- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Регламент
ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
( Регламент втратив чинність на підставі Рішення Вищої
кваліфікаційної комісії суддів
N 1802/зп-11 від 08.06.2011 )
Р Е Г Л А М Е Н Т
Регламент Вищої кваліфікаційної комісії суддів України (далі - Регламент) визначає порядок роботи Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, а також процедуру розгляду питань, віднесених до її компетенції Законом України
"Про судоустрій і статус суддів" та іншими нормативно-правовими актами.
Розділ I. Загальні положення
1.1. Вища кваліфікаційна комісія суддів України (далі - Комісія) формується в порядку, передбаченому Законом України
"Про судоустрій і статус суддів" (далі - Закон). У своїй діяльності Комісія керується
Конституцією України, законами України та іншими нормативно-правовими актами.
Основними засадами діяльності Комісії є: відкритість, гласність, законність, рівність прав учасників засідань, право на оскарження рішень Комісії у передбачених
Законом випадках, право на захист, колегіальність прийняття рішень, незалежність, справедливість, об'єктивність, повне з'ясування обставин, обов'язковість рішень Комісії.
1.2. Статус Комісії, склад та порядок її формування визначені в статтях
90,
92,
93 Закону.
1.3. Вища кваліфікаційна комісія суддів України є постійно діючим органом у системі судоустрою України. Комісія вважається повноважною за умови призначення до її складу не менше восьми членів. Строк повноважень члена Комісії становить три роки з дня призначення.
1.4. Комісія має печатку круглої форми із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, а також печатки та штампи для посвідчення довідок, копій документів.
1.5. Члену Комісії видається посвідчення за підписом Голови Комісії, зразок якого затверджується Комісією.
Розділ II. Порядок обрання та звільнення голови Комісії, заступника голови Комісії, секретаря Комісії та їх повноваження. Повноваження члена Комісії
2.1. Голова Комісії, заступник голови Комісії, секретар Комісії
2.1.1. Голова Комісії, заступник голови Комісії, секретар Комісії обирається відповідно до вимог статті
94 Закону та цього Регламенту.
Рішення про спосіб голосування (закрите чи відкрите) приймається відкритим голосуванням членів Комісії.
Для проведення таємного голосування за рішенням Комісії створюється лічильна комісія у складі не менше трьох членів Комісії. Процедура такого голосування визначається протоколом лічильної комісії.
При вирішенні зазначених питань на засіданні не може головувати особа, щодо якої розглядається питання.
Рішення про обрання голови Комісії, заступника голови Комісії та секретаря комісії оформлюється протоколом.
2.1.2. Голова Комісії:
- здійснює загальне керівництво Комісією;
- скликає засідання Комісії та головує на них;
- визначає обов'язки заступника;
- дає окремі доручення членам Комісії, пов'язані з виконанням Комісією покладених на неї завдань;
- представляє Комісію у стосунках з державними та іншими органами і особами;
- організовує та планує роботу Комісії;
- подає в установленому порядку пропозиції щодо фінансування витрат на утримання Комісії та організаційного забезпечення її діяльності;
- керує роботою з реєстрації, оформлення та підготовки для розгляду матеріалів про призначення осіб на посади професійних суддів та матеріалів про обрання на посади суддів безстроково;
- здійснює інші повноваження, визначені
Законом та цим Регламентом.
2.1.3. У разі відсутності голови Комісії його обов'язки виконує заступник, а за відсутності голови і заступника - член Комісії, обраний за квотою з'їзду суддів України, який має більший стаж роботи на посаді судді.
2.1.4. Заступник голови Комісії здійснює повноваження, визначені головою Комісії.
2.1.5. Секретар Комісії:
- здійснює підготовку засідань Комісії;
- несе відповідальність за організацію діловодства Комісії;
- забезпечує виготовлення рішень Комісії і вручення їх копій особі, щодо якої розглядалось питання, і особі, за поданням якої розглядалось питання на засіданні Комісії;
- здійснює інші повноваження, визначені
Законом та цим Регламентом.
2.1.6. У разі невиконання (неналежного виконання) Головою, заступником голови чи секретарем Комісії своїх обов'язків без поважних причин, а також неможливості виконання своїх обов'язків за станом здоров'я, Комісія своїм рішенням управі звільнити їх із займаних посад.
Рішення про звільнення Голови, заступника голови та секретаря Комісії приймається в аналогічному порядку, визначеному цим Регламентом для їх обрання.
2.2. Член Комісії
2.2.1. Член Комісії:
- знайомиться з матеріалами, поданими на розгляд Комісії;
- бере участь у їх дослідженні та перевірці;
- вносить пропозиції щодо проекту рішення Комісії з будь-яких питань;
- здійснює інші повноваження, визначені
Законом та цим Регламентом.
2.2.2. У разі невиконання (неналежного виконання) членом Комісії своїх обов'язків без поважних причин, неможливості виконання своїх обов'язків за станом здоров'я, Комісія своїм рішенням вправі порушити перед органом (службовою особою), який його призначив (обрав) питання про позбавлення його цих повноважень та про призначення (обрання) іншої особи.
Розділ III. Організація проведення засідань Комісії
3.1. Організаційне засідання Комісії
3.1.1. За умови призначення до складу Комісії не менше восьми членів проводиться організаційне засідання Комісії. Організаційне засідання відкриває старший за віком член нового призначеного складу Комісії.
3.1.2. Комісія зі свого складу більшістю голосів відкритим голосуванням обирає головуючого та секретаря, які ведуть засідання до обрання голови Комісії.
3.1.3. Перевіряються повноваження членів нового складу Комісії, для чого головуючим оголошуються документи, які підтверджують повноваження та висловлюються думки членів Комісії щодо легітимності наданих повноважень.
3.1.4. Відкритим голосуванням більшістю голосів Комісія приймає рішення щодо закінчення повноважень попереднього складу Комісії.
3.1.5. Головуючий виносить на обговорення членів Комісії питання щодо порядку обрання голови, заступника голови та секретаря Комісії (таємним чи відкритим голосуванням).
3.1.6. За результатами відкритого голосування Комісія більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні, приймає рішення про обрання голови, заступника голови та секретаря Комісії.
3.1.7. У випадку, якщо Комісія визначилася щодо таємного голосування, обирається лічильна Комісія у складі трьох членів комісії, які не балотуються на зазначені посади.
3.1.8. Лічильна комісія обирає зі свого складу голову та секретаря лічильної комісії, про що складається протокол.
3.1.9. Члени Комісії пропонують кандидатури до списку для голосування по виборах голови Комісії (кількість кандидатур не обмежується), який після завершення процедури висування кандидатур затверджується Комісією.
3.1.10. Після висунення кандидатур лічильна комісія виготовляє бюлетені (на кожну посаду - окремий бюлетень), на звороті яких головуючий ставить свій підпис. До бюлетенів заносяться відповідні прізвища, ім'я та по батькові в алфавітному порядку (кількість бюлетенів повинна відповідати кількості присутніх на засіданні членів Комісії) та видаються для голосування.
3.1.11. Лічильна комісія забезпечує таємність голосування (голосування безпосередньо у закритій кабіні із забезпеченням заборони доступу до неї будь-якої особи, окрім члена Комісії, який здійснює волевиявлення, ящик для голосування, інші засоби).
3.1.12. Після закінчення голосування лічильна комісія в закритому режимі підраховує голоси, складає відповідний протокол, підписує його та доповідає Комісії. Бюлетені, в яких залишено прізвища двох та більше кандидатів або викреслені всі кандидати є недійсними.
3.1.13. Якщо жоден з кандидатів (чи один кандидат) не набрав достатньої для обрання головою Комісії кількості голосів, проводиться повторне голосування. До бюлетеня вносяться прізвища двох кандидатів, які набрали більшість голосів.
3.1.14. Обраним головою Комісії вважається кандидат, який одержав більшість більшістю від присутніх на засіданні членів Комісії.
3.1.15. У випадку висунення тільки однієї кандидатури голосування проводиться по цій кандидатурі у загальному порядку.
3.1.16. Заступник голови та секретар Комісії обираються у такому ж порядку більшістю від присутніх на засіданні членів Комісії.
3.1.17. Питання про звільнення голови Комісії, його заступника або секретаря Комісії може бути порушено за ініціативою не менше половини від загального числа призначених (обраних) членів Комісії або за особистою заявою зазначених осіб.
3.1.18. Рішення про звільнення зазначених осіб з посад приймається більшістю голосів від загального складу Комісії.
3.2. Засідання Комісії
3.2.1. Основною формою роботи Комісії є проведення засідань. На засіданнях Комісія:
- проводить добір кандидатів на посаду судді вперше, в тому числі організовує проведення щодо них спеціальної перевірки відповідно до
Закону та приймає кваліфікаційний іспит;
- вносить до Вищої ради юстиції рекомендацію про призначення кандидата на посаду судді для подальшого внесення відповідного подання Президентові України;
- надає рекомендацію про обрання на посаду судді безстроково або відмовляє у наданні такої рекомендації;
- визначає потреби в державному замовленні на професійну підготовку кандидатів на посаду судді у Національній школі суддів України;
- приймає рішення про відсторонення судді від посади у зв'язку з притягненням його до кримінальної відповідальності на підставі вмотивованої постанови Генерального прокурора України;
- розглядає заяви та повідомлення про дисциплінарну відповідальність суддів місцевих та апеляційних судів та за наявності підстав порушує дисциплінарні справи і здійснює дисциплінарне провадження;
- приймає рішення за результатами дисциплінарного провадження і за наявності підстав застосовує дисциплінарне стягнення до суддів місцевих та апеляційних судів;
- приймає рішення про дострокове зняття застосованого до судді дисциплінарного стягнення;
- здійснює інші повноваження, передбачені
законом.
3.3. Порядок вирішення питань Комісією
3.3.1. Засідання Комісії є повноважним, якщо в ньому бере участь не менш як дві третини її загального складу, визначеного
Законом.
3.3.2. Якщо розгляд питань неможливий у зв'язку з відсутністю необхідної кількості членів комісії, головуючий оголошує перерву в засіданні у межах однієї години або переносить засідання на наступний за розкладом засідань чи визначений Комісією день.
3.3.3. Результатом процедурної діяльності Комісії є рішення встановленої форми згідно з вимогами
Закону. У випадках, визначених цим Регламентом, рішення оформлюється протоколом.
3.3.4. Рішення Комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх на засіданні членів Комісії.
3.3.5. Член Комісії, не згодний з прийнятим рішенням, письмово викладає свою окрему думку, яка приєднується до рішення Комісії.
3.4. Гласність засідань Комісії
3.4.1. Засідання Комісії проводяться відкрито і гласно, крім випадків, коли Комісія приймає інше рішення. Закриті засідання Комісії можуть проводитись для розгляду визначених Комісією питань, а також розгляду питань, що стосуються організації поточної роботи Комісії.
У закритому засіданні Комісії мають право брати участь особи, присутність яких визнана Комісією необхідною для розгляду відповідного питання.
3.4.2. Комісія наприкінці закритого засідання приймає рішення щодо порядку використання матеріалів і рішень цього засідання.
3.4.3. Гласність роботи Комісії забезпечується відкритим обговоренням питань, що належать до її компетенції, у присутності заявників, їх представників, запрошених осіб та представників засобів масової інформації, які повідомляються за десять днів про дату, час та місце засідання шляхом опублікування відповідного оголошення на офіційному веб-порталі Комісії.
3.5. Колегіальність розгляду питань
3.5.1. Розгляд питань, прийняття рішень проводяться Комісією колегіально.
3.5.2. Рішення приймаються тільки тими членами Комісії, які брали участь у розгляді питання на засіданні Комісії.
3.6. Рівноправність членів Комісії під час розгляду питань
3.6.1. Всі члени Комісії є рівноправними під час розгляду питань та прийняття рішень на засіданні Комісії.
3.6.2. Головуючий на засіданні не має права обмежувати членів комісії у можливості задавати питання учасникам засідань, знімати поставлені членами Комісії запитання, коментувати висловлювання та запитання членів Комісії.
3.6.3. Члени Комісії під час засідань повинні утримуватися від коментарів та реплік, втручання у дії головуючого.
3.7. Мова засідань Комісії
3.7.1. Засідання Комісії проводяться державною мовою.
3.8. Графік проведення засідань
3.8.1. Засідання Комісії проводяться в міру необхідності, але не пізніш як у місячний строк після надходження до комісії відповідної заяви чи повідомлення.
3.8.2. У разі необхідності Комісія може прийняти рішення:
а) про зміну свого місячного розкладу роботи;
б) про продовження своєї роботи наступного дня після засідання;
в) про скликання засідань Комісії у період між черговими засіданнями за ініціативою голови, заступника голови, секретаря або трьох членів Комісії.
Розділ IV. Підготовка питань до розгляду на засіданнях Комісії
4.1. Порядок підготовки питань до розгляду на засіданнях Комісії
4.1.1. Голова Комісії визначає перелік питань, що пропонуються до розгляду на засіданні Комісії та ступінь їх підготовки. У обговоренні важливих чи складних питань приймають участь й інші члени Комісії. Голова Комісії також:
- формує проект порядку денного засідання Комісії;
- визначає порядок питань, що виносяться на засідання і передає його іншим членам Комісії для попереднього затвердження ними до того, як цей порядок денний буде передано для загального ознайомлення;
- визначає час і місце проведення засідання;
- визначає доповідачів по кожній із справ по порядку денному.
4.1.2. Підготовку засідань Комісії забезпечує секретар Комісії. Секретар Комісії:
- організовує забезпечення членів Комісії відповідними матеріалами, які є предметом розгляду на відповідному засіданні Комісії;
- забезпечує повідомлення членів Комісії про час та місце проведення засідання;
- забезпечує фіксування засідання Комісії технічними засобами;
- виконує доручення голови Комісії, пов'язані з організацією проведення засідання.
4.1.3. Члени Комісії мають право з власної ініціативи пропонувати включення до проекту порядку денного питань, що належать до компетенції Комісії.
4.1.4 Інформація про час і місце проведення засідання Комісії доводиться до учасників не пізніше ніж за 10 днів до дня його проведення. У передбачених цим Регламентом випадках про час і місце проведення засідання повідомляються засоби масової інформації.
4.1.5. Кожен з членів Комісії не пізніше ніж за 5 днів до засідання отримує матеріали засідання та довідкові матеріали з питань порядку денного.
4.2. Порядок денний
4.2.1. Порядок денний засідання Комісії включає два розділи: перший - питання, які повністю підготовлені для розгляду на засіданні Комісії, другий - питання, підготовку і доопрацювання яких Комісія доручає здійснити секретаріату чи одному із членів комісії.
4.2.2. До першого розділу порядку денного засідання включаються лише ті питання, матеріали щодо яких підготовлені згідно з вимогами
Закону та цього Регламенту.
4.2.3. Пропозиції щодо кожного питання, яке пропонується включити до проекту порядку денного або до затвердженого порядку денного засідання, вносяться шляхом подання чи проекту рішення, який пропонується прийняти за цією пропозицією.
4.2.4. Проект порядку денного засідання Комісії затверджується в цілому більшістю голосів членів Комісії, про що зазначається у протоколі.
Розділ V. Розгляд питань на засіданнях Комісії
5.1. Відкриття засідання
5.1.1. У призначений час головуючий на засіданні, за наявності кворуму, відкриває засідання Комісії і оголошує порядок денний на весь день роботи.
5.1.2. Секретар Комісії доповідає про явку учасників засідання та про результати перевірки їх повноважень. Питання розглядаються, як правило, у тій послідовності, в якій їх включено до порядку денного засідання.
5.2. Відкладення розгляду питання
5.2.1. Рішення Комісії з питання, включеного до порядку денного, не може бути прийнято і його розгляд відкладається у разі:
- неявки на засідання учасників засідання, якщо їхня присутність на засіданні є обов'язковою;
- неотримання Комісією витребуваних матеріалів;
- необхідності витребування нових матеріалів;
- призначення експертизи;
- залучення до участі в справі інших заінтересованих осіб;
- відсутності кворуму після задоволення відводу членів Комісії;
- подання документів, необхідних для розгляду питання порядку денного Комісії, в неповному обсязі або оформлених без дотримання вимог законодавства;
- з інших підстав за рішенням Комісії.
5.2.2. Для усунення недоліків в документах Комісією встановлюється строк (як правило, до наступного засідання Комісії, але в будь-якому разі не більше 10 днів).
5.3. Учасники засідання
5.3.1. Учасниками засідання Комісії є:
- особи, щодо яких розглядається питання;
- представники осіб, щодо яких розглядається питання про дисциплінарну відповідальність;
- особи, залучені в необхідних випадках Комісією до участі у розгляді питань;
- особи, за поданням яких розглядається питання, або їх представники.
5.3.2. Повноваження представників підтверджуються виданою довіреністю на вчинення відповідних дій, яка засвідчується нотаріусом, або відповідальним працівником за місцем роботи довірителя.
Представник може бути уповноваженим передавати та отримувати документи, заявляти клопотання щодо процедурних питань (відкладення розгляду питання на певний строк, розгляд питання без участі довірителя тощо).
Довіреності або інші документи, які підтверджують повноваження представника і були посвідчені в інших державах, повинні бути легалізовані в установленому законодавством порядку, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Оригінали довіреностей або їх належним чином посвідчені копії з них приєднуються до справи, яка розглядається Комісією.
5.4. Права та обов'язки учасників засідання Комісії
5.4.1. Учасники засідання Комісії мають право знайомитися з матеріалами, давати усні та письмові пояснення, висловлювати свої міркування з питань, що розглядаються, задавати з дозволу головуючого запитання іншим учасникам засідання, подавати письмові пояснення, які приєднуються до матеріалів, оскаржувати рішення Комісії у передбачених
Законом випадках.
5.4.2. Учасники засідання, присутність яких є обов'язковою, зобов'язані з'являтися на засідання Комісії, давати пояснення, надавати документи, матеріали та інші відомості, необхідні для всебічного і повного розгляду питання.
5.4.3. Особа, стосовно якої Комісією розглядається питання, має право знайомитися з матеріалами, які стосуються розгляду її питання, а також з інформацією щодо її діяльності, отриманої у відповідях, отриманих за запитами Комісії.
5.5. Наслідки неявки учасників засідання Комісії
5.5.1. Учасники засідання зобов'язані завчасно (по можливості не пізніше ніж за 5 днів до дня засідання) письмово повідомити Комісію про неможливість явки та причину неявки на засідання Комісії засобами поштового чи факсимільного зв'язку (по можливості надати документ, що свідчить про поважні причини неявки).
5.5.2. У разі неявки на засідання його учасника, належним чином повідомленого (запрошеного), або відсутності у нього належно оформлених повноважень головуючий ставить на обговорення членів Комісії питання щодо можливості розгляду справи.
5.5.3. Розгляд справи відкладається, про що зазначається у протоколі, один раз у разі поважності причин неявки учасника засідання - судді, щодо якого розглядається питання, та особи, за ініціативою якої розглядалося питання (при наявності від останньої заяви про бажання брати участь у засіданні). Поважними причинами вважається хвороба, відрядження учасника, розгляд судової справи (перебування у нарадчій кімнаті), якщо буде встановлено, що розгляд цієї справи було призначено до дня обізнаності з датою проведення засідання Комісії.
5.5.4. При повторній неявці судді без поважних причин, питання про порушення дисциплінарного провадження чи розгляд дисциплінарної справи розглядається за його відсутності, а в іншому випадку - розгляд питання відкладається.
5.5.5. При повторній неявці без поважних причин особи, що ініціювала питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності судді, Комісія визначається щодо можливості розгляду питання і прийняття рішення за її відсутності. У разі визнання участі такої особи обов'язковою для надання пояснень та/або інших доказів розгляд питання відкладається.
5.6. Відвід (самовідвід) члена Комісії
5.6.1. Питання про відвід члена Комісії вирішується відповідно до статті
96 Закону.
5.6.2. Рішення про відвід кількох членів Комісії приймається по кожному з них окремо.
5.6.3. У разі відсутності кворуму на даному засіданні Комісії після задоволення відводу окремих членів Комісії, розгляд питання відкладається.
5.7. Головуючий на засіданні Комісії
5.7.1. Засідання Комісії веде її голова, у разі його відсутності - його заступник, у разі відсутності заступника - член Комісії, обраний за квотою з'їзду суддів України, який має більший стаж роботи на посаді судді.
5.7.2. Головуючий на засіданні Комісії:
- відкриває, створює рівні можливості для участі в обговоренні питань, закриває, оголошує перерви та неупереджено веде засідання, спрямовуючи розгляд питань на забезпечення повного, всебічного і об'єктивного з'ясування обставин;
- повідомляє Комісію про осіб, присутніх на засіданні;
- організовує розгляд питань;
- надає слово для доповіді (співдоповіді), виступу, оголошує наступного промовця;
- ставить питання на голосування, оголошує його результати;
- забезпечує додержання вимог цього Регламенту всіма присутніми на засіданні;
- вживає заходів щодо підтримання порядку на засіданні;
- здійснює інші дії в межах своїх повноважень.
5.8. Дисципліна та етика засідань Комісії
5.8.1. Учасники засідання дають пояснення, відповідають на запитання лише після надання їм слова головуючим на засіданні.
5.8.2. Присутні в залі засідань учасники засідання, представники преси, громадськості зобов'язані:
- вести себе шанобливо по відношенню до членів Комісії, учасників засідання та один до одного;
- виконувати розпорядження головуючого та вказівки секретаря щодо додержання порядку в ході засідання;
- утримуватися під час засідання від пересування по залу, розмов, реплік у будь-якій формі;
- не створювати інших перешкод для нормального ходу засідання;
- утримуватися під час засідання від пересування по залу, розмов, реплік у будь-якій формі, вимкнути мобільні телефони та будь-які інші пристрої, що можуть заважати проведенню засідання.
5.8.3. У разі порушення дисципліни або створення перешкод у проведенні засідання порушник попереджається головуючим про необхідність додержання порядку. У разі вчинення особою повторного порушення обов'язків, визначених пунктом 5.8.2 цього Регламенту, Комісія може прийняти рішення про позбавлення порушника права подальшої участі у засіданні. Головуючий може також оголосити перерву або закрити засідання. У разі закриття засідання з цієї причини Комісія проводить засідання у визначений нею день.
5.9. Порядок розгляду питань по суті
5.9.1. У призначений час головуючий визначає наявність кворуму, відкриває засідання Комісії і оголошує проект порядку денного. В ході обговорення проекту порядку денного члени Комісії мають право пропонувати включення до нього інших питань чи виключення окремих питань. Кожна пропозиція голосується членами Комісії. Після завершення обговорення проекту порядок денний затверджується членами Комісії шляхом відкритого голосування.
5.9.2. Секретар доповідає про явку запрошених осіб, а головуючий перевіряє повноваження суб'єктів звернення (повідомлення) чи їх представників, а також повноваження представників осіб, щодо яких розглядається питання про дисциплінарну відповідальність.
5.9.3. Головуючий перед розглядом питання оголошує склад присутніх на засіданні членів Комісії, роз'яснює учасникам засідання їх права та обов'язки.
5.9.4. Дослідження матеріалів, які розглядаються на засіданні, починається з доповіді члена Комісії - доповідача у справі. Доповідач інформує присутніх про підстави прийняття справи чи матеріалу до розгляду, стисло викладає їх зміст.
5.9.5. У разі необхідності Комісія виносить рішення про порядок дослідження матеріалів, про зміну цього порядку.
5.9.6. Якщо Комісія після дослідження наявних матеріалів визнає за необхідне з'ясувати додаткові або нові обставини, що мають істотне значення для прийняття рішення, Голова надає доручення члену Комісії про проведення додаткової перевірки. При цьому Комісія визначає нову дату розгляду справи, про що зазначається у протоколі.
5.9.7. Після доповіді члена Комісії заслуховуються учасники засідання.
5.9.8. Учасник засідання Комісії має право виступати з дозволу головуючого по суті питання, яке його стосується.
5.9.9. Після пояснень учасників засідання їм мають право задати питання члени Комісії і, з дозволу головуючого, учасники засідання Комісії. У разі необхідності дослідження фактичних обставин справи на засіданні заслуховуються особи, запрошені на засідання. Їм можуть задаватись питання у такому ж порядку.
5.10. Закінчення розгляду питання та порядок голосування
5.10.1. Після закінчення обговорення питання головуючий на засіданні оголошує про закінчення розгляду питання і перехід Комісії до голосування.
5.10.2. Голосування та прийняття рішення провадиться за відсутності особи, щодо якої вирішувалося питання, і запрошених осіб.
5.10.3. Рішення Комісії приймається більшістю голосів членів комісії, які беруть участь у засіданні. Член Комісії не вправі утримуватися під час голосування.
5.10.4. Рішення підписується головуючим і членами Комісії, які брали участь у засіданні.
5.10.5. Окрема думка члена Комісії викладається у письмовій формі і приєднується до справи, про що головуючий інформує учасників засідання комісії на її засіданні. Зміст окремої думки члена Комісії оголошенню в засіданні не підлягає.
................Перейти до повного тексту