- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Аналіз звернень громадян, які надійшли до МОЗ України протягом I півріччя 2011 року
Проаналізувавши інформацію про стан організації роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до МОЗ України у I півріччі 2011 року, Колегія Міністерства охорони здоров'я України відзначає, що за звітний період проведено значну роботу щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.
Виходячи з основних положень Закону України від 02.10.96
N 393/96-ВР "Про звернення громадян", із змінами і доповненнями, Указу Президента України від 07.02.2008
N 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", звіту Кабінету Міністрів України про результати перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян у Міністерстві охорони здоров'я України,
1. Взяти до відома інформацію начальника Адміністративно-господарського управління Філіппова В.А. про стан розгляду звернень громадян протягом I півріччя 2011 року та з питань, пов'язаних із реформуванням медичного обслуговування.
2. Першому заступнику Міністра охорони здоров'я України Моісеєнко Р.О., заступнику Міністра охорони здоров'я України - керівнику апарату Калішенко Г.М., заступнику Міністра охорони здоров'я України Толстанову О.К., керівникам структурних підрозділів МОЗ України, Міністру охорони здоров'я АР Крим, начальникам управлінь (головних управлінь) охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, головним державним санітарним лікарям АР Крим, областей, міст Києва та Севастополя:
2.1. Проаналізувати стан розгляду звернень громадян за I півріччя 2011 року, заслухати підсумки цієї роботи на робочих нарадах.
Термін виконання -
III квартал 2011 року.
2.2. Враховуючи недоліки при розгляді звернень громадян у I півріччі 2011 року, а саме: збільшення кількості надходження повторних звернень на адресу МОЗ України у зв'язку з наданням громадянам формальних відповідей на звернення громадян, з порушенням строків розгляду, затягування з вирішенням проблем, вжити заходів щодо усунення недоліків та недопущення порушень виконання норм Закону України
"Про звернення громадян".
Про результати проведеної роботи поінформувати Адміністративно-господарське управління МОЗ України.
................Перейти до повного тексту