1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VIII сесія XXIII скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 158/1135 від 26 грудня 2000 року
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 89/89 ( ra0089023-02 ) від 11.07.2002 )
Про затвердження структури та загальної
чисельності секретаріату Київради, патронатної
служби Київського міського голови, служби
комісії з питань поновлення прав реабілітованих
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 230/1664 ( ra0230023-02 ) від 07.02.2002 )
Відповідно до ст.14 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ) та рішення Київської міської ради від 09.09.99 року N 23/525 ( ra0023023-99 ) "Про створення секретаріату Київради" Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити структуру та загальну чисельність секретаріату Київради, чисельність патронатної служби Київського міського голови, служби комісії з питань поновлення прав реабілітованих згідно з додатком до даного рішення.
2. Заступнику міського голови - секретарю Київради В.Яловому підготувати та подати на затвердження Київській міській раді кошторис витрат на утримання секретаріату Київради, патронатної служби Київського міського голови, служби комісії з питань поновлення прав реабілітованих.
3. Дозволити Київському міському голові в разі необхідності вносити зміни до структури секретаріату Київради в межах затвердженої загальної чисельності секретаріату Київради та кошторису витрат на його утримання.
Міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київської міської ради
від 26 грудня 2000 р. N 158/1135
Структура секретаріату Київської міської ради
------------------------------------------------------------------
| Назва структурних підрозділів та посад | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Заступник міського голови - секретар Київради | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Керуючий справами Київради | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Голова постійної комісії Київради з питань | 1 |
|планування, бюджету, фінансів та | |
|соціально-економічного розвитку | |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Відділ з питань бюджету, фінансів та | |
| соціально-економічного розвитку | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Радник | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Головний спеціаліст | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Відділ з питань землекористування та містобудування | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Радник | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Провідний спеціаліст | 2 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Відділ з питань власності | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Радник | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Головний спеціаліст | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Провідний спеціаліст | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Відділ роботи з органами місцевого самоврядування та | |
| самоорганізації населення | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Головний спеціаліст | 2 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Служба радників постійних комісій Київради | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Керівник служби | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Радники постійних комісій Київради | 7 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Управління організаційно-консультативної роботи | |

................
Перейти до повного тексту