- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Протокол
Протокол
про внесення поправок до Європейської соціальної хартії
Турін, 21 жовтня 1991 року |
Офіційний переклад
Держави - члени Ради Європи, що підписали цей Протокол до
Європейської соціальної хартії, яку було відкрито для підписання в Туріні 18 жовтня 1961 року (далі "Хартія"),
сповнені рішучості вжити заходів для підвищення ефективності
Хартії, і зокрема для поліпшення функціонування її наглядового механізму,
вважаючи у зв'язку з цим за доцільне внести поправки до деяких положень
Хартії,
погодились про таке:
Стаття 1
Стаття 23
Хартії викладається у такій редакції:
"Стаття 23. Надання копій доповідей і коментарів
1. Надсилаючи Генеральному секретарю доповідь згідно зі статтями 21 і 22, кожна Договірна Сторона надає копію цієї доповіді тим своїм національним організаціям, що є членами міжнародних організацій роботодавців і профспілок, яким запропоновано відповідно до пункту 2 статті 27 бути представленими на засіданнях Урядового комітету. Ці організації надсилають Генеральному секретарю будь-які коментарі до доповідей Договірних Сторін. Генеральний секретар надає копію цих коментарів відповідним Договірним Сторонам, які можуть дати на них відповідь.
2. Генеральний секретар надсилає копію доповідей Договірних Сторін міжнародним неурядовим організаціям, які мають консультативний статус при Раді Європи і особливу компетенцію в питаннях, що регулюються цією
Хартією.
3. Доповіді та коментарі, згадані в статтях 21, 22 і в цій статті, надаються для ознайомлення на відповідний запит".
Стаття 2
Стаття 24
Хартії викладається у такій редакції:
"Стаття 24. Розгляд доповідей
1. Доповіді, надіслані Генеральному секретарю відповідно до статей 21 і 22, розглядаються Комітетом незалежних експертів, утвореним згідно зі статтею 25. Комітету подаються також на розгляд будь-які коментарі, надіслані Генеральному секретарю відповідно до пункту 1 статті 23. Після завершення свого розгляду Комітет незалежних експертів складає доповідь, яка містить його висновки.
2. Що стосується доповідей, згаданих у статті 21, то Комітет незалежних експертів з правової точки зору оцінює відповідність національних законодавств та практики зобов'язанням відповідних Договірних Сторін, що випливають із
Хартії.
3. Комітет незалежних експертів може звертатися безпосередньо до Договірних Сторін із запитами про надання додаткових пояснень та інформації. У зв'язку з цим Комітет незалежних експертів може також, у разі необхідності, провести засідання з представниками Договірної Сторони або на свою власну ініціативу, або на прохання відповідної Договірної Сторони. Інформація про це надається організаціям, згаданим у пункті 1 статті 23.
4. Висновки Комітету незалежних експертів оприлюднюються і надсилаються Генеральним секретарем Урядовому комітету, Парламентській асамблеї і організаціям, згаданим у пункті 1 статті 23 і пункті 2 статті 27".
Стаття
25 Хартії викладається у такій редакції:
"Стаття 25. Комітет незалежних експертів
1. До складу Комітету незалежних експертів входить не менше дев'яти членів, що обираються Парламентською асамблеєю більшістю поданих голосів із списку висунутих Договірними Сторонами експертів, які відзначаються найвищою сумлінністю і мають визнаний авторитет у галузі національних і міжнародних соціальних питань. Точна кількість членів Комітету визначається Комітетом міністрів.
2. Члени Комітету обираються на шість років. Вони можуть бути переобрані тільки один раз.
3. Член Комітету незалежних експертів, обраний для заміщення члена, строк повноважень якого не минув, обіймає посаду протягом решти частини строку повноважень свого попередника.
4. Члени Комітету засідають в ньому в своїй особистій якості. Упродовж їхнього строку повноважень вони не можуть виконувати жодні функції, які є несумісними з вимогами незалежності, неупередженості та доступності, притаманними їхній посаді".
................Перейти до повного тексту