1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАДА НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
( Рішення скасовано на підставі Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2014 )
Про стан керівництва транспортною галуззю
( Рішення введено в дію Указом Президента N 824/2007 від 06.09.2007 )
Розглянувши стан керівництва транспортною галуззю, Рада національної безпеки і оборони України відзначає критичне зниження його рівня, що призводить до зростання ризиків виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру, заподіяння шкоди громадянам, підприємствам та державі.
Про це свідчать останні надзвичайні транспортні події, в тому числі з тяжкими наслідками. Так, мали місце схід локомотиву та п'яти вагонів пасажирського поїзда сполученням "Дніпропетровськ - Київ", що стався 2 травня 2007 року на станції "Росава" Південно-Західної залізниці, схід локомотиву та шістнадцяти вагонів вантажного поїзда, що стався 22 травня 2007 року на перегоні Грековата - Красний шахтар Придніпровської залізниці, схід дев'яти вагонів, що стався 29 травня 2007 року поблизу станції "Лавочне" Львівської залізниці при слідуванні колієрозбірника, схід трьох вагонів цементовозів, що стався 17 червня 2007 року на станції "Київ - Петрівка" Південно-Західної залізниці, схід трьох вантажних вагонів, що стався 29 червня 2007 року на перегоні Іларіонове - Ірпінь Придніпровської залізниці, аварія вантажного поїзда на перегоні Красне - Ожидів, що сталася 16 липня 2007 року у Львівській області, схід вантажного вагона та зіткнення його з пасажирським поїздом сполученням "Челябінськ - Сімферополь", що сталися 22 липня 2007 року на станції "Горлівка" Донецької залізниці, зіткнення цистерн з наступним загоранням, що сталося 3 серпня 2007 року на станції "Підзамче" Львівської залізниці, схід дев'ятнадцяти порожніх піввагонів, що стався 6 серпня 2007 року на перегоні Старовирівка - Прокопівка Південної залізниці, схід чотирьох вагонів, що стався 18 серпня 2007 року на перегоні Общая - Оріхівська Придніпровської залізниці, схід колісної пари підштовхуючого електровоза, що стався 28 серпня 2007 року на перегоні блок-пост "17 км" - "Київ - Петрівка" Південно-Західної залізниці при слідуванні вантажного поїзда з шістдесяти восьми вагонів.
У своєму рішенні від 20 липня 2007 року "Про стан ліквідації наслідків аварії у Львівській області", введеному в дію Указом Президента України від 24 липня 2007 року N 666, Рада національної безпеки і оборони України вже відзначала наявність загрозливої тенденції до виникнення надзвичайних подій на залізничному транспорті із зростаючими негативними наслідками, що викликає недовіру громадян щодо спроможності керівництва галузі забезпечити безпеку на транспорті, завдає шкоди національним інтересам, негативно впливає на економічний потенціал та імідж України як транзитної держави, і порушувала перед Кабінетом Міністрів України питання про надання принципової оцінки діям, бездіяльності відповідних посадових осіб.

................
Перейти до повного тексту