- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Угода
між Кабінетом Міністрів України та Підготовчою комісією Організації Договору про всеосяжну заборону ядерних випробувань про проведення заходів, у тому числі післясертифікаційної діяльності, стосовно об'єктів з міжнародного моніторингу за Договором про всеосяжну заборону ядерних випробувань
( Угоду ратифіковано Законом
N 2108-III від 16.11.2000 )
в цілях сприяння заходам Тимчасового технічного секретаріату (далі іменованого "ТТС") щодо:
а) проведення інвентаризації існуючих об'єктів з моніторингу;
b) проведення обстежень майданчиків;
с) модернізації або створення об'єктів з моніторингу; та
d) проведення сертифікації об'єктів з метою визначення їх відповідності стандартам Міжнародної системи моніторингу;
і з метою сприяння продовженню випробувань, тимчасовій експлуатації, при необхідності, та обслуговуванню Міжнародної системи моніторингу (далі іменованої "МСМ"), спрямованих на забезпечення ефективності Договору;
погодилися, відповідно до пункту 7 і пункту 12(b) Тексту про заснування Підготовчої комісії Організації Договору про всеосяжну заборону ядерних випробувань (далі іменованої "Підготовча комісія"), який міститься у додатку до резолюції про заснування Підготовчої комісії, ухваленій на нараді держав, які підписали Договір про всеосяжну заборону ядерних випробувань (далі іменований "ДВЗЯВ") 19 листопада 1996 року в Нью-Йорку, і згідно з положеннями ДВЗЯВ, зокрема статтями I-IV і Частини і Протоколу, про нижченаведене:
Стаття 1
Кабінет Міністрів України (далі іменований "Кабінет Міністрів") та ТТС здійснюють співробітництво в цілях сприяння виконанню положень цієї Угоди. Діяльність, яка повинна бути здійснена ТТС або від імені ТТС в Україні, визначена або буде визначена у Додатку або Додатках до цієї Угоди. Додатки можуть періодично включатися або вилучатися за взаємною згодою Сторін.
Стаття 2
Якщо діяльність, здійснювану згідно з положеннями цієї Угоди, повинен виконувати ТТС, то ця діяльність провадиться Групою ТТС, яка складається з персоналу, призначеного ТТС після консультацій з Кабінетом Міністрів. Кабінет Міністрів має право відмовитися від послуг тих чи інших членів Групи ТТС при тому розумінні, що ТТС буде мати право запропонувати замість них нових членів Групи. У зв'язку з кожним заходом, здійснюваним ТТС, ТТС призначає Керівника Групи, а Кабінет Міністрів призначає Виконавчого представника. Керівник групи та Виконавчий представник здійснюють зв'язок між ТТС і Кабінетом Міністрів і, при необхідності, співробітництво та координацію діяльності ТТС на виконання цієї Угоди.
Стаття 3
Діяльність, здійснювана від імені ТТС згідно з положеннями цієї Угоди, виконується підрядниками відповідно до умов контракту або контрактів, укладеного або укладених ТТС згідно з Фінансовими положеннями і Фінансовими правилами Підготовчої комісії. Копія технічних умов такого контракту або контрактів надається Виконавчому представнику, який має бути також інформований щодо вартості та тривалості контракту та назви підрядника (далі іменованого "підрядник").
Стаття 4
Щонайменше за 14 днів до запропонованого прибуття Групи ТТС або підрядника у пункт в'їзду ТТС та Виконавчий представник проводять консультації з метою сприяння здійсненню заходів, що будуть проведені, серед іншого, стосовно обладнання, яке ввозиться в Україну для виконання заходів, здійснюваних відповідно до положень цієї Угоди. Для цілей післясертифікаційної діяльності таке обладнання повинне узгоджуватися з відповідними Оперативними керівництвами МСМ. Під час цих консультацій Кабінет Міністрів інформує ТТС про пункти в'їзду і виїзду, через які Група ТТС або підрядник та їх обладнання будуть прибувати на територію України та залишати її.
Стаття 5
Кабінет Міністрів згідно з нормативно-правовими актами України забезпечує для Групи ТТС чи підрядника можливість в'їжджати на територію України та залишатися на ній для проведення заходів згідно з положеннями цієї Угоди та відповідними Оперативними керівництвами МСМ.
Стаття 6
Діяльність, яка здійснюється Групою ТТС або підрядником згідно з положеннями цієї Угоди, організується у співробітництві з Україною таким чином, щоб максимально можливо забезпечити своєчасне та ефективне виконання їх функцій і якнайменші незручності для України та ускладнення для будь-якого об'єкта або району, де вони здійснюють свою діяльність.
Стаття 7
Кабінет Міністрів та ТТС заздалегідь готують перелік обладнання, яке ввозиться в Україну згідно з положеннями цієї Угоди. Кабінет Міністрів має право проводити інспекцію такого обладнання з метою пересвідчитися, що таке обладнання необхідне і придатне для виконання заходів, які повинні бути проведені в Україні. Така інспекція здійснюється у присутності Керівника групи ТТС, її членів чи підрядника. Предмети обладнання, які в цілях безпеки потребують спеціального поводження або зберігання, визначаються ТТС як такі, і ця інформація доводиться до відома Виконавчого представника до прибуття згаданого обладнання у пункт в'їзду. Кабінет Міністрів забезпечує умови для надійного зберігання цього обладнання. З метою запобігання невиправданим затримкам у транспортуванні обладнання Кабінет Міністрів сприяє ТТС у дотриманні внутрішніх правил та положень України для ввезення такого обладнання в Україну та, у відповідних випадках, вивезення такого обладнання з України.
Стаття 8
2. Обладнання, визначене у переліку, згаданому у Статті 7, та інше майно ТТС при ввезенні їх в Україну на виконання положень цієї Угоди не обкладаються митом, податками і зборами чи обов'язковими платежами, визначеними нормативно-правовими актами України. Ввезене таким чином в Україну майно може бути відчужене тільки згідно з нормативно-правовими актами України. Виконавчий представник сприяє проведенню митного контролю будь-якого такого обладнання або майна. Право власності на обладнання, яке ТТС передає Україні у постійне користування для встановлення на об'єктах моніторингу згідно з положеннями цієї Угоди, переходить до Кабінету Міністрів відразу після ввезення на територію, що знаходиться під юрисдикцією України.
3. ТТС, його активи та інше майно не обкладаються всіма прямими податками в Україні. Кабінет Міністрів вживає відповідних адміністративних заходів з метою компенсації будь-яких митних або податкових виплат, які складають частину ціни, що сплачується ТТС при здійсненні закупівель та укладенні контрактів на надання послуг згідно з положеннями цієї Угоди.
Стаття 9
Кабінет Міністрів сприяє співробітництву місцевих органів виконавчої влади у виконанні заходів, здійснюваних Групою ТТС чи підрядником згідно з положеннями цієї Угоди. ТТС вживає всіх належних кроків, необхідних для забезпечення оперативного інформування Виконавчого представника України про діяльність, пов'язану з випробовуваннями, тимчасовою експлуатацією, при необхідності, та обслуговуванням об'єктів з моніторингу в Україні.
Стаття 10
Будь-які дані та будь-які офіційні звіти, підготовлені будь-якою Стороною у зв'язку із заходами, здійснюваними відповідно до положень цієї Угоди, надаються у розпорядження другої Сторони.
Стаття 11
Для цілей цієї Угоди післясертифікаційна діяльність стосовно будь-якої станції МСМ починається після виконання таких двох вимог:
(і) сертифікації цієї станції МСМ з боку ТТС згідно з відповідними керівництвами або процедурами сертифікації; та
(іі) ухвалення Підготовчою комісією бюджету, у тому числі докладних фінансових механізмів, якщо такі є, на експлуатацію та обслуговування цієї станції МСМ.
Стаття 12
Для цілей післясертифікаційної діяльності:
1. Ці об'єкти також випробовуються, тимчасово експлуатуються, при необхідності, та обслуговуються Кабінетом Міністрів відповідно до процедур та домовленостей, узгоджених Сторонами. В цілях забезпечення отримання Міжнародним центром даних ("МЦД") високоякісних даних з високим ступенем достовірності зазначені процедури повинні відповідати Оперативним керівництвам МСМ.
................Перейти до повного тексту