1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
28.06.2019
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну деякого прокату з корозійностійким покриттям походженням з Російської Федерації та Китайської Народної Республіки
Відповідно до Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) за скаргою ПрАТ "Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча" рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) від 28.09.2018 № АД-397/2018/4411-05 порушено антидемпінгове розслідування щодо імпорту в Україну деякого прокату з корозійностійким покриттям походженням з Російської Федерації та Китайської Народної Республіки.
Зазначеним рішенням Комісії об’єктом розслідування встановлено:
плоский прокат у рулонах, листах та смугах з вуглецевої або легованої сталей (за виключенням швидкорізальної сталі) з покриттям алюмінієм, цинком, сплавами цинк-алюміній, цинк-залізо, алюміній-цинк, алюміній-кремній, хромом, міддю та нікелем або їх сплавами, що нанесені методом занурювання у розплав (крім плакування), електролітичним (гальванічним) або іншим способом; з хімічним обробленням поверхні (наприклад: фосфатування, хромування, оксалатизація, борування, тощо) (далі - Товар), що класифікується згідно з УКТЗЕД за кодами: 7210 30 00 00, 7210 41 00 00, 7210 49 00 00, 7210 50 00 00, 7210 61 00 00, 7210 69 00 00, 7210 90 80 00, 7212 20 00 00, 7212 30 00 00, 7212 50 20 00, 7212 50 30 00, 7212 50 40 00, 7212 50 61 00, 7212 50 69 00, 7212 50 90 00, 7225 91 00 00, 7225 92 00 00, 7225 99 00 00, 7226 99 10 00, 7226 99 30 00, 7226 99 70 00, походженням з Російської Федерації та Китайської Народної Республіки.
Періодом дослідження визначено чотири річні періоди:
1-й річний період: 01.01.2015 - 31.12.2015;
2-й річний період: 01.01.2016 - 31.12.2016;
3-й річний період: 01.01.2017 - 31.12.2017;
4-й річний період: 01.07.2017 - 30.06.2018.
Період розслідування - 01.07.2017 - 30.06.2018.
За результатами проведеного розслідування, розглянувши матеріали Мінекономрозвитку, Комісія встановила:
ПрАТ "Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча" є належним національним товаровиробником у розумінні положень пункту 16 статті 1 Закону, оскільки його частка в загальному виробництві Товару в Україні становила понад 50 %;
Товар, який виробляється національним товаровиробником, у розумінні положень пункту 26 статті 1 Закону є подібним до Товару, що є об’єктом розслідування;
наявність протягом періоду розслідування демпінгового імпорту в Україну Товару походженням з Російської Федерації та Китайської Народної Республіки. Зроблено позитивний висновок щодо обґрунтованості методу, на підставі якого було визначено демпінгову маржу. Демпінгова маржа становила:
для виробників/експортерів Товару походженням з Російської Федерації - 47,57 %;
для виробників/експортерів Товару походженням з Китайської Народної Республіки - 22,78 %;
обсяги демпінгового імпорту Товару походженням з Російської Федерації та Китайської Народної Республіки за період дослідження зросли в абсолютних показниках на 48,2 %, відносно споживання Товару на внутрішньому ринку України - на 21,3 %, а відносно загальних обсягів виробництва Товару в Україні зменшились на 7,3 %. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону для оцінки сукупного впливу імпорту з декількох країн було встановлено, що в кожній країні наявна демпінгова маржа вище, ніж мінімальний рівень, та обсяг демпінгового імпорту не є незначним;
факт заподіяння істотної шкоди національному товаровиробникові. За період дослідження відбулося погіршення ряду фінансово-економічних показників національного товаровиробника, зокрема скорочення частки національного товаровиробника на внутрішньому ринку України на 22,7 %, скорочення обсягів продажу на внутрішньому ринку України на 5,6 %, зниження рівня зайнятості працівників на 5,3 %, зростання обсягів залишків на 31,7 %, скорочення ліквідності на 3,4 %. Суттєво зросли збитки в гривневому еквіваленті на 315,4 % та від’ємний рівень рентабельності від продажу на внутрішньому ринку України на 63,2 %;
наявність у країнах експорту значного експортного потенціалу, що підтверджується їх суттєвим обсягом невикористаних виробничих потужностей, які значно перевищують обсяги споживання Товару на внутрішньому ринку України;
демпінговий імпорт в Україну Товару походженням з Російської Федерації та Китайської Народної Республіки в період розслідування здійснювався за цінами, що були нижчими як за ціни продажу Товару національного товаровиробника на внутрішньому ринку України, так і за його собівартість;

................
Перейти до повного тексту