1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Меморандум


Меморандум
про взаєморозуміння між Урядом України і Організацією з безпеки і співробітництва в Європі (ОБСЄ) щодо створення нової форми співробітництва
( Меморандум ратифіковано Законом N 1446-III від 10.02.2000 )
Уряд України і Організація з безпеки і співробітництва в Європі (ОБСЄ),
беручи до уваги доповідь щодо України Особистого представника Діючого голови від 30 квітня 1999 року,
виходячи з рішення Постійної Ради ОБСЄ N 295 від 1 червня 1999 року,
вважаючи, що поважання принципів та зобов'язань ОБСЄ є основою майбутнього співробітництва між Урядом України і ОБСЄ,
домовились про таке:
Стаття 1
1. Заснувати нову форму співробітництва між Україною та ОБСЄ. Це співробітництво базуватиметься на плануванні, виконанні та моніторингу проектів між відповідними органами влади України і ОБСЄ та її інститутами. Такі проекти можуть стосуватися усіх аспектів діяльності ОБСЄ і залучати як урядові, так і неурядові організації України.
2. Модальності проектів будуть розроблені в процесі співробітництва ОБСЄ з відповідними урядовими та неурядовими організаціями України.
3. Від Уряду України Міністерство закордонних справ у контакті з відповідними установами України нестиме відповідальність за остаточне ухвалення проектів, які плануватимуться та здійснюватимуться в Україні, а також за загальну координацію і моніторинг здійснення проектів.
Стаття 2
1. З метою виконання вищезазначених завдань створюється посада Координатора проектів ОБСЄ в Україні (далі "Координатор").
2. Координатор призначається Діючим головою ОБСЄ після консультацій з Урядом України. Персонал Координатора призначається Координатором відповідно до встановлених процедур.
3. Координатор подасть список проектів, що передбачаються для планування та виконання в Україні, включаючи інформацію щодо їхніх цілей, фінансування та тривалості. Список буде регулярно поновлюватися, в міру того як нові проекти пропонуються або завершуються. Координатор надаватиме Міністерству закордонних справ України повну інформацію щодо планування та здійснення кожного проекту.
4. Координатор на регулярній основі подаватиме доповіді про хід здійснення проектів Постійній Раді, яка здійснюватиме огляд роботи та прийматиме відповідні рішення відносно її продовження кожні 6 місяців. Мандат Координатора може також бути припинений за домовленістю, якщо більше не планується або не виконується жоден проект. Доповіді можуть також надаватися залученим інституціям ОБСЄ.
Стаття 3
Персонал Координатора складатиметься з основного міжнародного та місцевого персоналу, а також з міжнародних або місцевих експертів і технічного персоналу, необхідного для реалізації проектів. Кількісний склад експертного персоналу Координатора може змінюватись відповідно до потреб проектів. Строк перебування в Україні експертного персоналу залежатиме від строків реалізації проектів. Координатор заздалегідь повідомляє Міністерство закордонних справ України про прибуття та відбуття членів міжнародного персоналу. Основний персонал складатиметься з Координатора, двох членів міжнародного персоналу та місцевого персоналу, необхідного для забезпечення їхньої діяльності.
Стаття 4
Початкові витрати на утримання Координатора, його/її персоналу та на діяльність в рамках проектів покриватимуться за рахунок коштів, виділених в бюджеті ОБСЄ на 1999 рік для колишньої Місії ОБСЄ в Україні, згідно із звичайними процедурами ОБСЄ. Подальші витрати покриватимуться з бюджетів ОБСЄ та її інституцій, а також за рахунок можливих добровільних внесків. Витрати на утримання експертів покриватимуться за рахунок бюджетів кожного проекту.

................
Перейти до повного тексту