державної адміністрації, затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 21.09.2001 N 1971, замовником перевезень пасажирів наземними видами транспорту виступає Головне управління транспорту Київської міської державної адміністрації.
2. Визначити, що перевізники пасажирів різної форми власності, які працюють на міській маршрутній мережі, для забезпечення належної організації перевезень повинні мати власні, орендовані або що використовуються на договірних умовах, в тому числі в комунального підприємства "Київпастранс", павільйони очікування, зупинки та відстійні майданчики для автобусів та забезпечити роботу маршрутів за визначеними розкладами руху з відповідною організацією диспетчерського керування.

................
Перейти до повного тексту