1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія VI скликання
РІШЕННЯ
28.08.2008 № 78/78
Про затвердження Міської програми реконструкції систем протипожежного та техногенного захисту висотних будинків та будинків підвищеної поверховості міста Києва "Безпечне житло" на 2009 рік
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради № 910/2979 від 24.12.2009 )
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2002 № 870 "Про затвердження Програми забезпечення пожежної безпеки до 2010 року" Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Міську програму реконструкції систем протипожежного та техногенного захисту висотних будинків та будинків підвищеної поверховості міста Києва "Безпечне житло" на 2009 рік згідно з додатками 1, 2.
2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) визначити в установленому порядку джерела фінансування та замовника виконання заходів, передбачених Міською програмою реконструкції систем протипожежного та техногенного захисту висотних будинків та будинків підвищеної поверховості міста Києва "Безпечне житло" на 2009 рік.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу, з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення Київської міської ради
від 28.08.2008 № 78/78
МІСЬКА ПРОГРАМА
реконструкції систем протипожежного та техногенного захисту висотних будинків та будинків підвищеної поверховості міста Києва "Безпечне житло" на 2009 рік
1. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
Найменування програми:
Міська програма забезпечення протипожежного та техногенного захисту висотних будинків та будинків підвищеної поверховості міста Києва "Безпечне житло".
Дата ухвалення рішення про розробку програми: доручення міського голови Л. Черновецького від 02.04.2007 № 11567.
Замовник - координатор програми:
Головне управління житлового господарства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), Головне управління зв'язку, інформатизації та захисту інформації виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації.
Виконавці програми:
- Головне управління житлового господарства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);
- Головне управління зв'язку, інформатизації та захисту інформації виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);
- Головне управління МНС України в м. Києві;
- Головне управління з питань надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);
- Головне управління МВС України в м. Києві;
- Головне фінансове управління виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);
- Районні у м. Києві державні адміністрації;
- Власники ОСББ та ЖБК.
Мета програми:
- забезпечення безпечного проживання (перебування) мешканців та гостей м. Києва у висотних будинках та будинках підвищеної поверховості різних форм власності, збереження інфраструктури житлового сектору міста.
Завдання програми:
- збереження муніципальних, відомчих та інших висотних будинків та будинків підвищеної поверховості;
- створення необхідних умов для запобігання у висотних будинках, будинках підвищеної поверховості та на прибудинкових територіях пожеж і надзвичайних подій, що можуть спричинити шкоду для здоров'я людей, пошкодження або знищення майна;
- впровадження сучасних технічних засобів зв'язку, пожежної та охоронної сигналізації, систем димовидалення, оповіщення людей про пожежу, а також інших технічних засобів, що істотно покращують технічний стан і захист будинків підвищеної поверховості.
Терміни реалізації програми:
2009 рік.
Обсяги і джерела фінансування програми:
- реалізація програми передбачається за рахунок поточного фінансування основної діяльності органів, підприємств, установ і організацій, міських замовників та виконавців програм, залучених коштів, а також районних та міського бюджетів;
- обсяги фінансування заходів програми "Безпечне житло" на 2009 рік формуються на основі бюджетних запитів, наданих головними розпорядниками бюджетних коштів при розробці проектів бюджетів і інших програм міста Києва у зазначений період.
Очікувані кінцеві результати від реалізації програми:
- забезпечення збереження майна фізичних і юридичних осіб, муніципальних, відомчих та інших висотних будинків, будинків підвищеної поверховості;
- залучення громадян до участі в бережливому відношенні до місць помешкання та формування в них почуття відповідальності, вироблення у них навичок дотримання правил безпеки і застосування способів і методів виживання в екстремальних ситуаціях;
- оптимальна комплектація територіальних пожежно-рятувальних та аварійно-рятувальних служб, підвищення ефективності їх роботи;
- підвищення ролі і значення об'єднаних диспетчерських служб (ОДС) як сполучної ланки між населенням і пожежно-рятувальними, аварійними та іншими службами життєзабезпечення, міліцією, швидкою допомогою;
- оснащення жилих будинків, а також висотних будинків та будинків підвищеної поверховості іншого призначення, прибудинкових територій сучасними технічними засобами зв'язку, пожежної та охоронної сигналізації, системами димовидалення, оповіщення людей про пожежу, іншими технічними засобами, що істотно покращать технічний стан, протипожежний і техногенний захист зазначених будинків.
Система організації контролю за виконанням програми:
- загальний контроль за реалізацією програми здійснюється Головним управлінням житлового господарства, управлінням з питань надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головним управлінням МНС України в м. Києві;
- міські замовники і виконавці заходів програми несуть відповідальність за їх якісне і своєчасне виконання, раціональне використання коштів і матеріальних ресурсів, що виділяються на реалізацію програми;
- відповідальні виконавці заходів програми, вказані першими в графі "Виконавець" розділу "Система програмних заходів", надають ГУ житлового господарства КМДА, Головному управлінню зв'язку, інформатизації та захисту інформації виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) щоквартальні звіти про хід роботи з наростаючим підсумком (терміни подачі звітів визначаються в розділі V); для координації діяльності щодо виконання програмних заходів і підготовки звітів відповідальні виконавці мають право утворювати міжвідомчі робочі групи;
- за відсутності фінансування заходів програми, міські замовники і виконавці, за узгодженням із міським замовником-координатором, вносять до Київської міської ради пропозиції про зміну термінів їх виконання;
- хід і результати виконання заходів програми можуть розглядатися на засіданнях сесії Київської міської ради із заслуховуванням звітів керівників органів виконавчої влади міста, замовників і виконавців.
2. ЗМІСТ ПРОБЛЕМИ І ОБГРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ВИРІШЕННЯ ПРОГРАМИ
Міська програма створення системи безпеки населення міста Києва "Безпечне житло" на 2009 рік розроблена відповідно до Міської програми забезпечення пожежної безпеки до 2010 року , затвердженої рішенням Київської міської ради від 28.11.2002 № 140/300.
Необхідність її підготовки викликана тим, що, незважаючи на вжиті заходи, проблеми у забезпеченні протипожежного та техногенного захисту будинків підвищеної поверховості та висотних будинків у столиці залишається одним із головних чинників, який суттєво впливає на проведення соціально-економічних перетворень, знижує авторитет органів державної влади і з цієї точки зору становить реальну загрозу безпеці міста. Значна частка від загальної кількості зареєстрованих у місті пожеж та надзвичайних ситуацій виникає у зазначеній категорії будівель. На теперішній час не вирішені проблемні питання, пов'язані з евакуацією людей та ліквідацією пожеж на верхніх поверхах висотних будинків.
У зв'язку з цим виконавчим органом Київради (Київською міською державною адміністрацією) ухвалено рішення про розробку міської програми, яка б передбачала заходи не тільки у сфері забезпечення пожежної безпеки, але і оснащення сучасними технічними засобами будинків підвищеної поверховості та висотних будинків, прибудинкових територій, підвищення ролі громадських формувань, поліпшення роботи житлового-комунальних служб, навчання населення ефективно діяти в екстремальних ситуаціях, виховання підростаючого покоління.
Враховуючи складність і різноманітність чинників, що впливають на стан і динаміку надзвичайних ситуацій, кардинального поліпшення питання щодо підвищення рівня безпеки проживання киян та унеможливлення надзвичайних ситуації в місті може бути досягнуто лише завдяки об'єднанню зусиль контролюючих органів, органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, широкого залучення до роботи у цьому напрямку недержавних структур, громадських об'єднань і громадян. Ця обставина обумовлює необхідність застосування програмно-цільового підходу.
Програма підготовлена з урахуванням пропозицій органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, органів державного пожежного нагляду, державної-інспекції цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки, правоохоронних органів, власників житлового господарства та містить оптимально опрацьовані заходи щодо забезпечення досягнення визначеної мети.
3. ОСНОВНА МЕТА, ЗАВДАННЯ І ТЕРМІНИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Головною метою програми є забезпечення безпечного проживання (перебування) мешканців та гостей м. Києва у висотних будинках та будинках підвищеної поверховості різних форм власності, збереження інфраструктури житлового сектору міста.
Програма розрахована на 2009 рік і передбачає вирішення таких завдань:
- своєчасне запобігання та виявлення надзвичайних ситуацій і пожеж у висотних будинках та будинках підвищеної поверховості різних форм власності та різного призначення;
- забезпечення збереження муніципальних, відомчих та інших висотних будинків та будинків підвищеної поверховості;
- створення необхідних умов для запобігання виникнення у зазначених будинках і прибудинкових територіях нещасних випадків та інших подій, які можуть спричинити шкоду для здоров'я людей, пошкодження або знищення майна;
- створення і організація діяльності громадських формувань за місцем проживання громадян, підвищення їх ролі в забезпеченні безпечної життєдіяльності в житловому секторі;
- підвищення ефективності діяльності та відповідальності пожежно-рятувальних підрозділів за протипожежний стан в житлових будинках, а також висотних будинках і будинках підвищеної поверховості іншого призначення шляхом зміцнення її кадрового складу і матеріально-технічної бази, вдосконалення системи профілактики і реагування на сигнали та повідомлення про надзвичайні ситуації і пожежі;
- організація взаємодії між органами місцевого самоврядування, Головним управлінням МНС України в м. Києві, Головним управлінням МВС в м. Києві і громадськими формуваннями;
- впровадження сучасних технічних засобів зв'язку, пожежної та охоронної сигналізації, систем димовидалення, систем оповіщення людей про пожежі та надзвичайні ситуації, а також інших технічних засобів, що істотно покращать технічний стан і захист висотних будинків і будинків підвищеної поверховості різних форм власності.
4. МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
З урахуванням реалізації системи програмних заходів міські замовники програми уточнюють обсяги необхідних засобів для їх фінансування в черговому році і надають проект відповідної бюджетної заявки з її обгрунтуванням до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі - ГУ економіки та інвестицій КМДА), а також до Головного фінансового управління виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне фінансове управління КМДА) для включення до переліку міських програм, що приймаються до фінансування з міського бюджету на черговий фінансовий рік.
За необхідності, ГУ житлового господарства КМДА, Головне управління зв'язку, інформатизації та захисту інформації виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) вносить пропозиції до ГУ економіки та інвестицій КМДА та до Головного фінансового управління КМДА про продовження терміну реалізації програми.
5. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ПРОГРАМОЮ ТА КОНТРОЛЬ ЗА її РЕАЛІЗАЦІЄЮ
Загальний контроль за реалізацією програми здійснює ГУ житлового господарства КМДА, Головне управління зв'язку, інформатизації та захисту інформації виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
Міські замовники і виконавці заходів програми несуть відповідальність за їх якісне і своєчасне виконання, раціональне використання фінансових коштів і ресурсів, що виділяються на реалізацію програми.
Відповідальні виконавці заходів програми, вказані першими в графі "Виконавець" розділу "Система програмних заходів", подають ГУ житлового господарства КМДА, Головному управлінню зв'язку, інформатизації та захисту інформації виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) до 10 квітня, 10 липня, 10 жовтня 2009 року, та 10 січня 2010 року щоквартальні по наростаючій звіти про їх виконання.
Співвиконавці заздалегідь надають відповідальним виконавцям звіти про виконання програмних заходів щодо своєї спеціалізації.
Для координації діяльності щодо виконання програмних заходів і підготовки звітів відповідальні виконавці мають право утворювати міжвідомчі робочі групи.
За відсутності фінансування заходів програми міські замовники і виконавці за узгодженням з міським замовником-координатором вносять до Київради пропозиції про зміну термінів їх виконання.
Хід і результати виконання заходів програми можуть розглядатися на засіданнях сесії Київради із заслуховуванням звітів керівників органів виконавчої влади міста, міських замовників і виконавців програми.
6. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАСЛІДКІВ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Передбачається, що реалізація програми у 2009 році дасть можливість:
- створення єдиної системи забезпечення техногенної і пожежної безпеки та її розвиток;
- істотно зменшити кількість пожеж та надзвичайних ситуацій у висотних будинках і будинках підвищеної поверховості;
- забезпечити збереження майна фізичних і юридичних осіб, муніципального, відомчого та іншого житлового фонду;
- формування високої правосвідомості та правової культури у сфері пожежної та техногенної безпеки мешканців міста Києва;
- залучення громадян до активної праці по забезпеченню безпечної життєдіяльності в житловому секторі;
- забезпечення життєво важливих інтересів суспільства у сфері техногенної та пожежної безпеки;
- розроблення організаційно-правових засад діяльності щодо забезпечення техногенної і пожежної безпеки висотних будинків і будинків підвищеної поверховості міста Києва;
- удосконалення та підвищення ефективності роботи, пов'язаної із забезпеченням пожежної та техногенної безпеки в столиці;
- ефективного розв'язання завдань щодо забезпечення техногенного та протипожежного захисту висотних будинків і будинків підвищеної поверховості міста Києва з відповідним оперативним реагуванням;
- посилення державного нагляду за станом техногенної та пожежної безпеки висотних будинків і будинків підвищеної поверховості незалежно від форм власності, організації гасіння пожеж та зменшення їх негативних наслідків;
- інформаційного забезпечення державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій і населення з питань пожежної та техногенної безпеки;

................
Перейти до повного тексту