1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


( Щодо виходу України з Угоди див. Постанову КМ N 449 від 23.04.2024 )
Угода
про модернізацію цивільної авіації держав - учасниць Співдружності Незалежних Держав
( Щодо припинення дії міжнародного договору 30 жовтня 2024 року див. Лист Міністерства закордонних справ N 72/14-612/2-63788 від 10.05.2024 )
Дата підписання: 03.11.1995
Дата набрання чинності: 03.11.1995
Уряди держав - учасниць даної Угоди, іменовані надалі Сторонами,
засвідчуючи прихильність принципам Конвенції про міжнародну цивільну авіацію (Чикаго, 1944 рік),
надаючи значення цивільній авіації як одному з важливих факторів співробітництва держав - учасниць Співдружності Незалежних Держав,
підтверджуючи зацікавленість у створенні умов для стійкого функціонування і розвитку цивільної авіації держав - учасниць Співдружності, що має історичну спільність інтересів і особливостей,
беручи до уваги необхідність захисту позицій цивільної авіації на внутрішньому і закордонному ринках авіатранспортних послуг,
визнаючи необхідність державної підтримки виробництва цивільних повітряних суден на основі інтеграції,
домовилися про таке:
Стаття 1
Сторони визнають необхідність інтеграції і зміцнення зв'язків в галузі виробництва й експлуатації цивільних повітряних суден в інтересах і на рівних, взаємовигідних умовах для всіх учасників даної Угоди, у тому числі в питаннях кооперації, обслуговування, ремонту авіаційної техніки і її реалізації.
Стаття 2
Сторони підтримують необхідність розробки і реалізації цільових міждержавних програм із виробництва і впровадження в експлуатацію в державах - учасницях Співдружності транспортних літаків, що розробляються і виробляються у державах - учасницях Співдружності Незалежних Держав.
Стаття 3
Кожна Сторона, що є розроблювачем, виробником і (або) експлуатантом повітряних суден виробництва держав - учасниць Співдружності, вживатиме необхідних практичних заходів для здійснення зазначених програм у частині, що її стосується, відповідно до свого законодавства.
Стаття 4
Сторони визнають необхідність формування цільових кредитів, а також фінансових коштів юридичних і фізичних осіб на оплату виготовлення повітряних суден відповідно до потреб зацікавлених держав. Для цих цілей можуть створюватися міждержавні фінансово-промислові групи або компанії за участю виробників авіаційної техніки.
Стаття 5
Координацію практичної реалізації цієї Угоди здійснює Міждержавний авіаційний комітет.

................
Перейти до повного тексту