1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
від 14.03.97
м.Київ
Додаток 7
до Договору між Членами Оптового ринку
електричної енергії
( n0001227-96 )
Повідомлення, що видаються за цим договором
Цей Додаток повинен включати облік усіх офіційних повідомлень, що видаються Радою оптового ринку електричної енергії відносно учасників цього Договору.
Додаток 8
до Договору між Членами Оптового ринку
електричної енергії
( n0001227-96 )
Заходи, що плануються
Члени оптового ринку електичної енергії визнають, що поточні Правила оптового ринку електричної енергії, що містяться в Додатку 2 цього Договору будуть доопрацьовуватись надалі разом з вдосконаленням технічних умов становлення оптового ринку електричної енергії України.
Всі Члени оптового ринку електричної енергії усвідомлюють та погоджуються своєчасно приймати участь у виконанні плану дій:
(а) Документ PWG19, як і затверджений Радою документ, який його замінить, повинен запровадитися відразу після Дати набуття чинності.
(б) Документ PWG20, як і затверджений Радою документ, який його замінить, повинен запровадитися відразу після Дати Закінчення.
(в) запровадження вузлових Граничних Цін Системи. Цей механізм буде сприяти наявності різних Граничних Цін Системи на кожному вузлі магістральної та міждержавної мережі з урахуванням витрат, що пов'язані з втратами при передачі електроенергії через відповідні частини мережі;
(г) введення елементу обсягу споживання до складу цінових заявок. Всім постачальникам електроенергії, а також крупним споживачам надається право виставляти комерційні ціни до Розпорядника системи Фінансових Розрахунків, з включенням таких обсягів споживання, які вони самі передбачають одержати від ДПЕ у випадку, коли оптова Закупівельна Ціна перевищує певний встановлений рівень. Натомість, за цю послугу може сплачуватись платіж, що дорівнює платі тим постачальникам, які фактично зменшили попит;
(д) запровадження точного Комерційного Обліку. Всі Члени оптового ринку електричної енергії визнають пріоритет програми поновлення обладнання для зчитування показників електроенергії. Усі лічильники будуть встановлені у належних місцях і будуть відповідати точності, що визначена у Інструкції про порядок Комерційного обліку. Ці заходи будуть розроблені і запроваджені у відповідності з Робочою Програмою. Наданий перелік заходів, що плануються для першочергового впровадження не є вичерпним, але це вважається пріоритетним напрямком у становленні та розвитку оптового ринку електричної енергії України. Саме на Раду оптового ринку електричної енергії покладається відповідальність за досягнення прогресу з цих питань.
Додаток 9
до Договору між Членами
Оптового ринку електричної енергії
( n0001227-96 )
Затверджено
Рішенням Ради Оптового ринку
електричної енергії
від 14.03.97
Положення про надзвичайні ситуації в Оптовому ринку електричної енергії України
Це Положення розроблене на виконання Протоколу переговорів з представниками місії Міжнародного банку реконструкції та розвитку від 29 січня 1997 р. згідно з Законом України від 18 грудня 1996 р. "Про ратифікацію Кредитної угоди (Проект розвитку ринку електроенергетики) між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку".
1. Критерії визначення Надзвичайних ситуацій в Оптовому ринку електроенергії України:
1.1. Рівень частоти в енергосистемі падає нижче граничної величини 49,2 Гц протягом більше ніж 30 послідовних хвилин на день протягом більше ніж 7 послідовних календарних днів, при вичерпанні всіх допустимих можливостей диспетчерського реагування (вимикання споживачів у повному обсязі згідно з графіком аварійних відключень та запуск резервних потужностей). ДПЕ має визначити причини зниження частоти до граничної величини, а також зробити висновок, чи буде Надзвичайна ситуація продовжуватись, якщо Член ринку або юридична особа яка здійснює ліцензовану діяльність з передачі електричної енергії, що спричинили Надзвичайну ситуацію (далі Відповідальна особа), не застосує спеціальних заходів, для виправлення Надзвичайної ситуації, які потребують додаткових коштів Оптового ринку. Висновки ДПЕ мають бути негайно розглянуті та затверджені НКРЕ.
1.2. Ситуація, що може у найближчому майбутньому перетворитись у техногенну або екологічну катастрофу, якщо не вжити спеціальних заходів, які потребують додаткових коштів. У цьому випадку Член ринку або юридична особа яка здійснює ліцензовану діяльність з передачі електричної енергії, що спричинили Надзвичайну ситуацію, буде вважатись Відповідальною особою.
1.3. Аварії на енергетичних об'єктах Членів ринку або юридичних осіб які здійснюють ліцензовану діяльність з передачі електричної енергії (за винятком підприємств що підпорядковані Держкоматому), які класифікуються згідно з Нормативними документами Міненерго, та аварії на об'єктах атомної енергетики, що класифікуються рівнем 4 або вищим згідно з міжнародною шкалою INES. У цьому випадку Член ринку або юридична особа яка здійснює ліцензовану діяльність з передачі електричної енергії, що спричинили Надзвичайну ситуацію, буде вважатись Відповідальною особою. У випадку внесення змін до нормативних документів, які визначають технологічне порушення як аварію, НКРЕ має право вносити відповідні зміни до цього Положення.

................
Перейти до повного тексту