1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія XXIV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 156/156 від 11.07.2002
Про Програму зміцнення законності, посилення
боротьби зі злочинністю у м. Києві
на 2002-2006 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради N 214/1088 ( ra0214023-03 ) від 27.11.2003 N 273/1148 ( ra_273023-03 ) від 18.12.2003 N 136/1346 ( ra0136023-04 ) від 18.03.2004 N 566/1976 ( ra0566023-04 ) від 21.10.2004 )
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ) і Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ), з метою посилення законності та правопорядку в столиці Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Програму зміцнення законності, посилення боротьби зі злочинністю у м. Києві на 2002-2006 роки згідно з додатком.
2. Доручити виконавчому органу Київради (Київській міській державній адміністрації) вирішити питання фінансування Програми в 2002 році та врахувати її при формуванні проектів бюджетів м. Києва на наступні роки.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань правової політики та депутатської етики.
Київський міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київської
міської ради
від 11.07.2002 N 156/156
Програма
зміцнення законності, посилення боротьби зі злочинністю
у м. Києві на 2002-2006 роки
Програма зміцнення законності, посилення боротьби зі злочинністю у м. Києві на 2002-2006 роки (надалі - "Програма") охоплює органи прокуратури м. Києва, ГУ МВС України в м. Києві, УСБУ в м. Києві, Апеляційного суду м. Києва, Київського міського управління юстиції, ДПА в м. Києві та КРУ в м. Києві і розроблена відповідно до Конституції України ( 254к/96-ВР ), законів України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ), "Про міліцію" ( 565-12 ), "Про прокуратуру" ( 1789-12 ), "Про Службу безпеки України" ( 2229-12 ), "Про державну податкову службу в Україні" ( 509-12 ) та інших чинних законодавчих і підзаконних нормативних актів.
I. Загальні положення
1. Згідно з указами Президента України "Про невідкладні заходи щодо посилення боротьби зі злочинністю" ( 396/94 ), "Про Комплексну програму профілактики злочинності на 2001-2005 роки" ( 1376/2000 ) та "Про заходи щодо дальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян" ( 143/2002 ) правоохоронним органам разом з іншими органами державної виконавчої влади належить вважати боротьбу зі злочинами проти особистості, злочинністю в економічній сфері, насамперед у кредитно-фінансовій та банківській системах, зовнішньоекономічній галузі головними напрямами в діяльності і систематично здійснювати скоординовані заходи, спрямовані на рішуче посилення боротьби з бандитизмом, корупцією, організованою злочинністю, іншими тяжкими злочинами.
2. Основною метою цієї Програми є забезпечення виконання на території м. Києва загальнодержавних програм щодо боротьби зі злочинністю, з корупцією, подальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян, протидії легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, діяльності судів загальної юрисдикції та інших судових органів, посилення протидії незаконному обігу наркотичних засобів, зброї та вибухових речовин.
( Пункт 2 розділу I в редакції Рішення Київміськради N 136/1346 ( ra0136023-04 ) від 18.03.2004 )
3. Пріоритетним напрямом діяльності правоохоронних органів визначається захист конституційних прав і свобод громадян за допомогою:
- створення у місті атмосфери суспільної нетерпимості до правопорушень;
- захисту власності і ринкових відносин;
- запобігання фактам корупції у владних і управлінських структурах, зрощуванню державних службовців з кримінальними угрупованнями;
- викорінення зловживань в економічній, фінансовій та соціальній сферах;
- зміцнення законності в діяльності державних органів і установ, підприємницьких та комерційних структур;
- створення надійних перешкод посиленню кримінального насильства;
- максимальної протидії обігу зброї, наркотичних засобів; - дієвої боротьби з пияцтвом, алкоголізмом і наркоманією;
- забезпечення стабільного правового порядку та громадської безпеки;
- формування високої правосвідомості та правової культури мешканців столиці;
- захисту прав споживачів та здоров'я населення м. Києва з метою запобігання вживання неякісної продукції;
- протидії ввезення наркотичних засобів;
- створення перешкод штучному поширенню збудників інфекційних хвороб;
- протидії ввезенню зброї, вибухових речовин та пристроїв.
( Пункт 3 розділу I доповнено позиціями згідно з Рішенням Київміськради N 566/1976 ( ra0566023-04 ) від 21.10.2004 )
4. Програма носить плановий характер і її виконання знаходиться у прямій залежності від обсягів щорічного виконання міського бюджету.
5. Придбання матеріальних цінностей, приладів, техніки тощо відбувається на тендерній основі за участю представників Київради (від профільних комісій).
6. У разі поточної необхідності, за згодою постійної комісії Київради з питань правової політики та депутатської етики і за погодженням з постійною комісією Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, цільова направленість допомоги може бути змінена в межах виділених коштів.
II. Заходи щодо зміцнення законності,
посилення боротьби зі злочинністю
1. Проаналізувати стан правопорядку та законності в кожному районі та мікрорайоні міста, на підприємствах, в установах та організаціях. З урахуванням факторів, що сприяють загостренню криміногенного стану, визначити скоординовані дії владних і правоохоронних органів, громадських організацій щодо профілактики правопорушень і злочинів, насамперед для забезпечення громадської безпеки, захисту прав і свобод киян, всіх форм власності та економічних відносин і узгодити заходи з покладенням відповідальності за їх виконання на конкретних посадових осіб.
Районні у місті Києві державні
адміністрації, ГУ МВС України в
м. Києві, ДПА у м. Києві, УСБУ у
м. Києві, прокуратура м. Києва,
відділ взаємодії з правоохоронними
органами апарату Київської міської
державної адміністрації.
Щорічно.
2. Забезпечити широку гласність правоохоронної діяльності, спрямованої на попередження злочинності. Здійснювати підготовку матеріалів з цих питань для газети "Столиця", "Хрещатик", телебачення й радіо, інших засобів масової інформації, у т.ч. розміщувати таку інформацію на власних Web-сторінках у мережі Інтернет. Щомісячно проводити зустрічі, прес-конференції для журналістів, надавати їм необхідну допомогу у висвітленні роботи правоохоронних органів.
Міське управління юстиції, ГУ МВС
України в м. Києві, ДПА у
м. Києві, УСБУ у м. Києві,
прокуратура м. Києва.
Щорічно.
3. Згідно зі статтею 24 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ) на спільному засіданні колегій державних адміністрацій міста Києва і Київської області розглянути організаційні і практичні заходи щодо посилення взаємодії при виконанні указів Президента України "Про Комплексну програму профілактики злочинності на 2001-2005 роки" від 25.12.01 N 1376/2000 ( 1376/2000 ) та "Про заходи щодо дальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян від 18.02.02 N 143/2002 ( 143/2002 ).
Організаційний відділ та відділ
взаємодії з правоохоронними органами
Київської міської державної
адміністрації
Третій квартал 2002 р.
4. Згідно з вимогами статті 24 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ) підготувати пропозиції щодо створення підрозділу з профілактики жебрацтва, бродяжництва та дитячої бездоглядності. Покласти на такий підрозділ організаційно-методичне забезпечення цієї роботи відповідних міських служб, міліцейських підрозділів та громадських організацій.
ГУ МВС України в м. Києві, служба у
справах неповнолітніх, відділ
взаємодії з правоохоронними органами
Київської міської державної
адміністрації, Головне управління
соціального захисту населення.
Четвертий квартал 2002 р.
5. Під егідою муніципальних підрозділів і служб районів з благоустрою, озеленення, санітарного забезпечення території міста, місць масового відпочинку тощо вирішити питання про створення системи громадських робіт для працевлаштування осіб, звільнених з місць позбавлення волі, засуджених з відстрочкою виконання вироків та інших осіб з групи соціального ризику.
Головне управління праці та
зайнятості населення, Головне
управління житлового господарства,
Головне управління транспорту та
зв'язку, відділ взаємодії з
правоохоронними органами
міськдержадміністрації, районні у
місті Києві державні адміністрації,
ГУ МВС України в м. Києві.
2002-2003 рр.
6. Провести детальний аналіз стану та термінів розгляду звернень громадян щодо порушення їх прав і свобод та законності вирішення таких скарг в органах державного управління, соціального захисту, охорони здоров'я, освіти, судах, правоохоронних органах, підприємствах, установах і організаціях. Результати розглянути на розширених засіданнях колегій і нарадах відповідних відомств.
Відділ по роботі зі зверненнями
громадян Київської міської державної
адміністрації, міське управління
юстиції, ГУ МВС України в м. Києві,
УСБУ у м. Києві, прокуратура м. Києва
та Київський міський суд (за згодою).
За графіком. 2002-2006 рр.
7. З метою посилення захисту прав суб'єктів кримінального процесу (обвинувачуваних, підозрюваних, потерпілих, свідків), захисту їх честі та гідності від насильства та образи при проведенні оперативно-розшукових заходів, слідчих дій, при затриманні та арештах проаналізувати звернення таких осіб зі скаргами на дії посадових осіб, а також вивчити кримінальні справи за фактами перевищення влади і службових повноважень при проведенні дізнання та судового слідства. Відреагувати на викриті порушення закону. Результати обговорити на колегіях відомств, оперативних нарадах. Матеріали використати на семінарах слідчих і оперативних працівників.
Міське управління юстиції, Київський
міський суд та прокуратура м. Києва
(за згодою), ГУ МВС України в
м. Києві, Управління податкової
міліції ДПА у м. Києві.
2002-2006 рр. Щорічно.
8. Здійснити заходи щодо виявлення фактів незаконною відчуження житла, насамперед такого, що належить особам похилого віку, самотнім, хворим, визнаним недієздатними, хворим на алкоголізм та поновлення прав потерпілих. Забезпечити облік таких осіб для їх соціально-правового захисту.
Головне управління соціального
захисту населення, Головне управління
охорони здоров'я Київської міської
державної адміністрації, міське
управління юстиції, районні у місті
Києві державні адміністрації, ГУ МВС
України в м. Києві.
2002-2006 рр.
9. Започаткувати систематичне проведення
інформаційно-просвітницьких заходів щодо запобігання зникненню
людей. З цією метою із залученням працівників правоохоронних
органів створити спеціальний цикл телерадіопередач, окремі рубрики
в друкованих та електронних засобах масової інформації, в яких
оприлюднювати відомості про негативні наслідки безпідставного
залишення громадянами місць свого постійного проживання або
навчання, нелегального виїзду за межі України для
працевлаштування.
Головне управління преси та
інформації, управління у справах
сім'ї та молоді, управління по
фізичній культурі і спорту, головні
управління освіти і науки, охорони
здоров'я та з питань внутрішньої
політики Київської міської державної
адміністрації, ГУ МВС України в
м. Києві.
2002-2006 рр.
10. Згідно з угодами купівлі-продажу та законності надходження коштів, які використовують юридичні та фізичні особи на придбання об'єктів та пакетів акцій підприємств, що приватизуються, здійснити перевірки виконання покупцями інвестиційних зобов'язань. Особливу увагу приділити інвесторам, що зареєстровані в офшорних зонах. За результатами перевірок підготувати звіт (кожні півроку).
Регіональне відділення фонду
державного майна України по м. Києву,
ГУ МВС України в м. Києві, УСБУ у
м. Києві.
2002-2006 рр.
11. З метою запобігання втратам з державного та міського бюджетів, вивчити порядок оподаткування товарів, які закуповуються та ввозяться у столицю з використанням коштів кредитів, наданих Україні згідно з кредитними угодами між Україною та міжнародними фінансовими організаціями.
Головне управління
зовнішньоекономічних зв'язків та
інвестицій Київської міської
державної адміністрації, Київська
регіональна митниця, ДПА у м. Києві.
2003 р.
12. Перевірити державні підприємства та організації, що передали в оренду приміщення, майно, земельні ділянки, стосовно своєчасності та повноти розрахунків за орендну плату, відповідності її розмірів встановленим законодавством нормам, оприбуткуванню отриманих коштів.
Головне управління з питань майна
Київської міської державної
адміністрації, ДПА у м. Києві, КРУ у
м. Києві.
Щорічно.
13. За матеріалами кримінальних справ проаналізувати дані досудового слідства та судову практику щодо причин та умов хабарництва і зловживань владою, інших корупційних діянь посадових осіб. Результати аналізу та ефективність вжитих заходів щодо викорінення таких правопорушень розглянути на координаційній нараді керівників правоохоронних органів міста.
Прокуратура м. Києва та Апеляційний
суд у м. Києві (за згодою), ГУ МВС
України в м. Києві, УСБУ у м. Києві.
Щорічно.
14. Проаналізувати стан виконання державними органами вимог статті 18 Закону України "Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю" ( 3341-12 ) щодо участі у виявленні фактів організованих злочинів і корупції та реагування на ці діяння.

................
Перейти до повного тексту