1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


Рішення Ради 2000/348/JHA
"Щодо безпеки на футбольних матчах міжнародного масштабу" від 25 квітня 2002 р.
РАДА ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ,
Беручи до уваги Договір про Європейський Союз, і, зокрема пункт (а) та (b) частини (1) статті 30 та пункт (с) частини (2) статті 34,
Беручи до уваги ініціативу Королівства Бельгія
Беручи до уваги висновок Європейського Парламенту(1),
----------------
(1) Висновок, виданий 9 квітня 2002 року (ще не опублікований в Офіційному віснику).
ОСКІЛЬКИ:
(1) Згідно з умов викладених у статті 29 Договору, метою Європейського Союзу повинно бути гарантування громадянам високого рівня безпеки в межах простору свободи, безпеки та правосуддя, шляхом розробки загальних дій серед держав-членів в сфері співробітництва поліції.
(2) Внаслідок різноманітних міжнародних та європейських змагань та великої кількості подорожуючих болільників, футбол стає надзвичайно міжнародним явищем за своїм масштабом, що призводить до необхідності підходу до питання безпеки на футбольних матчах в такий спосіб, який виходить за межі національних кордонів.
(3) Футбол слід розглядати не лише як потенційне джерело проблем, пов'язаних з порушенням законодавства, порядку чи безпеки, але й як подія, з якою, незважаючи на можливий ризик, слід поводитися раціонально.
(4) Зокрема з метою запобігання та протидії футбольному насильству, важливо обмінюватися інформацією таким чином, щоб компетентні поліцейські органи та органи влади в державах-членах могли здійснити необхідні приготування та відреагувати відповідним чином.
(5) Для обміну інформацією про футбольну подію та з урахуванням необхідності міжнародного співробітництва поліції у зв'язку з футбольними матчами міжнародного масштабу, критично важливо створити в кожній державі-члені національний футбольний інформаційний центр поліцейського характеру.
(6) Беручи до уваги прийняття Радою Європи таких актів: Конвенцію від 28 січня 1981 року про захист осіб щодо автоматизованої обробки персональних даних, Рекомендацію NR(87)15 від 17 вересня 1987 року Комітету Міністрів щодо використання персональних даних в сфері дії поліції та Європейської конвенції від 19 серпня 1985 року про насильство та неналежну поведінку під час спортивних подій і, зокрема футбольних матчів.
(7) 26 травня 1997 року Рада ухвалила Спільні дії 97/339/JAH, що стосуються співробітництва в сфері законодавства, порядку та безпеки(2), та 9 червня 1997 року Резолюцію про запобігання та приборкування футбольного хуліганства шляхом обміну досвідом, недопущення до стадіонів та політику в сфері засобів масової інформації(3).
----------------
(2) Офіційний вісник L 147, 5.6.1997, C. 1.
(3) Офіційний вісник C 193, 24.6.1997, C. 1.
(8) Також, 6 грудня 2001 року, Рада ухвалила Резолюцію стосовно посібника з рекомендаціями щодо міжнародного поліцейського співробітництва та заходів для запобігання та контролю за насильством та порушеннями порядку на футбольних матчах міжнародних масштабів, в яких приймає участь хоча б одна держава-член(1),
----------------
(1) OB C 22, 24.1.2002, C. 1.
ПРИЙНЯЛА ТАКЕ:
Стаття 1
Заснування національного футбольного інформаційного центру
1. Кожна держава-член встановлює або визначає національний футбольний інформаційний центр поліцейського характеру.
2. Кожна держава-член детально повідомляє Генеральному Секретаріату Ради у письмовій формі відомості про свій національний футбольний інформаційний центр та будь-які зміни згідно цього Рішення. Генеральний Секретаріат Ради публікує їх в Офіційному віснику.
3. Національний футбольний інформаційний центр діє як прямий, центральний контактний центр з обміну відповідною інформацією та з метою полегшення міжнародного поліцейського співробітництва з футбольними матчами міжнародного масштабу.
Держава-член може прийняти рішення здійснювати необхідні контакти з питань, пов'язаних з футболом, через служби, компетентні в цих особливих аспектах, за умови, що національному футбольному інформаційному центру швидко та належним чином надається мінімальний обсяг інформації.
4. Кожна держава-член забезпечує, щоб її національний футбольний інформаційний центр мав можливість ефективно та негайно виконувати доручені йому завдання.
5. Це Рішення застосовується без обмеження діючих національних положень, зокрема розподілу повноважень між різними службами та органами в зацікавлених державах-членах.
Стаття 2
Завдання національних футбольних інформаційних центрів
1. Національні футбольні інформаційні центри повинні бути відповідальні за координування та полегшення обміну інформацією про діяльність поліції щодо футбольних матчів міжнародних масштабів. До такого обміну інформацією можуть також залучатися інші правоохоронні органи, сприяючи безпеці або дотриманню законів та наказів згідно з розподілом повноважень зацікавлених держав-членів.
2. Згідно з діючими державними та міжнародними правилами, національні футбольні інформаційні центри мають доступ до інформації, яка містить персональні дані про болільників, які становлять надзвичайну небезпеку.

................
Перейти до повного тексту