- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VI сесія V скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 90/4562 від 13.03.2008
Про затвердження міської комплексної програми
"Репродуктивне здоров'я населення міста Києва
на 2008 - 2015 роки"
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону
України "Про місцеве самоврядування в Україні"
( 280/97-ВР ), на
виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2006
N 1849
( 1849-2006-п ) "Про затвердження Державної програми
"Репродуктивне здоров'я нації" на період до 2015 року", з метою
покращення репродуктивного здоров'я населення міста Києва Київська
міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити міську комплексну програму "Репродуктивне
здоров'я населення міста Києва на 2008 - 2015 роки" згідно з
додатком.
2. Виконавчому органу Київради (Київській міській державній
адміністрації) забезпечити реалізацію заходів, передбачених
міською комплексною програмою "Репродуктивне здоров'я населення
міста Києва на 2008 - 2015 роки".
3. Визначити Головне управління охорони здоров'я та медичного
забезпечення виконавчого органу Київради (Київської міської
державної адміністрації) відповідальним за реалізацію міської
програми "Репродуктивне здоров'я населення міста Києва на
2008 - 2015 роки".
4. Головному управлінню охорони здоров'я та медичного
забезпечення виконавчого органу Київради (Київської міської
державної адміністрації):
4.1. При формуванні бюджетного запиту на 2008 рік та наступні
роки передбачати видатки на реалізацію міської комплексної
програми "Репродуктивне здоров'я населення міста Києва на 2008 -
2015 роки".
4.2. Забезпечувати виконання міської комплексної програми
"Репродуктивне здоров'я населення міста Києва на 2008 - 2015 роки"
в межах загального обсягу видатків, передбачених в бюджеті міста
Києва на відповідні роки по галузі "Охорона здоров'я".
5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну
комісію Київради з питань охорони здоров'я та соціального захисту
та постійну комісію Київради з питань бюджету та
соціально-економічного розвитку.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення Київради
від 13 березня 2008 р. N 90/4562
Міська комплексна програма
"Репродуктивне здоров'я населення м. Києва
на 2008 - 2015 роки"
Вступ
Право на охорону здоров'я, в першу чергу репродуктивного, є
невід'ємною частиною прав людини взагалі.
Репродуктивне здоров'я населення м. Києва завжди знаходилось
під пильним наглядом виконавчого органу Київської міської Ради
(Київської міської державної адміністрації) і Головного управління
охорони здоров'я та медичного забезпечення.
Комплекс заходів, здійснених протягом останніх років у рамках
міської міжгалузевої комплексної програми "Здоров'я киян" на
2003 - 2011 роки, сприяв позитивним змінам у сфері репродуктивного
здоров'я.
Збільшилась обізнаність населення щодо здорового способу
життя, безпечної статевої поведінки, відповідального батьківства,
методів профілактики небажаної вагітності, підвищився рівень
використання сучасних методів контрацепції.
Знизився рівень абортів, зменшились показники материнської та
дитячої смертності. Однак, ці показники все ще залишаються
високими. Залишаються проблеми невиношування та безплідності, які,
як наслідок небезпечної статевої поведінки, є причинами значних
репродуктивних втрат.
Виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня
2006 року N 1849
( 1849-2006-п ) "Про затвердження Державної
програми "Репродуктивне здоров'я нації на період 2015 року"
вимагає подальшого здійснення комплексу заходів, спрямованих на
поліпшення репродуктивного здоров'я населення м. Києва. Саме на це
спрямована програма "Репродуктивне здоров'я населення м. Києва на
2008 - 2015 роки" (далі - Програма).
Мета Програми:
Поліпшення репродуктивного здоров'я населення м. Києва як
важливої складової загального здоров'я, впливу на демографічну
ситуацію.
Основні завдання Програми:
1. Забезпечення умов безпечного материнства.
2. Формування репродуктивного здоров'я у дітей та молоді.
3. Удосконалення системи планування сім'ї.
4. Збереження репродуктивного здоров'я населення.
5. Лікування безпліддя з використанням допоміжних
репродуктивних технологій.
6. Забезпечення ефективного управління з питань реалізації
Програми.
Цільові групи:
- діти віком до 14 років;
- діти підліткового віку 15 - 17 років;
- молодь у віці 18 - 20 років;
- молоді сім'ї до 35 років;
- вагітні жінки;
- жінки та чоловіки репродуктивного віку;
- жінки та чоловіки репродуктивного віку, які страждають на
безпліддя.
Пріоритетними напрямками реалізації Програми є:
У соціально-економічній сфері:
- пропагування сімейних цінностей, забезпечення медико-
соціальної підтримки молодої сім'ї;
- пропагування здорового способу життя серед молоді;
- охорона здоров'я соціально незахищених груп населення;
- створення умов для підвищення доступності лікування
безпліддя з використанням допоміжних репродуктивних технологій.
В освітній сфері:
- розробка та реалізація міжгалузевих стратегій, спрямованих
на пропаганду, формування і заохочення до здорового способу життя,
відповідального батьківства та безпечного материнства;
- інформування населення з питань відповідального ставлення
до охорони особистого здоров'я;
- проведення освітніх та просвітницьких заходів з питань
охорони здоров'я, які пропагують здоровий спосіб життя, планування
сім'ї, зміцнення репродуктивного здоров' я населення, охорону
материнства та профілактику онкологічних захворювань;
- інформування населення про існуючі сучасні методики
лікування безпліддя з використанням допоміжних репродуктивних
технологій і медичні заклади, де вони проводяться.
У медичній сфері:
- забезпечення посилення профілактичної направленості
медичних послуг з репродуктивного здоров'я для кожної цільової
групи;
- впровадження стратегії надання послуг з репродуктивного
здоров'я лікарями загальної практики та сімейними лікарями;
- забезпечення якості медичної допомоги у сфері
репродуктивного здоров'я та планування сім' ї відповідно до
протоколів її надання;
- забезпечення рівних для чоловіків та жінок репродуктивних
прав, включаючи поінформований вибір та доступ до служб охорони
репродуктивного здоров'я;
- продовження розробки та впровадження технологій і практик у
сфері репродуктивного здоров'я на основі науково-доказової
медицини;
- покращення матеріально-технічного забезпечення закладів
охорони репродуктивного здоров'я;
- удосконалення та оптимізація системи планування сім'ї в
м. Києві;
- розробка стратегії з питань забезпечення населення м. Києва
засобами запобігання небажаної вагітності;
- створення матеріально-технічної бази для проведення
допоміжних репродуктивних технологій з метою лікування неплідності
в державних закладах охорони здоров'я - Київському міському центрі
репродуктивної та перинатальної медицини (КМЦРПМ).
У кадровій сфері:
- розробка та впровадження системи підготовки сімейних та
лікарів загальної практики з проблем репродуктивного здоров'я та
планування сім'ї;
- удосконалення навчальних програм додипломної та
післядипломної підготовки фахівців шляхом включення розділів з
питань репродуктивного здоров'я та планування сім'ї;
- підвищення рівня професійної підготовки фахівців, які
надають медичну допомогу у сфері репродуктивного здоров'я шляхом
впровадження системи безперервного професійного розвитку;
- удосконалення системи управління в закладах охорони
здоров'я;
- розробка та впровадження системи підготовки лікарів з
питань репродуктології, медичної генетики, ембріології.
У науковій сфері:
Проведення наукових досліджень з метою:
- виявлення факторів та механізмів впливу на збереження та
поліпшення репродуктивного здоров'я;
- проведення ситуаційного аналізу щодо туберкульозу
репродуктивної сфери;
- моніторингу та оцінки реалізації заходів Програми;
- виявлення факторів та механізмів, які сприяють підвищенню
ефективності допоміжних репродуктивних технологій при лікуванні
безпліддя.
У сфері співробітництва та координації:
- розробка та впровадження дієвих механізмів управління та
координації міжгалузевих (міністерств та відомств) та
міжсекторальних (державного, приватного, громадського секторів)
зусиль з метою ефективної реалізації Програми;
- впровадження дієвих механізмів співробітництва з
міжнародними центрами по лікуванню безпліддя з використанням
допоміжних репродуктивних технологій.
Фінансово-економічне обґрунтування:
Фінансування програми "Репродуктивне здоров'я населення
м. Києва на 2008 - 2015 роки" планується здійснювати за рахунок
міського бюджету, а також за рахунок інших джерел, не заборонених
чинним законодавством.
Орієнтовний обсяг фінансування програми "Репродуктивне
здоров'я населення м. Києва на 2008 - 2015 роки" з міського
бюджету визначається щороку, виходячи з конкретних завдань та
наявності коштів.
Очікувані результати:
Показники стану здоров'я:
- підвищення показника народжуваності до 9,8 на 1000
населення;
- зниження рівня материнської смертності до 14,1 на 100 тис.
народжених живими;
- зниження рівня малюкової смертності до 8 на 1000 народжених
живими;
- зниження частки вагітних з анемією до 19,1 на 100
вагітностей;
- зниження рівня захворювань статевих органів у підлітків до
122 на 1000 відповідного віку;
- зниження захворюваності на сифіліс до 35 на 100 тис.
дорослого населення;
- зниження захворюваності на рак шийки матки до 13,0 на 100
тис. жіночого населення;
- підвищення народжуваності, зменшення кількості безплідних
пар.
Показники способу життя:
- зниження частоти абортів у жінок репродуктивного віку до
15,6 на 1000 жінок відповідного віку;
- досягнення до 60 % дітей, які перебувають на грудному
вигодовуванні, до 6-ти місячного віку;
- підвищення використання надійних сучасних засобів
запобігання небажаної вагітності на 20 %;
- зниження рівня абортів серед дітей підліткового віку до 3,5
на 1000 відповідного віку;
- зниження показника підліткової вагітності до 10,0 на 1000
дівчат відповідного віку;
- зниження захворюваності на захворювання, які передаються
статевим шляхом, серед молоді.
Показники Програми та послуг:
- забезпечення 98 % вагітних антенатальним доглядом;
- забезпечення 100 % впровадження клінічних протоколів;
- забезпечення дотримання стандартів лікування у 100 %
випадків з приводу ІПСШ;
- забезпечення щорічного огляду чоловіків на ІПСШ;
- забезпечення можливостей андрологічного обстеження
чоловічого населення, в тому числі підлітків;
- забезпечення 100 % обстеження безплідних пар;
- лікування безплідних пар міста з використанням допоміжних
репродуктивних технологій в державних закладах охорони здоров'я
Київському міському центрі репродуктивної та перинатальної
медицини.
Заходи міської комплексної програми
"Репродуктивне здоров'я населення м. Києва
на 2008 - 2015 роки"
№ п/п Зміст заходів Термін виконання Виконавці Відповідальні за виконання
Завдання I
Створення умов
безпечного материнства
1. Забезпечити акушерські 2008 - 2015 Управління організації Начальник ГУОЗ та МЗ,
відділення препаратами роки лікувально-профілактичної перший заступник начальника ГУОЗ та МЗ
для надання невідкладної допомоги матерям і дітям
медичної допомоги ГУОЗ та МЗ, головний
(новосевен, рефортан, позаштатний спеціаліст
гелофузин, простогландини, ГУОЗ та МЗ з акушерства
транексонова кислота) та гінекології,
головний консультант ГУОЗ
та МЗ з питань акушерської
реанімації
2. Провести аналіз 2010 - 2015 Головний консультант ГУОЗ Начальник управління організації
ефективності застосування роки та МЗ з питань акушерської лікувально-профілактичної
препаратів для надання реанімації допомоги матерям і дітям
невідкладної медичної
допомоги у разі кровотечі
3. Створити реєстр жінок з 2008 рік Управління організації Начальник управління організації
тяжкими захворюваннями, лікувально-профілактичної лікувально-профілактичної допомоги матерям і дітям
внаслідок яких вагітність допомоги матерям і дітям
та пологи загрожують життю. ГУОЗ та МЗ, генеральні
Здійснити заходи щодо директори Територіальних
лікування вагітних жінок і медичних об'єднань
забезпечення потреби у
препаратах лікування
плацентонедостатності
4. Здійснити заходи щодо 2008 - 2015 Генеральні директори Перший заступник
закупівлі контрацептивів роки Територіальних медичних начальника ГУОЗ та МЗ
для жінок з тяжкими об'єднань
захворюваннями, внаслідок
яких вагітність та пологи
загрожують життю, у
відповідності клінічного
протоколу
5. Забезпечити жінок з 2008 - 2015 Генеральні директори Начальник управління організації
тяжкими захворюваннями, роки Територіальних медичних лікувально-профілактичної
внаслідок яких вагітність об'єднань допомоги матерям і дітям
та пологи загрожують
життю, безоплатними
контрацептивами
6. Здійснювати контроль Постійно Управління організації Начальник управління організації
ефективності забезпечення лікувально-профілактичної лікувально-профілактичної
жінок з тяжкими допомоги матерям і дітям допомоги матерям і дітям
захворюваннями, внаслідок ГУОЗ та МЗ, головний
яких вагітність та пологи позаштатний спеціаліст ГУОЗ
загрожують життю, та МЗ з акушерства та
безоплатними гінекології
контрацептивами
7. Провести оцінку 2008 рік Управління організації Перший заступник
забезпечення акушерських лікувально-профілактичної начальника ГУОЗ та МЗ
стаціонарів допомоги матерям і дітям
кардіомоніторами, ГУОЗ та МЗ, головні лікарі
апаратами УЗД, апаратами родопомічних та дитячих ЛПЗ,
штучної вентиляції легень, головний позаштатний
пульсоксиметрами, сучасним спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
портативним лабораторним акушерства та гінекології,
обладнанням для головний позаштатний
забезпечення цілодобової спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
лабораторної діагностики педіатрії
для надання перинатальної
допомоги
8. Розробити та затвердити 2008 рік Управління організації Перший заступник
план забезпечення лікувально-профілактичної начальника ГУОЗ та МЗ
акушерських стаціонарів допомоги матерям і дітям
кардіомоніторами, ГУОЗ та МЗ, головні
апаратами УЗД, апаратами спеціалісти ГУОЗ та МЗ
штучної вентиляції легень,
пульсоксиметрами, сучасним
портативним лабораторним
обладнанням для
забезпечення цілодобової
лабораторної діагностики
у відповідності до
наявного обладнання
9. Підготувати 2008 - 2015 Головні спеціалісти Перший заступник
техніко-економічне роки ГУОЗ та МЗ начальника ГУОЗ та МЗ
обґрунтування закупівлі
для акушерських
стаціонарів кардіомоніторів,
апаратів УЗД, апаратів
штучної вентиляції легень,
пульсоксиметрів, сучасного
портативного лабораторного
обладнання для забезпечення
цілодобової лабораторної
діагностики
10. Здійснити заходи щодо 2008 - 2015 Управління організації Перший заступник
закупівлі та розподілу, роки лікувально-профілактичної начальника ГУОЗ та МЗ
відповідно до потреби, для допомоги матерям і дітям
акушерських стаціонарів ГУОЗ та МЗ
кардіомоніторів, апаратів
УЗД, апаратів штучної
вентиляції легень,
пульсоксиметрів, сучасного
портативного лабораторного
обладнання для забезпечення
цілодобової лабораторної
діагностики
11. Забезпечити акушерські 2008 - 2015 Управління організації Перший заступник
відділення кардіомоніторами, роки лікувально-профілактичної начальника ГУОЗ та МЗ
апаратами УЗД, апаратами ГУОЗ та МЗ, генеральні
штучної вентиляції легень, директори Територіальних
пульсоксиметрами, сучасним медичних об'єднань, головні
портативним лабораторним лікарі пологових будинків
обладнанням для забезпечення
цілодобової лабораторної
діагностики
12. Забезпечити акушерські Постійно Генеральні директори Начальник управління
стаціонари одноразовими Територіальних медичних організації
вакуум-екстракторами об'єднань лікувально-профілактичної
допомоги матерям і дітям
13. Розробити комп'ютерну 2008 рік Інформаційно-обчислювальний Начальник управління
програму для проведення центр ГУОЗ та МЗ організації
моніторингу за вагітними, лікувально-профілактичної
породіллями та породіллями допомоги матерям і дітям
високого ступеня
акушерського та
перинатального ризику
14. Забезпечити родопомічні 2008 рік Генеральні директори Перший заступник
заклади комп'ютерами для Територіальних медичних начальника ГУОЗ та МЗ
проведення моніторингу за об'єднань
вагітними, породіллями та
породіллями високого
ступеня акушерського та
перинатального ризику
15. Продовжити впровадження Постійно Управління організації Головний позаштатний
клінічних протоколів з лікувально-профілактичної спеціаліст ГУОЗ та МЗ
питань акушерства, допомоги матерям і дітям з акушерства та
гінекології, ГУОЗ та МЗ, генеральні гінекології
сексопатології, директори Територіальних
неонатології та медичних об'єднань
педіатрії відповідно до
рекомендацій ВООЗ та
висновків
науково-доказової
медицини
16. Впровадити систему 2008 рік Генеральні директори Перший заступник
інфекційного контролю в Територіальних медичних начальника ГУОЗ та МЗ
акушерських стаціонарах об'єднань
17. Вивчити потребу у I квартал Управління організації Головний позаштатний
препаратах для 2008 року лікувально-профілактичної спеціаліст ГУОЗ та МЗ
лікування тяжких форм допомоги матерям і дітям з акушерства та гінекології
анемії у вагітних у ГУОЗ та МЗ, генеральні
відповідності до директори Територіальних
клінічного протоколу медичних об'єднань
18. Забезпечити акушерські Постійно Генеральні директори Перший заступник
стаціонари препаратами Територіальних медичних начальника ГУОЗ та МЗ
для лікування тяжких об'єднань
форм анемії у вагітних
у відповідності до
клінічного протоколу
19. Забезпечити нормативне 2008 рік Управління організації Перший заступник
забезпечення лікувально-профілактичної начальника ГУОЗ та МЗ
реорганізації допомоги матерям і дітям
акушерських та ГУОЗ та МЗ КМДА,
неонатологічних генеральні директори
відділень для Територіальних медичних
впровадження сучасних об'єднань
перинатальних технологій
20. Здійснити Постійно Управління організації Начальник управління організації
нормативно-правове лікувально-профілактичної лікувально-профілактичної
забезпечення заходів допомоги матерям і дітям допомоги матерям і дітям
профілактики перинатальної ГУОЗ та МЗ,
ВІЛ-інфекції генеральні директори
Територіальних медичних
об'єднань
21. Здійснити 2008 - 2010 Управління організації Перший заступник
ремонтно-реорганізаційні роки лікувально-профілактичної начальника ГУОЗ та МЗ
роботи для забезпечення допомоги матерям і дітям
діяльності ГУОЗ та МЗ,
індивідуальних/сімейних генеральні директори
пологових залів, палат Територіальних медичних
для спільного перебування об'єднань
матері та дитини та
теплового ланцюжка в
акушерських та
неонатологічних
стаціонарах
22. Вивчати потребу 2008 - 2015 Управління організації Начальник управління організації
родопомічних та роки лікувально-профілактичної лікувально-профілактичної
неонатологічних закладів допомоги матерям і дітям допомоги матерям і дітям
охорони здоров'я у ГУОЗ та МЗ,
сучасному обладнанні для головний позаштатний
забезпечення умов спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
виходжування неонатології, головні лікарі
новонароджених з родопомічних та дитячих ЛПЗ
надзвичайно малою вагою
при народженні
(від 500 г) та з
тяжкими захворюваннями
23. Розробити табель I квартал Управління організації Начальник управління організації
оснащення родопомічних 2008 року лікувально-профілактичної лікувально-профілактичної
закладів у відповідності допомоги матерям і дітям допомоги матерям і дітям
до рівня надання ГУОЗ та МЗ,
медичної допомоги головний позаштатний
спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
неонатології, головні лікарі
родопомічних та дитячих ЛПЗ
24. Підготувати 2008 рік Управління організації Начальник управління організації
техніко-економічне лікувально-профілактичної лікувально-профілактичної
обґрунтування закупівлі допомоги матерям і дітям допомоги матерям і дітям
реанімобілів, обладнання ГУОЗ та МЗ,
та розхідних матеріалів головний позаштатний
для родопомічних спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
закладів з метою неонатології, головні
забезпечення лікарі родопомічних
перинатальною допомогою, та дитячих ЛПЗ
в т. ч. умов
виходжування
новонароджених з
надзвичайно малою вагою
при народженні
(від 500 г) та з
тяжкими захворюваннями
у відповідності до
потреб та стратегії
перинатальної допомоги
25. Здійснити заходи щодо 2008 - 2015 Управління організації Перший заступник
закупівлі та розподілу роки лікувально-профілактичної начальника ГУОЗ та МЗ
у відповідності до допомоги матерям і дітям
потреб акушерських та ГУОЗ та МЗ,
неонатологічних головний позаштатний
стаціонарів обладнання спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
та розхідних матеріалів неонатології, головні лікарі
для забезпечення родопомічних та дитячих ЛПЗ
перинатальною допомогою,
в т. ч. умов
виходжування
новонароджених з
надзвичайно малою вагою
при народженні
(від 500 г) та з
тяжкими захворюваннями
26. Забезпечити акушерські та 2007 - 2009 Управління організації Перший заступник
неонатологічні стаціонари роки лікувально-профілактичної начальника ГУОЗ та МЗ
обладнанням та розхідними допомоги матерям і дітям
матеріалами для ГУОЗ та МЗ,
забезпечення головний позаштатний
перинатальною допомогою, спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
в т. ч. умов виходжування неонатології, головні лікарі
новонароджених з родопомічних та дитячих ЛПЗ
надзвичайно малою вагою
при народженні (від 500 г)
та з тяжкими
захворюваннями у
відповідності потреби
27. Розробити та впровадити 2009 - 2010 Управління організації Головний позаштатний
заходи щодо зниження роки лікувально-профілактичної спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
перинатальних втрат при допомоги матерям і дітям акушерства та гінекології
різних видах ГУОЗ та МЗ,
екстрагенітальної головний позаштатний
патології вагітних спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
акушерства та гінекології,
головні спеціалісти
ГУОЗ та МЗ
28. Вивчити роль 2009 - 2012 Управління організації Головний позаштатний
перинатальних факторів роки лікувально-профілактичної спеціаліст ГУОЗ та МЗ
у виникненні інвалідності допомоги матерям і дітям з акушерства та гінекології
дітей і розробити ГУОЗ та МЗ,
ефективну систему, головні спеціалісти
профілактики та ГУОЗ та МЗ
медико-соціальної
реабілітації
29. Затвердити та впровадити 2013 - 2015 Управління організації Перший заступник
заходи щодо профілактики роки лікувально-профілактичної начальника ГУОЗ та МЗ
перинатальних факторів у допомоги матерям і дітям
виникненні інвалідності ГУОЗ та МЗ,
дітей та створити систему генеральні директори
медико-соціальної Територіальних медичних
реабілітації об'єднань, головні
спеціалісти ГУОЗ та МЗ
30. Здійснити заходи щодо 2008 - 2015 Управління організації Перший заступник
закупівлі та пропорційного роки лікувально-профілактичної начальника ГУОЗ та МЗ
розподілу антирезусного допомоги матерям і дітям
імуноглобуліну для ГУОЗ та МЗ,
запобігання гемолітичній відділ медико-фармакологічного
хворобі новонароджених у забезпечення діяльності ЛПЗ
відповідності до клінічного
протоколу
31. Забезпечити лікувальні 2008 - 2015 Управління організації Перший заступник
заклади антирезусним роки лікувально-профілактичної начальника ГУОЗ та МЗ
імуноглобуліном для допомоги матерям і дітям
запобігання гемолітичній ГУОЗ та МЗ,
хворобі новонароджених у відділ медико-фармакологічного
відповідності до забезпечення діяльності ЛПЗ,
клінічного протоколу генеральні директори
Територіальних медичних
об'єднань
32. Здійснити аналіз 2008 рік Управління організації Начальник управління організації
ефективності лікування лікувально-профілактичної лікувально-профілактичної
синдрому дихальних допомоги матерям і дітям допомоги матерям і дітям
розладів в акушерських ГУОЗ та МЗ,
стаціонарах головний позаштатний
спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
акушерства та гінекології,
головний позаштатний
спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
педіатрії,
головний позаштатний
спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
неонатології
33. Вивчити потребу та 2008 - 2015 Управління організації Начальник управління організації
розробити план роки лікувально-профілактичної лікувально-профілактичної
забезпечення ЛПЗ допомоги матерям і дітям, допомоги матерям і дітям
препаратами для відділ медико-фармакологічного
лікування дихальних забезпечення діяльності ЛПЗ
розладів новонароджених
34. Підготувати 2008 - 2015 Головний позаштатний Головний позаштатний спеціаліст
техніко-економічне роки спеціаліст ГУОЗ та МЗ ГУОЗ та МЗ з неонатології
обґрунтування закупівлі з неонатології
препаратів для
лікування дихальних
розладів новонароджених
відповідно до клінічного
протоколу та вагової
категорії при народженні
35. Здійснити заходи щодо 2008 - 2015 Управління організації Перший заступник
закупівлі та роки лікувально-профілактичної начальника ГУОЗ та МЗ
пропорційного розподілу допомоги матерям і дітям
препаратів для лікування ГУОЗ та МЗ,
дихальних розладів головний позаштатний
новонароджених спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
неонатології
36. Забезпечити лікувальні 2008 - 2015 Управління організації Перший заступник
заклади препаратами для роки лікувально-профілактичної начальника ГУОЗ та МЗ
лікування дихальних допомоги матерям і дітям
розладів новонароджених ГУОЗ та МЗ,
головний позаштатний
спеціаліст ГУОЗ та МЗ з
неонатології
37. Здійснювати оцінку 2008 - 2015 Управління організації Начальник управління організації
закладів охорони роки лікувально-профілактичної лікувально-профілактичної
здоров'я у допомоги матерям і дітям допомоги матерям і дітям
відповідності до ГУОЗ та МЗ, Київський
статуса "Лікарня, організаційно-методичний
доброзичлива до Центр "Підтримки
дитини" згідно з грудного вигодовування"
затвердженим
порядком
38. Забезпечити 2008 - 2015 Управління організації Начальник управління організації
акредитацію дитячих роки лікувально-профілактичної лікувально-профілактичної
та родопомічних допомоги матерям і дітям допомоги матерям і дітям
закладів як ГУОЗ та МЗ
"Лікарень,
доброзичливих до
дитини"
39. Розробити програму 2008 - 2009 Управління організації Перший заступник ГУОЗ та МЗ,
підготовки сімейних роки лікувально-профілактичної головний позаштатний
лікарів/лікарів допомоги матерям і дітям спеціаліст ГУОЗ та МЗ
загальної практики ГУОЗ та МЗ, з акушерства та гінекології
з питань управління організації
спостереження лікувально-профілактичної
за здоровими допомоги дорослому
вагітними населенню ГУОЗ та МЗ,
................Перейти до повного тексту