1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода
про принципи формування спільного транспортного простору і взаємодії держав-учасниць Співдружності Незалежних Держав у галузі транспортної політики
Статус Угоди див.
( Угоду ратифіковано Законом N 1126-XIV від 06.10.99 )
Уряди держав-учасниць цієї Угоди, далі - Сторони,
усвідомлюючи об'єктивну необхідність ефективного транспортного забезпечення спільного економічного простору, що грунтується на вільному переміщенні товарів, послуг, робочої сили і капіталів,
приділяючи велике значення спільному повному і якісному використанню транспортних інфраструктур держав-учасниць Співдружності Незалежних Держав,
прагнучи до проведення узгодженої політики у визначенні транспортних тарифів,
погодились про таке:
Стаття 1
Під спільним транспортним простором держав-учасниць цієї Угоди розуміється сукупність технологічно поєднаних транспортних комунікацій на територіях цих держав, обладнаних для пересування транспортних засобів, перевезення вантажів та пасажирів, інформаційних і тарифних систем, структур та механізмів управління різними видами транспорту, функціонування яких здійснюється на основі національного законодавства держав-учасниць Співдружності з наступною його гармонізацією.
Стаття 2
Спільний транспортний простір держав-учасниць цієї Угоди формується на основі розроблення:
концепції та принципів формування спільного транспортного простору, що включає залізничний, повітряний, водний, автомобільний види транспорту;
концепції встановлення узгодженої тарифної політики на транспортні послуги;
концепції вдосконалення організаційної структури транспортного комплексу для поліпшення обслуговування споживачів;
програми спільного розвитку і використання транспортних інфраструктур;
програми забезпечення умов транзиту вантажів у межах спільного транспортного простору держав-учасниць СНД;
програми захисту навколишнього середовища від шкідливого впливу транспортних засобів;
програми забезпечення безпеки пасажирів і обслуговуючого персоналу на транспорті, а також збереження вантажів.
Розроблення зазначених програм (концепцій) провадиться спільно компетентними органами Сторін у галузі транспорту. Координацію цієї роботи здійснює Міждержавний економічний Комітет Економічного союзу.
Компетентні органи Сторін у галузі залізничного транспорту в своїй діяльності керуються:
схемою спільного транспортного простору залізничного транспорту держав-учасниць СНД, яка затверджується Радою залізничного транспорту держав-учасниць СНД;
угодами та рішеннями, прийнятими Радою глав держав і Радою глав урядів Співдружності, в тому числі Рішенням Ради глав урядів Співдружності про Концепцію встановлення узгодженої тарифної політики на залізничному транспорті держав-учасниць Співдружності Незалежних Держав від 18 жовтня 1996 року та Угодою про проведення узгодженої політики у визначенні транспортних тарифів від 17 січня 1997 року.
Стаття 3
З метою створення умов для функціонування спільного транспортного простору та вироблення скоординованої транспортної політики Сторони вживають заходів до:
гармонізації нормативно-правової бази в галузі транспорту;
розроблення фінансово-економічних механізмів для реалізації спільних програм на транспорті;
вдосконалення взаємодії національних транспортних систем;
цілеспрямованого захисту інтересів галузей за відповідної правової та економічної підтримки конкурентоспроможності національних перевізників на внутрішньому та зовнішньому ринках транспортних послуг;
добросовісної конкуренції господарюючих суб'єктів усіх форм власності;
проведення узгодженої політики у визначенні транспортних тарифів у міжнародному сполученні між державами-учасницями цієї Угоди;
поповнення та модернізації парків транспортних засобів залізничного, повітряного, морського, річкового, автомобільного видів транспорту;
формування та проведення узгодженої науково-технічної політики в галузі транспорту;
створення спільної системи наукової, технічної та технологічної інформаційної бази в галузі транспортного комплексу;
створення спільних підприємств, об'єднань, транснаціональних корпорацій в галузі транспортного комплексу;
опрацювання транспортно-технологічних схем доставки вантажів, у тому числі з використанням альтернативних видів транспорту і систем фірмового обслуговування транспортних засобів;
визначення взаємоузгодженого порядку і організації контролю за в'їздом (виїздом) усіх транспортних засобів, включаючи транспортні засоби держав, які не є учасницями цієї Угоди;

................
Перейти до повного тексту