1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 8 вересня 1997 р. N 997
Київ
Про затвердження Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу та Порядку відрахування на виробництво соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1336 від 25.08.98 N 501 від 16.03.2000 N 321 від 04.04.2001 N 1510 від 11.10.2002 N 693 від 26.05.2004 )
На виконання Закону України "Про рекламу" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу та Порядок відрахування на виробництво соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв, що додаються.
2. Міністерству фінансів під час складання проекту Державного бюджету України на 2002 і наступні роки передбачати при формуванні спеціального фонду державного бюджету надходження від реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв із спрямуванням цих коштів на виробництво соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв.
( Пункт 2 в редакції Постанови КМ N 321 від 04.04.2001 )
Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.43
( Порядок накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу втратив чинність на підставі Постанови КМ N 693 від 26.05.2004 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 8 вересня 1997 р. N 997
ПОРЯДОК
відрахування на виробництво соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв
1. Цей Порядок, розроблений відповідно до Закону України "Про рекламу", визначає процедуру надходження та акумулювання коштів для виробництва соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв і поширюється на підприємства, установи та організації незалежно від форм власності і громадян-суб'єктів підприємницької діяльності, які є рекламодавцями тютюнових виробів та/або алкогольних напоїв.

................
Перейти до повного тексту