- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Офіційний переклад
УГОДА
про співробітництво держав - учасниць СНД у створенні, використанні та розвитку міждержавної мережі інформаційно-маркетингових центрів для просування товарів і послуг на національні ринки
|
Дата підписання: |
21.05.2010 |
|
Дата ратифікації: |
06.07.2011 |
|
Дата набрання чинності для України: |
27.08.2011 |
Уряди держав - учасниць Співдружності Незалежних Держав (далі - Сторони),
з метою забезпечення співробітництва у створенні, використанні та розвитку міждержавної мережі інформаційно-маркетингових центрів для просування товарів і послуг на національні ринки як одного з пріоритетних напрямів економічного співробітництва держав - учасниць СНД з виконання Плану основних заходів з реалізації Концепції дальшого розвитку Співдружності Незалежних Держав, затвердженого Рішенням Ради глав держав СНД від 5 жовтня 2007 року, а також з виконання Стратегії економічного розвитку Співдружності Незалежних Держав на період до 2020 року, затвердженої Рішенням Ради глав урядів СНД від 14 листопада 2008 року;
підтверджуючи свою переконаність у тому, що створення міждержавної мережі інформаційно-маркетингових центрів підвищує ефективність соціально-економічних і гуманітарних процесів, зміцнює торговельні зв'язки, відкриває доступ до нових можливостей електронної взаємодії держав - учасниць СНД на основі рівності й взаємної вигоди,
домовилися про таке:
Стаття 1.
Метою цієї Угоди є проведення заходів з дальшого створення, використання та розвитку національних мереж інформаційно-маркетингових центрів на погодженій Сторонами методологічній основі та об’єднання їх у міждержавну мережу для просування товарів і послуг держав - учасниць цієї Угоди на їхні національні ринки для цілей підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності.
Стаття 2.
Для цілей цієї Угоди використовувані терміни мають такі значення:
"інформаційна система" - сукупність інформації, яка міститься в базах даних, та інформаційних технологій і технічних засобів, які забезпечують її обробку;
"інформаційно-маркетинговий центр (ІМЦ)" - юридична особа, яка здійснює функції оператора міждержавної мережі ІМЦ з надання електронних інформаційно-комунікаційних послуг на базі інформаційних систем, ресурсів і технологій, що реалізуються в міждержавній мережі ІМЦ;
"інформаційний ресурс" - сукупність інформації, що міститься в базі даних інформаційних систем міждержавної мережі ІМЦ, для здійснення електронної взаємодії;
"міждержавна мережа ІМЦ" - сукупність національних мереж ІМЦ, які взаємодіють між собою через міждержавний ІМЦ за погодженими Сторонами правилами й принципами та сприяють просуванню товарів і послуг національних товаровиробників держав - учасниць цієї Угоди на їхні ринки;
"міждержавний ІМЦ" - юридична особа, яка здійснює функції оператора міждержавної мережі ІМЦ і забезпечує електронну взаємодію національних мереж ІМЦ за погодженими Сторонами правилами й принципами;
"суб’єкти мережі ІМЦ" - підприємства, організації, громадяни, органи влади, які використовують інформаційно-комунікаційні послуги операторів міждержавної мережі ІМЦ;
"електронна взаємодія" - інформаційний обмін у міждержавній мережі ІМЦ за погодженими Сторонами правилами й принципами;
"електронна торгівля" - торгівля, що здійснюється з використанням інформаційних систем, інформаційно-комунікаційної мережі та регламентів електронної взаємодії;
"електронне повідомлення" - інформація, передана або отримана користувачем інформаційно-телекомунікаційної мережі.
Стаття 3.
Сторони створюють, використовують і розвивають національні мережі ІМЦ з подальшим об’єднанням їх у міждержавну мережу ІМЦ та здійсненням на її основі електронної торгівлі для вирішення таких основних завдань:
сприяння на системній основі забезпеченню організацій і громадян товарами, роботами та послугами, державами походження яких є держави - учасниці цієї Угоди;
забезпечення інформаційної взаємодії між виробниками та споживачами у сфері виробничого споживання, а також між виробниками й органами державної влади держав - учасниць цієї Угоди, які здійснюють закупівлю продукції (робіт, послуг) для державних потреб;
створення умов для формування виробничих замовлень, розвитку виробничої кооперації та залучення фінансових коштів й інших видів інвестицій у розвиток і модернізацію виробництва;
забезпечення укладення угод з використанням засобів електронної торгівлі;
забезпечення послуг електронної взаємодії, загальних форматів надання інформації, уніфікованого документування операцій та обміну електронними повідомленнями, що мають юридичну силу, між учасниками електронної торгівлі та іншими суб’єктами мережі ІМЦ у ході взаємодії;
забезпечення інформаційної безпеки під час електронної взаємодії державних і комерційних організацій - учасниць міждержавної мережі ІМЦ;
створення бази даних про виробників товарів і послуг, що функціонують у державах - учасницях цієї Угоди;
підвищення конкурентоспроможності товарів і послуг держав - учасниць цієї Угоди.
Стаття 4.
1. Міждержавна мережа ІМЦ ґрунтується на:
структуру ванні електронних інформаційних ресурсів;
широкому наборі електронних сервісів для створення інформаційних систем і здійснення їхньої електронної взаємодії.
2. У міждержавній мережі ІМЦ під час створення національних мереж ІМЦ й організації їхньої електронної взаємодії Сторони дотримуються таких умов та принципів:
проведення спільних заходів зі створення, використання та розвитку міждержавної мережі ІМЦ здійснюється на принципах рівноправності й взаємної вигоди з урахуванням економічних та географічних особливостей кожної держави - учасниці цієї Угоди;
здійснення інформаційної взаємодії на основі погоджених форматів і стандартів обміну даними, у тому числі засобів із забезпечення інформаційної безпеки;
реалізація програмно-технічних і технологічних рішень, що забезпечують наступність, нарощування та розвиток функціональних можливостей міждержавної мережі ІМЦ без її докорінної реконструкції;
................Перейти до повного тексту