1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 1 березня 2017 р. № 99
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 1300 від 12.12.2023 )
Про затвердження Порядку переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 623 від 18.08.2017 )
Відповідно до частини першої статті 4 та частини першої статті 14-1 Закону України "Про боротьбу з тероризмом" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції, що додається.
2. Антитерористичному центру при Службі безпеки, Міністерству внутрішніх справ, Службі безпеки, Міністерству оборони, Міністерству з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб, Адміністрації Державної прикордонної служби, Національній поліції, Державній фіскальній службі за участю громадськості та волонтерів забезпечити у контрольних пунктах в’їзду/виїзду протидію незаконному переміщенню товарів, а також встановити контроль за переміщенням гуманітарної допомоги до району або з району проведення антитерористичної операції (через лінію зіткнення та/або в її межах).
3. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, державним органам видати протягом двох місяців акти, передбачені затвердженим цією постановою Порядком.
4. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім пункту 1 цієї постанови, який набирає чинності через 10 днів з дня її опублікування, та пунктів 9 і 31 Порядку, затвердженого цією постановою, які набирають чинності через місяць з дня її опублікування.

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 67


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 березня 2017 р. № 99
ПОРЯДОК
переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції
Загальні питання
1. Цей Порядок визначає правовий режим переміщення товарів, у тому числі тих, що визнані в установленому порядку гуманітарною допомогою, до району або з району проведення антитерористичної операції (через лінію зіткнення та/або в її межах) та поширюється на фізичних осіб і суб’єктів господарювання, які здійснюють такі переміщення.
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
гуманітарні майданчики - територія в районі проведення антитерористичної операції, на якій здійснюється контроль товару, визнаного в установленому порядку гуманітарною допомогою (далі - гуманітарний вантаж), формуються товари для подальшого ввезення на тимчасово неконтрольовану територію донорами (іноземними, вітчизняними та міжнародними гуманітарними організаціями);
гуманітарно-логістичний центр - майданчик на контрольованій території в районі проведення антитерористичної операції, на якому здійснюється роздрібна та дрібнооптова торгівля продуктами харчування, засобами особистої гігієни, одягом і взуттям, побутовою хімією, а також надання послуг, гуманітарної та благодійної допомоги;
дорожні коридори (автомобільні та на залізниці) - основні напрямки руху у межах контрольованої території, облаштовані дорожніми знаками та інформаційними покажчиками від контрольних пунктів до лінії зіткнення;
контрольний пост в межах дорожніх коридорів на залізниці (далі - контрольний пост) - частина контрольного пункту в’їзду/виїзду на залізниці, яка розміщена на виділеній території залізничної станції, з комплексом будівель, інженерних, фортифікаційних споруд і технічних засобів, де підрозділами Держприкордонслужби та за потреби іншими підрозділами, що здійснюють державний контроль, здійснюється контроль за переміщенням товарів залізничним рухомим складом через лінію зіткнення;
контрольний пункт в’їзду/виїзду - спеціально виділена територія на автомобільній дорозі з комплексом будівель, спеціальних, інженерних, фортифікаційних споруд і технічних засобів, де підрозділами, що здійснюють державний контроль, здійснюється контроль за переміщенням та пропуск на тимчасово неконтрольовану територію та з такої території осіб, транспортних засобів, товарів;
контрольний пункт в’їзду/виїзду на залізниці - спеціально виділена територія залізничної станції з комплексом будівель, спеціальних, інженерних, фортифікаційних споруд і технічних засобів, де відповідними підрозділами здійснюється державний контроль за переміщенням осіб, транспортних засобів та товарів, пропуск на тимчасово неконтрольовану територію та з такої території осіб, у тому числі обслуговуючого персоналу, а також залізничного рухомого складу;
контрольний талон - документ для внутрішньої перевірки проходження контролю транспортними засобами між лінією зіткнення і контрольним пунктом в’їзду/виїзду та у зворотному напрямку, форма якого затверджується керівником антитерористичної операції;
контрольована територія - територія в районі проведення антитерористичної операції, на якій органи державної влади у повному обсязі здійснюють свої повноваження, передбачені законодавством;
координаційний центр з питань режиму та економічної діяльності на територіях, прилеглих до смуги безпеки вздовж лінії зіткнення (далі - координаційний центр), - підрозділ, який утворений при оперативному штабі з управління антитерористичною операцією з метою організації видачі дозволів фізичним особам та прийняття рішення про включення суб’єктів господарювання до відповідних переліків для переміщення;
лінія зіткнення - умовне розмежування між тимчасово неконтрольованою територією та контрольованою територією;
натурний лист - документ для здійснення контролю за переміщенням товару на контрольних пунктах в’їзду/виїзду на залізниці (контрольних постах), форма якого затверджується ПАТ "Укрзалізниця";
Об’єднаний центр цивільно-військового співробітництва - група з представників Збройних Сил, СБУ (за згодою), МВС (за згодою), Національної гвардії (за згодою), Держприкордонслужби (за згодою), ДФС (за згодою), військово-цивільних адміністрацій (за згодою), місцевих органів виконавчої влади (за згодою), органів місцевого самоврядування (за згодою), громадських організацій (за згодою), яка створена для координації спільних дій Збройних Сил, інших військових формувань та правоохоронних органів, військово-цивільних адміністрацій, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, міжнародних, недержавних, благодійних організацій, об’єднань громадян, засобів масової інформації та з метою швидкого реагування на загрози виникнення гуманітарної кризи, відновлення законності і правопорядку в районах (населених пунктах) проведення антитерористичної операції, залучення додаткових ресурсів для потреб громадян, підрозділів Збройних Сил та правоохоронних органів;
підрозділи, що здійснюють державний контроль, - підрозділи суб’єктів боротьби з тероризмом, які залучені в установленому порядку до проведення антитерористичної операції, що здійснюють контроль за переміщенням осіб, транспортних засобів та товарів на контрольних пунктах в’їзду/виїзду, контрольних пунктах в’їзду/виїзду на залізниці і контрольних постах та територіях між ними вздовж лінії зіткнення;
тимчасово неконтрольована територія - територія, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження;
товар - будь-який товар, у тому числі визнаний в установленому порядку гуманітарною допомогою, який переміщується в районі проведення антитерористичної операції через лінію зіткнення та/або в її межах.
Інші терміни в цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про боротьбу з тероризмом", "Про військово-цивільні адміністрації", "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", "Про гуманітарну допомогу" та в інших нормативно-правових актах України.
3. Переміщення товарів через лінію зіткнення здійснюється у визначених для цього місцях фізичними особами та суб’єктами господарювання з дотриманням положень цього Порядку та норм законодавства.
За рішенням керівника антитерористичної операції в районі її проведення можуть встановлюватися додаткові обмеження.
Контрольні пункти та дорожні коридори
4. Контрольний пункт в’їзду/виїзду та контрольний пункт в’їзду/виїзду на залізниці функціонують без вихідних, цілодобово. Контрольні заходи здійснюються в час, встановлений рішенням керівника антитерористичної операції.
Межі території контрольного пункту в’їзду/виїзду на залізниці та контрольного пункту в’їзду/виїзду визначаються наказом керівника антитерористичної операції за поданням керівника групи контрольного пункту в’їзду/виїзду на залізниці та старшого контрольного пункту в’їзду/виїзду.
5. Рух автомобільного та залізничного транспорту в межах контрольованої території від контрольного пункту в’їзду/виїзду, контрольного пункту в’їзду/виїзду на залізниці до лінії зіткнення та у зворотному напрямку здійснюється в межах дорожніх коридорів (автомобільних та на залізниці), визначених керівником антитерористичної операції.
6. Дорожні коридори облаштовуються дорожніми знаками та інформаційними покажчиками від контрольних пунктів в’їзду/виїзду до лінії зіткнення та на основних шляхах руху вздовж лінії зіткнення (у межах контрольованої території) до контрольних пунктів в’їзду/виїзду.
7. Пропуск товарів через лінію зіткнення здійснюється підрозділами, що здійснюють державний контроль, з проставленням на контрольних пунктах в’їзду/виїзду та на контрольних пунктах в’їзду/виїзду на залізниці, контрольних постах відміток у контрольному талоні, натурному листі. Переміщення товарів поза межами контрольних пунктів в’їзду/виїзду та контрольних пунктів в’їзду/виїзду на залізниці, контрольних постів забороняється.
8. Перелік дорожніх коридорів, контрольних пунктів в’їзду/виїзду, контрольних пунктів в’їзду/виїзду на залізниці затверджується керівником антитерористичної операції та оприлюднюється на офіційних веб-сайтах ДФС, Держприкордонслужби та СБУ.
Переміщення товарів фізичними особами та суб’єктами господарювання
9. Фізичні особи здійснюють переміщення товарів у ручній поклажі та/або супроводжуваному багажі автомобільним транспортом за переліком та обсягами (вартість, вага, кількість), що затверджуються МТОТ.
10. Суб’єкт господарювання для переміщення товарів повинен бути включений до переліків суб’єктів господарювання, які здійснюють переміщення товарів, відповідно до цього Порядку. Форми таких переліків визначаються рішенням координаційного центру.
11. Суб’єкт господарювання (власник або уповноважена ним особа), який має намір перемістити товар, повинен звернутися із заявою в письмовій та електронній формі до ДФС.
12. Форма заяви про включення до переліків, необхідні документи та електронні поштові адреси ДФС оприлюднюються на її офіційному веб-сайті.
13. До розгляду приймаються заяви, подані суб’єктами господарювання, які відповідають таким ознакам:
зареєстрували місцезнаходження та перебувають на податковому обліку на території України (крім тимчасово неконтрольованої території та тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя);
не мають заборгованості із сплати податків перед державним та місцевими бюджетами;
мають єдиний цикл виробництва, реалізації продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру на території України (крім тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя) та на тимчасово неконтрольованій території;
проводять розрахунки з використанням виключно внутрішньодержавної платіжної системи.
Заяви, оформлені з порушенням цього Порядку, до розгляду не беруться.
14. ДФС у строк не більш як 10 робочих днів з моменту реєстрації заяви проводить перевірку та надсилає подання координаційному центру про прийняття рішення щодо включення суб’єктів господарювання до відповідних переліків.
За необхідності проведення додаткової перевірки строк перевірки заяви може бути продовжений на 10 робочих днів.
15. Координаційний центр приймає рішення про розгляд подання і матеріалів до них та включення суб’єктів господарювання до відповідних переліків протягом не більш як 10 робочих днів.
16. Переліки суб’єктів господарювання, які здійснюють переміщення товарів, оприлюднюються на офіційному веб-сайті ДФС.
17. Підстави для відмови у включенні суб’єктів господарювання до переліків такі:
товар віднесено до заборонених для переміщення;
надходження від правоохоронних органів інформації, що містить ознаки використання товару з метою провадження терористичної діяльності або вчинення іншого злочину, або про причетність власника чи отримувача товару до не передбачених законом збройних (воєнізованих) формувань, або про використання коштів за поставлений товар з метою фінансування тероризму;
наявність інформації про порушення отримувачем та/або постачальником товару бюджетного, податкового та/або митного законодавства;
відсутність власника та/або отримувача товару за адресою, що міститься у відомостях, внесених до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, або наявність інших обставин, що унеможливлюють встановлення місцезнаходження власника та/або отримувача товару;

................
Перейти до повного тексту